• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Aurorea - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aurorea - Erin Naveen Lightwood

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 16:52 ]


    Erin Naveen Lightwood
    Andrei likt over zijn tanden als ik zeg dat ik nu waarschijnlijk een blauwe plek op mijn kont heb. 'Hm, wat wil je dat ik eraan doen? Naar die blauwe plek kijken?' vraagt hij emotieloos en ongeïnteresseerd. 'Ja, heel erg graag,' antwoord ik droog. Ik had liever gehad dat die andere gast me mee had genomen, die leek me tenminste wat minder emotieloos.
    Hij lacht een korte, humorloze lach wanneer ik er achter kom dat we een behoorlijk eind boven de grond zitten waarna hij verder gaat met zoeken en uiteindelijk een flesje uit de kast pakt.
    Met een grijns draait hij zich om waarop ik zeg dat hij er niet knapper op wordt. Hij haalt zijn schouders op en zijn grijns wordt iets breder, sluwer. Hij loopt op me af en drukt me tegen de houten muur van zijn hut. Ik doe een poging hem weg te duwen wat natuurlijk compleet mislukt, zoals verwacht. 'Ik weet dat ik knap ben,' zegt hij op een arrogante toon. 'Daar heb ik jou opmerkingen of meningen niet voor nodig.' Voordat ik nog kan protesteren brengt hij het flesje naar mijn lippen en drukt hij die er stevig tegenaan. Ik kan niet anders dan het smerige goedje doorslikken. Gatverdamme. Zelfs mijn vaders zelfgemaakte gehaktballen smaken nog lekkerder als dit. Bah. Ik wil aan Andrei vragen waar dat goed voor was maar er komt geen geluid uit mijn keel. Dan krijg ik door wat hij heeft gedaan en kijk ik hem woedend aan. Nu is het maar goed dat ik niks kan zeggen, want anders had ik hem de huid vol gescholden. Nu kan ik hem alleen maar dodelijk aankijken en steek ik mijn tong naar hem uit waarna ik geïrriteerd tegen de muur van het hutje leun.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Ik merkte niet op toen Willow aan kwam lopen, helemaal niet, omdat ik te druk bezig was met alle emoties te controleren en mijn schreeuwende toon nog iets in te houden. Ietwat schuldig kijkt James naar mij. Zijn ogen worden groot naarmate ik verder praatte en dingen uit riep. De laatste paar woorden kon ik echter niet afmaken, ik wist niet eens hoe ik dat kon doen na dit alles, al was dit wel een hele grote bekennning en tril er ook lichtelijk van. Wat ook door de woede of het verlangen kan komen.
    Verward ben ik dan ook als ik opeens zie hoe het verlangen gelijk in zijn ogen vlamt, hoe hij op zijn lip bijt. Ik blijf er te lang met mijn ogen op dwalen dan goed voor me is, merk ik, mijn ademhaling schiet iets omhoog. “We hebben helemaal niets, ik heb het een beetje verkeerd gebracht, denk ik. We hebben geen seks of iets in die trant gehad.” Eerst frons ik, vernauw mijn ogen bedenkelijk, maar zucht dan diep en opgelucht. Al vraag ik me wel af wat ze dan precies wel hebben gedaan en vooral waarom, maar ik vraag niet door, ook omdat ik niet door wil zeuren of opnieuw ruzie wil hebben.
    “Ik wil helemaal niet naar het afstandelijke gaan, ik wil je aanraken en je huid aanraken, nog wel veel meer. Maar ik weet niet waarom je bang bent, ben je bang dat je jezelf pijn doet? Nou, nu doe je mij er vooral pijn mee en jezelf volgen mij ook. Hou gewoon op met dat kinderachtige en goedzakkerige gedoe en pak wat je wilt. Ik doe het in ieder geval wel.” Zegt hij vastbesloten. Zoveel dingen wil ik erop zeggen, terwijl ik mijn mond opnieuw opendoe om het ook daadwerkelijk te zeggen, maar door zijn laatste woorden, sluit ik deze weer. Zeker omdat hij al op me afstapt. Wat gaat hij nu doen? Gaat hij doen wat ik hoop en denk dat hij nu doet? Er komen nog vage gedachtes in me op dat ik blij ben dat hij me ook aan wil raken en dat ik hem niet pijn wil doen, maar dat gaat een beetje naar de achtergrond doordat mijn oren beginnen te suizen en ik licht in mijn hoofd word. Een mist begint daar nu opeens weer, terwijl ik lichtjes begin te trillen als hij me opeens bij mijn bovenarm vast pakt om me op mijn plek te houden. Zelfs als ik los kon komen, ik wil het niet.
    Wanneer hij zijn lippen ruw op die van mij drukt, beantwoord ik het niet direct terug, alleen omdat ik een beetje overwelmd ben en niet direct kan reageren. In mijn hoofd begint het wazig te kloppen, steeds erger totdat ik me herinner wat er ook alweer gebeurd is en wat ik moet doen. Zat ik hier niet de hele tijd op te wachten? Waarom doe ik dan niets? Straks loopt hij weer weg en dat wil ik absoluut niet. Zijn lippen zijn een aangenaam gevoel op die van mij, terwijl ik mijn lippen direct terug begin te bewegen. Mijn armen sla ik om hem heen, terwijl mijn ene hand over zijn rug dwaalt naar zijn borstkas. Dit wilde ik de hele tijd al doen, maar moest mezelf inhouden. Voor hem, voor mezelf, voor Willow, voor iedereen. Nu het eindelijk gebeurd, kan ik het gevoel niet beschrijven, maar ik ben er erg blij mee. Een rilling van verlangen loopt over mijn lichaam heen en mijn lippen beginnen te branden als ik hem ruw terug kus. Zacht duwt hij me tegen de boom aan die achter mij bevond en ondertussen laat ik mijn hand onder zijn shirt gaan, terwijl deze de blote huid van zijn borstkas ontdekt. Ik wilde nog zoveel zeggen, maar nu was ik mezelf al verloren in dit verlangende moment en ik wilde het absoluut niet verbreken. Wie weet wanneer dit nog eens zou gebeuren? Bovendien zat ik erop te wachten, ik wilde het…

