• Just confuses me. Alsof mensen je echt gaan aanspreken met Alesha Maurena blallalblalala. Ok meh. Ik snap het gewoon niet.


    SLOAN.

    Square schreef:
    Dat snap ik nou ook nooit. :'D Soms is het wel logisch om voor twee of meer namen te kiezen, maar in veel gevallen staat het gewoon nogal raar. In het echt ben ik ook nog nooit iemand tegengekomen die zich steeds voorstelt met zijn volledige naam. Dat het een personage meer "volledig" zou maken kan ik me ergens nog wel voorstellen, maar lang niet iedereen heeft meerdere namen vandaag de dag. En dan nog is het in mijn ogen meer zoiets als een favoriete kleur of lievelingseten - het is een leuk detail, maar tenzij het echt relevant is voor het verhaal of er op een natuurlijke manier in verwerkt kan worden, kun je het misschien beter niet noemen.
    Maar goed, iedereen moet daar verder natuurlijk zelf over beslissen. :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mirana schreef:
    Nou, ik wacht nog altijd op het moment dat mensen mij echt als 'Nele Maria' zullen aanspreken...

    Ik zal je vanaf nu zo aanspreken, Nele Maria. (wbw)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb ook twee namen, meestal word ik bij mijn tweede naam genoemt als grapje ofzo. Ik haat mijn tweede naam :')

    Ikzelf kies meestal twee namen voor karakters omdat het mooier vind klinken.


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Ik heb ook twee namen, meestal word ik bij mijn tweede naam genoemt als grapje ofzo. Ik haat mijn tweede naam :')

    Ikzelf kies meestal twee namen voor karakters omdat het mooier vind klinken.


    Haha, dat had ik ook. Ik werd eens een jaar lang door iemand met mijn plat-frieze tweede naam aangesproken. Als grapje natuurlijk.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Ik heet eigenlijk Charlotte Angelina Bianca - achternaam-


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Savoureur schreef:
    (...)

    Haha, dat had ik ook. Ik werd eens een jaar lang door iemand met mijn plat-frieze tweede naam aangesproken. Als grapje natuurlijk.


    Haha, mijn 2de naam is ook fries ben zelf ook fries dus dat klinkt logisch Mijn vader doet het ook wel als grapje maar als iemand me echt serieus aan wil spreken doet die dat gewoon bij mijn 1ste naam. De 2de vertel ik vaak niet eens XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Ach, ik gebruik mijn tweede naam amper. Zelfs mijn moeder weet niet meer hoe je het schrijft :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Waar je je maar druk over wil maken. :')