• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [ze zijn in de mac haha ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Destiny

    "Vertel eerst maar is iets die wannabe dingen." zegt ze en ik knik even. "Hoezo heb ik dit trouwens nog niet gehoord!" merkt ze op en ik lach even. 'Geen idee' zeg ik. "Nou kom op, ik luister!' glimlacht ze en ik knik weer waarna ik begin te vertellen. 'Nou, ik besloot om maar even te lopen, op mijn Louboutins nog wel niet slim' grinnik ik en maak een gebaar naar mijn hakken. 'Dus ik kwam in echt zo'n vage wijk, het stonk er echt verschrikkelijk trouwens. Kwam zo'n stom wannabe groepje naar me toe, die liepen dus zwaar te irriteren. Een zo'n slet trok dus aan mijn haar, en je weet mijn haar is heilig dus ik gaf mooi wat klappen terug. Toen kwam James éindelijk en ging ik hier heen.' zeg ik en glimlach even. 'Nu heb je ook de reden dat ik naar mijn haarstylist moet' mompel ik..


    El Diablo.

    Beau Sykes
    Met de 100 euro die ik nog heb haal ik een McFlurry. "Ik heb niet zoveel gedaan, ben gaan feesten. Heb wat gejat, en heb gevochten... Het gebruikelijke dus." Ik hou van vechten, dus dat zijn ze wel gewend van me. "Ik heb zin in drank, gaat er iemand mee?" Ik sta op en kijk rond. "Waarom is het zo druk?" Ik kijk weer naar Charlie. "Ga je mee? Gaan we naar een kroeg ofzo... Of wil je wachten tor vannavond en met de rest gaan?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Charlie Swinton

    'Waarom is het zo druk?' vraagt Beau aan me. 'Ga je mee? Gaan we naar een kroeg ofzo.. Of wil je wachten tot vanavond en met de rest gaan?'
    'Ik drink niet, weet je nog?' antwoord ik. 'Maar ik wil best mee.. Als jij eerst even mee langs mijn huis gaat om mijn moeder in bed te leggen, die zal ondertussen wel knocked out zijn. Gaat één van jullie ook mee, of staan we er alleen voor,' zeg ik. Dat laatste is voor de rest van de groep bedoeld.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ruby Brooke Harris
    Ik moest glimlachen om haar verhaal. "Tja, iemand zo onervaren als jij moet ook niet gaan lopen. Waarom heb je niet op James gewacht?" Normaal gesproken als Destiny iets ging ondermen werd zo altijd gebracht en gehaald. Ze verklaarde mij altijd voor gek als ik voor de lol een blokje omging. "Je schoenen zien er nog wel goed uit hoor" complimenteerde ik haar. Vandaag had de afgetrapte donkerblauwe all stars van mijn zusje aangetrokken, mede doorday ik ervaring had met pijnlijke voeten na een wandeling. Ik keek richting de mac en bedacht me dat ik nog een flesje water moest hebben. "Blijf hier ik ga water halen," Ik wist ook dat Destiny geen fan was van de mac, maar kom op. Water is water. "Ik heb me bedacht, jij gaat mee water halen." Ik trok haar van het bankje af en liep voor haar de Mac binnen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Jade Alisha Daniels
    Ik genoot rustig van de frietjes, liet de rest maar praten. Beau vertelde wat hij allemaal had gedaan: niet veel boeiends, het gebruikelijke. Hij stelde voor aan Charlie om naar een kroeg te gaan. Het maakte me helemaal niet zo veel uit dat hij geen aandacht aan mij besteedde, ik zou toch niet mee gaan. Ik had er gewoon geen zin in, om eerlijk te zijn. Ik was moe, en bang dat John boos zou worden als ik geen geld had. Bovendien had ik geen zin om tussen de dronken gozers te zitten. Ik zat wel goed hier. Charlie vroeg of wij ook mee gingen. "Ik blijf hier, ik ga vanavond wel mee." zei ik met een klein glimlachje. "Ik help je de volgende keer met je moeder, goed? Succes en veel plezier" zei ik met een klein glimlachje.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 16:20 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Beau Sykes
    "En dat is nou een minpunt. Drank is lekker, ooit geproefd?" Ik trek har overeind. "Ik ga wel mee, maar waarom zou ze knock-out liggen?" Ik trek een wenkbrauw omhoog. "Als jullie komen. We zijn bij Charlie thuis!" Ik loop de Mac uit. "Zin om wat tassen te jatten? Bet honderd euro kom ik niet ver." Terwijl ik dit zeg houd ik een gestolen tas omhoog. "Simpel en je verdient er ook nos iets mee." Grijns ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    'Ik blijf ook hier' zeg ik tegen Charlie. Ik had totaal niks met kroegen of iets dergelijke. 'Ik denk dat ik vanavond wel mee ga hoor' zeg ik dan. Ik voel in mijn broekzak en voel de 150 euro die ik vandaag gestolen had van een rijke kakker. Dat zou ik echt niet gaan uitgeven, dan kreeg ik vast een groot probleem met John, het was al zo weinig geld. 'Nou, blijven we de hele tijd in de mac tot dat zij terugkomen of gaan we iets anders doen?' vraag ik aan Jade. De band die om mijn arm zat, liet mijn wond heel erg prikken.
    'Ik verveel me' mompel ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Destiny

    "Tja, iemand zo onervaren als jij moet ook niet gaan lopen. Waarom heb je niet op James gewacht?" zegt ze en ik haal mijn schouders op. 'Geen zin' mompel ik. "Je schoenen zien er nog wel goed uit hoor" complimenteerde ze me. 'Thank you' lach ik en werp een blik op mijn Louboutins, bedekt met kleine diamantjes. "Blijf hier ik ga water halen," zegt ze en ik knik maar. "Ik heb me bedacht, jij gaat mee water halen." zegt ze en ik schud mijn hoofd. 'Bij de mac adem je zelfs calorieën in.' mompel ik en blijf bij de voordeur staan...


    El Diablo.

    Jack Noah Johnson
    Charlie liep naast me richting de McDonalds. 'Wanneer denk je dat John terug zal komen?' vraagt ze aan me.
    ‘Ik zou het niet weten, maar hij zal wel opdagen uiteindelijk.’ Zei ik bedachtzaam.
    Ik kon goed met John omgaan. Ik wist niet waarom, misschien omdat we alle twee verslaaft zijn aan drugs. Hij is er alleen niet zo open over zoals ik. Ik kende hem nu al een tijdje en ik vond het niet erg om hem als bendeleider had. Ik was niet bang voor hem, helemaal niet, ik had eerder respect voor hem. Eenmaal bij de Mac aangekomen bestel Charlie een Big Mac en ik hetzelfde met nog een bananen milkshake erbij. Ik betaalde en ging bij Charlie staan en begon gewoon rustig te eten. '
    Jezus, die mensen hier kunnen ook echt niet opschieten,' mompel ze.
    ‘Eet dan al.’ Mompelde ik
    Dan was het juist alsof alles veel te snel was gebeurt en liep ik geïrriteerd achter Charlie en Beau aan naar Charlie haar thuis met mijn milkshake nog steeds in mijn handen.
    ‘Oké, we gaan naar jou huis,’ zei ik terwijl ik Charlie aan keek,’en dan gaan we wat weer doen? Sorry ik heb precies de hele tijd in een trans gezeten.’ Mompelde ik.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    ~DubbelPost~

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 16:27 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Jade Alisha Daniels
    Ik leunde met mijn hoofd tegen de bank, en sloot mijn ogen. "Heel even.." zei ik met een klein zuchtje, en ik opende mijn ogen weer. Voor de deur zag ik de huppelkut die we in het steegje waren tegen gekomen. Dit keer zou ze me niet ontkomen. "We gaan." zei ik resoluut, waarna ik opstond, Tyler mee trok en naar de deur liep. Daar stond het kutje van denet. Ik liet Tylers arm los, en opende de deur. "Well... Well." zei ik met een gemeen lachje. "Moet je zien wie we daar hebben." Ik keek de trut aan en boorde mijn nagels in haar arm. "Meekomen jij. Nu." Ik verstevigde mijn grip, zodat ze onmogelijk los kon komen.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Charlie Swinton

    ' We gaan mijn moeder in haar bed slepen en eten voor haar maken, anders gaat ze dood,' grijns ik naar Jack. Vervolgens begin ik tegen Beau te praten: 'Dezelfde reden waarom ze altijd knocked out is: ze drinkt teveel. En dat is dus ook de reden dat ik niet drink, stomkop. O, en ja, ik kan wel wat geld gebruiken.' Ik wijs naar een oud, getrouwd stel. 'Ik leid ze af, jullie stelen het geld,' grijns ik. Voordat Beau of Jack de kans krijgt om te reageren ben ik weg.
    'Mevrouw?' vraag ik op een onschuldige toon. 'Ik geloof dat ik de weg kwijt ben, weet u misschien waar ik de New Yorker kan vinden?'
    Het stel stopt met lopen, waarna de vrouw een heel lulverhaal tegen me ophangt. Zodra ik zie dat Jackeen portemonnee te pakken heeft rond ik het snel af. 'Oke,' zeg ik, 'bedankt. Dag!'

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 16:31 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Aymée Dominique Lanes
    Ik sta ook op, als we die trut van in de steeg weer zien. Jade is me voor, maar ik loop ook naar haar toe. Ik pak haar tas af en ik graai haar portomonee eruit. Ik geef hem dan aan Tyler, dan zie ik haar Iphone 5 e die gris ik er ook uit. 'Zo die is nu voor ons' zeg ik met een gemeen lachje. Dan laat ik haar tas op de grond vallen en kijk ik geamuseerd verder naar wat Jade van plan te doen is. Dan stop ik de Iphone 5 in mijn zak.


    That is a perfect copy of reality.

    Destiny

    Ik sis wat en kijk het meisje vuil aan. Ik sla haar recht in haar gezicht en scheld wat. 'Wat je wel wie ik ben?! Ik ben een Montoya, waag het niet me nog een keer aan te raken met de vuile poten van je' zeg ik hard in haar gezicht. Ik trek me ruw los waardoor er kleine wondjes in mijn armen zitten. 'Wacht maar tot mijn vader dit hoort' sis ik en kijk naar het meisje. Ik lach spottend. 'Hou maar hoor, ik heb er toch nog twee' grijns ik. 'Armoedzaairers' mompel ik. loop met een geheven hoofd Ruby achterna. Wat dachten ze wel niet..


    El Diablo.