• Just confuses me. Alsof mensen je echt gaan aanspreken met Alesha Maurena blallalblalala. Ok meh. Ik snap het gewoon niet.


    SLOAN.

    Ik heb vier namen.. En de laatste drie zijn verschrikkelijk..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Ik vind het ook vreemd als je de hele tijd iemand bij twee namen noemt
    En waarom maakt het hebben van meerdere namen iemand echter? Ik heb gewoon een voor- en achternaam, geen dubbele namen ofzo, en ik ben toch ook echt. :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Audacity schreef:
    Ik vind het in het algemeen ook nogal onzinnig. Als ik iemand ontmoet, ga ik toch ook niet mijn tweede naam vertellen? Ik vind het echt zo'n Mary Sue ding.

    Dit. Ik vind tweede namen altijd verschrikkelijk Mary Sueig, yuck. D: Ik bedoel, ik heet zelf ook eigenlijk Jip Irene, maar ik gebruik mijn tweede naam nooit. Waarom? Omdat het verschrikkelijk overbodig is. Mensen kennen me toch gewoon als Jip, dus waarom Irene er nog achter plakken?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Voornaam + achternaam, jwz. Like Sytze Valkema. Awesome name right.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je hoeft niet steeds iemand aan te spreken met twee namen? En daarbij, mensen met twee of meerdere namen bestaan, dus niks vreemds

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 15:12 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb ook vier namen, maar ik word gewoon bij mijn eerste naam genoemd. Sommige vinden hun tweede naam mooier dan hun eerste en sommig die dat net ontdekt hebben willen dan dat je ze met hun tweede naam aanspreekt. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat snap ik nou ook nooit. :'D Soms is het wel logisch om voor twee of meer namen te kiezen, maar in veel gevallen staat het gewoon nogal raar. In het echt ben ik ook nog nooit iemand tegengekomen die zich steeds voorstelt met zijn volledige naam. Dat het een personage meer "volledig" zou maken kan ik me ergens nog wel voorstellen, maar lang niet iedereen heeft meerdere namen vandaag de dag. En dan nog is het in mijn ogen meer zoiets als een favoriete kleur of lievelingseten - het is een leuk detail, maar tenzij het echt relevant is voor het verhaal of er op een natuurlijke manier in verwerkt kan worden, kun je het misschien beter niet noemen.
    Maar goed, iedereen moet daar verder natuurlijk zelf over beslissen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb zelf ook 2 namen. Dus zo raar is dat nou ook weer niet hoor ; )


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nou, ik wacht nog altijd op het moment dat mensen mij echt als 'Nele Maria' zullen aanspreken...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik geef mijn karakters altijd twee namen of meer omdat ik zelf maar een voornaam heb, denk ik.


    Physics is awesome

    Ik doe dat nooit, maar ik denk dat mensen het gewoon leuk vinden staan. Zelf gebruik ik mijn tweede naam wel af en toe, gewoon omdat ik hem wel tof vind. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik haaaaaat mijn tweede naam :/
    Maar dat hij van mijn overleden opa komt vind ik toch wel weer mooi <3


    •*• Lululu •*•

    Ik heb ook een tweede naam: Georgia. Ben er wel blij mee :3. Maar ik spreek mensen nooit aan met en tweede naam en zij nooit mij. Het is overbodig, maar staat wel leuk c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    my full name is steffanie mari huurman, tja this what you like

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 19:17 ]


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    TeamSterek

    TeamSterek is offline

    11385 posts

    59 badges


    TeamSterek schreef op 21 dec 2012 - 15:16:


    Ik heb ook vier namen, maar ik word gewoon bij mijn eerste naam genoemd. Sommige vinden hun tweede naam mooier dan hun eerste en sommig die dat net ontdekt hebben willen dan dat je ze met hun tweede naam aanspreekt. (:

    haha lol wat zijn die vier namen van jou dan?


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;