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 1:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    Na zijn laatste paar woorden en onafgemaakte zin trilt Xavier helemaal lichtelijk. Ik weet niet of het door de woede of iets anders komt, maar ik hou het maar op woede door wat ik heb gezegd. Het is natuurlijk ook een beetje vreemd dat ik dit zo uitroep ineens. Zijn blik blijft dan ook iets te lang op mijn lip hangen waar ik op bijt, het is dus wel verlangen, aangezien zijn ademhaling ook wat omhoog schiet. Als ik het uitleg, fronst hij eerst, waarna hij zijn ogen bedenkelijk vernauw, maar dan diep en opgelucht zucht. Blijkbaar is het zo goed genoeg en daar ben ik eerlijk gezegd wel blij mee, ik heb helemaal geen zin om ruzie te maken over Willow. Daarom ga ik verder met mijn impulsieve preek.
    Hij opent zijn mond om er dingen op te zeggen, maar van mij hoeft hij niets meer te zeggen, ik wil niets meer horen, bang dat het me kan kwetsen. Ik weet dat ik hem over kan halen met een aanraking, een goede aanraking, dus kies ik daar voor. Hij sluit zijn mond dan ook weer als ik op hem af kom. Als ik hem bij zijn bovenarm vast pak, voel ik hoe hij lichtjes trilt, maar ik registreer het verder niet. Zoals ik al had verwacht kust hij niet direct terug, maar wat later beginnen zijn lippen dan toch terug te bewegen. Zijn armen slaat hij om mij heen terwijl zijn ene hand over mijn rug naar mijn borstkas dwaalt en ik heftig ril onder die aanraking gecombineerd met zijn lippen. Dit is waar ik zo naar verlangt had, bij elk woord dat hij met zijn volle, aantrekkelijke lippen sprak.
    Ik voel hoe er ook een rilling over zijn lichaam loopt en hij begint me nu ruw terug te kussen, waar ik volledig in opga. Als ik hem tegen de boom aan duw, laat hij zijn hand onder mijn shirt gaan terwijl deze de blote huid van mijn borstkas ontdekt. Zijn aanraking laat een brandend spoor op mijn blanke huid achter, een gevoel dat ik nog nooit eerder gehad had. Het voelt alsof alles wat daarnet gezegd is er niet meer toe doet en er ook niet meer toe hoeft te doen, niet op dit moment. Ik laat zijn bovenarm vast en laat mijn handen op de automatische stand de knoopjes van zijn blouse open maken, waarna ik vrij spel heb op zijn bovenlichaam en voornamelijk zijn gespierde borstkas. Ik voel zijn spieren duidelijk onder zijn huid en voor de eerste keer in mijn leven kick ik daar ook echt op. Ik wil ze aanraken en doe dat dan ook, laat mijn vingers over elk stukje heen glijden terwijl mijn lippen verlangend over die van hem bewegen.
    Het verlangen lijkt alleen maar te groeien in plaats van af te nemen door zijn aanrakingen en ik krijg het er ontzettend warm van. Ik open mijn mond een stukje en lik met mijn tong over zijn lippen, maar in plaats van tussen zijn lippen door te gaan zet ik mijn tanden zacht in zijn onderlip en trek er zacht aan, waarna ik mijn lippen van die van hem haal en nu pas merk hoe erg mijn ademhaling de hoogte in is geschoten. Ik zet kleine, maar ruwe kusjes langs zijn kaak naar beneden. Als ik aankom in zijn hals ga ik daar verder en wissel ik het af en toe met zachte beetjes terwijl ik zacht hijg. Hoewel we zoiets al eens eerder gedaan hebben, weet ik nog altijd niet echt hoe ik verder moet en alles moet doen. Op dit moment ben ik echter zo opgewonden dat ik me er weinig zorgen om maak en alsnog de leiding heb genomen.


    Your make-up is terrible

    (Op mobiel duurt het lang voordat ik het eindelijk klaar heb.)

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Hij rilt heftig als ik mijn armen om hem heen heb geslagen en mijn ene hand over zijn rug naar zijn borstkas laat dwalen. Ik geniet van die rilling en grijns iets erdoor, wat al snel verdwijnt omdat ik te erg opga in het ruwe gekus. Zijn lippen laten een brandend, tintelend gevoel achter op die van mij. Het verlangen wakkert alleen nog maar meer op door dit, wat ik ook eigenlijk wilde. Ik wil hem, alleen hem en verder niemand. Ergens in een klein donker hoekje vraagt een stemmetje of James wel hetzelfde wil, deze duw ik echter weg en verlies mezelf er weer in. Hij gaat er even ruw in op als ik, wat me tevreden stelt en dat laat ik ook horen aan een zacht, verlangend gegrom. In mijn buik begint er een hongerig gevoel op te spelen voor meer, naar hem en zijn aanrakingen, maar ook naar zijn lichaam.
    Hij had me al tegen de boom geduwd die er achter mij stond. Ondertussen had ik al mijn hand onder zijn shirt gelaten, ontdek zijn gespierde borstkas strelend. Omdat ik er niet genoeg van lijk te krijgen en meer wil, duw ik zijn shirt wat ongeduldig omhoog, om vervolgens verder te gaan met zijn hele gespierde bovenlichaam te ontdekken. Alles wat we daarnet tegen elkaar hadden gezegd, geroepen en gefluisterd, ik was het kwijt door de mist in mijn hoofd en het laaiende verlangen. Mijn bovenarm laat hij vast en zijn handen openen de knoopjes van mijn blouse. Deze stond eerder open, maar ik had ze dicht gedaan vanwege James. Nu gaan ze opnieuw open voor hem, ik vind het echter alles behalve erg. Zijn aanrakingen op mijn bovenlichaam doen me dan ook heel veel. Zo glijd mijn andere hand ook onder zijn shirt, deze begint over zijn rug te dwalen. Straks gaat dat shirt gewoon uit.
    Mijn ademhaling heeft het punt bereid dat het iets schokkerig klinkt. The good kind, waarvan de ander weet dat 'ie het ongelooflijk goed doet. Zijn vingers gaan over elk stukje van mijn bovenlijf, terwijl zijn lippen verlangend over die van mij bewegen. Ik kus steeds ruwer terug, omdat ik het bijna niet meer kan houden en het gemist heb. Mijn hoofd bonkt ervan. Vaag merk ik op hoe ik iets begin te trillen erdoor, maar houd gewoon mijn bewegingen aan. James opent zijn mond een stukje en likt met zijn tong over mijn lippen, waarna hij zijn tanden zacht in mijn onderlip zet er zachtjes aan trekt om vervolgens zijn lippen die van mij haalt. De aanraking en het gevoel die het met zich mee bracht, miste ik al direct. Hoewel zijn ademhaling de hoogte in is geschoten, is het toch prima te horen hoe een zachte, verlangende zucht naar meer mijn mond had verlaten. Ik ben dan ook blij als hij kleine, maar ruwe kusjes langs mijn kaak naar beneden zet. Als hij aankomt in mijn hals gaat hij daar verder en wisselt het af en toe af met zachte beetjes. Het zachte gehijg van hem is goed te horen, maar dat van mij al zeker, omdat wat hij doet geweldig voelt op mijn huid. "James..." fluister ik hees, door wat er allemaal gebeurd, maar ook in mijn lichaam.
    Mijn handen lagen hierdoor kort stil op zijn lijf, echter druk ik mijn korte nagels iets in het vlees van zijn rug. Meer, nu kan ik niet meer stoppen, wil ik niet meer stoppen. Ik wurm me los van de greep op mijn bovenarm en trek met een hongerige, verlangende blik zijn shirt uit. Voor een kort moment kijk ik er ook naar, voordat ik zijn shirt laat vallen en mijn handen overal laat dwalen. Ik druk hem tegen me aan en laat mijn tong over zijn nek naar zijn oor likken, waarna ik verderga met allemaal kusjes. Op zijn oorlel, kaak, nek en begin van zijn borstkas. Het zijn ruwe, ongeduldige en dus ook korte kusjes. Mijn hart slaat wild tegen mijn borstkas aan, terwijl ik nu ook mijn blouse uittrek en deze laat vallen. Even kijk ik hem aan, maar druk mijn lippen dan weer op die van hem, omdat ik ze al gemist had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    Xavier laat horen dat het hem tevreden stelt met een zacht, verlangend gegrom. Het is een gegrom die meer losmaakt in mij dan ik zou durven toegeven. Mijn shirt duwt hij ongeduldig verder omhoog, maar ik ben nog niet klaar om hem nu al los te laten voor dat onbenullige dingetje. Vervolgens gaat hij verder met mijn hele bovenlichaam te verkennen, waardoor ik lichtjes begin te hijgen. Als ik zijn blouse open heb, laat hij zijn andere hand ook onder mijn shirt glijden, al begin deze over mijn rug te dwalen. Mijn hele bovenlichaam begint aangenaam te tintelen van deze aanrakingen en ik wil meer, veel meer.
    Zijn ademhaling bereikt een punt waarop het schokkerig begint te klinken, een goed schokkerig. Hierdoor weet ik dat ik het goed doe, iets wat me aan het begin zeker onzeker had gemaakt, maar waardoor ik nu zelfs een behoorlijk zelfvertrouwen op dat gebied begin te krijgen en weet dat ik dit ook kan. Hij kust me steeds ruwer terug, ik kan merken dat hij het amper kan houden en het gemist heeft, maar ik heb het ook gemist, heel erg zelfs. Als ik zijn lippen los heb gelaten, hoor ik een zachte, verlangende zucht bij hem vandaan komen. Als ik verder ga in zijn nek, hoor ik zijn gehijg ook duidelijk. "James..." fluistert hij hees. De manier waarop hij mijn naam zo hees uitspreekt maakt me wild en gek van verlangen. Het liefst scheur ik nu al zijn kleding van zijn lichaam af, maar ik weet me nog net op het nippertje in te houden en bijt daardoor even iets harder in de zachte huid van zijn nek.
    Zijn handen liggen hierdoor kort stil op mijn lijf, echter drukt hij zijn korte nagels iets in het vlees van mijn rug, waardoor ik mijn rug iets krom van genot. Hij wurmt zich los uit mijn greep, maar door de hongerige in verlangende blik in zijn ogen weet ik dat hij niet van plan is om te stoppen. Hij trekt juist mijn shirt uit en kijkt ernaar, voor hij mijn shirt laat vallen en zijn handen overal laat dwalen, waardoor er een verlangend kreun over mijn lippen heen komt. Hij drukt me weer tegen zich aan en laat zijn tong over mijn nek naar mijn oor likken, waarna hij verder gaat met allemaal kusjes, p mijn oorlel, nek en het begin van mijn borstkas. Dit zorgt ervoor dat er iets in mijn broek gelijk heftig reageert op hem en stevig vooruit begint te steken terwijl ik mijn ogen genietend sluit. Het zijn ruwe, ongeduldige en dus ook korte kusjes. Ik kan zijn hart hier luid horen kloppen, terwijl hij zijn blouse uittrekt en ook op de grond laat vallen. Het wekt een honger bij mij op, maar niet naar eten, maar naar hem zelf. Even kijkt hij me aan, maar drukt dan zijn lippen weer op die van mij en ik merk hoezeer ik ze mis als ze afwezig zijn.
    Mijn handen strelen nu ongeduldig de huid waar ik allemaal bij kan, maar ik wil meer. Mijn handen zakken af naar zijn broekrand, waar ik mijn vingers tussen steek aan de achterkant en ze naar voren laat bewegen terwijl ik mijn lippen op die van hem houd en mijn tong nu ook erbij betrek. Als ze vooraan aangekomen zijn, haal ik ze tussen zijn broekrand vandaan en maak ik haastig zijn knoop en gulp open, waardoor zijn broek abrupt een stukje naar beneden zakt. Hierna leg ik mijn hand verlangend op zijn boxer en streel ik er zacht en wat aarzelend over, hoewel ik nu toch echt weet dat dat is wat ik nu het allerliefste wil hebben. Ik open mijn ogen even en kijk hem vragend en ietsjes onzeker aan, omdat ik het toch nog niet goed weet.


