• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Aurorea - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aurorea - Erin Naveen Lightwood

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 16:52 ]


    James - wezen

    "Ik zal er over nadenken." grinnikt ze. Ze is wel moeilijk, maar dat wist ik al. "Dat ik nieuwsgierig ben wil nog niet zeggen dat ik het zelf wil voelen." zegt ze. "Je komt er vanzelf wel achter of ik het wel of niet wil." Ze wiebelt even plagerig met haar wenkbrauwen en ik grijns. "Laat je me niet te lang wachten?" vraag ik dan op een gespeeld zielig toontje en ik trek er een klein pruillipje bij. Zielig doen is niet echt één van mijn sterkte kanten, meestal pak ik ook gewoon wat ik wil hebben, zeker als ik het niet gewoon krijg.
    "Oh, oké. Ik zie je zo wel weer." zegt ze en ze glimlacht lichtjes. Ik glimlach verontschuldigend terug en vertrek gelijk de andere kant op, de kant van de geur die ik heb geroken. Het is een mannelijke geur, niet zo zoet en vrouwelijk zoals Willow, maar ook niet zo lekker mannelijk als Xavier. Ik zet er een flink tempo in en besluit eens goed te gaan spelen vandaag. Daar heb ik wel zin in, vooral na Willow. Ik moet even mijn zinnen afreageren voordat ik straks het verkeerde doe bij Xavier of haar.
    Ik ren meerdere malen om de verdwaalde jongen heen, maak geluiden, roep met een zachte stem. Hij word bang, zijn angst is duidelijk te ruiken. Ik grijns en uiteindelijk kom ik dan toch uit de bosjes tevoorschijn. De angst groeit, volgens mij is hij niet zo blij om mij te zien. Ik lik kort langs mijn lippen en zeg geen woord terwijl ik langzaam op hem af loop. De jongen de een paar angstige stappen achteruit, tot hij op een boom knalt. Ik grijns gevaarlijk en eng, kom dichterbij de bibberende jongeman.
    "W-wie ben jij?" vraagt hij stotterend, waardoor ik even tot stilstand kom. Er zit nog één stap tussen ons in. "James." antwoord ik. "En wie ben jij?" vraag ik vervolgens. Hij kijkt me wat vreemd aan, wat ik negeer. "Firlas." antwoord hij. Ik knik, zo'n vreemde naam heb ik zeker nog nooit gehoord volgens mij. Ik lik opnieuw langs mijn lippen en moet denken aan wat Willow zei. Ze denkt dat ik op mannen val, al zal ze nu wel beter weten denk ik. Ik grijns even, misschien moet ik het nu maar eens uitproberen... Wie weet is Xavier wel een uitzondering?
    Ik overbrug de laatste stap snel en druk zijn lichaam met die van mij tegen de boom aan. "Dit gaat geen pijn doen." Nog niet nee. Met mijn hand druk ik zijn gezicht wat omhoog, ik ben langer dan de donkerharige, bange jongen voor mij. Ik voel zijn lichaam tegen mij aan trillen. Ik aarzel even een moment, maar druk dan toch mijn lippen op die van hem. Het duurt maar enkele seconden voordat ik hem weer los laat en een vies gezicht trek, nee, Willow heeft geen gelijk. Ik val absoluut niet op mannen en dit vind ik ronduit smerig, om het maar even netjes te zeggen.
    De verbazing om het gezicht van de jongen is duidelijk te zien en ik moet even lachen. "Nu gaat het wel pijn doen." zeg ik dan en zijn gezicht betrekt. Hij stamelt nog wel iets, maar ik luister niet. Mijn jas laat ik langs mijn armen naar beneden glijden, op mijn donkere shirt zie je toch niets. Ik moet mijn ziekelijke drang tot martelen toch wel een beetje bevredigen, al heb ik nu maar weinig tijd. Met een grijns pak ik zijn hand vast en breek ik zijn pols in een snelle haal, waarna de jongen uit uitschreeuwt van de pijn. Zijn schreeuw klinkt goed in mijn oren, waardoor ik verder ga met zijn volgende arm. Zijn schreeuwen worden met het bot zachter en uiteindelijk verliest hij toch zijn bewustzijn. Op dat moment lijkt het me een goed idee om hem op te gaan eten.
    Het lijk moffel ik netjes weg, beter dan het vorige en ik trek mijn jas opnieuw aan. Zo, dat voelt nog eens goed. Alle drang om rare dingen te doen is verdwenen, samen met het enorme verlangen naar seks, dat Willow bij mij opgewakkerd heeft. Ik loop op een flink tempo terug naar het kamp, waar ik Willow met haar rug naar mij toe bij het vuur aan tref. ik sluip zo zacht mogelijk naar haar toe, leg mijn vingers op mijn lippen en ga achter haar staan. "Boe." fluister ik in haar oor.

