• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [okii, doen we dat wel :3]
    Jade Alisha Daniels
    Het meisje ging een winkel binnen, en dat werd me net iets te veel. "Dit ga ik niet proberen. We stoppen. Laten we weg gaan. Jouw arm moet normaal verbonden worden, en ik ben moe. Er zijn te veel mensen in die winkel, en ik kan deze week even geen politie meer hebben." Aymée knikte, en we liepen samen weg. We waren een tijdje aan het lopen, toen we eindelijk bij het huis kwamen, en ik de deur open deed. "HONEY, I'M HOME!" Schreeuwde ik door het huis. Ik zag wel of er iemand was. Ik keek Aymée aan. "Nu eerst verband zoeken." Mompelde ik, waarna ik naar de keuken ging, en de verbanddoos zocht.


    And right from that moment, you took my breath away.

    [@xLastKiss, Als John vraagt wat er met Aymée's arm is gebeurd, bedenk dan een smoes en vertel niet de waarheid xd. nu ga ik echt offline]


    That is a perfect copy of reality.

    [ is goed^^]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Arriver schreef:
    [@xLastKiss, Als John vraagt wat er met Aymée's arm is gebeurd, bedenk dan een smoes en vertel niet de waarheid xd. nu ga ik echt offline]

    [Waarschijnlijk zal hij dat niet vragen, omdat ik al die posts niet gelezen heb lolol. Ik weet geen eens wat er gebeurd is. :']]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    “Knife John.”
    Eenmaal toen ik het huis in zicht zag komen, zuchtte ik wat opgelucht. Ik had de deur chagrijnig dichtgegooid en iedereen mocht ook weten dat ik chagrijnig was, want dan bleven ze tenminste uit mijn buurt. Ik had geen zin in nog meer onzin of problemen en zeker niet de problemen die de anderen in dit huis hadden gemaakt en veroorzaakt. Die moest ik dan meestal wel opruimen of we moesten ergens anders onderduiken, omdat de juten dan achter ons aanzaten.
    Ik liet mezelf tegen de deur aanvallen en haalde een hand door mijn haar van de stress. Een zucht verliet mijn mond en duwde mezelf toen van de deur af, waarna ik verder de gang inliep om te kijken wie er allemaal waren. Toen ik vervolgens hoorde dat de deur open werd gedaan, verstopte ik me achter de enorme trap.
    'Honey, I'm home!' Werd er geschreeuwd. Ik rolde mijn ogen. Natuurlijk, Jade. Ze liep me voorbij, naar de keuken, samen met Aymée. Verbaasd keek ik ze na en was toen van plan om ze te storen.
    'Nu eerst verband zoeken.' Hoorde ik Jade zachtjes mompelen.
    “Omdat?” Vroeg ik haar, terwijl ik tegen de deurpost aanleunde. Ik gaf een blik op Jade die de keuken doorzocht en toen naar Aymée.
    “Is er iemand gewond?” Vroeg ik met een klein geniepig glimlachje.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 22:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jack Noah Johnson

