• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Niemand merkt ook dat Aymée is wegelopen xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler

    Ik kijk even naar Jade en grijns. 'Ik betaal wel' zeg ik en kijk weer voor me uit. Wat? De laatste dagen had ik gemakkelijk meer dan 1000 euro bij elkaar gekregen. Het is makkelijk als je een bekende dealer bent, en dus vele klanten hebt. Ik loop de mac in en loop naar de kassa waar niet veel mensen staan. Al snel waren we aan de beurt en ik bestel snel een quarter punder menu. 'Wat wil jij?' vraag ik aan Jade..


    El Diablo.

    Adores schreef:
    [Iemand in voor een gesprekje met Ruby?]


    [Je kan naar Des?]


    El Diablo.

    Charlie Swinton

    Eenmaal bij de Mac aangekomen bestel ik een Big Mac en laat Jack voor me betalen. Vervolgens wacht ik op Tyler en Jade, zodat we samen aan één tafel kunnen gaan zitten.
    Terwijl ik, zo ongeveer kwijlend, naar mijn Big Mac kijk vraag ik me af wanneer ik voor het laatst gegeten heb: misschien gisteren? Eergisteren? Wel weet ik dat mijn moeder door die dagen goed gegeten heeft, en als ik het niet voor haar had gemaakt was ze wel met één of andere gozer naar bed gegaan voor geld. Tenminste, als ze daar niet te dronken (of te high) voor was.
    'Jezus, die mensen hier kunnen ook echt niet opschieten,' mompel ik als Tyler en Jade na 5 minuten nog steeds niet hun eten hebben.
    Dan begint mijn telefoon te trillen. 'Godverdomme,' schiet er uit mijn mond, gewoon omdat ik ervan schrik. Het is Beau, waar we zijn.

    De Mac. Kom je ook?, sms ik terug.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:40 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Le me probeert zich een beetje te betrekken in het gesprek tussen Tyler & Jade, if that's okay. :3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    {ik heb besloten om voor beide te gaan!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [arriver; uuhps, overheen gelezen, Lenah; thats okay :3]
    Jade Alisha Daniels
    "Ik betaal wel" zei hij, en grijnsde. "Zeker?" vroeg ik twijfelend. Natuurlijk, gratis eten was altijd fijn, maar ik hield er niet van om zo onafhankelijk te zijn. Maar voordat ik kon protesteren, waren we al aan de beurt. Hij bestelde een quarter pounder menu en vroeg wat ik wilde. "Uhm... Doe maar hetzelfde als jij dan." Zei ik met een klein glimlachje. Het was vast lief bedoeld, en bij hem liep het altijd wel goed met zijn geld, dus het was vast geen probleem. Ik keek naar hem. "Jezus, die mensen hier kunnen ook echt niet opschieten." mompelde Charlie, die op ons stond te wachten. Ik knikte zuchtend. "Altijd weer, vreselijk lang duurt het hier altijd." Mijn telefoon trilde in mijn zak, en ik haalde hem eruit. Ik bekeek de sms, het was Beau, die vroeg waar we waren. Mac. Waar zit jij? smste ik terug, waarna ik mijn telefoon weer terug stopte.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:39 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aymée Dominique Lanes
    Ik kijk naar de heel erg bloedende snee en sta op. Mijn maag begint toch heel erg te rommelen. Ik berg mijn mes op en loop ook naar de McDonalds. Als ik daar aankom zie ik Charlie al staan met de Big Mac. 'Hi Charles' zeg ik tegen haar. Ook al heb ik heel erg honger, ik eet toch niks. 'Waar zijn de andere?' vraag ik dan aan haar. Dan kijk ik naar mijn arm, die nog hevig bloed. Ik pak snel een paar servetten die op een tafel lagen en leg die op de wond. Ik glimlach even snel naar haar.


    That is a perfect copy of reality.

    xLastKiss schreef:
    [arriver; uuhps, overheen gelezen, Lenah; thats okay :3]
    Jade Alisha Daniels
    "Ik betaal wel" zei hij, en grijnsde. "Zeker?" vroeg ik twijfelend. Natuurlijk, gratis eten was altijd fijn, maar ik hield er niet van om zo onafhankelijk te zijn. Maar voordat ik kon protesteren, waren we al aan de beurt. Hij bestelde een quarter pounder menu en vroeg wat ik wilde. "Uhm... Doe maar hetzelfde als jij dan." Zei ik met een klein glimlachje. Het was vast lief bedoeld, en bij hem liep het altijd wel goed met zijn geld, dus het was vast geen probleem. Ik keek naar hem. "Jezus, die mensen hier kunnen ook echt niet opschieten." mompelde Charlie, die op ons stond te wachten. Ik knikte zuchtend. "Altijd weer, vreselijk lang duurt het hier altijd." Mijn telefoon trilde in mijn zak, en ik haalde hem eruit. Ik bekeek de sms, het was Beau, die vroeg waar we waren. Mac. Waar zit jij? smste ik terug, waarna ik mijn telefoon weer terug stopte.

    [Ik ben al naar jullie toegekomen ;d]


    That is a perfect copy of reality.

    Malino schreef:
    (...)

    [Je kan naar Des?]


    en die is waar?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Charlie Swinton

    'Bij mij ging het anders best snel, het zal wel aan jullie liggen,' zeg ik tegen Jade. Dan komt Aymée aangelopen, met een nogal toegetakelde arm. 'Wat the hell heb jij nu weer uitgespookt, tijger?' zeg ik spottend. 'Misschien moet je een paar zelfverdedigingscursussen nemen.' Ik glimlach naar haar.
    'Kom hier,' zeg ik, en ik probeer de wond een beetje te stelpen met meer servetten. 'Godverdomme, die is diep zeg. Hé, Jade, heb jij toevallig iets om dit bloed mee tegen te houden, het spuit er echt uit. Jezusmina, pas op dat je niet al je bloed verliest.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Arriver schreef:
    (...)
    [Ik ben al naar jullie toegekomen ;d]

    [ik zie het, maar charlie staat bij jade en tyler haha ;3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Beau Sykes
    Ik zwerf wat rond tot ik een sms-je krijg. Nergens, kan ik komen? Ik heb zo'n 350 euro om te betalen. Het liefst deel ik mijn geld niet, maar met Jade kan het wel. Ik loop wat rond op zoek naar een Mac. Nog geen minuut later krijg ik weer een sms. Is het toeval dat Jade daar ook is? Ik kom eraan. "Euh... Weet je waar de Mac is?" Vraag ik uiteindelijk. "Hier de hoek om en daanra links af. Je zult het meteen zien." Zonder een bedankje loop ik weg. Als ik het bord zie loop ik ernaar toe en kijk naar binnen om te kijken waar Jade zit.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:49 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    @Nessje, niet om vervelend te doen, maar miss heb je het gemis. Charlie had je ook al teruggesmst, haha. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [In de rijke buurt xd ]

    Tyler

    "Uhm... Doe maar hetzelfde als jij dan." zegt ze met een kleine glimlach en ik knik. Ik bestel snel de twee menu's en betaal met een briefje van 50. Ik krijg al snel 35 euro terug die ik weer in mijn zak stop. Na een tijdje wachten -wat voor mij veel te lang duurde, maargoed- kreeg ik het dienblad met het eten. Ik loop met Jade naar de rest en plof neer....


    El Diablo.