    Sage Evangeline Clark

    Voor een kort moment staat hij nog voor over gebogen bij mij, maar hij knikt dan en gaat rechtop staan. "Goed, ik snap het al. Laat maar, het sloeg ook nergens op." murmelt hij iets en gaat bij zijn kleding, aan de andere kant van het kampvuur zitten. Ik grimas wat naar hem en steek de volgende sigaret op. Hij draait zijn kleding om, zodat het beter droog word. Ineens zie ik Willow verschijnen. Ik kijk kort naar haar op en richt mijn blik dan weer in de vlammen. "Waar kom jij nu opeens vandaan?" vraagt Xavier een beetje overdonderd, maar schud dan zijn hoofd en wrijft met zijn hand. "Dat maakt ook niet uit. Je bent alleen de hele tijd bij James, ik dacht dat je daar nu ook wel zou zijn." vervolgt hij dan iets zachter verder, om zich vervolgens aan te kleden. Ik richt mijn blik dan op Willow. "Waarom ben je steeds bij een wezen?" vraag ik haar. "Ben je soms overgelopen?" Mijn stem klinkt bot en behoorlijk hatelijk.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    'Waar kom jij nu opeens vandaan?' vraagt Xavier een beetje overdonderd en met een verwarde blik in zijn ogen. 'Dat maakt ook niet uit. Je bent alleen de hele tijd bij James, ik dacht dat je daar nu ook wel zou zijn,' vervolg hij wat zachter terwijl hij op staat en zich vervolgens aan gaat kleden. Hij laat zijn blouse echter wel open hangen. Dat zal James wel leuk vinden. 'Ik ben heus niet de hele tijd bij hem, net was ik hier ook, maar toen had jij het te druk met dood gaan,' mompel ik zacht. Misschien is het verstandig binnenkort tegen Xavier te zeggen dat áls de machine gemaakt wordt, ik hier blijf. 'Waarom ben je steeds bij een wezen?' vraagt Sage ineens. 'Ben je soms overgelopen?' Haar stem klinkt bot en behoorlijk hatelijk. Ik bijt op mijn lip en richt mijn blik op de vlammen, zodat ik haar niet aan hoef te kijken. 'Ik ben heus niet overgelopen,' antwoord ik. 'James is aardig...op een rare manier dan, en ik vertrouw hem,' voeg ik er aan toe. Dat laatste is niet helemaal geheel waar. Er is nog steeds een deel van me dat James niet wil vertrouwen, vooral niet nu ik weet tot wat hij allemaal in staat is. Ik zucht zacht en richt me op mijn tas, alsof ik er iets in zoek.
    'Boe,' fluistert iemand dan ineens in mijn oor. Ik schrik op waarbij ik een zachte gil sla. In een reflex pak ik mijn tas vast en haal ik daarmee zo hard mogelijk uit, richting het geluid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    "Ik ben heus niet de hele tijd bij hem, net was ik hier ook, maar toen had jij het te druk met dood gaan," mompelt ze zacht. Hierop snoof ik verontwaardigd. "Wie zou daar nu weer de oorzaak van zijn?" Er was een deels spottende toon in te horen, maar ik deed dit alleen maar omdat ze met haar toon mij verweet, alsof het allemaal mijn schuld is of zo. "Waarom ben je steeds bij een wezen?" vraagt Sage ineens, waardoor ik naar haar kijk. Ze kan het vragen, maar ze zou het toch niet snappen. Evenmin als ik nu. "Ben je soms overgelopen?" Haar stem klinkt bot en behoorlijk hatelijk. Dat dacht ik ook inderdaad, dus het was goed dat zij het vroeg. Niet ik, anders had ze me vast weer de schuld gegeven. Het komt nooit op haar of James af. Ik wed nu al dat ze niet met ons mee terug gaat, alles wees erop. Zeker toen James die verdomde slaapzaak ging pakken.
    Ik kijk maar Willow, ze bijt op haar lip en richt haar blik op de vlammen, zodat ze Sage vast niet aan hoeft te kijken. "Ik ben heus niet overgelopen," antwoord ze. Wel dus, dacht ik. Hoewel ik mijn aanblik emotieloos hield. "James is aardig...op een rare manier dan, en ik vertrouw hem," voegt ze er aan toe. Opnieuw maak ik een zacht geluid, wend mijn gezicht af en gooi wat takken in het vuur. Willow zucht zacht en richt zich op haar tas, alsof ze er iets in zoekt. Abrupt merk ik hoe James naar haar toe sluipt en rol mijn ogen geirriteerd door dit geval. Hij mag dan wel zogenaamd mijn leven gered hebben, maar ik vertrouw hem helemaal niet. Ondanks dat ik me zwaar verward voel over hem en zijn aantrekkingskracht.
    Zo te zien moest hij altijd aan de vrouwen zitten, dus kon ik alles beter opgeven - wat er dan ook was. O, en hem verwijderen. "Boe," fluistert hij dan ineens in haar oor. Willow schrikt, slaakt een gilletje en haalt uit met de tas naar hem. Gehumeurd sta ik weer op, omdat ik ondertussen was gaan zitten en veeg mijn kleding af. Ik geef James een blik, maar loop dan weg. Ik wil ze nog steeds niet tegen komen als ze bij elkaar zijn, wat ze nu wel altijd zijn. Jezus, ze lijken wel een stel. Blijf maar lekker hier. Hoewel ik nog wel met Willow kan praten, wil ik dat niet meer met James.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sage Evangeline Clark

    "Ik ben heus niet de hele tijd bij hem, net was ik hier ook, maar toen had jij het te druk met dood gaan," mompelt ze zacht als antwoord op Xavier. Hierop snuift verontwaardigd. "Wie zou daar nu weer de oorzaak van zijn?" Er is een deels spottende toon in te horen. Ik trek mijn wenkbrauw wat op en stel ik mijn botte en hatelijke vraag. Willow bijt op haar lip en richt haar blik op de vlammen, zodat ze mij vast niet aan hoeft te kijken. "Ik ben heus niet overgelopen," antwoord ze. Volgens mij weet ze het zelf gewoon nog niet, maar ze is alleen hier als het haar uitkomt. Wie weet wat ze met die engerd uitspookt. "James is aardig...op een rare manier dan, en ik vertrouw hem," voegt ze er aan toe. Opnieuw maakt Xavier een zacht geluid, wend zijn gezicht af en gooit wat takken in het vuur. Willow zucht zacht en richt zich op haar tas, alsof ze er iets in zoekt. Ik negeer het feit dat die engerd er weer is en richt mezelf op het vuur, negeer hoe Willow reageert en zeker hoe Xavier reageert. Het is hun leven dus ze zoeken het zelf maar uit hoor.

    James - wezen

    Willow schrikt van mijn boe, slaakt een gilletje en haalt uit met de tas naar me, die ik met een grijns afweer en op mijn hurken naast haar ga zitten. "Hey bangeschijterd." grijns ik naar haar. Gehumeurd staat Xavier op, op wie mijn blik nu pas valt. Automatisch gaat mijn blik naar zijn openstaande blouse terwijl hij zijn kleding afklopt. Dan geeft hij mij een blik, maar ik heb geen idee wat het betekent. Vast niets goeds, want hij loopt weg. Ik frons wat. "Hm, ik heb zeker iets gemist." Hierna veer ik behendig weer overeind. "Ik ga even kijken hoe het met hem gaat, ben zo terug." zeg ik dan tegen Willow en ik schenk haar een glimlach, waarna ik achter Xavier aan loop. Nu zal het vast een stuk beter gaan, als hij kleding aan heeft. Ja, dat weet ik wel heel zeker.
    Ik loop snel achter hem aan. "Hé, Xavier." begroet ik hem snel. "Hoe gaat het, voel je je al iets beter?" Nog maar even geleden was hij nog bijna dood, nu loopt hij alweer vrolijk rond. Nou ja, echt vrolijk lijkt hij nou niet bepaald te zijn, maar dat negeer ik nu even. Misschien heeft hij wel ruzie met iemand gehad of zo. Ik vraag me wel af of het nu wel een goed moment is om met hem te gaan praten, maar ik wil gewoon even met hem praten, nu wel te verstaan en ik doe altijd waar ik zin in heb, eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Xavier snuift verontwaardigd. 'Wie zou daar nu weer de oorzaak van zijn?' Er is een spottende toon in zijn stem te horen. Ik haal mijn schouders op. 'In ieder geval niet die van James. Hij heeft juist je leven gered,' mompel ik, terwijl ik alweer spijt heb dat ik heb toegestemd hier heen te gaan. Ik voel me niet meer op mijn gemak bij James en Xavier.
    Als ik zeg dat ik James vertrouw maakt Xavier een zacht geluid, wendt hij zijn gezicht af en gooit hij wat takken op het vuur. Ik vraag me af wat hij ineens tegen James heeft, aangezien hij hem eerst nogal leuk leek te vinden.
    Ik richt mijn aandacht op mijn tas omdat het wel duidelijk is dat Sage en Xavier niet met me willen praten.
    Wanneer ik iemand boe in mijn oor hoor zeggen schrik ik op en haal ik uit met mijn tas. Het blijkt James te zijn die mijn tas met gemak afweert. 'Hey bangeschijter,' grijnst hij. Ik steek mijn tong naar hem uit. 'Je moet me niet laten schrikken, dat weet je zelf ook heus wel,' zeg ik. Dan staat Xavier gehumeurd op en veegt hij zijn kleding af, terwijl hij dat doet kijkt James naar de openstaande blouse, wat voor mij weer bewijst dat hij wel degelijk op mannen valt, ook al beweert hij van niet. Hij wilt het gewoon niet toegeven. Xavier kijkt James even aan maar loopt daarna zonder nog iets te zeggen weg. 'Hm, ik heb zeker iets gemist,' fronst James. Hij springt overeind. 'Ik ga even kijken hoe het met hem gaat, ben zo terug,' zegt hij. Nadat hij naar me heeft geglimlacht loopt hij Xavier aan. Ik zucht zacht en staar iets afwezig in de vlammen. Ik had al wel verwacht dat James achter hem aan zou gaan. Ik begin haast te vermoeden dan James iets voelt voor Xavier, maar dat zou hij wel nooit willen toegeven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Wanneer ik verontwaardig snuif en met een spottende toon vraag wie daar nu de oorzaak van is geweest, haalt Willow haar schouders op. “In ieder geval niet die van James. Hij heeft juist je leven gered,” mompelt ze. Hierop zucht ik diep en rol iets met mijn ogen. “Dan blijkt maar weer hoe weinig je ervan afweet, Willow.” Grom ik iets en ga verder met in het vuur poken met een grote tak, die ik er even later bij gooi. James was naar haar toe geslopen en haar laten schrikken, zij had naar hem uit gehaald, maar hij weerde het af. Op dat moment was ik echter al snel weg gegaan, omdat ik er geen zin in had. Ik wist nu al wel weer dat het fout zou gaan lopen als wij er alle drie waren, of in elk geval ik bij hun. Aangezien ik mezelf nog zo had voorgesteld er niet mee te gaan bemoeien.
    Helaas hoor ik al snel voetstappen achter me aan, waardoor ik hoop dat James het niet is. Al weet ik eigenlijk al dat hij het is. Wat heeft hij nu weer van me nodig? Hij krijgt in elk geval niets behalve een grote mond. Ik snap dan ook niet waarom ik de enige ben die me in moet houden, hun deden dat klaarblijkelijk totaal niet. "Hé, Xavier." begroet hij me snel, maar ik loop nog door. "Hoe gaat het, voel je je al iets beter?" Ik wil hem vermijden dus kijk ook niet om als ik geïrriteerd mompel. "Ik loop nog, dat is iets." Een enkele minuut loop ik nog door, mijn stappen worden sneller en groter, maar als ik merk dat het niet werkt, sta ik abrupt stil. Ik draai me echter nog niet om. "Wat moet je nu eigenlijk van me? Waarom heb je me zogenaamd gered?" Nu pas draai ik me om, bal mijn vuisten en kijk hem aan. Hij heeft gewoon iets van me nodig, houd ik mezelf voor.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    Als ik hem begroet, loopt Xavier alsnog gewoon door, zelfs als ik vraag of het nu beter gaat. Hij kijkt niet om, maar mompelt enkel geïrriteerd. "Ik loop nog, dat is iets." Ik frons als hij gewoon door blijft lopen en ik loop achter hem aan. Ik voel me net een wanhopig meisje of zo en ik vraag me af wat er nou met hem aan de hand is. Zijn stappen worden sneller en groter, die van mij volgen hem gemakkelijk op. Uiteindelijk heeft hij wel door dat ik niet zo makkelijk op geef en staat hij abrupt stil, waardoor ik onverwacht vol in vol in de remmen moet schieten. Maar hij draait zich niet om naar mij.
    "Wat moet je nu eigenlijk van me? Waarom heb je me zogenaamd gered?" Nu pas draait hij zich om, balt hij zijn vuisten en kijkt hij me aan. Hierdoor sta ik werkelijk met mijn mond vol tanden, dit had ik echt niet verwacht. Ik had gedacht dat dit de situatie tussen ons wel zou verbeteren. Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar sluit die gelijk weer terwijl ik hem verbijsterd en teleurgesteld aan kijk. "Ik dacht dat... Daarom..." Ik kom niet uit mijn zinnen en haal eens diep adem. Maak je hoofd eens leeg James, je kan niet zo zitten stamelen tegen hem, dat doe je nooit, tegen niemand niet verdomme.
    "Ik moet helemaal niets van je, ik dacht..." begin ik mompelend. "Je moet hier blijven voor de machine die je moet maken en..." Ik frons en slik eens. "En je moet hier blijven bij... bij... mij. En de rest natuurlijk." Het laatste voeg ik er haastig aan toe. Zou hij weten dat ik graag meer tijd met hem door zou brengen, al maakt het niet uit hoe? Zolang hij dan maar niet dood en opgegeten is natuurlijk. "Ik kon je daar toch niet pijnlijk laten sterven door één of andere freak!" breng ik dan wat beledigt uit. "Ik heb daar mijn leven gewaagd voor jou en dit is wat ik krijg?"


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Ik weet niet hoe hij reageert achter mijn rug, maar alleen al het feit dat hij me achterna loopt, laat me dus nog harder lopen. Aan de ene kant vervloek ik mezelf dat ik zo tegen hem doe, omdat ik liever heel anders had gedaan, maar de andere kant snapt er geen ene moer van en wil hem het liefste vermijden - weg hebben en hem negeren.
    Hoewel mijn stappen sneller waren en groter, volgt hij ze gemakkelijk op. Het is iets waardoor ik grom en het aan de kant probeer te zetten, echter lukt het niet en stop ik uiteindelijk. Ik weet niet eens waar ik precies naartoe liep, alleen dat ik weg moest. Als ik de eerste twee vragen stel, wat hij nou van mij moet, merk ik hoe hij even met zijn mond vol tanden staat. Hier laat ik me echter niet in vallen, dat verwacht hij zeker met zijn trucjes. Hij moet toch beter weten van mij, maar nee, te druk bezig met zichzelf. O, en met Willow.
    James opent zijn mond om iets te zeggen, maar sluit die gelijk weer terwijl hij mij verbijsterd en teleurgesteld aan kijkt. Mijn armen sla ik hierdoor over elkaar, ik trap heus niet in zijn spelletjes. Niet meer. "Ik dacht dat... Daarom..." Hij komt duidelijk niet uit zijn zinnen en haalt diep adem, echter blijft mijn blik kil staan. Afwachtend op wat er komen gaat, zoals misschien een echte verklaring. Dit slaat helemaal nergens op. "Ik moet helemaal niets van je, ik dacht..." begint hij mompelend. "Je moet hier blijven voor de machine die je moet maken en..." Hij fronst en slikt eens. "En je moet hier blijven bij... bij... mij. En de rest natuurlijk." Het laatste voegt hij er haastig aan toe, waardoor ik lui een wenkbrauw op probeer te trekken, maar mijn nieuwsgierigheid en verbaasde uitdrukking wint het. "Bij jou? Doe normaal, ik moet niets. Verdomme, als ik bijvoorbeeld die machine niet eens wilde maken, hoefde ik dat niet te doen." roep ik uit.
    "Ik kon je daar toch niet pijnlijk laten sterven door één of andere freak!" brengt hij dan wat beledigt uit. "Ik heb daar mijn leven gewaagd voor jou en dit is wat ik krijg?" Mijn armen laat ik weer naast me neer vallen, waardoor mijn blouse weer open is. Deze was eerder namelijk iets dicht doordat ik mijn armen over elkaar had gedaan. "Ja hoor James, je leven is ook zo moeilijk," begin ik met een sarcastische toon. "Eeuwig leven, mensen tot je prooi maken en denken dat je alles bent." zeg ik nog steeds met dezelfde toon, terwijl ik een 'kidding me?'-blik krijg. "Luister jij ooit eens naar iets anders dan je eigen stem?" grom ik dan, terwijl ik weer weg begin te lopen van hem.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:15 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Reactie met Andrei :') ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry mobiel. Ik had deze ff snel in elkaar geflanst.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    Als ik mijn mond open en sluit om iets te zeggen, al heb ik van verbijstering geen idee wat, slaat hij zijn armen over elkaar heen. Zijn blik staat kil, waardoor ik alleen nog maar moeilijker uit mijn woorden kan komen. Nadat ik haastig mijn woorden zo goed mogelijk geformuleerd heb, probeert hij lui een wenkbrauw op te trekken, maar zijn nieuwsgierigheid en verbaasde uitdrukking wint het. "Bij jou? Doe normaal, ik moet niets. Verdomme, als ik bijvoorbeeld die machine niet eens wilde maken, hoefde ik dat niet te doen." roept hij uit. Ik frons gefrustreerd hierdoor, waarom moet hij er perse tegen in gaan?
    Zijn armen laat hij weer naast me neer vallen nadat ik het beledigt uit heb geroepen, waardoor zijn blouse weer open is. Deze was eerder namelijk iets dicht doordat hij zijn armen over elkaar had gedaan. Nu moet ik echt mijn best doen om mijn blik daar niet heen te laten glijden, heel erg mijn best doen. "Ja hoor James, je leven is ook zo moeilijk," begint hij met een sarcastische toon. "Eeuwig leven, mensen tot je prooi maken en denken dat je alles bent." zegt hij nog steeds met dezelfde toon, terwijl hij een 'kidding me?'-blik krijgt. "Luister jij ooit eens naar iets anders dan je eigen stem?" gromt hij dan, terwijl hij weer weg begint te lopen van.
    "Naar die van jou." mompel ik, waarna ik mijn hoofd snel schud en achter hem aan ga. Zodra ik kan, sluit ik mijn vingers stevig om zijn pols heen zodat hij stil moet blijven staan en hou ik hem zo goed vast dat hij zich niet los kan trekken. "Ik vind mijn leven leuk ja, maar toch waag ik hem voor een idioot als jij, die blijkbaar niet eens wilt leven. Ik dacht dat je wel wilde leven, daarom deed ik het." grom ik hem toe, omdat ik toch weer kwaad begin te worden. Het helpt me wel iets kalmeren als ik mijn blik over zijn borstkas laat gaan, omdat zijn blouse open staat. "Ik weet niet waarom je je de hele tijd zo gedraagt, maar leuk is het in ieder geval niet. Vertel me nou eens wat ik fout heb gedaan. Sinds... dat bij het meertje doe je de hele tijd zo. Wat heb ik je in godsnaam misdaan?" vraag ik en mijn stem gaat van de woedende harde toon naar steeds zachter en ik voel me steeds kleiner worden. Hierdoor laat ik zien pols ook losser, zodat hij zich kan weg trekken als hij dat wilt.

    Sage Evangeline Clark

    Ik kijk met opgetrokken wenkbrauw toe hoe James Xavier begint te volgen, maar blijkbaar moet Xavier niets van hem hebben. Uiteindelijk verdwijnen ze uit het zicht en richt ik mijn blik op Willow. Ze lijkt me echt een heel naïef meisje, denken dat een wezen hier te vertrouwen is en hem zelfs aardig vinden. Ze kan beter een voorbeeld aan Xavier. Of toch niet, hij had seks met hem en ik weet ook niet of dat wel verstandig was. Toch reageert hij nu beter op dat wezen dan de naïeve Willow doet.
    "Jullie lijken net zo'n achterlijke soap serie." merk ik botweg op tegen Willow. "Jullie flirten er maar een beetje op los, terwijl hij steeds achter anderen aan gaat. Wat heeft hij je belooft dat je zo trouw aan dat wezen bent?" vraag ik dan spottend aan haar. Ik weet dat ik het ook aardiger kan brengen, maar ik ben gewoon niet goed in aardig zijn en toch ben ik nieuwsgierig naar waarom ze hem als een hondje achterna blijft lopen. Domme trut.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    'Jullie lijken net zo'n achterlijke soapserie,' hoor ik Sage op een botte toon opmerken. Fronsend en niet-begrijpend kijk ik haar aan. 'Hoe bedoel je?' vraag ik verward. 'Jullie flirten er maar een beetje op los, terwijl hij steeds achter anderen aan gaat. Wat heeft hij je belooft dat je zo trouw aan dat wezen bent?' vraagt ze spottend. Ik bijt op mijn lip en richt mijn blik op de grond. Haar woorden komen best hard aan, deels omdat ik weet dat ze er ergens gelijk heeft. James en Xavier hadden gister nog ruzie gemaakt en toch heeft James Xaviers leven gered. Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat James iets voor Xavier voelt en ik ben bang dat, wanneer hij het eenmaal heeft toegeven, hij mij niet meer zal zien staan en uit zijn grot trapt.
