• - Dat over Justin Bieber gaat, zou je hem dan liever als bad boy hebben of als juist superlief. Of met stemmingswisselingen?
    Wat zou jij leuk of spannend in een verhaal vinden? :)

    .

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 17:29 ]

    Mensen gaan niet binnen vijf minuten al ergens op reageren. Heb geduld..
    Maar ik lees geen stories over Justin, dus mij maakt het niets uit :Y)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 10:13 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Valora schreef:
    Mensen gaan niet binnen vijf minuten al ergens op reageren. Heb geduld..
    Maar ik lees geen stories over Justin, dus mij maakt het niets uit :Y)


    + Het is 10 uur 's ochtends, veel mensen liggen nog te pitten.
    Verder lees ik ook geen stories over Justin, dus kan je niet helpen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik lees geen Justin Bieber verhalen dus ik kan je niet helpen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Eh waarom doe je niet gewoon hoe Justin zelf is? Anyways ik lees geen JB-verhalen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Newell schreef:
    Eh waarom doe je niet gewoon hoe Justin zelf is? Anyways ik lees geen JB-verhalen.

    omdat het dan zo'n verhaal als alle anderen word haha, ik wil het een beetje appart hebben. Eng, maar toch wel weer romantisch, met een beetje comedie misschien.

    Schrijf een OP. Er gaan 3x meer mensen reageren, neem dat van mij aan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Clock schreef:
    Schrijf een OP. Er gaan 3x meer mensen reageren, neem dat van mij aan.

    Op? :$

    Bieberheaven schreef:
    (...)
    Op? :$


    Onbekende Personen


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik lees verhalen over Justin ^^
    Ik lees het liefst van alles; dat maakt het soms spannender, romantischer of gevaarlijker hihi

    Wel, liever badboy.
    Maar echt, het zou echt veel fijner zijn als je Onbekende Personen zou schrijven. Het is eigenlijk gewoon hetzelfde, alleen de hoofdpersonage het gewoon een andere naam en de verhaallijn is meestal anders. Ik ga je niet zeggen dat je dit moet doen, maar het zou gewoon veel fijner zijn.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Als je over onbekende personen schrijft kan je bedenken wie je maar wil en hoef je je niet te binden aan de grillen van een bepaalde celeb ^^


    26 - 02 - '16

    Lets make not him but the hoofdpersoon the awesome girl en hij degene die ze moet redden. Yes will love that.


    SLOAN.

    Ik zou hem níét lezen.

    Sorry hoor, maar er zijn genoeg Justin Bieber + 1 Direction stories, dus die skip ik meteen.


    Tijd voor koffie.

    Bieberheaven schreef:
    (...)
    omdat het dan zo'n verhaal als alle anderen word haha, ik wil het een beetje appart hebben. Eng, maar toch wel weer romantisch, met een beetje comedie misschien.


    Doe dan vooral iets wat niemand verwacht.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking