• - Dat over Justin Bieber gaat, zou je hem dan liever als bad boy hebben of als juist superlief. Of met stemmingswisselingen?
    Wat zou jij leuk of spannend in een verhaal vinden? :)

    Bad boy :3

    Maargoed, ik lees geen JB en ik ben ook niet van plan het te gaan lezen. Mij kun je alleen wakker maken voor onbekende personen, en de kleine handvol mensen die over Destine schrijven :') ^^
    Maar ik denk, ik zeg je wat ik het liefste zou lezen, maybe heb je er wat aan (;

    Maar vooral: Schrijf wat je zélf wilt.


    Inspiration can hit you any time

    Bieberheaven schreef:
    (...)
    omdat het dan zo'n verhaal als alle anderen word haha, ik wil het een beetje appart hebben. Eng, maar toch wel weer romantisch, met een beetje comedie misschien.

    Lieve schat 'een verhaal als alle anderen'? Ik denk dat er meer verhalen zijn waarbij Justin heel anders is dan dat er verhalen zijn waarbij hij zichzelf is.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb vroeger veel Justin Bieber-verhalen gelezen en ik moet zeggen dat ik de lieve Justin meer mag.
    Bad boy vind ik altijd zo'n beetje geforceerd.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    OP kan ik ook wel doen, maar dan denk ik dat ik alsnog wel de foto van Justin ga gebruiken. En zijn naam. Haha, ik weet niet, dat vind ik zelf gewoon fijner schrijven.. Ik kan later wel een echt OP proberen, met ook echte onbekende personen.
    Denk er nog even overna, bedankt voor de tips ;)!

    *rent topic uit* Ik haat Justin Bieber en al helemaal als mensen hem gaan veranderen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bieberheaven schreef:
    OP kan ik ook wel doen, maar dan denk ik dat ik alsnog wel de foto van Justin ga gebruiken. En zijn naam. Haha, ik weet niet, dat vind ik zelf gewoon fijner schrijven.. Ik kan later wel een echt OP proberen, met ook echte onbekende personen.
    Denk er nog even overna, bedankt voor de tips ;)!


    Als je zijn foto en zijn naam kan gebruiken. zou ik JB gewoon zo houden als hij is.
    Maar ik denk dat je inderdaad nogal wat mensen afschrikt als je over Justin gaat schrijven. Alleen daardoor zou ik het persoonlijk zelf ook niet lezen !


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    (...)

    Als je zijn foto en zijn naam kan gebruiken. zou ik JB gewoon zo houden als hij is.
    Maar ik denk dat je inderdaad nogal wat mensen afschrikt als je over Justin gaat schrijven. Alleen daardoor zou ik het persoonlijk zelf ook niet lezen !


    Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor! Zelf zou ik namelijk ook niet snel een verhaal van One Direction of zo gaan lezen. Ik ben nou wel bezig met een verhaal over Justin, maar ik denk dat ik later wel een verhaal met een OP ga schrijven.