• Wie heeft er hier penvrienden?
    Dan bedoel ik zowel Nederlands als internationaal. Ik heb zelf een Japanse en twee Chineese waarmee ik actief mail. Ik vind het persoonlijk leuker om met mensen uit andere culturen te mailen, maar dan moet je het crappy engels wel accepteren :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    *denkt eerst: alleen mailen
    *Leest verder* Okay ^^ Ja dus.

    In Amerika (Cynah), Canada (Livvie), en natuurlijk mijn verloofde (Amy) in Engeland. :3

    Edit: hoewel die in Amerika meer roleplay is dan echt mailpals. ^^

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 11:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waar kan je penpals vinden?
    Ik heb eens op zo'n site gezeten, maar volgens mij zat die vol pedofielen. >.<


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Waar kan je penpals vinden?
    Ik heb eens op zo'n site gezeten, maar volgens mij zat die vol pedofielen. >.<


    wat nederlandse penvrienden betreft weet ik het niet, maar internationaal raad ik penpalworld aan, die zijn volgens mij ook het grootste. Je moet dan wel een beetje engels kunnen, maar de meeste mensen daar zijn niet echt geweldig erin.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik heb Elke, uit Zuid Afrika, waarmee ik al 3 jaar actief mee mail.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Nee dat doe ik niet.


    -

    ik heb Sandra uit duitsland.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Genius schreef:
    Nee dat doe ik niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    3 Amerika, 1 Zuid-Afrika, 1 Australie, 1 Singapore, 1 Italie, en een paar uit Nederland
    maar nu mailen we vooral, en facebook,
    hoewel er 1 vriendin van Amerika al hier is geweest, en ik daar ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pusheen schreef:
    Waar kan je penpals vinden?
    Ik heb eens op zo'n site gezeten, maar volgens mij zat die vol pedofielen. >.<


    interpals.net (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Twee Amerikaanse meiden, één uit Guatemala en één uit Australië. (:

    Leren kennen op DeviantArt.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 12:45 ]


    I can't even think straight.

    Ulrikke uit Noorwegen, en Taylor-Ann uit Amerika die mijn nicht is (bloos)


    I'd rather die than be famous.

    Wow uh, Nieuw Zeeland, Finland, en Ierland. Bij die Ier ben ik langsgeweest. :3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Harrybo, maar ik heb d'r al drie maanden ofzeau geen brief meer gestuurd omdat... -lazyness- En ik heb haar ook op msn en twitter, dus ja...
    Oooh en vroeger had ik een penvriendin die Isabelle heette, uit Frankrijk, en één of andere Chloé die geen brief terugstuurde toen ik vergeten was foto's bij te voegen. Nou ja zeg. kutkind


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.