• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Ze loopt ook naar haar toe XD ]


    El Diablo.

    [als Destiny nou even niet weg gaat? haha, anders weet ik niet wat ik met Jade aan moet :3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Charlie Swinton

    'Komt ze voor jou ook zo bekend voor?' vraagt Jack na een tijdje.
    Ik bestudeer de huppel, die nu langzaam een auto instapt. 'Nope, alle huppels zien er hetzelfde uit voor mij. Misschien heb je haar ooit bedreigd, dat je haar daarom herkent.'
    Ik werp een blik op Jade die daar nog steeds staat, en Aymée die zich ontzettend staat te verdelen.
    'MAN, ik heb honger,' roep ik dan ineens, zonder enige aan leiding uit.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Oké, guys, ik heb besloten dat ik gewoon op de eerst geplaatste post ga reageren, en als de rest iets anders heeft bedacht daarna, dan negeer ik het gewoon. :3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Haha, ik kan altijd nog Tyler naar jullie toe sturen XD ]


    El Diablo.

    [hahaha, oke, ik heb al iets.]

    Jade Alisha Daniels
    "MAN, ik heb honger." Roept Charlie uit, waardoor ik om kijk, en mijn grip op het kutje verlies. Ze glipt weg en stapt in de auto. Ik liep terug naar de rest. "Godverdomme Charlie, ik had haar bijna. Nou heb ik niets..." Ik zuchtte. "Als ik nu problemen krijg met John, is het jouw schuld." Ik wierp nog snel een blik op de auto, die weg rijdt, En geef een trap tegen een vuilnisbak, die vervolgens om valt. Ik heb de laatste tijd al veel te weinig geld binnen gebracht, en nu dus helemaal niets. Lekker dan.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jack Noah Johnson

    "Zal dat wel zijn." reageerde ik voordat ze "MAN, ik heb honger" roept.
    "Ik eigenlijk ook. Waar heb je zin in? Ik betaal deze keer is." zei ik met een glimlach.
    Ik had nu toch eindelijk wat geld opzak en ik deed het niet liever op aan eten, drinken of als het moet drugs. Ik smeed mijn fles naar de auto waar het meisje was in gestapt voordat ik bedacht dat die nog half vol was. Ik kon mezelf wel op mijn kop slaan.
    "John had hier maar moeten zijn dan. Wat John niet weet, wat John niet deert." reageerde ik op Jade."Het is niet of we haar niet nog is tegen zullen komen. Dan zullen we wat meer succes hebben."


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Tyler

    Ik duw me van de muur zodat ik weer recht sta, en loop met mijn bekende grijns naar de anderen. Ik lach even en schud mijn hoofd. 'Wees daar maar blij om Daniels, ze is een Montoya, die staan bekend om gemene trucjes.' zeg ik. Ik kijk haar aan en lach weer. 'En ik denk niet dat jij bijvoorbeeld zin had in pepperspray in je ogen' mompel ik schouderophalend...


    El Diablo.

    [Misschien hebben we niet zo'n probleem als we een regel hadden. Van bijvoorbeeld 2post tussen laten ofzo. Maar maakt niet uit.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Charlie Swinton

    'John kan de pot op,' zeg ik tegen Jade en Jack. 'En anders zeg je maar dat ik haar al had voor jullie, hij weet zelf ook dat ik het geld niet aan hem ga geven. O, en Jack, McDonalds? Het is al lang geleden dat ik zo'n delicatesse opheb.' Dat laatste voeg ik er op een zwaar sarcastische toon aan toe. Ik had zo ongeveer iedere week McDonalds, maar dat was ook een van de weinige dingen die ik zelf kon betalen. Met het prachtige inkomen dat we thuis hadden (zo'n 150 euro per maand, min de overvallen), kon ik niet veel meer betalen dan dat.
    'En ja, die bitch komt vast nog wel een terug. Dan nemen we haar geld, en zou ik het heel fijn vinden als jij haar mooie gezichtje iets minder mooi maakt met dat prachtige mes van je,' grijns ik tegen Jack.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    JackxDaniels schreef:
    [Misschien hebben we niet zo'n probleem als we een regel hadden. Van bijvoorbeeld 2post tussen laten ofzo. Maar maakt niet uit.]

    Zoiets lijkt me inderdaad wel handig: dan wordt de neiging om te gaan one-rulen ook niet zo groot.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Oh god, wat heb ik gemist?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [doen we, die ga ik er bij zetten haha :3]
    Jade Alisha Daniels
    Ik zuchtte, en keek toen op naar Tyler. "Wees daar maar blij om Daniels, ze is een Montoya, die staan bekend om gemene trucjes." Ik zuchtte. "Moet dat nou... die achternaam?" Mijn achternaam deed me aan mijn vader denken, herinnerde me eraan dat ik familie was van hem, en wat hij allemaal had gedaan."Montoya... Dat was het dus." zuchtte ik. "Nou, nee, ik heb geen zin in pepperspray in mijn ogen, maar het went.." Goed, Jack moest nog maar even wachten op zijn geld, het maakte toch niets meer uit. Ik had het niet. Ik kon altijd nog wat krijgen met dealen, maar dat was het dan wel.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jack Noah Johnson
    "Dat zou ik met plezier doen. Misschien mag jij het wel doen in mijn eer. Ik kijk graag toe hoe er een catfight ontstaat." zei ik geamuseerd. "McDonalds is trouwens goed. Ik heb zin in iets vettig. Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik vertrek liever nu." zei ik terwijl ik al wet verder het straatje uitbeent en op de hoek wacht tot er iemand komt.
    Ik stak mijn vlindermes terug in mijn zak en bedacht wat ik zou kunnen eten. Ik had extremen honger en dat kwam door de drugs waarschijnlijk een deel.

    [Ik moet er even vanaf. Wie met mijn personage praat ofzo mag hem wat besturen omdat ik niet wil dat iemand vast zit. (;]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Adores schreef:
    [Oh god, wat heb ik gemist?]

    [Destiny is een groepje uit de bende tegen gekomen, nog maar net ontsnapt. Jade baalt omdat ze niets heeft kunnen jatten, Jack en Charlie hebben honger. Alex en Alec zijn in het park :3]


    And right from that moment, you took my breath away.