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Ongeduldig had ik geprobeerd zijn shirt verder omhoog te duwen, maar hij liet mij zich niet van hem losmaken, al wist ik niet precies waarom. Was hij bang dat ik het niet meer wilde opeens, dat ik me om de één of andere vage reden van hem los zou laten en alles weg zou gooien? Dat zou ik op dit punt echt niet kunnen, ik had er niet eens aan gedacht. Zo graag wilde ik meer van hem en miste ik zijn aanrakingen. Ik ga dus verder met zijn hele bovenlichaam verkennen, waardoor hij lichtjes begint te hijgen. Ik vraag me af of hij het contact van ons lichaam tegen elkaar ook zo intens als ik beleefd, de tintelingen en het brandende gevoel op mijn lijf die ik telkens krijg. Mijn ademhaling begon ook schokkerig te worden, waarvan ik zeker wist dat hij zou weten dat hij het goed deed. Ik had hem steeds ruwer terug gekust, hoewel hij er eigenlijk mee was begonnen, moest ik het eerder ook proberen bij te houden. Dit kwam doordat het verlangende, hongerige gevoel steeds groter werd en op het punt stond uit te barsten, dan kon ik mezelf al helemaal niet meer houden of stoppen.
          Wanneer hij mijn lippen los heeft gelaten, had ik een zachte, verlangende zucht gelaten. Hij ging verder in mijn nek en ik fluister hees zijn naam door dit alles, om hem te laten weten dat het goed voelt en dat ik meer van hem wilde. James bijt even iets harder in de zachte huid van mijn nek, waardoor ik wel een zachte kreun van genot laat horen. Mijn handen hadden kort stil op zijn lijf gelegen, maar ik drukte wel mijn korte nagels iets in het vlees van zijn rug, waardoor James zijn rug iets kromt van genot. Nu kon ik mezelf wel los wurmen uit zijn greep, gelukkig kan ik dan ook zijn shirt uittrekken en kijk er voor een moment naar, voor ik zijn shirt had laten vallen. Een verlangende kreun komt over zijn lippen toen ik mijn handen overal liet dwalen over zijn lijf, zeker over zijn goed gespierde borstkas, maar toch kom ik een aantal keer dicht in de buurt bij zijn broekrand. Ik houd mezelf echter nog in, wie weet staat hij wel op het punt elk moment terug te springen omdat hij het niet wil. Alleen weet ik dat het geen grapje is, ik weet dat er meer is dan hij misschien wil toegeven en dit bewijst het maar weer eens. Hij heeft het net zo erg te pakken als ik, hoewel ik het denk ik meer heb, echter kan ik niet voor hem spreken.
          Ik had hem weer tegen me aan gedrukt en liet vervolgens mijn tong over zijn nek naar zijn oor gaan, waarna ik hem allemaal kusjes had gegeven. Abrupt voel ik hoe er iets in zijn broek gelijk heftig op reageert en stevig vooruit begint te steken, het zorgt voor een triomfantelijk gevoel bij mij. Dat ik dat bij hem voor elkaar kan krijgen, het voelt nog steeds goed en expres druk ik mezelf nog iets meer tegen hem aan, waarbij ik mijn handen naar beneden over zijn rug laat strelen. Dan trek ik mijn blouse ook uit en laat deze op de grond vallen. Ik kijk hem even aan voordat ik mijn lippen weer op die van hem druk, het contact ervan had ik echt gemist. James zijn handen strelen nu ongeduldig de huid waar hij allemaal bij kan, nu is het voor mij duidelijk dat hij ook meer wil – ik ben niet de enige en dus durf ik steeds meer bij hem te doen. Zijn handen zakken af naar mijn broekrand, waar hij zijn vingers tussen steekt aan de achterkant en ze naar voren laat bewegen, terwijl hij zijn lippen op die van mij houd en zijn tong er nu ook bij betrekt. Het zorgen voor meerdere wellustige rillingen en tintelingen door mijn lijf, brandende prikkelingen en een hongerige begeerte naar hem die ik nu echt niet langer in kan houden. Mijn korte nagels bevinden zich weer in de huid van zijn rug, terwijl ik mijn tong over die van hem laat gaan en net zo ruw terug probeer te kussen.
          Wanneer ze vooraan aangekomen zijn, haalt hij ze tussen mijn broekrand vandaan en maakt haastig mijn knoop en gulp open, waardoor mijn broek abrupt een stukje naar beneden zakt. Snel trap ik ook mijn schoenen uit en laat mijn broek op mijn shirt vallen. Nu sta ik enkel nog in een boxer en mijn adem stokt duidelijk toen ik opeens zijn hand verlangend op mijn boxer voelde. Hoewel er misschien eerst nog een uitdagend, wellustig grijnsje op mijn lippen was te vinden, was deze nu veranderd omdat ik het niet meer kon houden. Dat was duidelijk te merken aan mijn borstkas die wat haastiger op en neer gaan, ondanks dat mijn ademhaling hees en zwaar klonk. James streelt er zacht en wat aarzelend over, maar het is genoeg voor mij om datgene in mijn boxer ook te laten groeien. Hij opent zijn ogen en kijkt me vragend en ietsjes onzeker aan, wil hij toch terug? Ik weet niet zeker of ik me nog wel voor hem in kan houden… Ik had niet eens gemerkt door van alles dat hij zijn ogen had dichtgedaan. Een flits van tegenzin en teleurstelling gaat dan ook door mijn ogen heen als ik begin te praten. “Het hoeft niet, als je niet wil…” Ik probeerde de wellust eigenlijk uit mijn stem te laten, maar het is glashelder te horen door de nog altijd hese, zelfs ietwat schorre, toon erin. Toch buig ik me naar hem toe en begin weer in zijn nek ruwe kusjes te geven, terwijl ik nu ook bij hem het afwissel met soms een beet. Tergend langzaam, bijna plagerig, strelen mijn vingers zijn rug en borstkas, waarna ik naar beneden ga en uitdagend bij zijn broekrand stop, waar ik een aantal keer mijn vingers langs laat gaan. Ik open zijn broek echter niet en ga gewoon verder met overal kusjes en beten plaatsen in zijn nek. Al kan hij wel snappen dat ik meer van hem wil en me alleen nog maar voor hem inhoud. Ik hoop dan ook echt niet dat hij opeens wil stoppen, dan weet ik niet zo snel wat ik kan doen om het weer in toom te houden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Sorry als de vorige wat kort was, ik moest snel weg.]

