• Ik heb een HTC Legend, maar ik zou echt heel graag een BlackBerry willen. Dus ik zat wat rond te zoeken op het internet, omdat ik niet tegen een accu kan die binnen een dag leeg is, want dat heeft mijn htc namelijk. Ik zit te twijfelen tussen de Curve 9300, en de Bold 9780. Ik heb geen idee waarom de 9700 er niet tussen zit, dus dat zou opzich ook geen probleem zijn om daar wat meer over te horen *hint*.

    Wie van jullie heeft een BB?
    Wil je dan zeggen welke je hebt en hoelang de batterij mee gaat bij jou?
    Of andere dingen die niet fijn zijn, en juist wel fijn zijn?
    Thnx


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 11:45 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    BB's moeten ook elke dag worden opgeladen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een BB curve 9300
    Mijn batterij gaat meestal 1 tot 2 dagen mee... Maar volgens mij heb je dat me talle telefoons met internet, dat die al binnen een dag leeg is...


    Je moet worden wie je bent.

    Ik krijg een BB bold 9780, een witte.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 11:49 ]


    To infinity and beyond •

    Die van mij kan een paar dagen mee, maar als je de hele dag met dat ding zit te kloten dan mag je 'm inderdaad wel elke dag opladen. Dat zei de verkoper althans :]
    Heb een BB Curve 8520. Denk ik. Iets met een 8 en een 5.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 11:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lieve schat, laat ik je uit je droom helpen, BB's gaan ook binnen een dag leeg, bijna alle smartphones. Maar als je er zo graag een wilt, zou ik een met een trackpad kopen, trackballetjes vind ik persoonlijk hartstikke kut. Zelf heb ik voor een tijdje een gehad met een trackball (ik heb nu de torch) en ik vond het vreselijk :'D
    Maar als je dan per se een bb wilt en je wilt dat hij het lang uithoudt, koop dan een extra batterij erbij die je dan ook oplaad. Die kun je dan meenemen voor als je weg gaat en dan hoef je je geen zorgen te maken over dat als je op een feest bent en je kan niemand meer bellen om je te komen halen ofzo :'D


    Rainbows on my staircase ~

    Ik heb niks tegen elke dag opladen, maar wel dat ie aan het eind van de dag leeg is ofzo...
    En op school onder de lessen, wil ik me ook niet vervelen (;


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    EMIN3M schreef:
    Lieve schat, laat ik je uit je droom helpen, BB's gaan ook binnen een dag leeg, bijna alle smartphones. Maar als je er zo graag een wilt, zou ik een met een trackpad kopen, trackballetjes vind ik persoonlijk hartstikke kut. Zelf heb ik voor een tijdje een gehad met een trackball (ik heb nu de torch) en ik vond het vreselijk :'D
    Maar als je dan per se een bb wilt en je wilt dat hij het lang uithoudt, koop dan een extra batterij erbij die je dan ook oplaad. Die kun je dan meenemen voor als je weg gaat en dan hoef je je geen zorgen te maken over dat als je op een feest bent en je kan niemand meer bellen om je te komen halen ofzo :'D


    Hoe moet je die 2e, extra batterijndan opladen? Ik bedoel, ze kunnen niet tegelijk in de BB -.-' haha.
    En ik ga dr ook niet om 12uur m'n bedje uit om de andere batterij dr in te doen...


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik raad je aan om geen BB te nemen, wat een rot dingen zijn dat (no_chears) Heb er zelf ook 1 maar ik heb een hekel aan dat ding.


    -

    Ik heb een Bb en ik ben er blij mee.
    Maar hij gaat heel snel leeg


    "Ignite, my love. Ignite."

    Genius schreef:
    Ik raad je aan om geen BB te nemen, wat een rot dingen zijn dat (no_chears) Heb er zelf ook 1 maar ik heb een hekel aan dat ding.


    Hier heb ik. Niet veel aan... Wil je alsjeblieft vertellen waarom je het een rot ding vind?


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Batterij

    De BlackBerry Bold 9780 heeft een uitstekende batterij met een capaciteit van 1500 mAhr. Daarbij gaat het toestel ook efficiënt met energie om. Bij regelmatig tot veel gebruik is de batterij na 3-5 dagen wel leeg. Dit lijkt weinig, maar in vergelijking met veel andere smartphones, houdt de batterij van de Bold het bijzonder lang uit.
    Bron: http://www.9780blackberrybold.nl/


    Dit is dus niet waar? Ik bedoel, het is de site van de bb 9780, dus iets negatiefs zullen ze niet snel daar neer zetten.. Maar dan nog, dan vind ik het wel heel erg misleidend.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Dit is dus niet waar? Ik bedoel, het is de site van de bb 9780, dus iets negatiefs zullen ze niet snel daar neer zetten.. Maar dan nog, dan vind ik het wel heel erg misleidend.


    volgens mij is dat dus niet waar. Als ik een vriend van mij moet geloven


    "Ignite, my love. Ignite."

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Hier heb ik. Niet veel aan... Wil je alsjeblieft vertellen waarom je het een rot ding vind?

    Het schermpje is zo klein, op de mijne zit geen flits op de camera (heb een curve), camera kwaliteit is heel slecht, dat scroll ding werkt soms niet mee.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Het schermpje is zo klein, op de mijne zit geen flits op de camera (heb een curve), camera kwaliteit is heel slecht, dat scroll ding werkt soms niet mee.

    Dat scroll ding is soms inderdaad irritant bij een curve, maar bij een bold is dat ding juist Zo goed dat die ook irritant is.
    Zeg maar de toetsen van een curve reageren sloom en die van een bold eigenlijk te snel.. Ik vind toch de curve fijner typen enzo. Maar de bold heeft een betere camera en beeld kwaliteit.
    Een bold is alleen wel duurder. Met de curve kun je bij vodafone ook op beltegoed, dat is het goedkoopste.
    (Een vriendin van mij heeft de bold. Ik heb de curve)


    Je moet worden wie je bent.

    Ligt er ook aan welke curve je hebt want de 8500 ofzo. Is veel slechter dan de curve 3900, die ik heb. 9300 is ook mooier


    Je moet worden wie je bent.