• Ik ben alweer begonnen met een nieuw verhaal, deze keer over Sirius Black, tijdens zijn tienerjaren en dan tijdens de tweede tovernaarsoorlog. Maar nu zoek ik een trailermaker voor mijn verhaal. Zijn er hier kunstenaars onder de quizleters, laat dan een reactie'tje na of pb me! Dan vertel ik jou waarover het gaat, aangezien sommige details van het verhaal niet over quizlet uitgesmeert mogen worden, anders is er niets spannends meer aan :')

    Mensen die de link willen:

    http://www.quizlet.nl/stories/57069/a-lost-dream-sirius-black/

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 16:32 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Hm, ik ben niet goed in trailers maken. Surry :x


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Is er hier dan echt niemand die trailers kan maken? Daar geloofik dus niets van :|:8


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik wil er wel één maken! Deze is ééntje dat ik al eerder heb gemaakt, om je een idee te geven welke kwaliteit mijn trailer zal hebben. (: Je mag gerust zeggen als dit niet is wat je zoekt hoor. ^^

    De voorwaarde is wel dat je mij het beeldmateriaal doorstuurt, ik zit namelijk over mijn downloadlimiet. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik wil er wel één maken! Deze is ééntje dat ik al eerder heb gemaakt, om je een idee te geven welke kwaliteit mijn trailer zal hebben. (: Je mag gerust zeggen als dit niet is wat je zoekt hoor. ^^

    De voorwaarde is wel dat je mij het beeldmateriaal doorstuurt, ik zit namelijk over mijn downloadlimiet. (:


    Ik vind hem heel leuk (: maar ik zou wel wat minder tekst willen, ik zal is tonen wat ik zelf heb gemaakt :) dan krijg je een idee wat ik bedoel :) http://www.youtube.com/watch?v=Ky4zjgO1a0Y&feature=channel_video_titletoen was mijn naam nog MissMalfoy Het is omdat ik geen tijd heb om een trailer te maken :$

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 20:17 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik wil ook wel proberen,


    een voorbeeld van een van mijn trailers.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Je mag van mij gerust een preview maken (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Hoe bedoel je? Dan moet je wel wat vertellen over je story, want met je korte inhoud kan ik niet veel.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Endlich schreef:
    Hoe bedoel je? Dan moet je wel wat vertellen over je story, want met je korte inhoud kan ik niet veel.


    Ik stuur je morgen een pb bericht met uitleg (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3