• Dit is het seriemoordenaar topic, veel plezier (flower)
    Zeikers en betweters verboden! (doeg)





    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    -> Topic veplaatst


    I am an idiot, I move.

    Guys kennen jullie Jeffrey Dahmer hij is echt cool (cool)


    tiptoe through the tulips...

    Eh, oooo-kay....?


    El Diablo.

    Not too hate but:

    Why for Merlins sake should there be a topic about serial killers. Like, we moeten trots zijn dat ze levens hebben genomen van mensen?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 22:38 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Not too hate but:

    Why for Merlins sake should there be a topic about serial killers. Like, we moeten trots zijn dat ze levens hebben genomen van mensen?

    Ik vind ze cool


    tiptoe through the tulips...

    Je kan ze interessant vinden, maar als je ze cool vind, moet je je toch echt laten nakijken. Die eerste gif is trouwens niet echt een serial killer gif... Meer horror.


    Your make-up is terrible

    SadisticElz schreef:
    (...)
    Ik vind ze cool


    ;x
    In mijn ogen is het nu net dat je ze aanbid, meer ga ik er niet meer over zeggen..

    -Slowly walking away from this topic-


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Furiosa schreef:
    Je kan ze interessant vinden, maar als je ze cool vind, moet je je toch echt laten nakijken. Die eerste gif is trouwens niet echt een serial killer gif... Meer horror.

    Ik ben gewoon benieuwd naar ze, ik heb echt geen psychose hoor, sjonge dat mensen dat denken, das gewoon een hobby van me, informatie vinden over seriemoordenaars


    tiptoe through the tulips...

    Daggers schreef:
    (...)

    ;x
    In mijn ogen is het nu net dat je ze aanbid, meer ga ik er niet meer over zeggen..

    -Slowly walking away from this topic-

    Ik vind het zielig voor de familieleden, en voor het slachttoffer.
    Maar ik heb ook medelijden met de dader zelf omdat niemand diegene begrijpt!


    tiptoe through the tulips...

    Nieuwsgierig zijn is iets anders dan cool vinden, maar oké...


    El Diablo.

    Boschetto schreef:
    Nieuwsgierig zijn is iets anders dan cool vinden, maar oké...

    Ik vind het ook cool xD
    Jeffrey Dahmer, kom op guys hij is gewoon zo Awesome (cool)


    tiptoe through the tulips...

    Het is tijd voor wat therapie, of een mooi, volwassen gesprek met je ouders.


    Your make-up is terrible

    Ik ben geïnteresseerd in true crime, maar dat is iets heel anders dan seriemoordenaars "cool" vinden. Dat is simpelweg ziek en respectloos. Ik vind het opzich prima en ook best interessant als er een topic komt waarin we info kunnen delen en zo, maar liever niet van iemand die het op deze manier neerzet, want daar wil ik niks mee te maken hebben.

    Buiten de fictionele seriemoordenaars zoals Dexter, vind ik niets cool aan effectieve seriemoordenaars. Ze worden misschien dan wel niet begrepen, maar als je iemand wil vermoorden, ga je naar de psycholoog of psychiater om geholpen te worden.. Dan ga je niet zomaar mensen vermoorden.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 22:55 ]


    Ex astris, sciencia

    Furiosa schreef:
    Het is tijd voor wat therapie, of een mooi, volwassen gesprek met je ouders.

    Ik heb geen psychose!!!


    tiptoe through the tulips...