• Hiii!
    Ik vind het altijd heel leuk om boeken te lezen en nou heb ik het idee dat ik misschien een story met boekenrecensies kon gaan posten, dan schrijf ik de recensie dus ook zelf. Nou vroeg ik me af of er iemand is die zo'n story zou lezen. Als je het een leuk idee vind kan je het dan laten weten en als je gewaarschuwd wil worden wanneer hij online staat ook? Alvast bedankt.


    Remember to be ridiculous.

    Ik vind recensies lezen op zich wel oké, maar dat ligt ook aan de manier waarop ze geschreven zijn. Ik wil niet lullig doen, maar heb jij op school al gehad hoe een recensie in elkaar steekt? :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Ik vind recensies lezen op zich wel oké, maar dat ligt ook aan de manier waarop ze geschreven zijn. Ik wil niet lullig doen, maar heb jij op school al gehad hoe een recensie in elkaar steekt? :x

    jup, dat ging mijn docent me uitleggen omdat ik letterlijk niets meer te doen had voor Nederlands, ik liep veel te ver voor.


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)
    jup, dat ging mijn docent me uitleggen omdat ik letterlijk niets meer te doen had voor Nederlands, ik liep veel te ver voor.

    Ah oké. Ik heb dat namelijk twee jaar terug gehad en ik weet nog dat iedereen het lastig vond om een goede te schrijven. Maar ik ben dus wel geïnteresseerd ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben ook wel geïnteresseerd! Weer eens wat anders, en ik schrijf zelf ook recensies voor het opleidingskrantje. ^^

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:32 ]


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking