• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Aurorea - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aurorea - Erin Naveen Lightwood

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 16:52 ]


    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    James grijnst tevreden, maar zegt niets meer, waardoor ik hem enkel maar dankbaar ben. Eigenlijk wil ik ook helemaal niet meer praten, mijn gedachten zijn niet meer helder door onze lichamen. We kregen allebei kleine zweetdruppeltjes, die van James volgde ik kort met mijn blik. Niet te lang echter, want ik had mijn lippen al weer op die van hem gedrukt. We kreunden veel luider dan eerder, waarop hij mij een schuine knipoog geeft. Meer komt er zeker niet uit, bij mij ook niet. Toen hij wilder en harder begon te stoten, hield ik het niet meer en sloot een paar keer mijn ogen vanwege het vele genot dat er plaatsvind. Hijgerig kreunde ik, terwijl ik iets rechtop ging zitten, zo kwam hij ook iets dieper, waardoor hij een ander tempo aan ging houden. Mijn ogen opende ik vanwege dit en keek hem bijna smekend aan, maar hij wilde het niet doen. Dit keer was hij duidelijk diegene die mij pestte, dan andersom.
          Mijn naam spreekt hij hijgerig en vragend uit, waarop hij toch iets anders begon te stoten en hierdoor kreunde ik luid. Het werkte niet toen ik hem boos aan wilde kijken, wat ik eigenlijk wel wilde, omdat hij me dan niet zo zou plagen. James reageerde er verder niet op en stelde zijn vraag, wat ik wel verwacht had ergens. Na zijn andere soort vraag, fronste ik iets en beet op mijn lip, terwijl ik mijn blik iets afwend. Dan probeert hij zijn vraag beter te stellen, waardoor ik hem dan ook weer aankijk en zijn blik peilt, de lust vlamt erin op en ik grijnsde iets schaapachtig. Met een hese, maar wellustige stem antwoord ik erop, hoewel er iets van onzekerheid in kwam. Ik zag nog net hoe hij fronste, al reageerde ik er expres niet op, omdat ik best onzeker was voor dit geval. Het tempo besluit ik dus maar zelf iets op te voeren, mijn handen die over zijn armen strelen, en ik kan merken dat hij geniet van de aanraking.
          Ik breng uit dat hij me niet zo moet plagen, hij weet wel waarover ik het heb. Dat bewijst zijn dominante grijns ook maar weer. “Dat krijg je ervan als je mij wilt plagen.” Is zijn antwoord, wat hij toch nog prima uit weet te brengen. Ik probeer er wat op te grijnzen, maar het mislukt fataal als hij mijn lid opeens vastgrijpt, waar hij begerig aan begint te trekken en te spelen. Het komt vast door zijn aanraking, die me een warm, wellustig gevoel door mijn lichaam jaagt, mijn lid reageert er direct op. “Volgens mij wil je het gewoon niet delen.” Uit hij vervolgens, over het vorige onderwerp, welke ik zo graag weer wilde vermijden. Waarom brengt hij het opnieuw naar boven? Mijn gezicht vertrekt dan ook iets, misschien iets pijnlijk, als hij verdergaat met praten. “Ik wil het ook voelen, het lijkt bij jou geweldig te zijn.” Zijn stem veranderd en hij klinkt wat onzeker, echter toch enorm verlangend. Wil hij echt hetzelfde voelen als ik nu? Ik betwijfel het, ik ben gewoon bang dat hij direct weggaat… Bij deze gedachte vertrekt mijn gezicht nog meer en wend ik mijn blik weer af, aangezien er een gekwetste gelaatsuitdrukking was te zien.
          James blijft gewoon door met mijn lid in zijn handen zitten, terwijl hij die andere opnieuw op mijn heup legt en expres het tempo steeds wat aanpas. Hij gaat langzamer of sneller en wisselt dat telkens, vooral om me ermee te plagen, maar ik reageer er niet meer op zoals eerder. Ik blijf zelfs rustig op hem zitten, zonder nog te bewegen en laat hem het tempo bepalen. Hoewel ik er niet op had willen reageren, doe ik het toch en richt mezelf opnieuw op hem om vervolgens mijn mond open te doen. Mijn aandacht probeer ik zo weinig mogelijk op zijn hand te gunnen die nog om mijn lid zat. “Laten we in elk geval ergens anders over praten, dit onderwerp is niet… belangrijk nu.” Er kwam een kleine pauze tussendoor voor ik verderga met praten, mijn houding totaal veranderd van eerder. “Anders kunnen we er beter mee stoppen.”

    Andrei / Lilith, wezen.
    Op mijn vraag die ik haar met een amusante, ook iets perverse grijns stel, perst ze haar lippen op elkaar. “Nee, ik –” Ik grijns kort om haar antwoord en als ze snel stilhoud, het veranderd. “Ja, ik blijf voorlopig liever nog heel als je het niet erg vindt.” Mijn armen sla ik over elkaar terwijl ik haar aankijk. “Van gedachten veranderd? Zeg het maar en ik kan het voor je regelen.” Grijns ik iets verder, maar duw het stemmetje van mijn verstand weg die zegt dat het James zijn prooi is. Had hij me maar niet voor schut moeten zetten met die weddenschap.
    Vervolgens zegt zij tegen me dat het gezellig was met me te praten, waarna zij wegloop, iets hinkend door haar enkel lijkt wel. Ik had met een haastige stem gezegd dat ze een kleintje was, terwijl ik naast haar ga lopen en zij mij geïrriteerd aankijkt. Ze heeft er dus een hekel aan als iemand haar zo noemt, mooi zo, dan zal ze het nog wel vaker te horen krijgen van mij.
    Dan vraag ik haar waar James is en dat ik wil weten waarom ze lag te huilen. Ik ben ook een erg nieuwsgierig wezen, zeker als het in mijn voordeel zal werken. “Ik weet niet waar James is. Het enige wat ik weet is dat hij nu waarschijnlijk met Xavier aan het spelen is,” antwoord ze op een wat spottende toon waarvan ik opkijk. De licht gekwetste toon was me ook opgemerkt, maar mijn gedachten waren nog bij haar woorden. Met Xavier aan het spelen? Die wetenschapper die ik moest genezen van hem. “Ah, James speelt graag met zijn prooien. Xavier zal straks wel een pijnlijke dood vinden.” Grijns ik ietwat zelfvoldaan met een wijs gezicht, omdat ik denk dat ik het bij het goede einde heb.
    “En zoals ik eerder al zei: het gaat je niks aan waarom ik lag te huilen.” Zei ze vervolgens, waardoor ik weer naar haar kijk. “Waarom gaat het me niets aan? Ik heb je nog wel gevonden.” Probeer ik zo beledigd mogelijk te zeggen, met die toon erin, mijn wenkbrauwen opgetrokken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willow Nastya Reyes
    Hij slaat zijn armen over elkaar wanneer ik zeg dat ik liever heel blijf. 'Van gedachten veranderd? Zeg het maar en ik kan het voor je regelen,' grijnst hij. Ik glimlach zogenaamd liefjes naar hem. 'Tuurlijk, wanneer ik zin krijg om in stukjes gescheurd te worden dan zal ik het als eerste aan jou vertellen.' Hierna rol ik met mijn ogen. Ik moet echter wel toegeven dat ik blij ben dat dit wezen, die volgens mij Andrei heet, mij gevonden heeft. Nu kan ik mijn gedachten tenminste voor een tijdje ergens anders op richten in plaats van op James.
    Er komt een idee in mij op. Wanneer Xavier die machine gemaakt heeft, wij weer terug in onze eigen, vertrouwde dimensie zijn en de machine echt een machine is, dan moet ik zorgen dat ik terug ga in de tijd, naar het moment dat ik mezelf voor de proef wilde opgegeven. Zo kan ik mezelf tegenhouden en zal ik James, Xavier en Athan nooit ontmoet hebben. Ik zal dan helaas nog wel weten wie ze zijn... Of ik moet Athan over zien te halen mij alles wat hier gebeurd is te laten vergeten, dat is ook nog een optie.
    Inmiddels ben ik al bij het wezen weggelopen, maar hij is achter me aan gekomen en vraagt waar James is en waarom ik moest huilen. 'Ah, James speelt graag met zijn prooien. Xavier zal straks wel een pijnlijke dood vinden,' grijnst hij voldaan. Bedenkelijk lik ik met mijn tong even over mijn lippen waarna ik er zachtjes op bijt, twijfelend of ik zal zeggen dat James echt aan het doen is. 'Ik denk dat James en jij een andere definitie van “spelen” hebben,' zeg ik uiteindelijk, zo heb ik niet letterlijk gezegd wat ze nu aan het doen zijn, áls ze het al het doen zijn. James kennende wel.
    'Waarom gaat het me niets aan? Ik heb je nog wel gevonden,' zegt hij iets beledigd, en met opgetrokken wenkbrauwen. Ik ben nu degene die haar wenkbrauwen iets optrekt. 'Dat je mijn gevonden hebt betekend nog niet dat je het zal vertellen,' meld ik hem. 'Je bent een wezen, en ik weet zeker dat je niet te vertrouwen bent.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Hij probeert wat te grijnzen als ik zeg waarom, maar het mislukt fataal als ik zijn lid opeens vastgrijpt, waar ik begerig aan begin te trekken en te spelen. Het doet me goed dat hij er zo op reageert, want zijn lid reageert er ook direct op. Zijn gezicht vertrekt dan ook iets als ik weer terug kom op het onderwerp van daarnet, misschien iets pijnlijk zelfs. Als ik verder praat vertrekt zijn gezicht nog meer en wend hij zijn blik weer af, aangezien er een gekwetste gelaatsuitdrukking was te zien. Ik snap echt niet wat er aan de hand is of wat ik fout doe, volgens mij is het zelfs normaal? Dat moet wel, of ik mis een groot geheim wat alleen homo's kennen. Is het een schaamte om genomen te worden? Misschien is wat ik doe wel een schaamte en wilt hij dat niet. Nou, dan heeft hij mooi pech want ik ga het toch zo doen, wat hij ook zegt. Ik verlang en nu naar en ik wil dat die honger gestild wordt. De tintelingen in mijn onderbuik raken dan ook wat verhit en breiden zich uit door mijn lichaam heen.
    Xavier reageert er niet eens meer op als ik constant van tempo wissel, alsof het hem niets meer doet. Ik snap niets van deze omslag, waarom hij ineens zelfs rustig op mij blijft zitten, zonder te bewegen en mij het tempo laat bepalen. Natuurlijk doe ik dat graag, maar ik vind het leuker als Xavier meedoet, hier is ook weinig aan. Ik kijk hem vragend aan als hij zichzelf opricht en zijn mond open doet. "Laten we in elk geval ergens anders over praten, dit onderwerp is niet… belangrijk nu." Er komt een kleine pauze tussendoor voor hij verderga met praten, zijn houding totaal veranderd van eerder. Ik snap er werkelijk geen bal meer van, waarom doet hij ineens zo. "Anders kunnen we er beter mee stoppen." O nee, dit kan hij niet maken. Hij weet ook wel dat ik gewoon pak wat ik wil, net zoals ik hem eerder vertelt heb en dat ga ik hem ook zeker duidelijk maken.
    "We gaan er echt niet mee stoppen, Xavier." breng ik hees uit en ik sluit even mijn ogen terwijl ik een beetje op adem probeer te komen, wat niet lukt omdat ik gewoon door blijf stoten. "Je weet toch dat ik pak wat ik wil?" Ik grijns nog eens dominant, voor ik zijn lid loslaat en met behoorlijk wat kracht ons beiden omdraai zodat Xavier plotseling met zijn rug op de grond ligt en ik tussen zijn benen lig. Ik werp hem een vlammende blik toe die de lust onthuld die normaal gesproken diep in mij sluimert. Nu niet meer. Ik stoot nog eens een paar keer diep voor ik tussen zijn benen vandaan komen en op zijn middel ga zitten, precies zoals hij eerder bij mij deed. "Zo..." fluister ik hees. "Nu is het jouw beurt." grijns ik vervolgens. Toch doe ik verder nog niets omdat ik niet weet en ook niet zo goed durf te doen wat er eerder andersom gebeurde, ik geef Xavier alsnog een keuze om het nu te doen of niet te doen. Toch ben ik vastbesloten en dat straal ik dan ook uit.


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Vragend kijkt hij mij aan als ik mezelf opricht om mijn mond open te doen. Eerder had ik de hele tijd mijn gezicht afgewend, omdat ik ronduit niet zeker weet wat ik nu moet doen ook. James is erg volhardend en zal het zeker willen, maar ik wil niet dat hij er opeens vandoor gaat. Wie verteld me dan wat het voor gevoel tussen ons betekend, wat het is? Ik zeg niet dat James het wel weet, maar we kunnen er achter komen en als hij over dat onderwerp begint… Straks vind hij er geen moer aan of bedenkt hij zich opeens, gaat toch terug naar Willow of enig ander meisje. Weet ik het, het frustreert me gewoon. Het hele gesprek komt weer oprakelen, alsof het een soort laatste herinnering is. Het is duidelijk dat hij er geen bal van snapt, maar ik ga het hem ook niet uitleggen. Ik wil het niet, omdat hij me dan zeker uit gaat lachen. Misschien overdrijf ik wel iets, maar na dit alles ben ik er gewoon wat bang voor. Ik voelde me voor een moment zelfs ongemakkelijk, maar het wellustige zit er nog steeds. Een deel van me wil het wel heel graag, echter probeer ik deze kant zo goed mogelijk weg te duwen. Daar heb ik nu niets aan. Ik zeg hem dat het onderwerp niet belangrijk is nu en dat we anders beter kunnen stoppen. Fout geantwoord dus, want het is klaarblijkelijk dat James dit geen leuk antwoord vond.
          “We gaan er echt niet mee stoppen, Xavier.” Brengt hij hees uit en sluit zijn ogen even, terwijl hij op adem probeert te komen, wat mislukt doordat hij gewoon door blijft stoten. Ik moet toegeven dat het nog altijd heel goed voelt en het wakkert de wellust ook bij me aan, dat ik weer wil bewegen, ik houd er niet van om stil te blijven. Alleen moet ik dit nu even volhouden, dat gaat echter niet lukken als James hiermee door gaat. “Je weet toch dat ik pak wat ik wil?” Hij grijnst nog eens dominant, voor hij mijn lid loslaat en met behoorlijk wat kracht abrupt ons beiden omdraait, zodat ik opeens met mijn rug op de grond lig en hij tussen mijn benen ligt. Niet iets wat de bedoeling was en eigenlijk ook niet wat ik verwacht had, wat ook aan mijn blik te zien is. Is hij nu helemaal gek geworden? Verdomme, waarom luistert hij nu niet eens een keer naar me en laat hij dat dominante achterwege. Ondanks dat ik weet dat zijn dominante karakter mij ook aangetrokken heeft. “James, verdomme.” Scheld ik dan ook zachtjes, maar de lust wilde ik eruit houden. Het lukt echter totaal niet, want dit lijkt er alleen maar in mijn blik te zien, ook met een zachte kreun die er uit mijn mond komt. Hij werpt mij een vlammende blik toe die de lust onthuld die in hem sluimert, nu echter niet meer.
          Precies op het moment dat ik weer wat wilde zeggen, liet ik een luide kreun doordat hij een paar keer diep stoot, voordat hij tussen mijn benen vandaan komt en op mijn middel gaat zitten, zoals ik eerder bij hem had gedaan. Eerlijk toegegeven, wilde ik dat hij nog even door zou gaan, maar hij kon het weer niet houden en kreeg zo zijn zin. “Zo…” fluistert hij hees. “Nu is het jouw beurt.” Grijnst hij vervolgens. Toch doet hij verder nog niets, wat gelukkig maar is ook, want anders had ik ‘m al helemaal geflipt. “Ga van me af, James.” Grom ik hees. Hij lijkt echter vastbesloten te zijn dat hij dit wil, waardoor ik wel gedag kan zeggen tegen wat ik wil. Als James iets wil, krijgt hij het klaarblijkelijk ook, dus besluit ik hem te chanteren. Hopelijk heeft hij dat niet door. “Als je dit doet, wil ik niets meer met je te maken hebben.” Natuurlijk meen ik er geen moer van, ik kan me niet eens bedenken hoe erg ik zijn aanrakingen zou missen. Heel erg in elk geval, en dat keer tien. Toch laat ik mijn handen over zijn benen gaan naar zijn heupen en kijk hem afwachtend aan. Ik weet dat hij een deel heeft wakker gemaakt die dit heel graag wil, al probeer ik het nog zo erg bij me te houden.

    Andrei / Lilith, wezen.
    Zogenaamd liefjes glimlacht ze naar me. “Tuurlijk, wanneer ik zin krijg om in stukjes gescheurd te worden dan zal ik het als eerste aan jou vertellen.” Dan rolt ze haar ogen. Ik kijk haar even met een humorloze lach op mijn lippen aan en besluit er zo serieus mogelijk op te antwoorden. “Dat is een deal, mooi zo.” Zei ik erop. Dat gerol met haar ogen negeer ik maar even, hoewel ik daar echt niet tegen kan. Deze keer heeft ze geluk, maar de volgende keer dat ik haar tegenkom en ze doet dat, dan zal ze het berouwen.
          Inmiddels was ze al bij me weggelopen, maar ik was haastig achter haar aangekomen, gevraagd waar James is en waarom ze moest huilen. Vervolgens had ik gezegd dat James graag met zijn prooien speelt en Xavier waarschijnlijk zo dood gaat. Als ik mijn blik echter op het meisje Willow richt, likt ze bedenkelijk met haar tong over haar lippen, waarna ze er zachtjes in bijt. Ze lijkt wel te twijfelen over iets, waardoor ik begon te fronzen, waar dacht ze aan? Wat wist ze wat mij misschien kon helpen met mijn wraakpoging?
          “Ik denk dat James en jij een andere definitie van ‘spelen’ hebben,” zegt ze uiteindelijk. Hierop lik ik kort over mijn tanden heen, die iets scherper zijn dan de mens, maar die ik expres zo heb gedaan. De ingrediënten moest ik nog altijd halen, maar dat lukte lastig als zij erbij was. Er was een dilemma: meegaan met Willow om meer over James te weten te komen of de benodigdheden halen voor de flesjes? “Een andere definitie?” zeg ik toen, waarop ik mijn hoofd schud en bedenkelijke blik opzet. “Nee hoor, ik dacht het niet. Hoewel er wel andere soorten moordmanieren zijn, bedoel je dat soms?” vraag ik haar nieuwsgierig, omdat ik gewoon echt niet weet wat ze nu bedoeld.
          Ik zeg iets beledigd en met opgetrokken wenkbrauwen daarna tegen haar, waardoor zij diegene is die haar wenkbrauwen optrekt. “Dat je mijn gevonden hebt betekend nog niet dat je het zal vertellen.” Meld ze. “Je bent een wezen, en ik weet zeker dat je niet te vertrouwen bent.” Op wat ze zegt, begin ik abrupt te knikken. “Dat klopt, je kunt me ook niet vertrouwen. Waarom loop je dan zo nog met me? Ik weet waarom ik het doe, maar je praat ook gewoon nog normaal met me.” Vertel ik haar simpeltjes, terwijl ik mijn schouders iets nonchalant optrek. “Ik ben gewoonweg benieuwd naar waarom je daar lag te huilen. Je zag er redelijk gebroken uit.” vervolg ik, waarna ik even naar haar gehink kijk. “Hoe heb je die pijn gekregen?”

    [Aw, dan heeft Xavier James dus zo ook niet ontmoet en is het heel anders gelopen, want Willow heeft ze eigenlijk soort van ‘samen gebracht’. Lol.]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 17:34 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    Aan zijn blik is het duidelijk te merken dat dit niet is wat hij had verwacht en dat het al helemaal niet de bedoeling is nadat ik ons om heb gedraaid. Nou, heeft hij mooi even pech want het is wel precies wat ik in gedachten had. "James, verdomme." scheld hij dan ook zachtjes, maar de lust wilt hij eruit houden. Het lukt echter totaal niet, want dit lijkt er alleen maar in zijn blik te zien, ook met een zachte kreun die er uit zijn mond komt. Ik grijns tevreden en laat hem mijn wellustige blik zien. "Shht." mompel ik zacht als teken dat hij zijn mond moet houden. Ik weet dat hij het wel wilt, ik zie het in zijn ogen en hoor het aan hem als hij iets zegt. Ik wil het meer dan ooit, vooral omdat hij mij ervan probeert te weerhouden en ik op hetzelfde moment graag pak wat hij me niet laat pakken. Ik wil krijgen wat ik niet kan krijgen.
    Precies op het moment dat hij weer wat wilt zeggen, laat hij een luide kreun doordat ik een paar keer diep stoot, voordat ik tussen zijn benen vandaan kom en op zijn middel ga zitten. Hierna zeg ik dat het zijn beurt is, waarop ik wel verwacht had dat hij erin mee gaat omdat het ondertussen al zo ver is, ik zit al bovenop hem en nu heeft hij de kans. Toch zegt hij iets wat ik niet had verwacht. "Ga van me af, James." gromt hij hees, maar ik blijf vast besloten zitten, niet van plan om ook maar een centimeter te wijken omdat hij dat zegt, maar niet eens echt wilt. "Als je dit doet, wil ik niets meer met je te maken hebben." Die woorden zorgen ervoor dat ik mijn ogen even open sper. Niets meer met me te maken hebben? Dat is absurd, dat kan hij helemaal niet menen! Ik zie toch in zijn ogen dat hij het wel wilt, die lust? Zijn handen gaan toch over mijn benen naar mijn heupen en hij kijkt me afwachtend aan.
    "Ik weet niet wat er mis met jou is, of waarom je zo doet, maar je wilt dit wel degelijk." grauw ik hees en met een rauwe stem naar hem. "Alsof je nu zomaar zou kunnen stoppen om dit en niets meer wilt." Ik grijns er donker bij en buig me voorover, naar zijn oor toe. Mijn ademhaling is nerveus versnelt, maar ik kus hem daar zacht en bijt hem daarna ruwer, terwijl ik mijn handen over zijn borstkas laat glijden. Ik streel via zijn tepels naar beneden, waar ik zijn lid vastpak en er weer mee begin te spelen. "Je kan me toch niet tegenhouden." zeg ik iets serieuzer en dat meen ik dan ook. Doordat hij me probeert over te halen met zulke sterke dingen, snap ik er maar weinig van en wil ik het alleen maar meer, snapt hij dat dan niet? Het lonkt vanuit een donker hoekje en wacht tot ik mijn kans grijpt, die er nu toch echt ligt.
    Nu moet ik het zelf maar doen, aangezien ik toch geen hulp van Xavier kan verwachten. Omdat ik zo opgewonden ben en nergens anders meer aan kan denken, merk ik zijn angst hiervoor helemaal niet op. Ik ben dan ook iets teveel op mezelf gefocust. Aangezien ik zijn lid nog vast heb, breng ik die langzaam bij mezelf naar binnen en mijn ogen worden groter. Ik had niet verwacht dat het pijn zou doen, zou hij dat ook voelen? Hoe verder hij naar binnen gaat, hoe groter mijn ogen worden. Ik kick wel op pijn, ik hou zelfs van pijn. Ik ga daardoor ook gewoon door en als hij verder komt, merk ik plots waardoor het zo lekker moet zijn voor Xavier. Mijn ogen sluiten zich als vanzelf en er komt een zachte kreun over mijn lippen heen. "Jij egoïst." sis ik hem toe als ik mijn ogen weer open en mijn blik iets woedend staat, gepaard met een tevredenheid en de enorme lust die ik voel. Ik buig naar hem toe en druk mijn handen op zijn schouders. "Je had ook wel mogen zeggen dat je het gewoon zo lekker vond dat je het voor jezelf wilde houden hoor." vervolg ik dan en de woede maakt plaats voor een geamuseerde blik.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Wanneer ik zeg dat James en hij waarschijnlijk een andere definitie van spelen hebben likt hij kort over zijn tanden en lijkt hij ergens over na te denken. 'Een andere definitie?' vraagt hij dan. Hij schudt zijn hoofd en krijgt een bedenkelijke blik in zijn hazelkleurige ogen. 'Nee hoor, ik dacht het niet. Hoewel er wel andere soorten moordmanieren zijn, bedoel je dat soms?' vraagt hij nieuwsgierig. Even denk ik er over om het aan hem te vertellen, maar ik doe het toch niet. Daar mag hijzelf achter zien te komen. Des te leuker. 'Hmm, als jij denkt dat dat het is. Ik zeg niks,' antwoord ik.
    Hij begint gelijk te knikken als ik zeg dat hij niet te vertrouwen is. 'Dat klopt, je kunt me ook niet vertrouwen. Waarom loop je dan zo nog met me? Ik weet waarom ik het doe, maar je praat ook gewoon nog normaal met me.' Nonchalant haalt hij zijn schouders op. Ik grinnik spottend. 'Ik wilde bij je weglopen, maar jij kwam me achterna. Als ik weer wegloop doe je waarschijnlijk hetzelfde, dan kan ik net zo goed naast je blijven lopen,' zeg ik. Dat met hem praten mijn gedachten bij James en Xavier weghaalt vertel ik er niet bij. 'En ik heb nog geen reden gehad om niet normaal tegen je te praten,' zeg ik daarvoor in de plaats, wat ook deels waar is.
    'Ik ben gewoonweg benieuwd naar waarom je daar lag te huilen. Je zag er redelijk gebroken uit.' zegt hij. 'Nou, je zal dus benieuwd blijven want ik zal het je niet vertellen, en voor de rest is er niemand die het weet, dus er zijn ook geen mensen waar je het uit kan persen,' zeg ik.
    Het wezen kijkt naar mijn gehink. 'Hoe heb je die pijn gekregen?' Zo nonchalant mogelijk haal ik mijn schouders op. 'Ik heb tegen een boom aangetrapt,' antwoord ik droogjes, alsof ik dat wel vaker doe.



    [In de ene tijdlijn, waar wij inspelen, heeft Willow ze wel "samen gebracht". Maar doordat ze terug gaat in de tijd en iets veranderd, komt er nog een tijdlijn waar James en Xavier elkaar dus anders ontmoeten. :Y)]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Wanneer het alleen maar in mijn blik te zien was, het wellustige, kwam er ook een zachte kreun uit mijn mond. Hij grijnst tevreden en laat mij zijn wellustige blik zien. “Shht.” Mompelt hij zacht als teken dat ik mijn mond moet houden, maar natuurlijk zal ik daar niet naar luisteren. Zeker omdat ik hem wil laten weten dat ik het meen, deels dan en wat ook niet echt te merken is aan mijn wellustige blik die er soms nog doorschijnt. Precies op het moment dat ik weer wat wilde zeggen, liet ik een luide kreun doordat James een paar keer diep stootte, voordat hij tussen mijn benen vandaan kwam en op mijn middel gaat zitten. Hij speelt vals, hij speelt ermee maar ik meen het serieus en ik weet niet zeker of James dat wel door heeft. Hierna had hij gezegd dat het mijn beurt was, maar ik gromde enkel hees dat hij van mij af moest gaan. Hij blijft echter vastbesloten zitten, niet van plan om ook maar te wijken omdat ik dit zeg. Zou hij het doorhebben dat ik het wel deels wil en zo ja, doet hij dit daarom? Ik vertel hem toch nog dat als hij dit doet, ik niets meer met hem te maken wil hebben. Door deze woorden spert hij zijn ogen even open. Mooi, misschien dat hij nu inzag dat ik het meende en eindelijk van me afging.
          Toch gaan mijn handen over zijn benen naar zijn heupen en keek ik hem afwachtend aan. “Ik weet niet wat er mis met jou is, of waarom je zo doet, maar je wilt dit wel degelijk.” Grauwt hij hees en met een rauwe stem naar me, waardoor ik mezelf erop betrap dat hij gelijk heeft. Ik wil het ook, maar om een absurde reden waar ik nog niet achter ben, wil ik hem gewoon niet kwijt. Dominante zak, als hij nou naar me zou luisteren in plaats van zo te reageren, hij brengt het alleen maar in gevaar. “Alsof je nu zomaar zou kunnen stoppen om dit en niets meer wilt.” James grijnst er donker bij en hoewel ik er graag een bijdehand, koppig antwoord op had willen geven, snoert hij mij de mond weer door zich voorover te buigen naar mijn oor toe. Ik verdom mezelf er dan ook om als mijn ademhaling door dit extra zwaar klinkt in de geladen lucht. De ademhaling van hem is nerveus versneld, maar hij kust me daar zacht en bijt me daarna ruwer, terwijl hij zijn handen over mijn borstkas laat glijden. Hij streelt via mijn tepels naar beneden, waar hij mijn lid vastpakt en er weer mee begint te spelen. Even weet ik dan ook niet meer wat ik moet doen, ben ik totaal afgeleid door deze acties en wat er zich in mijn buik gebeurd. Een raar, maar erg aangenaam gevoel borrelt er daar, terwijl ik kort mijn ogen genietend sluit en op mijn lip bijt om een kreun binnen te laten.
          “Je kan me toch niet tegenhouden.” Zegt hij iets serieuzer nu en aan zijn toon te horen meent hij dat ook, waardoor mijn ogen weer verwildert open vliegen. “O nee?” probeer ik te grommen, wat er alleen maar zo hees uitkomt dat het bijna onverstaanbaar is. Shit, ik had mijn mond moeten houden, nu ziet hij kans zeker schoon om het te doen. Deze gedachte is nog maar net een seconde voorbij of ik voel al hoe hij, aangezien hij mijn lid nog vast heeft, deze langzaam bij zichzelf naar binnen brengt. Net zoals zijn ogen groter worden, worden die van mij dat ook, echter wel om een totaal andere reden. Hij doet enkel maar wat hij zelf wil, terwijl ik hem nog zo gewaarschuwd had het niet te doen. James was nieuw in dit soort dingen, dus zal hij wel pijn hebben, dus probeer ik zijn reactie ook te peilen naarmate hij mijn lid verder naar binnen laat gaan. Zijn ogen worden groter, alleen hij lijkt het niet erg te vinden, totaal niet zelfs. Ik kon mijn gedachten er echter niet bijhouden door het genot dat er door me heen ging, hij was zo strak, waardoor ik mijn lippen strak op elkaar deed en een zachte kreun liet. Mijn korte nagels verdwenen ruw, steeds ruwer in zijn heupen, terwijl ik iets zwaarder begon adem te halen.
          Hij gaat gewoon door. James zijn ogen sluiten zich als vanzelf en er komt een zachte kreun over zijn lippen heen. Hierdoor probeer ik mijn kaken te verstrakken, zodat hij weet dat ik er niet van gediend ben. “Jij egoïst.” Sist hij mij toe als hij zijn ogen weer opent en zijn blik iets woedend staat, gepaard met een tevredenheid en de enorme lust die hij voelt. Hij buigt naar me toe en drukt zijn handen op mijn schouders. “Je had ook wel mogen zeggen dat je het gewoon zo lekker vond dat je het voor jezelf wilde houden hoor.” Vervolgt hij dan en de woede maakt plaats voor een geamuseerde blik. “Dat is niet de reden waarom ik zo deed, idioot.” Grom ik en ik knijp even mijn ogen dicht. Het is nu toch al gebeurd, dus kan ik mijn wellustige gedeelte het net zo goed weer over laten nemen. Daarom besluit ik dus hem ook snel om te draaien, zodat hij het niet aan zag komen en tegen kon werken. Met een dominante grijns deze keer kijk ik hem aan, terwijl ik wat dieper in hem stoot. Mijn handen laat ik nog steeds op zijn heupen en mijn nagels zitten er nog steeds in geboord, die ik soms nog wat dieper duw. “Ik was bang dat je er vandoor zou gaan.” Gaf ik toen toe, tegelijkertijd dat de wellust in mijn ogen opvlamt, nog erger dan eerder. Zonder op zijn antwoord te wachten begin ik alweer in hem te stoten, steeds harder en wilder. Dan stop ik abrupt en kijk hem grijnzend aan, nu mag hij eens gaan smeken, zoals ik net deed.

    Andrei / Lilith, wezen.
    Ze lijkt er over na te denken, maar blijkbaar wil ze het niet zeggen, want het antwoord dat eraan kwam bevestigde dat nog maar eens. Er was wel degelijk iets gebeurd en zij wist er meer over, ze wilde gewoonweg niets vertellen. Ik zal en moet erachter komen. “Hmm, als jij denkt dat dat het is. Ik zeg niets.” Antwoord ze, waarop ik haar even aankijk. Ik moet weten wat er nu aan de hand is, Willow weet er meer over! “Ah, nu pest je me gewoon, Willow.” Grijns ik. “Je wilt gewoon niets zeggen omdat je bang bent dat James je straks opeet, hé, hé?” Grijns ik verder, terwijl ik haar in haar buik por.
    Ik begon direct te knikken als zij zegt dat ik niet te vertrouwen ben, waarna ik het uitleg en nonchalant mijn schouders ophaal. Ze grinnikt spottend. “Ik wilde bij je weglopen, maar jij kwam me achterna. Als ik weer wegloop doe je waarschijnlijk hetzelfde, dan kan ik net zo goed naast je blijven lopen.” Zegt ze. “En ik heb nog geen reden gehad om niet normaal tegen je te praten.” Zegt ze verder. Opnieuw haal ik mijn schouders op. “Voor mij praat je redelijk normaal tegen me hoor, in plaats van die meid die ik in mijn slaapkamer heb opgesloten.” Gniffel ik.
    Dan hadden we het over waarom ze daar lag. “Nou, je zal dus benieuwd blijven want ik zal het je niet vertellen, en voor de rest is er niemand die het weet, dus er zijn ook geen mensen waar je het uit kan persen.” Zegt ze. “Nee, zo ben ik niet hoor. Ik wil het graag van de bron horen,” lieg ik deels gemakkelijk. “Maar het is al goed, als je zeker weet dat je het niet wil vertellen, zal ik je verder ook niet meer dwingen.” Ik richt mijn blik voor me en zucht dan. “Waar lopen we eigenlijk naartoe? Had je iets in gedachten?” Hierna vraag ik haar hoe het komt dat ze pijn heeft, waarop ze nonchalant haar schouders ophaalt. “Ik heb tegen een boom aangetrapt.” Antwoord ze droogjes. “Je hebt tegen een boom getrapt?” vraag ik ongelovig. “Heeft dat toevallig te maken met waarom je daar lag te huilen?” probeer ik dan te raden.

    Ik snap er nog steeds geen fuck van, Cheryl. lol.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 19:08 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willow Nastya Reyes
    'Ah, nu pest je me gewoon, Willow.' grijnst hij. 'Je wilt gewoon niets zeggen omdat je bang bent dat James je straks opeet, hé, hé?' vervolgt hij met diezelfde grijns terwijl hij in mijn buik port, waardoor ik iets moet lachen en een stap opzij zet zodat hij het niet weer kan doen. 'Ik ben niet bang dat James me opeet,' antwoord ik eerlijk. 'Oké, dan ben ik wel dood, maar dan ben ik ook gelijk van hem af.' Ik wil dat hij stopt over James, want zo gaan mijn gedachten alsnog naar hem toe en dat wil ik niet. Ik wilde dat ik er nooit op in was gegaan toen hij me kuste. Ik heb nog nooit ergens zo'n spijt van gehad, op me opgeven voor die stomme proef na dan.
    Hij haalt zijn schouders op wanneer ik zeg dat nog geen reden heb gehad om niet normaal tegen hem te praten. 'Voor mij praat je redelijk normaal tegen me hoor, in plaats van die meid die ik in mijn slaapkamer heb opgesloten,' gniffelt hij. Mijn mond valt een stukje open. 'Heb je haar opgesloten in je kamer?' vraag ik verontwaardigd, maar het is bedoeld als een retorische vraag. 'Pfft, als je dat bij mij zou flikken dan zou ik je echt vermoorden,' mompel ik. Niet letterlijk natuurlijk, maar ik zou hem wel pijn willen doen, net zoals ik James nu pijn wil doen. Iedereen heeft ergens wel een zwakke plek. Zelfs deze achterbakse wezens.
    'Nee, zo ben ik niet hoor. Ik wil het graag van de bron horen,' zegt hij. 'Maar het is al goed, als je zeker weet dat je het niet wil vertellen, zal ik je verder ook niet meer dwingen.' Hij kijkt weer voor zich en zucht. 'Waar lopen we eigenlijk naartoe? Had je iets in gedachten?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Ik was eigenlijk opzoek naar James' grot, maar die is toch hopeloos te vinden,' zucht ik. 'Dus, ik heb niet echt iets in gedachten.' Eigenlijk zou ik terug naar het kamp moeten, maar als ik aan hem vraag of hij mij er naar toe wil brengen, dan wil hij er vast iets voor hebben en daar heb ik geen zin. Bovendien zijn Xavier en James misschien wel terug, en ik heb geen zin om die twee te zien.
    'Je hebt tegen een boom getrapt?' vraagt hij ongelovig. 'Nee, dat lieg ik alleen maar,' antwoord ik iets bijdehand waarna ik weer met mijn ogen rol. 'Heeft dat toevallig te maken met waarom je daar lag te huilen?' raadt hij. Ik schud mijn hoofd en kijk naar mijn voeten. 'Dat was niet daarom, mijn enkel en voet doen niet eens echt pijn,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hier komt de uitleg.
    Willow is wel meegegaan met die machine. Als de machine gemaakt is, en ook echt een tijdmachine is geworden, dan gaat ze terug in de tijd waar ze zichzelf tegenhoud om zich op te geven. Ze gaat dan niet mee, waardoor dus een tweede tijdlijn ontstaat omdat de toekomst veranderd is.

    Is het nu wel te snappen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Ik grijnsde donker en boog mezelf voorover naar zijn oor toe. Ik hoor hoe zijn ademhaling ademhaling door dit extra zwaar klinkt in de geladen lucht. Hij sluit zijn ogen genietend en bijt op zijn lip om een kreun binnen te laten als ik over zijn borstkas gestreeld heb en zijn lid heb vastgepakt. De perfecte reactie, al zeg ik het zelf. Ik had er werkelijk geen idee van dat ik niet alleen goed bij vrouwen was, maar blijkbaar ook zo goed bij mannen. En dan heeft hij nog niet eens gehad wat ik normaal altijd doe, in mijn grot. Ja, ik zou hem eens mee moeten nemen als Willow er niet was. Kijken of hij dan nog zou zeggen dat hij me niet meer wilt zien. Hij zal dan alleen maar om meer smeken, letterlijk. Niet alleen zijn zielige smekende blik, maar op zijn blote knieën achter mij aan kruipend. Ik grijns even bij de gedachte al ik me bedenk hoe leuk het zal worden als hij helemaal aan mij overgeleverd zal zijn. Maar dan moet hij er natuurlijk wel mee instemmen, want anders doe ik het niet. Dat ik hier zijn toestemming niet voor vraag is wat anders.
    Als ik serieus zeg dat hij me toch niet tegen kan houden beseft hij dat ik het echt meen, waardoor zijn ogen weer verwildert open vliegen. "O nee?" probeert hij te grommen, wat er alleen maar zo hees uitkomt dat het bijna onverstaanbaar is. Ik lach zachtjes, maar zeg er verder niets op en breng hem bij mij naar binnen. Natuurlijk niet Xavier, je lichaam roept alleen iets anders. Mijn ogen worden steeds groter en die van hem blijkbaar ook. Hij lijkt mijn reactie te peilen, maar daar ben ik alles behalve mee bezig. Ik hoor een zachte kreun uit zijn mond komen en zijn korte nagels verdwijnen ruw, steeds ruwer in mijn heupen, terwijl hij iets zwaarder begint adem te halen. Zo erg vind hij het nou.
    Als ik mijn ogen heb geopend nadat ik naar hem gesist heb, zie ik dat zijn kaken verstrakt zijn alsof hij er helemaal niet van gediend is. Pech, dan moet hij ook maar niet kreunen. Alsof het mij wat kan schelen. Ik wil het, hier en nu en daar moet hij maar in meegaan. "Dat is niet de reden waarom ik zo deed, idioot." gromt hij en hij knijpt even zijn ogen dicht. Mijn ogen schieten wijd en verbaasd open als hij ons snel omdraait, terwijl ik erachter probeer te komen waarom hij het dan wel zo deed. Met een dominante grijns deze keer kijkt hij me aan en die grijns zorgt voor een vreemd verlangen bij mij, terwijl hij wat dieper in me stoot. Zijn handen laat hij nog steeds op mijn heupen en zijn nagels zitten er nog steeds in geboord, die hij soms nog wat dieper duwt. In mijn ogen staat verbazing te lezen, verbazing dat dit zo enorm goed voelt en hoe hij er plotseling op reageert, iets wat ik totaal niet had verwacht, in ieder geval niet zo snel. Ik had gedacht dat ik hem echt over moest halen, maar dat blijkt dus niet het geval te zijn.
    "Ik was bang dat je er vandoor zou gaan." geeft hij dan toe, tegelijkertijd dat de wellust in zijn ogen op vlamt, nog erger dan eerder. Zonder op zijn antwoord te wachten begint hij alweer in ,e te stoten terwijl ik enorm verward raak, steeds harder en wilder. Ik kreun luid van het onverwachtse genot en de scherpe pijn die ermee gepaard gaat, maar al snel afneemt en soms ineens terug keert. "Aah, Xavier..." kreun ik vol verlangen naar meer van dit. Dan stopt hij abrupt en kijkt me grijnzend aan. Mijn blik staat in eerste instantie enorm verward, omdat ik terug denk aan zijn vorige woorden. Ik besluit de 'waarom' te laten wachten tot later, als ik niet zo afgeleid word door het verlangen dat hij verder moet gaan. Ik snap hem al, hij plaagt me gewoon terug en ik loop er dan ook met open ogen in, aangezien ik wil dat hij verder gaat.
    Ik begin iets onder hem te kronkelen zodat ik beweging voel, maar het is nog lang niet genoeg voor een bevredigend gevoel. In mijn ogen verschijnt dan ook weer een smekende blik en ik open mijn om er door heen te kunnen ademen en uiteindelijk ook iets te zeggen. "Je doet het terug..." constateer ik hees. "Alsjeblieft... doe het niet." smeek ik dan zacht terwijl ik naar hem opkijk. "Neuk me gewoon, zo ruw en hard je kan." komt er een stuk rauwer uit mijn mond met een taalgebruik die ik nog niet eerder in mijn mond genomen heb in de buurt van Xavier. Toch is het voor mij zeker niet abnormaal om te zeggen. Ik laat mijn handen verlangend over zijn lichaam glijden en blijf hem aankijken, maar dan met een doordringende blik en vol met lust.