    James - wezen

    Ik bijt even iets harder in de zachte huid van zijn nek nadat hij mijn naam uitgesproken had, waardoor hij wel een zachte kreun van genot laat horen. Als ik mijn rug krom van genot ziet hij zijn kans en wurmt hij zich los uit mijn greep, waardoor ik voor een moment bang is dat hij alweer wilt stoppen, maar ik kan nu niet meer stoppen. Door zijn blik wist ik echter dat hij niet wilde stoppen en trok hij mijn shirt uit. Als zijn handen over mijn borstkas glijden, komen ze erg dichtbij mijn broekrand en verlangend kreun ik zacht als hij dat doet, ik wil zijn aanraking daar voelen, hij weet precies hoe het moet en daardoor wil ik het alleen nog maar meer. Het lijkt alsof hij zich nog iets inhoud, hoewel hij elke keer probeert net zo ruw terug te kussen als ik hem kus. Ik vraag me af hoe hij al die lust al die tijd zo bij zich kon houden, hoewel ik duidelijk elke keer achter hem aan zat om het te uiten.
    Volgens mij merk hij heel goed dat er plots wat in mijn broek begint te groeien, want hij drukt zich expres nog iets tegen me aan, waarbij zijn handen naar beneden over mijn rug laat strelen. Dan trekt hij zijn blouse ook uit en laat deze op de grond vallen. Als mijn handen naar zijn broekrand zakken, voel ik de meerdere wellustige rillingen en tintelingen door zijn lijf gaan. Zijn korte nagels bevinden zich weer in de huid van mijn rug, terwijl hij zijn tong over die van mij laat gaan en net zo ruw terug probeert te kussen. Als ik zijn broek los heb gemaakt en hij wat naar beneden zakt, trapt hij snel zijn schoenen ook uit en laat hij zijn broek helemaal op zijn shirt vallen. Nu staat hij enkel nog in een boxer en zijn adem stokt duidelijk als hij opeens mijn hand verlangend op zijn boxer voelt. Hoewel er misschien eerst nog een uitdagend, wellustig grijnsje op zijn lippen was te vinden, is deze nu veranderd omdat hij het niet meer kan houden. Dat is duidelijk te merken aan zijn borstkas die wat haastiger op en neer gaat, ondanks dat zijn ademhaling hees en zwaar klinkt. Die van mij is ook behoorlijk zwaar geworden, vooral omdat hij nu in zijn boxer voor mij staat.
    Ik streelt zacht en wat aarzelend over zijn boxer heen, maar het is genoeg voor mij om datgene in zijn boxer ook te laten groeien en ik grijns iets erdoor. Ik krijg het weer voor elkaar, maar wat had ik dan verwacht? De lust was er duidelijk. Hierna open ik mijn ogen en kijk hem vragend en ietsjes onzeker aan, waardoor ik een flits van tegenzin en teleurstelling door zijn ogen heen gaan als hij begint te praten. "Het hoeft niet, als je niet wil…" Hij probeert de wellust eigenlijk uit zijn stem te laten, maar het is glashelder te horen door de nog altijd hese, zelfs ietwat schorre, toon erin. Ik schud haastig met mijn hoofd omdat ik dat niet bedoelde, toch buigt hij zich naar me toe en begint hij weer in mijn nek ruwe kusjes te geven, terwijl hij nu ook bij mij het afwisselt met soms een beet, waardoor ik absoluut geen normaal antwoord kan geven en wat stamel, gevolgd door een luide kreun. Tergend langzaam, bijna plagerig, strelen zijn vingers mijn rug en borstkas, waarna hij naar beneden gaat en uitdagend bij mijn broekrand stopt, waar hij een aantal keer zijn vingers langs laat gaan. Hij opent mijn broek echter niet en gaat gewoon verder met overal kusjes en beten plaatsen in mijn nek. Mijn snelle ademhaling word steeds zwaarder, volgens mij is het nog nooit zo geweest.
    "Xavier..." murmel ik zacht en hees terwijl ik me probeer te herinneren wat ik eigenlijk wilde zeggen. Toch houd ik mijn hoofd iets scheef zodat hij verder kan gaan met zijn kusjes en beten in mijn nek, omdat het gewoon zo heerlijk aanvoelt. Mijn hand beweegt dan ook nog zacht over zijn boxer heen. Ik sluit mijn ogen weer voor een moment, maar open ze niet veel later weer. "Ik wil het wel." antwoord ik als een hese fluistering op zijn eerdere vraag, maar toch staat er iets bedenkelijks op mijn gezicht. "Maar... we zijn al veel te lang weg en Willow..." Ik bijt op mijn lip en probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen. "Ze maakt zich vast zorgen, of ik je niet heb opgegeten of zo." mompel ik vervolgens, terwijl ik gewoon door blijf strelen omdat ik eigenlijk niet op wil houden. Ik weet ook niet waarom ik me ineens druk om haar maak, ze kan toch wel eventjes wachten? Nu heb ik het toch al uitgesproken, dus is er geen weg terug. Het ligt er nu totaal aan wat voor antwoord Xavier gaat geven, stiekem hoop ik dat hij zegt dat het niets uit maakt en we verder kunnen, dat is wel te horen aan de verlangende zucht die uit mijn mond komt na mijn woorden.


    Your make-up is terrible

    [Dat maakt niet uit. Ik vind 'm helemaal niet kort hoor.]

