• Oke ik heb echt eventjes hulp nodig.

    Ik heb zelf donkerbruin haar tegen het zwart aan. Het is krullend. Nu is het probleem dat ik heel veel ja gijs of witte haren er tussen heb hangen. Omdat ik donker haar heb zie je het erg goed. Ik vind het best rot. Alleen wat is het nou? Het zijn witte haren gewoon helemaal steil en ze blijven komen ook al trek ik ze er uit.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some angels have no wings.

    Niet eruit trekken. Je moet ze verven of ermee leren leven, I guess.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wa's de vraag? (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird zei op 21 nov 2011 - 18:59:

    Wa's de vraag? .



    Hoe kan het dat ik er witte haren tussen heb hangen?


    Some angels have no wings.

    Pigment complicaties(bat)
    Neh, geen idee, hebben wel meer mensen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Hoe kan het dat ik er witte haren tussen heb hangen?

    De ene wordt vroegtijdiger grijs, dan de ander. Over 't algemeen heb je er met bruin haar eerder last van, maar 't contrast is dan natuurlijk ook groter. Er zijn best nog wel veel meisjes die zo jong al grijze haren ertussen hebben zitten [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb een vriendin gehad en zij had net als jij ook bruine haren, bijna zwart.
    Maar er was een plekje op haar hoofd waar een hele lok witte haren zaten.
    Bleek dat het gewoon kwam omdat die haren uit een grote moedervlek groeide :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je wordt oud. (krul)

    Nee grapje, eh.. Ik weet het niet, eerlijk gezegd.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Hoe kan het dat ik er witte haren tussen heb hangen?

    Sommige mensen worden gewoon erg vroeg grijs.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Leer leven met het. x)
    Ik heb een dikke klis haren die volledig WIT is tussen mijn donkerblonde haren. Zo'n dikke mop valt harder op dan enkele grijze haartjes. x'D

    Nja, je kan je haar kleuren? of laat enkele klissen lichter verven. Dan valt het misschien minder op?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    sommige mensen worden vroeg grijs.
    Het lijkt mij heel erg vervelend, dus als ik jou was zou ik het gwn verven


    -

    Taize schreef:
    Niet eruit trekken. Je moet ze verven of ermee leren leven, I guess.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Verven. En niet uittrekken.


    Food.

    Niet uitrekken, daar wordt het erger van
    Gewoon verven inderdaad, want ik heb gehoord dat mensen die heel donker haar hebben, sneller grijs worden


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Pigment problemen? Ik weet niet precies hoe het heet, maar ik ken wel meer mensen die dat hebben. Eén van en heeft me ooit gezegd dat je het niet kan verven, want dat haarverf iets aan het pigment in je haar verandert, maar doordat je geen pigment hebt op die plek lukt het dus niet... (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wiltshire schreef:
    sommige mensen worden vroeg grijs.
    Het lijkt mij heel erg vervelend, dus als ik jou was zou ik het gwn verven


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli