• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jack Noah Johnson
    Ik keek verveelt naar Charlie en was niet onder de indruk van haar uitval. Ik was dit ondertussen al gewend. Het raakte mezelf niet als ze zo tegen me deden. "Heb je er misschien ooit is toevallig aan gedacht om haar in een inrichting te zetten?" vroeg ik verveelt terwijl ik terug met mijn vlindermes begon te prullen. "Daar steken ze normaal mensen in met problemen. Als het moet help ik wel de rekening te betalen. De keuze hangt van jou af."
    Ik keek haar niet eens aan. Ik vond mijn vlindermes veel gefascineerde dan haar of iemand anders. Ik was hier niet gekomen om naar mensen hun gezeur te luisteren, dan had ik even goed thuis kunnen zitten om naar mijn moeder te luisteren. Ik had ook ooit in een instelling gezeten toen ik 11 was en ik dingen in de fik begon te steken. Ik was er al snel uit gekomen voor 'goed' gedrag. Ik kon een goeie jongen zijn, maar dat hoefde zij niet te weten. Ze zouden toch nooit die kant van me zien. Die was alleen bewaard voor mijn zusje en mijn moeder. Pas toen had ik door dat Jade tegen mij bezig was.
    "Kalm, eerste fles vandaag nog maar." zei ik voordat er me iets opviel.
    "Wat moet zo'n trutje hier..." mompelde ze.
    "Inderdaad. Gaan we haar duidelijk maken dat ze op ons gebied zit?" vroeg ik terwijl ik geamuseerd naar het verwend kind keek.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Alec Marcus Gilchrist
    Ik liep rustog rond in het park en opeens zag ik Alex op me afkomen. Ik glimlachte even naar hem ezn liep dan ook op hem af. Ondertussen merkte ik wel dat er nog redelijk veel mensen in het park waren. Het was dan ook goed weer, dus wat kon je anders verwachten. Ik had mijn iPod al uit gezet en in mijn zak gestopt tegen de tijd dat ik bij Alex was aangekomen. "Hey", begroette ik hem vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 13:49 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Charlie Swinton

    'Nee, een inrichting wil haar alleen als ze zich vrijwillig aanmeld. En een interventie is ook geen idee, want ze is constant dronken,' mompelde ik, meer tegen mezelf dan iemand anders.
    Vervolgens richtte ik mijn hoofd weer omhoog, en herstelde ik mezelf. 'En ja, het lijkt me verstandig om die huppelkut te laten weten dat ze hier niet thuishoort,' grijnsde ik. 'Kom mee.'
    Ik liep voor de anderen uit, de straat over, en bleef voor de huppel stilstaan. Mijn haar gooide ik nog eens arrogant over mijn schouder. 'Wat moet jíj hier?' vroeg ik op een beledigende toon. 'Dit is geen plek voor kleine meisjes.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Destiny

    Ik kijk haar arrogant aan en snuif even. Tuurlijk, dat kan er ook nog bij. Een groepje dat denkt dat ik bang voor ze ben, ze kunnen lang wachten voor dat.. 'Nee, voor wannabe gangsters zeker wel' zeg ik op een bitchy toon. Ik rol mijn ogen en duw haar opzij. Losers. En waar blijft James?! Ik had hem net gebeld en hij is er nog steeds niet! Dit gaat dus mooi van zijn loon af.. Stomme chauffeurs...


    El Diablo.

    {oke, ik doe wel lonely... Waar is iedereen dan?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [nessje; shit happens haha, idk, je kan overal wel bij komen denk ik hoor]
    Jade
    Ik knikte afwezig over zijn opmerking over dat het de eerste fles was van die dag. "Oké, dan is het goed." De rest, over Charlies moeder, negeerde ik. "Inderdaad. Gaan we haar duidelijk maken dat ze op ons gebied zit?" Vroeg hij, met een geamuseerde blik in zijn ogen. "Lijkt mij wel." Zei ik met een klein grijnsje, "dan kunnen we ook meteen wat mee jatten, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb nog helemaal niets." Ik kneep mijn ogen samen terwijl ik het meisje bekeek. Charlie was me al voor, en begon meteen arrogant te doen. Ik zuchtte even, en keek naar Charlie. Daarna zette ik mijn vriendelijkste glimlach op, en liep naar haar toe. "Hai, ik ben Jade, let maar niet op haar... Ze heeft haar dag niet." begon ik, met een poeslieve stem. "Ik heb je hier nog nooit eerder gezien, ben je verdwaald?"