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Toen ik dichtbij zijn broekrand kwam, kreunde hij verlangend wanneer ik dit deed. Opgelucht dat ik ben, omdat ik niet de enige ben die blijkbaar verder wil en aanrakingen wil voelen. Hij wil mijn aanrakingen voelen. Hierna volgt alles zich al heel snel op: James zijn vriend begon te groeien, terwijl ik mezelf expres tegen hem aan drukte en vervolgens mijn blouse ook uitdeed. Wanneer hij mijn broek los had gemaakt, doe ik deze snel uit samen met mijn schoenen. Toen stond ik alleen nog in mijn boxer en ik merk op hoe zijn adem ook behoorlijk zwaar is geworden, net als die van mij. Zacht en wat aarzelend streelt hij over mijn boxer heen, maar als datgene in mijn boxer ook begint te groeien, grijnst hij hierdoor. James opent zijn ogen en keek me vragend, iets onzeker aan. Ik zeg met tegenzin dat hij het niet hoeft te doen als hij niet wil, maar de wellust is er duidelijk in te horen.
          Haastig schud hij zijn hoofd hierop, waarschijnlijk bedoelde hij het dus niet zo. Toch buig ik direct naar hem toe en begin ruwe kusjes in zijn nek te geven, omdat ik dacht dat hij het wel zo bedoelde en ik hem misschien zo over kon halen om verder te gaan. Ik kan me dan ook echt niet inhouden meer, maar dat was allang duidelijk, volgens mij. Hij kan hierdoor geen normaal antwoord geven en stamelt alleen wat, gevolgd door een luide kreun, waardoor ik grijns tegen zijn nek aan. Uiteindelijk kwam ik met mijn vinger bij zijn broekrand terecht, waar ik telkens opnieuw uitdagend, plagerig langs streelde. Zijn snelle ademhaling word steeds zwaarder, echter ga ik gewoon door. Ik wil niet het contact verbreken van onze lichamen tegen elkaar of mijn lippen tegen zijn huid gedrukt, want ik moest het allang te lang missen voor mijn gevoel.
          “Xavier…” murmelt hij zacht en hees, waarop ik zacht verlangend hum. Een teken dat ik wel luister, maar het ook niet meer kan houden en hem wil, ik wil meer. Het doet me dan ook goed als hij zijn hoofd iets scheef houd zodat ik gewoon verder kan gaan met de kusjes en beten in zijn nek. Alleen al hierdoor ga ik gewoon verder en zak iets lager, waardoor ik nu met zijn borstkas bezig ben. Dan ga ik terug omhoog tot ik weer vlakbij zijn oor kom, terwijl ik mijn vingers toch, net als hij eerder, achter zijn broek haak en langzaam naar voren ga. Al maak ik zijn broek nog niet open, want mijn aandacht ligt nu ook bij zijn hand die nog zacht over mijn boxer heen beweegt. “Ik wil het wel.” Antwoord hij als een hese fluistering op mijn eerdere vraag, maar toch staat er iets bedenkelijks op zijn gezicht, zie ik wazig in mijn ooghoeken. Ik wil hem nog altijd aanraken, dus blijf ik dat doen, al haal ik mijn vingers weer bij zijn broekrand vandaan, omdat ik het niet zeker van hem weet. “Maar… we zijn al veel te lang weg en Willow…” Hierdoor kijk ik hem dan ook even aan als hij haar naam noemt, knipper een enkele keer met mijn ogen, terwijl er een verslagen blik door mijn ogen flitst. James bijt op zijn lip en probeert zijn ademhaling onder controle te krijgen, maar ik bedenk me alleen maar dat ik op zijn lip wil bijten als hij dat doet. “Ze maakt zich vast zorgen, of ik je niet heb opgegeten of zo.” Mompelt hij vervolgens, terwijl hij gewoon door blijft strelen en ik doe hetzelfde bij hem, maar kijk hem wel aan.
          Een verlangende zucht komt uit zijn mond na deze woorden, waardoor ik iets speels grijns en hem uitdagend aankijk, terwijl ik weer iets dichterbij kom. “Dat kan op twee manieren worden opgevat…” fluister ik in zijn oor, mijn warme adem sloeg op zijn oor toen ik dit zei. Ik begon weer allemaal ruwe kusjes in zijn nek te drukken, maar vervolgde toen. “Het maakt haar vast niet uit, ze zit veilig bij het kamp. Bovendien, hadden wij hier niet op gewacht, eindelijk?” vervolg ik dan, met een hese stem en aanlokkelijke ondertoon. Ik wil niet meer wachten, ik wil hem gewoon, meer, en dat weet hij. Hij weet het verdomme. Nu kon ik me al helemaal niet inhouden, dus deed ik zijn knoop behendig los eveneens voor de rits, waardoor zijn broek naar beneden zakte. “Trouwens,” grijnsde ik verleidelijk, terwijl ik hem omdraaide en zo plaatste ruilde, waardoor hij tegen de boom stond. “Had je niet gezegd dat ik moet pakken wat ik wil?” pak ik hem terug op zijn eerdere woorden, hij was ermee begonnen. Mijn hand was ondertussen naar beneden gezakt en streelde over zijn boxer heen, terwijl ik tegen hem aan ging staan en ruwe kusjes op zijn kaak naar zijn oor drukte. “Ik wil jou.” Fluisterde ik toen, met mijn hese stem en wellustige, verlangende toon erin.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willow Nastya Reyes
    Na een heel eind gelopen te hebben, heb ik James' grot nog steeds niet gevonden. Ik slaak een diepe zucht en in een vlaag van woede en frustratie schop ik hard tegen een boom aan. De pijn die door mijn voet en enkel heen schiet merk ik geen eens op, wat normaal gesproken waarschijnlijk wel behoorlijk pijn had gedaan. De pijn in mijn enkel wordt overheerst door een andere pijn, die er voor zorgt dat ik niet eens de puf heb om te schelden, iets wat ik anders zeker had gedaan.
    Mijn woede is alweer weggeëbd, samen met het laatste beetje energie dat ik nog had. Uitgeput laat ik me op de grond vallen. Wat mij betreft komt er nu een één of ander wezen langs die me opeet. Dan ben ik tenminste van alles af. Van James, Xavier, mijn vader. Alles. Ik zou dan ook niet teruggaan, als dat überhaupt nog mogelijk is, waardoor mijn broer denkt dat ik het hier fijner heb. Dat zou mooi zijn. Ik wil niet dat hij zich zorgen maakt om mij. Hij moet zich op zijn studie geneeskunde richten. Ik weet zeker dat hij een geweldige dokter gaat worden.
    Bij de gedachte aan mijn broer springen de tranen weer in mijn ogen. Ik mis hem zo ontzettend veel en op dit moment verlang ik alleen maar naar zijn beschermende armen om mij heen. Hij is altijd degene geweest die me troostte als ik me rot voelde, hoe klein of aanstellerig de reden waarom ook was. Als hij hier zou zijn op dit moment, dan zou hij waarschijnlijk sussend zeggen dat ik me niks van James moet aantrekken en dat ik veel beter af ben zonder hem, dat hij mij niet verdient. En terwijl hij dat tegen mij zou zeggen, zou hij James stilletjes vervloeken in zijn gedachten en een plan verzinnen om hem in elkaar te slaan, iets wat hem natuurlijk nooit zou lukken. Het verlangen om mijn broer te zien is zo groot, dat ik haast de drang krijg op naar Athan te gaan, om aan hem te vragen of hij dat niet met een één of andere illusie voor elkaar kan krijgen. Ik wil hem zo graag zien, dat het me niet eens uitmaakt als het een illusie zou zijn. De tranen stromen weer over mijn wangen en ik krul me op als een balletje, alsof ik een klein kind ben.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 19:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Als ik zijn naam zacht en hees murmelt, humt zacht verlangend. Een teken dat hij wel luistert, maar het ook niet meer kan houden en me wilt, hij wilt meer en ik ook. Hij gaat ook gewoon verder, wat logisch is omdat ik mijn hoofd wat scheef houd, en zakt wat lager, waardoor hij nu met mijn borstkas bezig ben. Dan gaat hij terug omhoog tot hij weer vlakbij mijn oor komt, terwijl hij zijn vingers toch, net als ikj eerder, achter mijn broek haakt en langzaam naar voren ga. Al maakt hij mijn broek nog niet open, het denken is bijna onmogelijk geworden hierdoor. Ik zeg wat ik wilde zeggen, of in ieder geval zoiets, want ik ben het ook al snel kwijt. Hij blijft me gewoon aanraken waardoor ik moeite heb met verder spreken en mijn woorden in mijn oren nogal raar uitkomen. Ik noem Willow haar naam en Xavier kijkt daardoor op, knippert enkele keren met zijn ogen terwijl er een verslagen blik door zijn ogen flitst. Ik ben bang dat hij nu boos word en wil dat ik dat niet had gezegd, ik vind het vreselijk dat ze nu ineens mijn gedachten binnendringt, op het verkeerde moment. Toch voel ik me wel iets bezorgd om het meisje. Als ik hem door blijf strelen, doet hij hetzelfde.
    Na mijn verlangende woorden grijnst hij speels en kijkt me uitdagend aan, terwijl hij weer iets dichterbij komt. Gelukkig, dat betekent in ieder geval niet dat hij boos op me is en dat scheelt weer. "Dat kan op twee manieren worden opgevat…" fluistert hij in mijn oor, zijn warme adem slaat op mijn oor als hij dit zegt en ik ril er gelijk van. Hij begint weer allemaal ruwe kusjes in mijn nek te drukken, maar vervolgt dan, terwijl ik het alweer kwijt ben door zijn ruwe kusjes. "Het maakt haar vast niet uit, ze zit veilig bij het kamp. Bovendien, hadden wij hier niet op gewacht, eindelijk?" vervolgt hij zich, met een hese stem en aanlokkelijke ondertoon. Ik knik braaf door die ondertoon. Hierna opent hij mijn knoop behendig en eveneens de rits, waardoor mijn broek naar beneden zakt. "Trouwens." grijnst hij verleidelijk en daardoor heeft hij me helemaal in zijn macht, terwijl hij me omdraait en zo van plaats ruilt, waardoor ik tegen de boom sta en even naar adem hap. "Had je niet gezegd dat ik moet pakken wat ik wil?" pakt hij me terug op mijn eerdere woorden en ik knik opnieuw gewillig. Zijn hand is ondertussen naar beneden gezakt en streelt over mijn boxer heen, terwijl hij tegen me aan gaat staan en ruwe kusjes op mijn kaak naar mijn oor drukt waardoor mijn ademhaling al helemaal ongecontroleerd en luid word. "Ik wil jou." fluistert hij dan, met zijn hese stem en wellustige, verlangende toon erin.
    Deze woorden zorgen ervoor dat mijn pupillen zich verwijden, alsof ik aan een vreemd soort drugs zit wat Xavier voor mij eigenlijk is, waarna ik snel mijn ogen sluit en opnieuw knik, maar dit keer een stuk meer vastbesloten. Hierna open ik mijn ogen weer met een vurigere blik dan ooit. Ik besluit me over te geven aan dit genot en aan de zo plotselinge dominante Xavier. Zo heb ik me nog nooit gevoeld, zo gedomineerd. Niemand zou dat ooit durven. Om definitief antwoord te geven, leg ik mijn handen terug op hun plek op zijn lichaam en ga ik verder waar ik was gebleven. Ik word wel enorm afgeleid van het gestreel over mijn boxer, maar het is precies wat ik wil sinds hij zijn vingers over mijn lichaam bewoog, al wil nog wel veel meer dan dit. Ik plaats mijn lippen weer ruw op die van hem en ga dan verlangend naar zijn kaak toe, waar ik zijn stoppeltjes tegen mijn lippen voel, wat ergens best vreemd is. Wat aarzelend laat ik hierop mijn hand in zijn boxer glijden en pak ik zijn geslacht eerst wat onzeker, maar daarna wat steviger vast en begin ik er plagerige bewegingen mee te maken.