    Ik schrok opeens wakker en begreep toen dat ik eventjes was ingedommeld terwijl ik Aimee haar haren was aan het aaien. Ik stapte voorzichtig uit het bed en kust haar voorhoofd voordat ik de kamer zachtjes probeerde uit te wandelen. Wat ging ik nu doen? Ik ging een borrel drinken en een sigaret roken en dan zou ik Charlie sturen om te vragen waar ze zat. Ik liep naar de fles die raar genoeg op tafel stond en zag dat er nog een pakje sigaretten lag van mij of van mijn moeder. Ik pakte er één en zocht in mijn zakken naar een aansteker. Toen ik die vond stak ik mijn sigaret aan en stak die terug in mijn broek. Ik pakte de fles en dofte in de versleten zetel even neer. Ik trok een paar keer aan mijn sigaret en bedacht me toen dat ik beter nu een bericht naar Charlie kon sturen. Ik pakte mijn gsm en stak mijn sigaret in mijn mond en begon te typen.
    Charlie, waar zit je? Moet ik ergens speciaal naar toe komen?
    Ik drukte op het versturen en stak mijn gsm terug in mijn broek. Toen mijn sigaret op was nam ik een grote slok van de fles en zette die toen langs de zetel. Ik had goesting in een lijntje bedacht ik en greep de zak cocaïne uit mijn jas. Ik legde een beetje op tafel en probeerde er een recht lijntje van te maken met een onderlegger. Toen ik dat had gedaan snoof ik rap mijn lijntje en schudde ik mijn hoofd zonder reden. Ik was niet meer gewend om te snuiven. Die zak van een Levi kan me volgende keer maar beter XTC of LSD pillen geven of ik zou hem iets aandoen. Ik sprong recht en was opeens energierijk en voelde me geweldig. Dit ging zo nog 30 min duren. Dat zou nog goed zijn als ik terug moest gaan lopen naar weet ik veel waar. Ik moest naar de wc en liep er rap naar toe. Ik vond het effect wat drugs op je had echt wow. Het laat me altijd 10 x beter voelen dan ik me al voel. Toen ik terug was begon ik push ups te doen uit verveling. Als Charlie zou antwoorden kon ik gaan hardlopen en tegen de tijd dat ik bij haar en Beau was was het waarschijnlijk al uitgewerkt. Konden ze er ook niet over klagen.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Het is stil hier xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [in slaap gevallen, sorrysorrysorrysorry.]
    Jade Alisha Daniels
    Ik had niet gemerkt dat we langs John waren gelopen, omdat ik eerder geconcentreerd was op het verband dan op mensen die hier ook waren. Ik schrok dan ook een beetje toen ik hem hoorde. "Omdat?" Snel draaide ik me om. "Oh." zei ik toen. "Is er iemand gewond?" Hij vroeg het met een klein geniepig glimlachje, waar ik meestal nogal ongemakkelijk van werd, maar ik vond dat verband toch wel belangrijk. Ik zuchtte, en knikte. "Aymee. Ze probeerde iets te jatten, maar dat wijf had een mes bij zich. Het is niet heel veel, maar de snee is best diep." Ik had geluk dat ik kon liegen. Aymee vertrouwde me door te vertellen wat er echt gebeurd was, en ik wilde dat vertrouwen niet verliezen. Ik zuchtte. "Waar ligt de verbanddoos?" Vroeg ik toen.


    And right from that moment, you took my breath away.

    (waar is iedereen en waar kan ik met Beau heen? Sorry, moest gister ineens weg...)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [nevermind, uhm, Aymée, Jade en "Knife John" zijn thuis, Charlie is volgens mij bij haar thuis, en Jack is bij hem thuis Push-ups aan het doen x)]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Je kan Beau ook naar huis laten gaan]


    That is a perfect copy of reality.

    Aymée Dominique Lanes
    Ik kijk Jade opgelucht aan als ze een leugen verteld als 'Knife John' vraagt of er iemand gewond is. 'Dankje' fluister ik in Jade haar oor. Dan begin ik Jade ook te helpen met zoeken. Als ze vraagt waar de verbanddoos ligt, weet ik dat het niet aan mij gericht is, maar toch antwoord ik 'Ik dacht in de keuken, maar die hebben we al doorzocht, laten we anders naar boven gaan, misschien dat die daar ligt.' Zonder dat ik op antwoord van Jade wacht, trek ik haar mee naar boven.


    That is a perfect copy of reality.

    {Beau heeft geen huis, hij woont in zo'n hangplek van de groep... Is daar iemand?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ja, daar zijn Jade&Aymée en 'knife John' dus]
    Jade Alisha Daniels
    "Dank je" fluisterde Aymée, toen ik had gezegd dat ze was 'aangevallen' door iemand die ze had overvallen. "Geen dank" Fluisterde ik zachtjes terug. Toen begon Aymée mee te zoeken. Mijn vraag was eigenlijk op 'Knife John' gericht, maar Aymée gaf antwoord; "Ik dacht in de keuken, maar die hebben we al doorzocht, laten we anders naar boven gaan, misschien dat die daar ligt." Ze wachtte niet op antwoord, en trok me mee, waarna ik ook mee liep. Toen we boven waren begon ik te zoeken.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Chelsea Jessica Green
    Eenmaal in de stad aangekomen, zette ik mijn scooter ergens in een beveiligd fietsenhok en stopte mijn portomonee goed weg in mijn jas die vele jaszakken had. Ook stopte ik de schroevendraaier, die ik mee had genomen om mezelf eventueel te verdedigen, in een jaszak waar ik snel bij zou kunnen. Ik checkte alles nog een keer goed na en liep de eerste winkel binnen. Na een uur kleding passen verliet ik de winkel met een tas vol kleding. Ook ging ik schoenen kopen. Om mijn dagje winkelen te beëindigen besloot ik te eten bij de McDonalds. Daar kreeg ik een sms'je.
    We zullen er de komende weken niet zijn. Pas goed op jezelf.
    Ik stopte met lezen halverwege het sms'je. Ik kon al gelijk weten van wie dat sms'je zou komen. Mijn ouders die er weer eens niet zouden zijn voor me.


    26 - 02 - '16