• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jade Alisha Daniels
    "Jup. Het is mijn schuld" zei ik met een klein lachje. Achter me hoorde ik Aymée en Charlie praten. "Godverdomme, die is diep zeg. Hé, Jade, heb jij toevallig iets om dit bloed mee tegen te houden, het spuit er echt uit. Jezusmina, pas op dat je niet al je bloed verliest" zei Charlie. Ik keek in mijn zakken, maar vond niets. Ik had wel een hemdje aan, onder mijn trui, waar best een stuk af kon. Ik zuchtte; ik had geen zin om Aymée dood te laten bloeden, dus het moest wel. Ik trok mijn trui uit, en scheurde aan de onderkant een reep van mijn hemdje af, die ik vervolgend strak om aymées arm bond. "Dit zal het wel doen." zei ik, terwijl ik mijn weer aan trok. Het eten was klaar, en Tyler betaalde, waarna we naar een tafel liepen. Tyler plofde neer, en ik ging naast hem zitten. Weer voelde ik mijn telefoon trillen; Beau. Tuurlijk, komt u maar (: smste ik terug, waarna ik mijn telefoon weer weg deed.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:49 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Lenah schreef:
    @Nessje, niet om vervelend te doen, maar miss heb je het gemis. Charlie had je ook al teruggesmst, haha. :'D


    {oeps, verander het meteen! (; }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    'Ik heb niks uitgespookt, niemand heeft met een mes een snee in mijn arm gemaakt, ik heb gewoon helemaal niet opgelet en ben toen tegen een hele scherpe punt aangelopen, ergens' zeg ik met een glimlach. 'Ik bedoel, waarom willen ze me aanvallen, ik doe toch niks, en trouwens, al die mensen durven nu niet meer door die steegjes te lopen hoor' zeg ik dan. Dan trekt Jade een reep van haar hemdje af en bind het om mijn arm. Als zij daar klaar mee is trek ik mijn arm terug, dan voel ik een hevige pijnscheut en mijn gezicht verrekt meteen van de pijn.
    'Hoe komen jullie toch aan zoveel geld zeg, mijn god' zeg ik dan tegen hun. 'Oh en Jade, bedankt' zeg ik dan tegen Jade.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:53 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ruby Brooke Harris
    Met mijn sjaal losjes om mijn nek liep ik in een haastig drafje richting het centrum. Als het goed was zou Destiny daar ergens zijn en ik was toe aan gezelschap. De meeste rijke jongeren zouden hun chauffeur laten komen zodat ze niet hoeven te lopen, zelf vond ik dat onzin en dit juist wel ontspannend. Ik liep haastig voorbij een steegje en naderde het druk bezochte centrum. De wind was guur en het liefst zou ik ergens binnen gaan zitten. Vanuit mijn ooghoek zag ik dat de Mac aardig druk was, even overwoog ik naar binnen te gaan. Gewoon omdat het daar lekker was en ik toch op Destiny moest wachten. Zonder nog verder te aarzelen liep ik naar binnen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Charlie Swinton

    'Ik heb geen geld, ik heb het van Jack gehad,' zeg ik wanneer het risico dat Aymée doodbloedt sterk afgenomen is. Dan zie ik Beau de Mac binnenlopen. 'HE! BEAU!' schreeuw ik de zaak door, zodat hij zeker weet dat hij goed zit. Ik zie een aantal mensen geïrriteerd opkijken, en ik geef ze stuk voor stuk een dodelijke blik terug. 'Hoe zij aan geld komen weet ik niet,' hervat ik het gesprek.
    Dan maak ik het doosje van mijn Big Mac open en zie de enorme burger. Ik begin te eten, en de burger is binnen no time op. Teleurgesteld kijk ik naar mijn nu lege bakje. 'Waarom is eten godverdomme zo lekker?' vraag ik me hardop af.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tyler

    'Hoe komen jullie toch aan zoveel geld zeg, mijn god' lacht Aymée en ik grijns breed. 'Gewoon.. Dealen' zeg ik grijnzend en ik rek me even uit. Ik ruik de heerlijke geur van het eten. Ik open het doosje van de quarter pounder en begin te eten. Al snel heb ik het op en begin ik aan de frietjes. Mijn god, ik hou van eten... Helaas moet ik het er ook weer af sporten, maarja...


    El Diablo.

    Destiny

    Ik zit al een tijdje op een bankje en dan zie ik eindelijk Ruby. 'Ruby, waar bleef je nou?' grinnik ik en loop naar haar toe. Ik geef haar snel een knuffel. 'Wat gaan we doen? Shoppen of eerst wat eten?' vraag ik. Ik glimlach naar haar en stop mijn Iphone weg. 'Heb je het trouwens al gehoord? Ik werd lastig gevallen door wannabe gangsters, echt losers weetje' lach ik en haal een hand door mijn haar. Ik had er snel een borstel door gehaald maar ik ga nog naar de haarstylist...


    El Diablo.

    Jade Alisha Daniels
    "Ty heeft voor mij betaald." zeg ik met een glimlachje. "You're welcome, ik heb geen zin in een doodgebloedde Aymée." Ook ik opende mijn doosje, en begon te eten. Ik was heel slecht in hamburgers eten, dus waarschijnlijk zag het er nogal stom uit, en zat er idioot veel saus op mijn gezicht. Het kon me geen reet schelen; ik had eten, en daar ging het om. Toen de quarter pounder op was, pakte ik een servetje en veegde rond mijn mond, zodat alle saus weg was, waarna ik aan de frietjes begon. Het kon me ook even niet schelen dat je van Mac hártstikke dik werd, ik had 2 dagen niet gegeten. Ik zag dat er nog iemand binnen kwam, het huppelkutje dat uit haar huis was komen lopen bij het steegje.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Beau Sykes
    Ik zie Charlie al en loop naar haar toe. "Hey, Beau is er ook." Grijns ik. Ik haal wat te eten en ga zitten. Als ik Charlie zie kijken moet ik lachen. "Moet je er nog een? Ik trakteer." Ik gooi het geld op tafel. "Moet wel genoeg zijn, of niet?" Zo lekker, geld. Het stelen daarvan is ook niet moeilijk. "Gaan jullie nog wat doen vandaag? Of gaan we met zijn allen uit? Ik heb er wel zin in..." Ik neem een paar happen en deink van mijn cola. "Heeft John nog wat gezegd? Wat we deze week moeten halen ofzo? Drugs, geld, anders?" John geeft leiding, wij volgen. Niet meer, niet minder.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 16:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ruby Brooke Harris
    Na onze korte knuffel nam ik plaats naar haar op het bankje. "Vertel eerst maar is iets die wannabe dingen." Ik zette mijn voeten voor mij op het uiteinde van de bank zodat ik mijn armen door omheen kan slaan en de kou kon buitensluiten. "Hoezo heb ik dit trouwens nog niet gehoord!" Merkte ik op, mijn stem klonk geschokt alsof ik de moeite niet was om het tegen te vertellen. Mijn gedachte verdween echter weer toen ik haar verwarde gezicht zag. "Nou kom op, ik luister!' Glimlach ik

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 16:03 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Jack is niet de leider eh, da's John. :'D]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Aymée Dominique Lanes
    'Ik zou heus niet doodbloeden hoor' zeg ik met een neppe glimlach. 'Ze zouden is moeten weten hoe ik die snee heb gekregen' denk ik bij mezelf.
    Ik zucht en zeg 'Smakelijk eten' tegen hun. Dan draai ik me om en zie ik Beau, 'Hee Beau!' zeg ik tegen hem. Ik kijk even onder het omgewikkelde hemdje, en ik zie dat het nog bloed. Ik trek snel de mouw van mijn shirt naar beneden. 'Zouden ze gezien hebben, dat het nog steeds hard bloedt?' denk ik bij mezelf. Ik kijk weer naar het shirt en ik zie dat het bloed er doorheen gaat. 'Alleen heeft de snee nog geen zin om te stoppen met bloeden' zeg ik tegen ze. Dan begin ik zwarte vlekjes voor mijn ogen te komen. 'Dat komt toch niet doordat ik bloed verlies?' denk ik bij mezelf


    That is a perfect copy of reality.

    Charlie Swinton

    'Nee dankje,' glimlach ik naar Beau. 'Maar dat geld hou ik.' Ik stop het geld snel in mijn broekzak, voor iemand anders het weg kan glippen. 'En ik heb John al een tijdje niet meer gezien, en anders kan hij de komende paar weken de pot op. Pas als ik mijn moeder ergens onder kan brengen ga ik weer dealen en eerder niet.' Oké, ik praat nu misschien wel stoer, maar als John hier nu, op dit moment, binnen zou komen, zou ik hem waarschijnlijk al het geld geven dat ik bij me heb. Of meteen weer aan het werk gaan.
    'Dus, Beau, waar ben jij de laatste tijd mee bezig geweest? Ik heb je lang niet meer gezien,' zeg ik.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Oké, kan iemand even zeggen wat ik gemist heb? ;o]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Niet zo heel veel: ze zitten nu in de Mac te eten, en er zijn een aantal mensen bij gekomen. :3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.