• Naily is een meisje van 18 jaar en is wereldwijd bekend als Jaimy-Lee, ze zingt de sterren van de hemel als ze op het podium staat. Maar niemand weet in werkelijkheid dat zij ook nog een leven heeft als Naily! Het gewone tiener meisje. Alles lijkt goed te verlopen en ze weet haar carriére en haar gewone leven goed gescheiden te houden. Tot ze op vakantie gaat met haar vader en oudere broer Alex en een jongen tegen komt...

    Goed idee?
    Het is gebaseerd op de komende film van Hannah Montana.
    Misschien rollen maar weet niet zeker ^_^

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 12:02 ]

    Niemand vind het dus een goed idee?

    Ik vind het een goed idee (A) ^^


    Stop wishing, Start doing..

    Leuk Idee Als je rollen nodig heb -Steekt haar handje heel hoog de lucht in:Y)-

    Nog een vraagje waarover moet hij gaan Tokio Hotel of Twilight?

    Tokio Hotel <3


    -

    Confused schreef:
    Naily is een meisje van 18 jaar en is wereldwijd bekend als Jaimy-Lee, ze zingt de sterren van de hemel als ze op het podium staat. Maar niemand weet in werkelijkheid dat zij ook nog een leven heeft als Naily! Het gewone tiener meisje. Alles lijkt goed te verlopen en ze weet haar carriére en haar gewone leven goed gescheiden te houden. Tot ze op vakantie gaat met haar vader en oudere broer Alex en een jongen tegen komt...

    Goed idee?
    Het is gebaseerd op de komende film van Hannah Montana.
    Misschien rollen maar weet niet zeker ^_^

    Omygosh! Jij gemene trut! -joke-
    Ik heb hetzelfde idee, juist net een tikkie anders + tokio hotel.

    Ach soit, ik ga hem wel maken, zodat ik mijn versie wat kan wijzigen én omdat ik nieuwsgierig ben. ^-^


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.