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    De grijns die opeens op zijn lippen kwam, vroeg ik mezelf maar niet af waarom hij die wel degelijk had, want hij leek ergens aan te denken. Ik hoefde het niet eens te weten, dat zou nu ook niet kunnen in deze situatie. Mijn stem klonk zo hees dat het bijna onverstaanbaar was, al leek hij het wel grappig te vinden, want James lachte er zachtjes op. Verder zegt hij er niets op en brengt mijn lid bij hem naar binnen. Onze beiden ogen worden steeds groter en terwijl dit gebeurd, komt er een zachte kreun uit mijn mond en verdwijnen mijn korte nagels steeds ruwer in zijn heupen, terwijl ik iets zwaarder begon adem te halen. Als hij zijn ogen heeft geopend nadat hij naar me gesist heeft, zijn mijn kaken verstrakt. Grommend zeg ik hem dat het niet de reden is waarom ik zo deed en kneep mijn ogen dicht. James zijn ogen schieten wijd en verbaasd open toen ik ons abrupt snel omdraaide, waarna ik hem met een dominante grijns aankijk en wat dieper in hem stoot. Het lijkt wel alsof ik nu steeds meer van hem wil en ik ben bang dat ik mezelf zal verliezen straks.
          Ondertussen lagen mijn handen nog steeds op zijn heupen, zaten mijn nagels nog steeds erin geboord. In de ogen van hem staat verbazing te lezen, verbazing dat dit zo enorm goed voelt en hoe ik er plotseling op had gereageerd, iets wat hij niet had verwacht. Het deert mij niets, had hij maar naar me moeten luisteren, want ik had hem nog zo gewaarschuwd en nu zal hij het krijgen ook. Wezen of niet, wanneer ik hem iets beveel en hij doet toch wat hij zelf wil, zal ik hem laten weten dat ik er niet van gediend ben. Dan geef ik hem toch toe dat ik bang was dat hij er vandoor zou gaan, tegelijkertijd dat de wellust in mijn ogen opvlamt, nog erger dan eerder. Omdat ik hem nu wil plagen, zoals hij bij mij deed, begin ik zonder op zijn antwoord te wachten alweer in hem te stoten, steeds harder en wilder. Het doet me goed als hij luid kreunt van het genot en waarschijnlijk de pijn die ermee gepaard gaat. O, ik herinner me mijn eerste keer met een man nog, maar die was eigenlijk totaal niet goed voor mij. Hij was dan ook alles behalve zacht de eerste keer, ondanks dat ik er nu gelukkig wel tegen kan.
          “Aah, Xavier…” kreunt hij vol verlangen naar meer van dit. Alleen al hoe hij mijn naam zegt, laat me nog iets harder stoten en mijn ademhaling rasperig klinken. Ik wil meer van hem, maar moet mezelf inhouden, nu. Ik stop dus abrupt en kijk hem grijnzend aan, terwijl zijn blik in eerste instantie enorm verward is. Dan begint hij iets onder me te kronkelen zodat hij beweging voelt, maar het is nog lang niet genoeg voor het gevoel dat hij wil hebben, want in zijn ogen verschijnt dan eindelijk die smekende blik die ik zo graag wilde zien. Hij opent eveneens zijn mond om er doorheen te kunnen ademen en uiteindelijk zegt hij ook iets. In mijn steeds donkere ogen is nog steeds die dominante blik te vinden die ik opeens kreeg, op mijn lippen ligt nog steeds die grijns die iets verleidelijker staat nu. “Je doet het terug…” constateert hij hees. Ik knik enkel kort. “Alsjeblieft… doe het niet.” Smeekt hij dan zacht terwijl hij naar me opkijkt. “Neuk me gewoon, zo ruw en hard je kan.” Komt er een stuk rauwer uit zijn mond met een taalgebruik die hij nog niet eerder in zijn mond had genomen in de buurt van mij.
          Het doet me echter alleen maar goed dat hij überhaupt zacht begint te smeken ervoor. Dat was mijn plan zodat hij weet dat hij voortaan gewoon naar me had moeten luisteren. Verlangend laat hij zijn handen over mijn lichaam glijden en blijft me aankijken, maar dan met een doordringende blik en vol met lust. Zacht begin ik dus weer met stoten, plagend misschien nog wel, terwijl ik tegelijkertijd zijn lid op zoek en hiermee begin te spelen. Mijn andere hand laat ik tergend langzaam, maar met mijn nagels krassend over zijn lichaam naar boven, totdat deze eindigt bij zijn schouder. Ik pakte zijn lid iets beter vast en begon iets sneller en ruwer te bewegen. Datzelfde gold voor het stoten in hem, maar toen bewoog ik me naar voren tot ik vlakbij zijn oor was en vlak voor ik wat zei, beet ik nog in zijn oor. “Ik dacht het niet. Ik had je gewaarschuwd.” Fluisterde ik toen hees in zijn oor, voordat ik overal mee stopte en uit hem ging.