    Alex James Adams
    Ik zette mijn iPod uit, haalde mijn oortjes uit mijn oren, en keek weer naar Alec. "Hey," begroette hij me vriendelijk "Hey!" zei ik vrolijk terug. "Ook even ontsnapt uit huis?" vroeg ik toen. Ik wel, mijn vader was weer eens chagrijnig omdat het niet lekker liep met de beurs. Dat gebeurde niet zo vaak, maar als het eens gebeurde, was hij echt onuitstaanbaar. Bovendien was er toch niets te doen, en het was mooi weer, dus het was toch zonde om de hele dag binnen te blijven zitten.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:00 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Destiny

    "Hai, ik ben Jade, let maar niet op haar... Ze heeft haar dag niet." begon een ander waardoor ik mijn hoofd een beetje draai maar niet stop met lopen. "Ik heb je hier nog nooit eerder gezien, ben je verdwaald?" vraagt ze en ik zucht onhoorbaar. "Nee, ik was niet verdwaald hoor. Ik kom hier elke dag.." denk ik in mezelf. Zelfs in mijn gedachte druipt het sarcasme ervan af.. 'Nee, ik kom hier elke dag voor de lol om lastig geworden door wannabe gangsters' mompel ik geïrriteerd. Ik loop verder en vis mijn Iphone uit mijn tas. Ik bel James en eindelijk neemt hij op. 'James, ik zweer het je. Als je hier niet binnen vijf minuten bent houd ik je loon echt in' sis ik in de telefoon waarna ik ophang. Ik stop mijn telefoon in mijn tas die ik snel dicht rits en loop naar het einde van de straat..


    El Diablo.

    Charlie Swinton

    De huppelkut had het lef om me opzij te duwen, en vervolgens gewoon door te lopen. 'Dat deed je niet, huppelkut!' riep ik nadat ik mijn evenwicht hersteld had. Vervolgens liep ik naar haar toe, greep een pluk van haar haren vast en gaf er twee enorme rukken aan. Ik liet haar nog niet los, maar gaf nog een laatste ruk aan haar haren zodat ze dichterbij kwam. Toen fluisterde ik in haar oor: 'En nu maken dat je wegkomt, huppelkut.' Het laatste wat ik nog doe is haar van me weg duwen, waarna ik me omdraai naar Jade. 'Probleempje afgehandeld,' zei ik tegen haar.
    Daarna loop ik terug naar Jack, die het blijkbaar niet de moeite waard vond om achter ons aan te komen en de huppel een lesje te leren. 'Aan het genieten van de catfight?' vroeg ik aan hem.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jack Noah Johnson

    Ik lachte op Charlie haar opmerking. Hoe kon ik er nu niet van genieten? Dit beleefde je niet elke dag.
    "Natuurlijk geniet ik ervan. Ik vind het alleen spijtig dat ze niet langer bleef. Dan had ik nog haar iPhone kunne jatten." zei ik terwijl ik mijn ogen nog steeds op het meisje had gericht.
    "Komt ze jou ook niet zo bekend voor?" mompelde ik uiteindelijk.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:11 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Jade Alisha Adams
    "Nee, ik kom hier elke dag voor de lol om lastig gevallen te worden door wannabe gangsters." Mompelde het meisje geïrriteerd, waarna ze begon te bellen. Ik was de hele tijd met haar mee gelopen, en het was duidelijk dat ze hier weg wilde. Ik keek haar aan. 'als blikken konden doden' zeggen mensen wel eens.. nou, als blikken konden doden, was zij al 4 keer dood neergevallen. Ik greep haar bij haar nek. "En dat had je dus beter niet kunnen doen." Siste ik, waarna ik haar tegen de muur aan drukte. "En nu geef je mij je telefoon, en je geld." Ik kneep mijn ogen samen, en hield haar stevig vast, no way dat ze nog weg kon vluchten. Jack stond achter me. "Jij bent nu op ons territorium." zei hij met een arrogante glimlach. "Als je hier veilig weg wilt komen geef ons dan je iPhone 5." Hij liet zijn vlindermes zien, en ik keek weer terug naar de huppelkut. "Dus." zei ik, met nog steeds de boze blik in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:12 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Destiny

    Ik voelde dat die andere aan mijn haar trok en ik sis wat. Ik grom en loop terug. Niemand komt aan mijn haar. 'Niemand komt aan mijn haar slet' sis ik en plant mijn vuist een paar keer in haar gezicht. Opeens hoor ik wat getoeter en ik kijk op. James, eindelijk.. Ik duw haar op de grond en hijs mijn tasje goed op mijn schouder. Ik spuug nog een keer in haar gezicht en loop dan naar de auto. James rijd weg en kwaad kijk ik voor me uit. Ik haal een hand door mijn haar en zucht. Dat word een bezoekje aan de haarstylist...


    El Diablo.

    [Ik heb mijn post rap veranderd.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [oké, er klopt nu echt niets meer van.]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [@Malino, Charlie was al aan de overkant van de straat, haha .:3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Ik had het veranderd omdat ik gezien had dat Charlie tegen me bezig was toen ze terug kwam. Daarmee had ik het rap proberen te veranderen.^^]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..