    Your make-up is terrible

    [Ugh, deze is korter. D: ]

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Wanneer ik in zijn oor gefluisterd heb, rilt hij er gelijk van, ik voel het. Ik begin ruwe kusjes verder te drukken in zijn nek, maar vervolg dan mijn verdere woorden. Braafjes knikt hij op mijn woorden, al weet ik niet echt waarom hij dat doet. Ik was bang dat hij alles nu direct af zou kappen om naar haar toe te gaan, dan zou ik me eigenlijk wel heel slecht voelen. Niet alleen omdat hij deze gevoelens dat ik zo voor hem weg wilde zetten zou afkappen, maar ook voor Willow zou kiezen – na alle bekentenissen die ik hem had gegeven. God, wat zou ik me dan ongelooflijk slecht voelen, al zou ik dat natuurlijk niet willen laten blijken. Dat zou als een soort zwakte gezien worden.
    Hij knikte enkel braaf. Hierna open ik de zijn broeksknoop behendig en eveneens de rits, waardoor zijn broek naar beneden zakte. Dan praat ik verder, een verleidelijke grijns op mijn lippen, terwijl ik hem omdraai en tegen hem aan ga staan. James had naar adem gehapt, wat vaag bij me binnen kwam. Opnieuw knikt hij gewillig op mijn vraag. Zijn ademhaling word al helemaal ongecontroleerd en luid als ik kusjes op zijn kaak naar zijn oor druk, terwijl ik mijn hand over zijn boxer liet strelen. Ik drukte nog enkele kusjes in zijn nek, voordat ik zijn reactie peilde. Zijn pupillen verwijdden zich, alsof hij aan een vreemd soort drugs zit, waarna hij snel zijn ogen sluit en opnieuw knikt, maar dit keer meer vastbesloten. Hierna opent hij zijn ogen weer met een vurigere blik dan ooit, waardoor ik even naar adem hap, maar mezelf al snel terug bij elkaar raap en iets charmant naar hem grijns.
    Als een soort definitief antwoord, bedenk ik me dan, legt hij zijn handen terug op hun plek op mijn lichaam en gaat verder waar hij was gebleven. Ik kan niet stoppen om hem op allerlei plekken te strelen, dus laat ik mijn ene hand dan ook nog over zijn boxer gaan, voordat ik het zou wagen en naar binnen zou gaan. Het leek wel alsof hij er eerst over twijfelde, maar dit leek wel zijn antwoord te zijn dat hij het echt wilde, dus ging ik gewoonweg door. Eerlijk toegegeven, wilde ik sowieso niet stoppen, de aanraking miste ik. Hij plaatste zijn lippen weer ruw op die van mij en gaat dan verlangend naar mijn kaak toe. Hoewel ik mijn lippen eerst ook verlangend terug op die van hem had gedrukt, genoot ik ook van zijn lippen op mijn kaak. Wat aarzelend laat hij hierop zijn hand in mijn boxer glijden en pakt mijn geslacht eerst wat onzeker, maar daarna wat steviger vast om vervolgens plagerige bewegingen mee te maken.
    Ik was opgelucht dat hij niet gestopt was en ik zijn aanrakingen nog gewoon mee kon maken. Ze branden nog steeds op mijn huid en een vaag soort mist vertroebelde mijn gedachtegang, waardoor ik eigenlijk niet meer zo helder na kon denken. Toen hij mijn lid al vast had gepakt, betrapte ik mezelf erop dat ik al helemaal niet meer helder na kon denken en nog een duidelijke kreun liet horen. Mijn gezicht liet ik weer in zijn nek, terwijl ik hees ademhaalde en het met schokken ging. Het was dan ook ongelooflijk ongecontroleerd geworden door de bewegingen die hij maakte en om de wellustige, geladen sfeer nog even erger te maken, groeide mijn vriend die hij vast had gepakt iets. Ik liet mijn hand toen uiteindelijk ook in zijn boxer glijden, maar pakte het niet direct vast, omdat ik hem besloot te plagen door zijn lid eerst te strelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    Als ik mijn ogen open met die vurige blik erin, hapt Xavier eerst naar adem, maar hersteld zich al snel waardoor hij charmant naar mij grijnst en ik wat tevreden en opgewonden naar hem terug grijns, ik krijg weer een beetje mijn 'oude' gevoel terug, dat ik bepaal wat er gebeurd, hoewel hij me daarnet toch duidelijk even in zijn macht had, iets wat niemand meer is gelukt sinds Elena en dat was toch wel extremer dan dit. Hij kan niet stoppen om me op allerlei plekken te strelen, dus laat hij zijn ene hand dan ook nog over mijn boxer gaan. Als ik zijn lid vast heb, kreun hij behoorlijk luid waardoor ik weet dat ik op het goede pad ben. Ik weet wat ik lekker vind, maar of hij dat ook lekker vind is dan nog maar de vraag. Toch voer ik die bewegingen uit, omdat ik wil dat hij het ook lekker vind en zal genieten. Zijn gezicht laat hij weer in mijn nek, terwijl hij hees ademhaalt en het met schokken gaat. Het is dan ook ongelooflijk ongecontroleerd geworden door de bewegingen die ik maakt en om de wellustige, geladen sfeer nog even erger te maken, groeide zijn vriend die ik vast heb gepakt iets. Het voelt geweldig dat hij zo op mij reageert waardoor ik het erger maak door zacht over zijn oorlel te likken en er dan in te bijten.
    Hij laat zijn hand dan uiteindelijk ook in mijn boxer glijden, maar pak het niet direct vast, omdat hij blijkbaar besloot om me te plagen door mijn lid eerst te strelen. Ik hou eerst even mijn adem in tot ik ook daadwerkelijk zijn aanraking voel en kreun dan zacht en verlangend naar meer. "Plaag me niet zo, Xavier." weet ik hees uit te brengen, met een kleine pauze tussen de verschillende woorden in. "Laat me niet te lang wachten... alsjeblieft." Het is volgens mij wel duidelijk wat ik daarmee bedoel en ik vraag me af hoe het deze keer zal gaan. Mijn bewegingen over zijn lid heen worden minder plagerig en meer vastbesloten. Ik hunker te veel naar meer van hem, meer dan dit, om dit nog veel langer vol te kunnen houden. Ik laat het alvast een beetje merken door met mijn vrije hand zijn boxer een stuk naar beneden te trekken zodat zijn geslacht eruit komt. Hierna laat ik zie hand naar zijn billen glijden, waar ik die op laat liggen en zacht mijn botte nagels in zijn huid zet.
    Ik zorg ervoor dat ik Xavier weer aan kan kijken vraag me af of hij diezelfde enorme lust voelt. Met mijn blik laat ik merken dat ik niet goed weet hoe ik verder moet, terwijl ik het heel erg graag wil. Hij zal me hierbij moeten helpen. Zijn boxer glijd ondertussen over zijn benen naar beneden en nog vraag ik me af hoe zo'n mannelijk lid, deze is trouwens best wel groot, mij op kan winden. Toch kijk ik er even naar, terwijl ik hem in mijn hand houd. Ja, zeker vanwege de vorige keer, de herinnering hoe hij zijn lippen erom heen zette en precies wist wat hij moest doen bij mij, raak ik er toch opnieuw enorm opgewonden van, erger dan de eerste keer het geval was, toen ik vooral nieuwsgierig was.