    Andrei / Lilith, wezen.
    Willow moet er iets van lachen en zet een stap opzij zodat ik het niet weer kan doen. “Ik ben niet bang dat James me opeet,” antwoord ze, al zet ik er mijn vraagtekens bij. Zal ze er echt niet bang voor zijn? “Oké, dan ben ik wel dood, maar dan ben ik ook gelijk van hem af.” Daar heb je het al. Ik frons iets, terwijl ik aan de weddenschap denk. “Hij leek me bij de weddenschap erg blij dat hij jullie had terug gewonnen. Jij en eh, Xavier.” Zeg ik dan, terwijl ik een hand door mijn haar haal. “Waarom wil je juist van hem af zijn als hij jullie juist wil? Ach, ik moet er ook niet mee bemoeien.” Verzucht ik dan, waarna ik mijn mond er ook over dicht houd.
          Haar mond valt iets open. “Heb je haar opgesloten in je kamer?” vraagt ze verontwaardigd, waarop ik direct knik en iets grinnik om het beeld dat er bij mij afspeelt. “Ja, maar dat is niet het enige wat ik haar aangedaan heb.” Grijns ik erop. “Pfft, als je dat bij mij zou flikken dan zou ik je echt vermoorden.” Mijn handen doe ik in mijn broekzakken en begin iets te sjokken, terwijl ik mijn blik de hele tijd voor me hield. “Yup, volgens mij wil zij dat nu ook.” Antwoord ik simpeltjes, alsof het me niets kan schelen, wat me eigenlijk ook niet deert.
          Als ik vraag waar we naartoe lopen, haalt zij haar schouders op. “Ik was eigenlijk opzoek naar James’ grot, maar die is toch hopeloos te vinden.” Zucht ze. “Dus, ik heb niet echt iets in gedachten.” Nu kijk ik wel naar haar, een wenkbrauw opgetrokken. “James zijn grot?” Nonchalant haal ik mijn schouders op. “Ik wil je wel naar het rand van het bos brengen. Wat is er in zijn grot dat je wilt?” vraag ik haar vervolgens.
          Wanneer ik haar had gevraagd of ze tegen een boom had getrapt, antwoord ze iets bijdehand, wat ik ook al van Erin krijg telkens. “Nee, dat lieg ik alleen maar.” Ze rolt met haar ogen en ik kuch iets, waarna ik haar een volgende vraag stel. Ze schudt echter met haar hoofd en kijkt naar haar voeten. “Dat was niet daarom, mijn enkel en voet doen niet eens echt pijn.” Mompelt ze. Abrupt pak ik haar arm vast, zodat ze niet verder kan lopen en zak naar beneden om de desbetreffende enkel te pakken, waar ik hard in knijp. Niet met de kracht van wezens, maar gewoon voor een mens al. “Dus je zegt dat dit geen pijn doet?” vraag ik haar dan ongelovig, terwijl ik naar haar omhoog kijk en haar enkel loslaat.

    Yeah, ik snap het nu wel, sorta. Het is nogal verwarrend. :'].

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 20:46 ]


    James - wezen

    Als ik zijn naam kreun begint hij nog harder te stoten en klinkt zijn ademhaling rasperig. Hij wilt meer van mij, maar stopt gewoon. Hij kijkt me grijnzend aan en ik begin onder hem te kronkelen. In zijn donkere ogen is nog steeds die dominante blik te vinden die hij opeens kreeg, op zijn lippen ligt nog steeds die grijns die iets verleidelijker staat nu. Ik constateer hees dat hij het terug doet en hij knikt enkel kort, waarna ik begin te smeken en dan een heel ander taalgebruik aan neem. Ik kan zien dat dit is wat hij wilt en het voelt raar voor mij om te doen, om hem te smeken. Toch wil ik het zo graag dat ik het zonder problemen doe. Hierop laat ik verlangend mijn handen over zijn lichaam glijden en blijf ik hem aankijken, maar dan met een doordringende blik en vol met lust. Zacht begint hij dus weer met stoten, plagend misschien nog wel waardoor ik naar adem hap, terwijl hij tegelijkertijd mijn lid op zoekt en hiermee begint te spelen. Zijn andere hand laat hij tergend langzaam, maar met zijn nagels krassend over mijn lichaam naar boven, totdat deze eindigt bij mijn schouder. Ik begin onwaarschijnlijk hard te hijgen en knijp mijn ogen dicht. Hij pakt mijn lid iets beter vast en begint iets sneller en ruwer te bewegen. Datzelfde geld voor het stoten in hem. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, zoveel genot in één, op twee plekken tegelijk. Ik kreun luid en ik kan mezelf niet meer beheersen.
    Dan beweegt hij zich ineens naar voren tot hij vlakbij mijn oor is en vlak voor hij wat zegt, bijt hij nog in mijn oor waardoor ik opnieuw kreun. "Ik dacht het niet. Ik had je gewaarschuwd." fluistert dan hees in mijn oor. De betekenis van die woorden dringt pas tot me door als hij overal mee stopt en uit me komt. Hierdoor open ik mijn ogen wijd open en ga ik gelijk rechtop zitten. Mijn ademhaling is raspend en ongecontroleerd. "Wat? Hoe kan je dat doen?" vraag ik half jammerend. Ik weet dat ik hem nu niet meer kan dwingen tot meer, het moment is hierbij ook weg. Mijn blik is teleurgesteld en er staat zelfs een licht gekwetste blik in, naast de verwarring omdat we plotseling stoppen. "Je bent bang dat ik ervan door ga, maar je denkt dat stoppen mij hier houd?" vraag ik dan wat verwilderd. Ik wil echt veel meer, ik kan hier toch geen genoegen mee nemen? Het verlangen pompt nog altijd door mijn lichaam en ik weet nu wel zeker dat ik een gepaste straf moet bedenken voor hem. "Hoe kan ik ervoor zorgen dat je door gaat?" vraag ik dan iets wanhopig aan hem. Zo ken ik mezelf helemaal niet, kan ik de één niet krijgen, ga ik gewoon door naar de ander. Nu wil ik hem gewoon.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Hij fronst iets als ik zeg dat ik dan tenminste wel van James af ben. 'Hij leek me bij de weddenschap erg blij dat hij jullie had terug gewonnen. Jij en eh, Xavier.' Nog zoiets van hem. Gewoon met een ander wezen wedden om onze levens. Straks had hij verloren en “waren” Xavier en ik nu van Andrei, het wezen naast me. Hoewel, ik denk dat ik nu liever van Andrei “ben” dan dat ik van James “ben”. 'Waarom wil je juist van hem af zijn als hij jullie juist wil? Ach, ik moet er ook niet mee bemoeien,' zucht hij. 'Hij wilt alleen Xavier,' mompel ik nog, en ik baal er van dat ik er een licht teleurgestelde en gekwetste toon in door laat klinken.
    'Ja, maar dat is niet het enige wat ik haar aangedaan heb,' grijnst hij, als ik verontwaardigd heb gevraagd of hij haar echt opgesloten heeft in zijn kamer. Er loopt een lichte rilling over mijn rug. Ik wil er niet aan denken wat hij haar heeft aangedaan, vast iets smerigs met bloed. Ik trek een vies gezicht en schud mijn hoofd om het beeld dat nu in mijn gedachten zit weg te krijgen. Vervolgens zeg ik dat ik hem zou vermoorden als hij zoiets bij mij zou doen. 'Yup, volgens mij wil zij dat nu ook,' antwoordt hij simpel. Volgens mij kan het hem niet veel schelen.
    Als ik iets zeg over James' grot kijkt hij me met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'James zijn groot?' Nonchalant haalt hij zijn schouders op. 'Ik wil je wel naar de rand van het bos brengen. Wat is er in de grot dat je wilt?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Oh nee, dat hoeft niet,' antwoord ik. 'En ik eh, wilde mijn slaapzak daar ophalen, maar volgens mij is dat toch niet nodig. Er zijn vast wel slaapzakken over.' Dat moet wel, aangezien de groep met wie ik hier kwam al ietsjes uitgedund is.
    Hij kucht iets als ik met mijn ogen rol, waarop ik hem vragend aankijk. Misschien vindt hij het irritant als mensen dat doen. Des te eerder ik het dan zal doen. Vervolgens zeg ik dat mijn enkel niet eens echt pijn doet. Plotseling pakt hij mijn arm vast, waardoor ik stil moet blijven staan, en zakt hij naar beneden om mijn enkel vast te pakken, waar hij hard in knijpt, wat ietsjes pijn doet. 'Dus je zegt dat dit geen pijn doet?' vraagt hij ongelovig. Ik haal mijn schouders op. 'Niet heel erg,' antwoord ik. 'Zou het heel erg pijn moeten doen dan?' vraag ik, hoewel ik zelf wel weet dat die pijn later wel komt, als de andere pijn weg is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Toen ik zacht begon te stoten, plagend misschien nog wel, hapte hij naar adem, terwijl ik tegelijkertijd zijn lid opzoek en hiermee begin te spelen. Mijn andere hand liet ik tergend langzaam, maar met mijn nagels krassend over zijn lichaam naar boven, totdat deze eindigde bij zijn schouder. Onwaarschijnlijk hard begint James hierdoor te hijgen en knijpt zijn ogen dicht. Ik grijns zelfvoldaan op dat moment en pak zijn lid iets beter vast, begin steeds sneller en ruwer te bewegen, terwijl datzelfde kwam van het stoten in hem. Ik moest toegeven dat het erg goed voelde, meer dan goed, zo in hem, maar ik moest stoppen voor ik mijn begeerte helemaal op hem los zou laten.
          James kreunt luid en kan zichzelf niet meer beheersen. Dan is het mijn beurt om naar voren te bewegen tot ik vlakbij zijn oor ben. Vlak voor ik dan ook wat hees fluister, bijt ik nog in zijn oor waardoor hij opnieuw kreunt. Ik had gefluisterd dat ik het niet zou doen, omdat ik hem gewaarschuwd had, waarna ik direct uit hem ga en overal mee stop. Hierdoor opent hij zijn ogen wijd open en gaat direct rechtop zitten. Zijn ademhaling is raspend en ongecontroleerd. “Wat? Hoe kan je dat doen?” vraagt hij half jammerend. Zijn blik is teleurgesteld en er staat zelfs een licht gekwetste blik in, naast de verwarring omdat we plotseling waren gestopt. “Je bent bang dat ik ervan door ga, maar je denkt dat stoppen mij hier houd?” vraagt hij dan verwilderd.
          “Heel gemakkelijk,” probeer ik dan zo nonchalant mogelijk te zeggen, terwijl ik wat bij hem vandaan stap, want hoe hij er nu bij zit, vraagt hij er gewoon om, om weer door mij besprongen te worden. Dat zal ik echter niet doen, hopelijk, want ik kan me prima inhouden. Al wist ik dondersgoed dat ik mezelf enkel in de maling hield. “Jezus zeg, James. Ik wil gewoon niet dat je ervan door gaat naar iemand anders,” geef ik dan toe met een verheven stem, terwijl ik een hand door mijn haar haal en dan mijn hoofd iets van hem afwend. “Ik raak nogal jaloers heb ik gemerkt als het om jou gaat…” vervolg ik dan, veel zachter en heser, omdat ik gewoon weet wat hij hierbij moet denken, dat hij dat wel leuk vind.
          “Hoe kan ik ervoor zorgen dat je door gaat?” vraagt hij dan iets wanhopig aan mij. Ondanks dat ik had gewild dat hij zo zou smeken aan mij om door te gaan, voel ik me nu wel lichtelijk ongemakkelijk omdat ik gestopt was. Ik weet ook helemaal niet meer hoe ik door moet gaan nu op dit moment. Al wil ik niets liever dan gewoon weer verstrengeld raken met zijn warme lichaam. Nog even volhouden… “Weet ik niet.” Murmel ik dan ook, terwijl ik mijn armen over elkaar sla. “Probeer maar wat.” Vervolg ik mokkend, mijn blik nog iets afgewend terwijl ik nu helemaal met mijn rug naar hem omdraaide, want anders was de verleiding gewoon te groot. Ik beet dan ook op mijn lip om het tegen te gaan, wat niet echt werkte, maar toch nog goed genoeg.

