• Just confuses me. Alsof mensen je echt gaan aanspreken met Alesha Maurena blallalblalala. Ok meh. Ik snap het gewoon niet.


    SLOAN.

    Ik snap niet echt wat je bedoeld. x'D Mensen hebben toch ook gewoon tweede namen?


    Your make-up is terrible

    Ik heb een verhaal dat zich in 1912 afspeelt en daar heb ik mijn personage twee namen gegeven. Ik gebruik dan ook enkel die twee namen als ze haar voorstelt of dat haar vader haar een preek geeft.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lol. Ik heb ook twee namen, alleen worden beide namen nooit gebruikt i.v.m. roep- / bijnaam.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat staat gewoon leuker, geef toe!
    Mijn full name is toch ook Ness Allison Candler... Ik vind dat altijd leuker dan alleen Ness Candler.
    Voor de rest weet ik het niet echt, of het is omdat het echter staat. De meeste mensen hebben gewoon een tweede naam die ze dan ook gebruiken ^.^
    Heb ik nu je vraag beantwoord?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Assassin schreef:
    Ik snap niet echt wat je bedoeld. x'D Mensen hebben toch ook gewoon tweede namen?
    Ze bedoelt dat mensen namen gebruiken zoals Catherine Caroline en ook die naam dus heel de tijd volledig gebruiken. Dat is niet echt logisch in deze tijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    (...)Ze bedoelt dat mensen namen gebruiken zoals Catherine Caroline en ook die naam dus heel de tijd volledig gebruiken. Dat is niet echt logisch in deze tijd.


    Oké, het gaat er hier dus om dat ze die twee namen ook echt gebruiken? Want dat is wel weird ja, dat doet volgens mij niemand met een tweede naam lol.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oké, het gaat er hier dus om dat ze die twee namen ook echt gebruiken? Want dat is wel weird ja, dat doet volgens mij niemand met een tweede naam lol.
    Onze tweede naam is vaak gewoon de naam van onze meter, terwijl de personen in kwestie die namen als twee voornamen gebruiken. Iets wat je vroeger wel had, maar nu niet echt nog in is.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 23:15 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik begrijp wel wat je bedoelt.

    Ik heb bijvoorbeeld drie namen. Waarvan mijn roepnaam een afkorting is van mijn eerste naam.
    Maar er zijn ook mensen die helemaal geen tweede naam hebben en alleen een roepnaam.

    Ik verbaasde mij hier ook al eens over.
    Het is niet gek als iemand twee namen heeft, maar op quizlet lijken alle karakters twee namen te hebben. Met misschien af en toe wat uizonderingen.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Wel, weer een onverklaarbaar fenomeen van planeet Aarde. Dealwithit.png (cat)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 23:21 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vind het gewoon zelf fijner en ikzelf vind dat het de personage wat echter maakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omdat mensen niet kunnen kiezen en kun karakters dan maar twee namen geven. Zoals ik (cat)


    Let the Night embrace you

    Haha, ik snap wat je bedoelt en ik begrijp het ook niet helemaal. Zelf heb ik ook drie 'extra' namen. Het zou wat worden als iedereen me de hele dag Cheyenne Stefania Johanna Adriana zou noemen. Dat maakt je verhaal in mijn ogen niet echter ofzo.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Omdat mensen vaak tweede namen bij geboorte toegewezen krijgen door hun ouders. Hoewel ze nooit bij hun tweede naam genoemd worden, zijn die namen er dus voor de volledigheid van het personage.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Ik vind het in het algemeen ook nogal onzinnig. Als ik iemand ontmoet, ga ik toch ook niet mijn tweede naam vertellen? Ik vind het echt zo'n Mary Sue ding.


    i put the fun in funeral

    Oblivian schreef:
    Omdat mensen vaak tweede namen bij geboorte toegewezen krijgen door hun ouders. Hoewel ze nooit bij hun tweede naam genoemd worden, zijn die namen er dus voor de volledigheid van het personage.


    26 - 02 - '16