• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jack Noah Johnson
    Ik liep op het stel af en liep 'perongeluk' tegen de man waardoor ik zijn portemonnee simpel pakte. Dit was de oudste truck, maar ook de beste vond ik. Ik liep gewoon rustig door en sloeg een straatje in. Ik ging een muur staan en keek wat in de portemonnee stak. Er verscheen een glimlachje toen ik zag dat de buit goed was. Ik gaf het aan Charlie zodat ze ook kon kijken.
    'Voor te zien is het onze geluksdag!' zeg ik met een klein glimlachje. 'Beau wilt je het geld verdelen? Geef Charlie maar een extraatje. Ze kan het misschien nog gebruiken.'

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 16:38 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Jade Alisha Daniels
    "Wat je wel wie ik ben?! Ik ben een Montoya, waag het niet me nog een keer aan te raken met de vuile poten van je" begint het kind te krijsen. "Want, dan ga je je pappie erbij halen? Wat denk je nou godverdomme, dat ik bang ben voor jouw vader? Alsof hij mij wat kan doen. Ik grijp het meisje weer in haar kraag, en trek haar aan haar haren omlaag. "Als je er toch nog 1 hebt, geef me die dan ook maar." Als ze tegenstribbelt geef ik haar een harde klap in haar gezicht. "Geven. nu."


    And right from that moment, you took my breath away.

    Beau Sykes
    Terwijl Charlie en Jack een tas jatten leeg ik de portrnonnee. "Alles verdelen?" ik laat de honderdvijftig euro zien. "Ieder 50, wat hebben jullie?" Norme mensen zullen dit cast raar vinden. Drie tieners die geld verdelen, meestal is dat gewoon ruzie. Ik geef ze hun geld en ga opzoek naar een nieuw slachtoffer. "Daar." Ik wijs naar een haastige vrouw. "Ik trek de aandacht, jullie jatten." Ik loop naar haar toe. "Hallo, kunt u even helpen? Ik moet naar een winkel." Als ze vraagt welke doe ik alsof ik nadenk. "Volgens mij de... Geen idee. Doei." Ik laat haar gaan als ik zie dat ze de tas al hebben.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ruby Brooke Harris
    "Destiny, wat maakt jou die telefoon uit?' vroeg ik haar terwijl er een hele rel om haar stomme telefoon ontstond. "Je hebt zo weer een nieuwe." ik keek het groepje dat steeds groter werd aan. Met mijn flesje water ondertussen op de grond omklemde ik de hand van het meisje dat Destiny in haar kraag had en draaide haar pols zo ver mogelijk om. "Volgens mij is het tijd om te gaan."Zei ik toen ze eindelijk los liet en ik glimlachte vriendelijk waarna ik Destiny de drukte uit sleepte.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 16:42 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Aymée Dominique Lanes
    Ik sta geamuseerd te kijken naar wat Jade met die trut doet, ik kijk even onder mijn shirt en zie dat mijn hele arm rood is van het bloed is. Of het nog bloed weet ik niet. Ik haal mijn mes weer tevoorschijn en maak sneeën in haar arm en gezicht. 'Als ik jou was, zou ik doen wat zij zegt, en niet tegenstribbelen, bitch' sis ik gemeen tegen haar.
    Ik heb mijn mes nog in mijn hand, dus ik maak nog wat sneetjes in haar arm. 'En je kan blijven zeggen dat je naar je pappie gaat Montoya, We don't care!' zeg ik nog tegen haar. Dan loop ik weer weg.


    That is a perfect copy of reality.

    Destiny

    Ik sis wat en trap tegen haar been. 'Ga maar zoeken, ik heb hem namelijk niet nu' sis ik. Ik trap nog een keer in haar maag en grom. Nog een keer hé, ik grijp mijn tas uit de handen van de jongen en grijns als ik 2 van mijn wapens zie. Niemand wist dat ik ze had, en laat ik dat maar houden ook. Ik loop met Ruby mee de gang in waar ik de rest van mijn vrienden ook zie. 'Wie zijn die gasten' gromt Ron en ik schud mijn hoofd. 'Losers, Ron. Je mag ze in elkaar slaan als ze te dichtbij komen.' zeg ik. Ik kijk even naar zijn spieren en grijns. Hij is serieus hard op weg om op een bodybuilder te lijken..


    El Diablo.

    [Uh dubbel werk hier?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Charlie Swinton

    Ik kijk Beau en Jack dankbaar aan als ik 50 euro van de buit krijg: weer een week eten. Dit keer trekt Beau de aandacht en mogen wij het geld pakken. Het liefst had ik liefst alleen de portemonnee gepakt, maar ik zie dat Jack als snel de hele tas heeft, dus ga ik daar maar mee akkoord. Ik gris de portemonnee uit de tas en kijk wat erin zit. 'Godverdomme, het is maar 20 euro. Dat was ook niet bepaald de moeite waard,' mopper ik. 'Oké, nog ééntje,' zeg ik. 'Die, en wedden dat ik het geld kan pakken zonder dat iemand dat mens afleid?' Ik wijs naar een vrouw van rond de 30.
    Rustig loop ik erop af. Vervolgens blijf ik een tijdje achter de vrouw lopen, steek mijn hand in haar tas, en graai naar de portemonnee. 'Tada!' zeg ik wanneer ik weer terug ben bij de jongens.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [uhm, destiny is zo meer een bendemeisje dan een net meisje hè...
    ik snap er niet heel veel meer van, ik doe wel iets ^^ ]
    Jade
    Dat wijf dacht dat ze kon trappen, maar ik voelde niets. Ik zuchtte, trok nog een keer aan haar haar, pakte de tas terug en rende weg. Snel trok ik Tyler en Aymée mee, waarna ik bleef rennen tot ze me niet gevolgd kon zijn. Ik die bodybuilder gozer wel gezien, en dat was foute boel. Ik moest iets hebben. Ik leunde tegen een muurtje en maakte de tas open, waarna ik rustig de buit bekeek. Blijkbaar had ons kutje wapens bij zich, maar die stelden niet veel voor. Verder zat er aardig wat geld in. Ik verdeelde het over ons allemaal, en hield nog best veel over.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jack Noah Johnson
    Ik pakte zonder moeite echt te doen de tas af. Ik was een straatkind geworden sinds mijn vader ons in de steek had gelaten. Mijn moeder kon niet werken en mijn zusje was nog te jong. Iemand moest het geld binnen doen en de man van de familie zijn? Ik had de pech dat ik het was. Ik knikte goed keurend toen Charlie terug kwam met de tas. Ze deed het goed. Ik liep naar haar toe en steek mijn 50 euro naar haar uit.
    "Neem het maar. Ik heb nog even genoeg geld." zei ik terwijl ik mijn blik eerst even over de straat liet gaan en voor mijn blik terug op haar kwam.
    Ik had geen zin in iemand die uit gehongerd is in de groep. Ik vond haar thuis situatie erg en kon het ergens wel plaatsten in mijn eigen leven. Alleen was mijn moeder niet zo. Ze was ziek en deed wel moeite om werk te doen, maar dat lukte ook niet altijd. Daarbij wonen we nog in een krot.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Destiny

    Ik voelde dat Ron ernaartoe wou rennen maar ik hield hem tegen. 'Laat de armoedzaaiers maar, ik ga gewoon naar het adresje voor mijn spullen' grijns ik. Ik snuif even en grijns als ik eraan denk waar mijn tweede Iphone zit. Ze vergeten het altijd te checken, en het is een van de meest oude plekken. Ik lach kort en schud mijn hoofd. Sukkels. 'Kom, even mijn spullen ophalen' zeg ik, en loop naar de winkel van mijn oom..


    El Diablo.

    [Haha, stiekem heeft ze heel veel opgekropte woede xd ]


    El Diablo.

    Aymée Dominique Lanes
    Als Jade ons mee naar buiten trekt en wegrent zie ik dat ze haar tas heeft meegenomen. 'Jade, heb je die gozer wel gezien?' vraag ik dan aan haar. Dan deelt Jade het geld dat in de portomonee van die trut zat, ik krijg z'on honderd euro van Jade. 'Zo, die meid had veel' zeg ik blij. Ik stop het geld in mijn zak, dan ga ik op de grond tegen de muur zitten. 'Ik voel me niet goed, ik denk dat dat ik teveel bloed verloren heb' denk ik bij mezelf. Nadat ik even heb gezeten sta ik weer op, maar dan wordt alles zwart voor mijn ogen en val ik neer.


    That is a perfect copy of reality.

    Charlie Swinton

    'Bedankt,' fluister ik tegen Jack als ik zijn deel van de buit krijg. Ik wist dat zijn thuissituatie ook niet bepaald ideaal was: een zieke moeder, die ook geen geld kon inbrengen, een ontzettend lullig huis. 'Zeg, Jade heeft me gevraagd of ik bij de rest van de groep wil komen wonen, is dat voor jou misschien ook niet een idee?' vraag ik wanneer we bij mijn huis aangekomen zijn.
    De deur staat op een kiertje, en ik duw hem open, alleen om een ontzettende ravage aan te treffen. 'Godverdomme, mam,' stoot ik uit. Overal liggen spullen, fotolijstjes, glazen. Het halve huis is verwoest. Mijn moeder ligt in het midden van de bende luid te snurken.
    'Help even!' roep ik naar Jack en Beau. Ik probeer haar op te tillen, maar vanwege haar overgewicht is ze voor mij alleen te zwaar. 'Godverdomme, mam, hoe ga ik deze spullen allemaal vervangen?'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jade Alisha Daniels
    "Tuurlijk heb ik die gozer gezien. Daarom rende ik ook weg." mompel ik, terwijl ik naar haar kijk. "En ik heb ook gezien hoe jij eraan toe bent, en daarom ben ik gestopt." Ze ging even zitten, en stond kort daarna weer op, maar vrijwel meteen valt ze weer neer. Ik zucht. "Aymée toch..." zeg ik zachtjes. In het tasje vind ik ook nog een pak zakdoekjes en een flesje water. Ik maak een zakdoekje nat en leg het op Aymées voorhoofd. "May..." zeg ik dan. "mop, wordt eens wakker." Ik zucht, en pak mijn telefoon. Ik besluit nog 5 minuten te wachten, en dan ga ik pas 112 bellen.


    And right from that moment, you took my breath away.