    'We flirten helemaal niet,' mompel ik zwakjes terwijl ik mijn knieën optrek en mijn armen er om heen sla. 'En hij heeft beloofd dat hij me niet zal opeten.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sage Evangeline Clark

    Willow had me eerst fronsend en verward aangekeken. "Hoe bedoel je?" vraagt ze dan verward, waardoor ik mijn spottende uitleg had gegeven. Ze bijt op haar lip en kijkt naar de grond, volgens mij heeft ze het zelf best wel door maar wilt ze de waarheid niet inzien. Nou, dan zijn wij nog niet zo heel verschillend uiteindelijk. Ik wil het nog steeds niet inzien, hoewel hij al lang en breed ervandoor is met elk ander meisje dat hij maar kan vinden. De herkenning is er, misschien moet ik dan maar wat... minder rot doen.
    "We flirten helemaal niet." mompelt ze zwakjes terwijl ze haar knieën optrekt en haar armen er over heen slaat. "En hij heeft beloofd dat hij me niet zal opeten." Ik frons even iets, ik hoop maar niet dat ze het echt geloofd. "Ik weet dat je zei dat je hem vertrouwd, maar... is hij wel te vertrouwen?" vraag ik aarzelend en minder bot, hoewel mijn stem bijna altijd bot zal blijven lijken. "En jullie lijken wel net een stel af en toe, hoor." zeg ik er nog achteraan, om aan te duiden hoe het er voor de rest uitziet.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Sage fronst iets. 'Ik weet dat je zei dat je hem vertrouwd, maar...is hij wel te vertrouwen?' vraagt ze aarzelend. Het klinkt wat minder bot als net, volgens mij kan ze niet niet bot praten. 'En jullie lijken wel net een stel af en toe, hoor,' voegt ze er aan toe. Dat zou misschien wel verklaren waarom Xavier steeds zo humeurig doet als hij James en mij bij elkaar ziet, als je er vanuit gaat dat hij iets voor James voelt. 'Maar we zíjn helemaal geen stel,' zeg ik. 'En ik snap ook niet wat we dan precies doen waardoor we net een stel lijken.' Ik zucht zacht en denk na over Sage's vraag, of James wel te vertrouwen is. Ik heb net in die grot gezien tot wat voor gruwelijke dingen hij allemaal instaat is, maar hij had beloofd mij geen pijn te doen, en ik geloofde dat ook. Door Sage begin ik echter weer te twijfelen. Ik raak steeds meer in de war. 'Als hij me iets aan zou willen doen, dan dat hij dat allang kunnen doen en dan had hij me denk ik ook niet hier naar toegebracht,' zeg ik uiteindelijk, maar er is een aarzeling in mijn stem te horen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 15:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Gefrustreerd fronst hij, maar ik probeer er geen aandacht aan te besteden, al verward hij me alleen nog maar meer. Ik bedoel maar, alsof het hem ene moer kan schelen wat er met mij is of wat ik doe. Het gaat hem ook helemaal niet aan. Toen ik mijn armen weer naast me neer had gedaan, was mijn borstkas weer te zien doordat de blouse open stond. Zijn blik glijd er gelukkig niet overheen, anders had ik misschien heel anders gereageerd dan ik überhaupt gewild had. Het was dan nog moeilijk in te houden, ondanks dat ik het zeker zou proberen.
    Wanneer ik hem vraag of hij ooit wel eens naar iemand anders luistert dan naar zichzelf, draaide ik me daarna alweer om, maar ik had nog gehoord wat hij gemompeld had. “Naar die van jou.” Yeah sure, dan had hij allang geweten wat er met mij aan de hand was. Hij luistert helemaal niet en hoe kan hij dat verdomme doen als hij de gehele tijd bij Willow rond hangt, terwijl ze hem telkens als een hondje achterna loopt. Jezus, zeg. Ja, ik ben er pissig om en niet alleen omdat het misschien als jaloezie over kan komen.
    Hij loopt mij achterna, waardoor ik dus weer sneller begin te lopen. Het mocht echter niet baten, want abrupt voel ik zijn vingers stevig om mijn pols heen, zodat ik wel stil moet blijven staan. Direct begin ik te knarsetanden en probeer ik me los te trekken, maar hij maakt een beetje misbruik van zijn krachten vind ik, omdat het dus niet lukt. Het is geen goed gevoel wat ik krijg als ik zijn aanraking voel, ik wil iets heel anders doen dan hem wegduwen, merk ik op. Iets wat ik eigenlijk wel verwacht had, maar in probeer te houden, wat met veel moeite lukt.