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    James grijnst wat tevreden en opgewonden naar mij terug, waar mijn ademhaling toch wel iets van in de hoogte schiet om tegelijkertijd een rilling door mijn lichaam te laten gaan. Hoewel ik erg graag dominant ben, zo ook bij James, vind ik het ook wel erg prettig als hij de leiding neemt en ik soms onderdanig kan zijn. Volgens mij geniet hij ook van die momenten, dus wie ben ik dat ik die van hem af zou nemen? Wanneer hij de bewegingen uitvoert bij mijn lid, geniet ik ook van en mijn ademhaling was hees en schokkerig geworden. De sfeer is ongelooflijk geladen met de wellustige gevoelens tussen ons beide en mijn vriend groeide dan ook iets. Hij maakt het alleen nog maar erger door zacht over mijn oorlel te likken en er dan in te bijten. Ik weet niet meer precies wat ik moet doen of denken, maar dat laatste gaat toch niet zo goed, aangezien alles vol met mist zit. Helder nadenken gaat dus allang niet meer, omdat ik nu enkel handel richting wat ik wil. Het is heel gemakkelijk wat ik wil, dat is James namelijk, en hij weet dat dondersgoed.
          Expres laat ik mijn hand dan ook in zijn boxer glijden, omdat hij mij had geplaagd met zijn handelingen, dus nu was ik aan de beurt. Ik streel dan ook eerst een paar keer over zijn lid heen en pak het niet vast, terwijl het wel lastig gaat, mijn aandacht gaat namelijk helemaal uit naar zijn hand. Het doet me goed als hij zijn adem inhoud tot ik ook daadwerkelijk het aanraak en vervolgens kreunt hij zacht, verlangend naar meer. “Plaag me niet zo, Xavier.” Weet hij nog hees uit te brengen, een kleine pauze tussen de verschillende woorden in. Ik grijns er alleen iets op, terwijl ik hem uitdagend aankijk en mijn lippen weer op de huid bij zijn nek druk. Had hij mij maar niet moeten plagen ermee. “Laat me niet te lang wachten… alsjeblieft.” Het is duidelijk wat hij ermee bedoelt, maar ik weet niet zeker of hij het wel echt wil. Hoewel het wel duidelijk is, ben ik er misschien nog steeds bang voor dat hij zomaar weg kan lopen.
          Mijn aandacht wordt echter weer getrokken doordat zijn bewegingen over mijn lid heen minder plagerig worden en meer vastbesloten. Ik kan het niet laten en ik draai mezelf toch weer met hem om, zodat ik weer diegene ben die tegen de boom aan staat. Op dit moment wil ik wel onderdanig aan hem zijn, gewoonweg omdat zijn aanrakingen lekker voelen. Er komt dan ook een kreun over mijn lippen heen, terwijl ik mijn ogen genietend sluit. Hij trekt met zijn vrije hand mijn boxer een stuk naar beneden, zodat mijn geslacht eruit komt. Hierna laat hij zijn hand naar mijn billen glijden, waar hij die op laat liggen en zacht zijn botte nagels in de huid zet. James kijkt me dan weer aan en ik dacht er een bepaalde vragende blik in te zien, maar dat kan er ook niet zijn. Ik kijk enkel terug met een opwindende blik, waarin hij kan zien dat ik van zijn aanrakingen geniet en niet wil dat hij stopt. Dan merk ik op dat hij niet goed weet hoe hij nu verder moet, dat hij het wel graag wil. Mijn vrije hand laat ik over zijn borstkas naar zijn nek en door zijn haren gaan, terwijl ik nu wat ruwer in zijn nek bijt, vlakbij zijn oor. “Ik wil je graag helpen…” weet ik dan dit keer hees uit te brengen, terwijl de lust er nog meer in te horen is, de honger die het met zich mee brengt.
          Ondertussen glijd mijn boxer naar beneden en ik merk op hoe hij even naar mijn lid kijkt, terwijl hij hem nog steeds vasthoudt. Dit keer pak ik dan ook zijn lid vast, trek zijn boxer naar beneden en schop mijn boxer bovenop de rest van mijn kleding. Ik plaag hem niet meer en dus maak ik gelijk ruwe bewegingen, vastbesloten met een grijns op mijn gezicht. Hoewel mijn ademhaling nog altijd erg ongecontroleerd is door hem. Op dit moment ben ik eigenlijk erg ongeduldig, wat ook te merken aan mijn bewegingen die telkens sneller gaan, maar abrupt stop ik en duw hem richting te grond. Dan ga ik laag op zijn middel zitten, zodat mijn onderlichaam expres tegen hem aanleunt en het iets wrijft tegen zijn lid aan. Mijn handen zet ik naast zijn hoofd neer, terwijl ik hem uitdagend en plagerig aankijk. “Weet je zeker dat je er wel klaar voor bent, dat je dit wil?”

