• Wat is er allemaal met die shit aan de hand dan? M'n vaders vriendin kon niet inloggen en ik krijg eerst een melding dat de site niet geschikt is voor mobiel ofzo? Ga ik naar de gewone site, krijg ik een andere foutmelding. Open ik het net op de laptop, zeggen ze dat mijn account overgekocht is?

    Help me o.o

    edit; JAJJAJA, ik weet nu wel dat niemand er last van heeft, but gimme a solution please?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:09 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Huh? Er is niks mis met mijn hotmail + msn?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Er is niks mis mee?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    k heb geen problemen

    Rickjuh schreef:
    Er is niks mis mee?

    Bij jou ja, aangezien ik mijn mail dus niet kan openen _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij staat ook steeds foutmelding als ik 5 min aangemeld ben ofzo. Dan loopt alles vast D':


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bij mij is er ook niks mis, ligt het niet aan jullie browser?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Bij mij is er niks aan de hand.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Hotmail is going down, muahahahah (6)(duivel). Nee uhm, dat klinkt best fucked up. Ik heb geen idee.. Ik ga eens even kijken of die van mij hetnog wel goed doet.

    edit; bij mij doet hij het gewoon normaal? Misschien was het een tijdelijke error ofzo?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 14:29 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Watte, overgekocht? o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ow das waar ook, ik had 10 euro geboden op je account. :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Ow das waar ook, ik had 10 euro geboden op je account. :Y)
    Hahah flauw :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Het account is geblokkeerd
    Waarom wordt dit weergegeven?
    Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
    Wij helpen graag om het account terug te krijgen.
    Wat moet er gedaan worden?
    Er wordt gevraagd om een paar stappen te voltooien om het eigendom van het account te bevestigen en het wachtwoord te wijzigen voor het geval iemand anders toegang heeft tot het account. Het duurt maar een paar minuten om de blokkering van het account op te heffen.
    De account instellingen zijn opgeschoond
    Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.


    En als ik dan die stappen probeer te volgen om mijn email terug te krijgen moet ik een ander emailadres opgeven waar die het dan naartoe mailt. Ik kan daar echter maar uit één adres kiezen, en geen andere opgeven.
    Heel leuk, maar dat emailadres is van Quicknet en gebruik ik al jaren niet meer, en werkt daarom niet meer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Armistice schreef:
    Huh? Er is niks mis met mijn hotmail + msn?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    JAJJAJA, ik weet nu wel dat niemand er last van heeft, but gimme a solution please?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wauw, dat sucks. vraag het even aan Rick misschien weet hij wel een oplossing. Ik in ieder geval niet, sorry :(


    Wie du mir, so ich dir.