    “Ik vind mijn leven leuk ja, maar toch waag ik hem voor een idioot als jij, die blijkbaar niet eens wilt leven. Ik dacht dat je wel wilde leven, daarom deed ik het.” Gromt hij naar me toe, duidelijk dat hij kwaad begint te worden. Het kan me alleen geen flikker schelen, word maar boos. Ik had het dan ook niet verwacht als hij opeens zijn blik over mijn borstkas laat gaan. Het laat me onverwacht rillen, maar dan van het gevoel dat ik niet meer in me wilde hebben. Nu raakte hij me aan en deed dit met me. Mijn tanden knarsten over elkaar heen, terwijl ik hem hard tegen zijn borstkas duwde, omdat ik zo hoopte dat hij me los liet. Helaas. Mijn hand ging niet direct weer naar beneden naast me, maar bleef iets langer op zijn borstkas liggen dan ik wilde.
    “Ik weet niet waarom je je de hele tijd zo gedraagt, maar leuk is het in ieder geval niet. Vertel me nou eens wat ik fout heb gedaan. Sinds... dat bij het meertje doe je de hele tijd zo. Wat heb ik je in godsnaam misdaan?” vraagt hij en zijn stem gaat van de woedende, harde toon naar steeds zachter. Hij doet nu de hele tijd dingen die ik niet van hem verwacht had en hierdoor raak ik alleen nog maar meer verward, dus hap ik ook kort naar adem als hij over het meertje begint. Ik merk niet eens dat hij mijn pols weer iets losser laat, de aanraking voelt fijn… Nee, Xavier! Het is slecht, alles, vermijd hem, spreekt mijn andere stem in mijn gedachtegang. Hierdoor ruk ik ook mijn pols ruw uit zijn greep en stap ik wat naar achteren.
    “Je zegt dat je naar me luistert, maar dat doe je niet…” begin ik. Dit keer vliegen mijn ogen heen en weer, maar niet over hem heen, want ik weet niet waar ik nu moet kijken en wil zijn blik vermijden. “Anders had je allang geweten wat er met mij was.” Ik begin weer te grommen en mijn ogen vliegen in één keer direct naar zijn blik, zijn gezicht. Knarsetandend stap ik nog meer achteruit, ik begin weer boos en geïrriteerd te raken. “Je doet alleen maar wat je zelf wil! Ik ben niet je prooi, got it?” Ik wil me weer omdraaien om weg te lopen, omdat ik hem gewoon niet meer wil zien, maar in plaats daarvan draai ik me alleen om en sluit mijn ogen hard. “Ik wil je prooi verdomme helemaal niet zijn…” murmel ik dan zachtjes, mijn ogen weer open en op de grond gericht. Nu pas merk ik op hoe onregelmatig mijn ademhaling is geworden.

    Andrei / Lilith, wezen.
    Ze had net weg willen lopen, maar zo snel kwam ze niet van mij af. Hoewel ik haar graag aan haar lot had over gelaten, kijken hoe lang ze het had uitgehouden hier in deze koude wereld. Niet lang, wed ik. Wanneer ik had gemompeld dat ze een blok aan je been zijn, wat ik ook nog steeds denk, snuift zij verontwaardigd. “Je hoeft me niet mee te slepen hoor. Je kan me ook gewoon naar het kamp toebrengen, dan ben je van me af.” Zegt ze. Ik zeg er echter niets op en rol mijn ogen alleen. Ik antwoord echt niet op zulke stomme opmerkingen. “En als je daar te lui voor bent moet je ook niet zeuren dat ik een blok aan je been ben.” Vervolgt ze. Ik grijns kort. “Ik ben niet diegene die lui is hoor,” vertel ik haar. Op dat moment zijn we net bovenaan de trap gekomen, waar ik haar weer neerzet.
    “Is het nog ver lopen?” vraagt ze, waarop ik haar een blik had gegeven die zegt ‘I told you, you were lazy.’ Ik had het sowieso wel van haar verwacht, een mens. Nog een reden om snel een plan te bedenken om een einde te breiden aan haar miezerige leventje. “Het duurt nog wel een uur.” Grijns ik, hoewel het een leugen is en we er zeker over een kwartier al terug zijn. Ten minste, dat zou kunnen als zij door zou lopen. “Ik kan je ook weer charmant over mijn schouder gooien, weet je. Dan zijn we er sneller.” Zeg ik haar dan, al weet ik zeker dat ze hierop direct zal zeggen dat ze dit niet wil. Ach, pech gehad dan, alsof ik ooit waarde hecht aan wat zij zegt of wil. Ik doe het gewoon, met of zonder toestemming. “Nou kom op, anders zijn we er morgen nog niet door jou.” Grom ik en begin in de richting te lopen waar ik naartoe moet.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:03 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.