    Andrei / Lilith, wezen.
    “Ja, heel erg graag,” antwoord ze droog. Natuurlijk doet ze een poging me weg te drukken toen ik haar tegen de muur van mijn hut drukte. Het lukte haar echter niet, wat ook te verwachten was. Tenzij ze opeens krachten had waar ik niets vanaf wist, kon zij zich echt niet los wurmen. Het flesje druk ik tegen haar lippen en met tegenzin slikt ze het smerige goedje door. Grijnzend laat ik haar weer los en kijk haar afwachtend aan als ze haar mond opendoet, waar natuurlijk geen geluid uit komt. Hierdoor kijkt ze me alleen woedend aan. Ze zou me nu vast wel de huid willen volschelden, jammer voor haar kan dat dus niet. Alsof ze mijn gedachten kunt lezen, steekt ze haar tong naar me uit, waarna ze geïrriteerd tegen de muur van het hutje leunt.
    “Goh, wat een rust opeens.” Spot ik, terwijl ik Erin iets uitlok en sluw grijns. Mijn aandacht word echter direct afgeleid als ik me iets herinner. Ik moet nog steeds een plan beramen om wraak te nemen op James, alsof hij dacht dat ik het hierbij zou laten. Hij zou beter moeten weten. Ik loop direct richting een grote kast en laat mijn vingers over verschillende potten en flesjes gaan. Er zijn nog een paar ingrediënten, dat ik nodig heb, dus pak ik een paar lege flesjes die ik in mijn binnenzak stop, waarna ik knipoog naar Erin. Haar pak ik vast aan de arm, terwijl ik haar hardhandig in een andere kamer gooi. Het is mijn slaapkamer, waar helemaal niets, maar dan ook echt niets van drankjes of iets staan wat ik van plan ben. Alleen een bed en een kast met kleding erin, eveneens voor ondergoed. “Ik ben zo terug, vrouw.” Vertel ik haar emotieloos, terwijl ik de deur op slot doe.
    Dan ren ik weg, maar na een paar minuten kom ik uit bij een plaats waar ik opeens iemand hoor huilen. Het is een geluid in elk geval en ik word erdoor aangetrokken, ik ben ook hongerig naar eten. Ik loop richting het geluid en duw wat planten aan te kant. Daar, is dat niet het ene meissie waar James ook voor wilde winnen? Ze jankt, waarom in hemelsnaam moeten mensen dat persé? Het maakt ze zwak, precies een reden waarom ze nooit sterk zullen zijn. “Waarom lig je hier, alsof je al dood vlees bent?” murmel ik dan, erg nonchalant terwijl ik mijn wenkbrauw iets lui optrek en op haar neer kijk. “Jij bent Willow, toch, die prooi van James?”

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 23:08 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Andrei?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Als ik naar hem terug grijns, schiet zijn ademhaling toch wel iets de hoogte in om tegelijkertijd een rilling door zijn lichaam te laten gaan. Hij laat me nu gewoon de leiding nemen, wat alleen maar beter is. Ik kan soms iets te dominant worden als ik niet kan doen wat ik wil en soms loopt dat een beetje pijnlijk af voor de ander, terwijl ik er vooral plezier aan beleef. Misschien wilt Xavier wel eens zoiets uitproberen, of Willow. Die leek het wel leuk te vinden, het idee. Nee, James, dat kan helemaal niet. Een tegelijk. Ik word afgeleid door zijn ademhaling die hees en schokkerig is geworden, maar dan wel van mijn aanraking. De sfeer is ongelooflijk geladen met de wellustige gevoelens tussen ons beide en zijn vriend groeide dan ook iets. ik maak het alleen nog maar erger door zacht over zijn oorlel te likken en er dan in te bijten. Mijn gedachten zijn weer terug bij het hier en het nu, de straffen zijn uit mijn hoofd gebannen, het is nog simpel nu. Later kan ik het nog altijd aan hem vragen.
    Expres laat hij zijn hand dan ook in mijn boxer glijden, omdat ik hem had geplaagd met mijn handelingen, dus nu is hij aan de beurt. Hij streelt dan ook eerst een paar keer over mijn lid heen en pakt het niet vast, zijn aandacht gaat helemaal uit naar mijn hand ondertussen. Hij grijnst alleen iets op mijn vraag, terwijl hij me uitdagend aankijkt en zijn lippen weer op de huid bij mijn nek druk. Hierdoor kreun ik zacht en uit ik mijn zachte, duidelijke smeekbede. Ik heb geen geduld meer, ik wil hem hier, ik wil hem nu. Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik ooit iemand bijna gesmeekt heb om het nu te doen, in plaats van het gewoon te nemen. Maar niemand heeft dan ook ooit zulk gevoelens bij mij opgeroepen, zo'n enorme lust bij me aangewakkerd. Het is een overweldigend gevoel en dit is het enige waar ik nu nog maar aan kan denken. Voor de rest is er gewoon geen plaats meer, het lichaam en de aanrakingen van Xavier zorgen hier wel voor.
    Hij draait ons weer om, zodat hij opnieuw tegen de boom staat en onbewust de volledige leiding aan mij geeft, die ik met beide handen aangrijp, in eerst instantie. Volgens mij heeft hij wel door dat ik hierdoor dominanter word. Er komt dan ook een kreun over zijn lippen heen, terwijl zijn ogen genietend sluit. Hierna trek ik zijn boxer naar beneden en leg ik mijn hand daar neer, waarna ik mijn nagels in zijn huid zet. Als ik de vragende blik op hem richt, krijg ik enkel een opwindende blik terug, waarin ik kan zien dat hij van mijn aanrakingen geniet en niet wil dat ik stopt. Gelukkig voor hem want dat ben ik ook niet van plan, alleen maar om verder te gaan dan dit en volgens mij wilt hij dat ook wel. Volgens mij merkt hij eindelijk op dat ik niet zo goed meer weet hoe ik verder moet. Zijn vrije hand laat hij over mijn borstkas naar mijn nek en door mijn haren gaan, terwijl hij nu wat ruwer in mijn nek bijt, vlakbij mijn oor. Hierdoor stoot ik een verlangende kreun uit, die ik niet meer binnen kon en wilde houden. "Ik wil je graag helpen…" weet hij dan dit keer hees uit te brengen, terwijl de lust er nog meer in te horen is, de honger die het met zich mee brengt.
    Ondertussen glijd zijn boxer naar beneden en merkt hij volgens mij wel op hoe ik even naar zijn lid kijk, terwijl ik hem nog steeds vasthoudt. Dit keer schaam ik me er niet voor. Nu pakt hij dan ook mijn lid vast waardoor ik wat onverwachts kreun, trekt hij mijn boxer naar beneden en schopt zijn eigen boxer bovenop de rest van mijn kleding. Ik volg zijn voorbeeld snel om me van dat ding te ontdoen. Nu zijn we beiden naakt, tegenover elkaar. Hij plaagt me niet meer gelukkig en dus maakt hij gelijk ruwe bewegingen, vastbesloten met een grijns op zijn gezicht, die mij even de adem benemen en zorgen dan ik niet meer na kan denken. Mijn primaire kant neemt het gelijk over, ik word ruwer en ik hoor hoe zijn ademhaling nog altijd erg ongecontroleerd is door mij. Op dit moment zijn hij en ik eigenlijk erg ongeduldig, wat ook te merken is aan zijn bewegingen die telkens sneller gaan, maar abrupt stopt hij en duwt me richting de grond. Ik sper even mijn ogen open, maar besef dan wat hij van plan is. Hij gaat laag op mijn middel zitten, zodat zijn onderlichaam expres tegen mij aanleunt en het iets wrijft tegen mijn lid aan. Zijn handen zet hij naast mijn hoofd neer, terwijl hij me uitdagend en plagerig aankijkt. "Weet je zeker dat je er wel klaar voor bent, dat je dit wil?"
    "Helemaal zeker." grom ik opgewonden. Zo zeker dat ik niet meer kan wachten. Nu ik weet waar het heengaat wacht ik niet meer en onderneem ik gelijk actie. Het lijkt allemaal op wat er bij het meertje plaatsvond, alleen weet ik niet hoe het afloopt omdat we gestoord werden, wat ik toen vreselijk vond. Ik kon ze allemaal wel verscheuren, maar nu kom ik er dan eindelijk achter. Ik vraag me af of dit nog omgewisseld word, want ik kom wel elke keer bij hem naar binnen en hij niet bij mij, zou hij dat niet willen? Ik sta hier maar enkele seconden bij stil terwijl ik mijn eigen lid vastpak en die wat ruw bij hem naar binnen breng, gepaard met een rauw kreun uit mijn mond, waarbij ik mijn ogen kort sluit. "Zo zeker." hijg ik vervolgens en ik pak hem bij zijn heupen vast om hem aan te sturen, terwijl ik mijn eigen heupen ook begin te bewegen. Mijn nagels dringen gelijk in het vlees van zijn heupen en ik vergeet een beetje rekening te houden met hem als dit genot mij voor de tweede keer zo overvalt en ik diep naar binnen stoot.


    Your make-up is terrible