    Andrei / Lilith, wezen.
    “Hij wil alleen Xavier.” Mompelt ze nog, waarin ik een licht teleurgestelde en gekwetste toon dacht te horen, maar dat kon ook gewoon mijn verbeelding zijn geweest. Toch zal ik straks een James opzoeken zodat ik hem kan overhoren, kijken hoe die Xavier gesmaakt had. Ten minste, ik dacht dat Willow het had over hem vermoorden, maar waarom zou hij dan…? Nee, ik snapte er echt geen ene verdomde moer meer van. Later, Andrei, later en niet nu.
          “Je bent daar teleurgesteld en gekwetst door?” constateer ik. “Hij wilde jullie beide hoor.” Vervolg ik dan, omdat ik het ook echt niet meer snap. Ze trekt een vies gezicht en schud haar hoofd opeens toen ik het zei over Erin en dat ze me vast wel wilde vermoorden. Het kon me echter niet zoveel schelen, wat duidelijk te merken is.
          Hierna begonnen we over James zijn grot, maar op mijn vraag schud ze haar hoofd. “Oh nee, dat hoeft niet.” Antwoord ze. “En ik eh, wilde mijn slaapzak daar ophalen, maar volgens mij is dat toch niet nodig. Er zijn vast wel slaapzakken over.” Hierna stopte ik haar opeens om in haar enkel te knijpen en vervolgens op te staan. Ze haalde haar schouders op. “Niet heel erg,” antwoord ze. “Zou het heel erg pijn moeten doen dan?” vraagt ze, waardoor ik even grijns, maar niet op antwoord. Dat kan ze zelf wel raden. "Wat doet jou slaapzak bij James?" vroeg ik opeens fronsend.
          Ik lik even mijn lippen heen en uiteindelijk kwamen we bij een plek aan waar heel veel verschillende soorten planten, struiken, bomen en bessen waren. Er waren zelfs bloemen, grote raargekleurde bloemen die mensen niet aan mochten raken, omdat ze anders kleine rode bultjes kregen op hun armen waarvan ze jeukten. Mooi, bij deze plek kon ik wel wat dingen halen die ik nodig had ervoor.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:55 ]


    James - wezen

    'Heel gemakkelijk." probeert hij dan zo nonchalant mogelijk te antwoorden op hoe hij dit kan, terwijl hij wat bij mij vandaan stapt. Ik blijf nog even zitten en kijk verdwaasd op naar Xavier. "Jezus zeg, James. Ik wil gewoon niet dat je ervan door gaat naar iemand anders." geeft hij dan toe met een verheven stem, terwijl hij een hand door zijn haar haalt en dan zijn hoofd iets van mij afwend. "Ik raak nogal jaloers heb ik gemerkt als het om jou gaat…" vervolgt hij dan, veel zachter en heser. Ik zou hier normaal om moeten lachen of alleen glimlachen, maar nu komt er niets uit. Ik wil niet dat hij stopt om zoiets stoms. "Nou, ik ben nog niet bij iemand anders hoor." murmel ik wat beledigd, misschien ook omdat ik het niet helemaal begrijp. "Ik was niet van plan om seks te hebben met Willow, dus maak je niet druk." lieg ik, omdat ik denk dat het vooral om seks gaat. En dat was ik wel van plan, alleen nu niet meer. Nou ja, als Xavier hierna niet meer verder wilt, sta ik niet meer voor mezelf in, ook niet in de buurt van Willow. Ze heeft me toch flink laten verlangen eerder vandaag...
    Hierna vraag ik wanhopig hoe ik ervoor kan zorgen dat hij verder gaat, omdat ik mezelf niet in kan houden. Ik weet niet wat er gaat gebeuren als hij me nu gewoon zo laat. "Weet ik niet." murmelt hij dan ook, terwijl hij zijn armen over elkaar slaat. "Probeer maar wat." vervolgt hij mokkend, zijn blik nog iets afgewend terwijl hij nu helemaal met zijn rug naar mij omdraait. Ik vraag me af of hij gewoon niet meer naar me kan kijken omdat hij dan net zo opgewonden word als ik word als ik naar zijn naakte lichaam kom. "Best." antwoord ik en ik krabbel snel overeind van de grond waarna ik op Xavier afstap en mijn armen van achter rond zijn middel sla. Ik trek hem tegen mijn naakte lichaam aan en ondertussen kus ik hem zacht in zijn nek en op zijn oor. "Kom op, Xavier. Ik weet ook wel dat je verder wilt." fluister ik mierzoet in zijn oor waardoor mijn adem op zijn hals en oor slaat. Mijn handen aaien zacht over de kleine haartjes op zijn onderbuik, maar strelen niet verder naar beneden. Al mijn aanrakingen zijn zacht en teder, in plaats van ruw, omdat ik denk dat ik hem daarmee kan overhalen, hij lijkt me er gevoelig voor en ik weet dat je sommige vrouwen ook zo kan bespelen, dus waarom mannen niet?
    Ik wil hem al bijna lieverd noemen, maar ik bijt nog net snel genoeg op mijn tong om dit binnen te houden waardoor deze begint te bloeden en ik de ijzer smaak in mijn mond proef. Ik geef Willow vaak genoeg zulke bijnamen, maar bij Xavier lijkt het niet gepast te zijn en het klinkt ook anders ineens, zo'n simpel woordje. Ik ben blij dat ik het niet heb gezegd, want wie weet hoe hij er op reageert? Eraan denken maakt me al nerveus en zenuwachtig, dus kan ik het maar beter achterwege laten.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 22:24 ]


    Your make-up is terrible