• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •

Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

• Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

- Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

• Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

- Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

• Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

• Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley

• Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

|| Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

|| Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

|| Hufflepuff
    - Captain:
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

• Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

Rollentopic
    Story
    Praattopic

Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

Het begin: Iedereen word geacht naar perron 9¾ in het King's Cross station te gaan. Die bereik je door door de muur tussen perron 9 en perron 10 te lopen. Oude bekenden kunnen elkaar wederzien en nieuwelingen kunnen anderen ontmoeten. De trein vertrekt stipt en wacht op niemand. Eenmaal op de trein trekken de leerlingen hun uniformen aan met de kleuren van hun afdeling en maken zich klaar voor de reis naar Hogwarts.

©Bastard

[ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:21 ]

kindness is never a burden.

MrsShelley schreef:
    [Kan ik ergens bijkomen met Meria?]

[ik heb Sylvio voor je?]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Peter Pettigrew | Gryffindor
    Peter knikte en ging zitten. "Euh, ja. Enig idee waar ze zijn?" Peter friemelde met zijn vingers aan de knopjes van zijn jas en keek Hell aan. Ze haalde een flesje frisdrank uit en bood Peter ook een aan maar die schudde zijn hoofd en glimlachte geforceerd.
    "Nee bedankt." Zijn ogen keken naar Hell's uil die blijkbaar Twilight heette. "Mooi beest." mompelde Peter. Zelf had hij geen dier aangezien hij een faunaat was en kon veranderen in een rat. Vroeger had Peter nog een oude kat gehad van de familie, maar die stierf aangezien hij graatmager was en je zijn vel mee had telkens hem aaide.

SorrowPayne schreef:
    (...)
    [ik heb Sylvio voor je?]

[Is goed. Is hij al ergens ofzo, of zal ik gewoon een postje maken en dat ie er dan bij komt?]

You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

Narcissa Black
    "Nou, het was erg leuk je terug te zien, Cissy," zei Lucius, en ik gromde even.
    ''Dat geloof ik best,'' zei ik toen.
    Hij vermeldde dat hij zich ging verkleden, en een opgeluchte zucht rolde over mijn lippen.
    Voordat ik het wist pakte hij mijn hand vast en drukte er een kusje op.
    Mijn ogen werden wat groter en vol minachting trok ik mijn hand terug.
    Getver.
    ''Ik zie je wel op school,'' zei hij met een knipoog, en liep toen weg.
    Ik rilde even en besloot me ook om te kleden. Mijn gewaad en kousen liet ik buitenwege, ze waren te... overbodig.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Hell Diana Bryn Farelley
    'Als je me niet mag moet je het gewoon zeggen hoor.' Ik neem een slok uit het flesje en Twilight probeert ook wat frisdrank eruit te pikken. 'Twilight, dom beest. Dat is niet voor jou!' Ik tik Twilight op haar kop en gelijk krast ze kwaad. 'Doe maar rustig hoor. Ik ben niet degene die vanavond naar buiten wordt gegooid omdat ze haar snavel niet kan houden.' Twilight wordt nogal spastisch van frisdrank en dan zit ze 's avonds te krassen en te piepen als een kuiken en dan wordt ze eruit gegooid. Nadeel aan Twilight.
    'Maar ik heb geen idee waar Potter en Black zijn. Ik denk dat Potter weer achter Lily aanzit.' Lily, dat was de enige voornaam die ik kon onthouden.

MrsShelley schreef:
    (...)

[Is goed. Is hij al ergens ofzo, of zal ik gewoon een postje maken en dat ie er dan bij komt?]

[Zit in een coupé]

MadEyeMoody schreef:
    (...)

James Potter
    Lily knikte en beet op haar onderlip om vervolgens met een glimlachje mee te delen dat ik wel mocht gaan zitten en ze gebaarde naar het bankje om vervolgens haar jas open te ritsen.
    Eigelijk zou ik opweg gaan naar Sirius, Lupos en Peter maar die zouden het allemaal wel begrijpen als ik bij Lily bleef zitten.
    'Wat was er heel leuk aan je vakantie?' vraag ik haar terwijl ik op het andere bankje tegenover haar ga zitten

Don't be like the rest of them, darling

Peter schudde snel zijn hoofd. "Oh nee. Ik mag je wel." zei hij verlegen ook al kende hij Hell nog maar net. "Maar ik heb geen idee waar Potter en Black zijn. Ik denk dat Potter weer achter Lily aanzit."
    Peter knikte. Lily! Dat was het! Hij moest opzoek geweest zijn naar het meisje met de rode haren. Eerlijk gezegd wist Peter niet wat James in haar zag. Ze was dan misschien wel knap, en slim, en lief, en ze luisterde wanneer je wat zei, maar dat was het dan ook. Helemaal anders dan James die lak had aan de regels, maar toch aanbeden de professoren hem.

Lucius Malfoy | Slytherin
    Lucius plofte neer in de coupé van Effie en Bella. Hij had zijn gewaad al aan, maar zoals altijd niet te strak. Dat haatte Lucius namelijk.
    "Heb ik iets gemist?" vroeg hij ongeïnteresseerd en keek de coupé rond. Bellatrix praatte met een Slytherin die Lucius vandaag nog niet gezien had, hij vernam dat zijn naam Vince was of zo.
    Bellatrix keek meteen op en schudde haar hoofd,"Nee, Lucius." Lucius negeerde de 4 anderen in de coupé voor de rest van de reis en keek zwijgend uit het raam.

Lily Evans
    ''Wat was er heel leuk aan je vakantie?'' vroeg James.
    Ik haalde mijn schouders op. ''We zijn op vakantie geweest naar Italië,'' zei ik met een glimlachje.
    Ik hield Petunia er maar buiten, gezien ze alles weer eens wilde verpesten.
    Aan het landschap zag ik dat Hogwarts dichterbij kwam. ''Ik.. ga me even omkleden,'' zei ik tegen James, glimlachte, en liep toen de coupé uit.
    Bij de toiletten trok ik haastig mijn kleding en gewaad aan, fatsoeneerde even snel mijn haren en liep terug naar James.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

{Yay, ik ben er.
    Wow, wtf heb ik allemaal gemist D:}

Tijd voor koffie.

Bastard schreef:
    Peter schudde snel zijn hoofd. "Oh nee. Ik mag je wel." zei hij verlegen ook al kende hij Hell nog maar net. "Maar ik heb geen idee waar Potter en Black zijn. Ik denk dat Potter weer achter Lily aanzit."
    Peter knikte. Lily! Dat was het! Hij moest opzoek geweest zijn naar het meisje met de rode haren. Eerlijk gezegd wist Peter niet wat James in haar zag. Ze was dan misschien wel knap, en slim, en lief, en ze luisterde wanneer je wat zei, maar dat was het dan ook. Helemaal anders dan James die lak had aan de regels, maar toch aanbeden de professoren hem.

Lucius Malfoy | Slytherin
    Lucius plofte neer in de coupé van Effie en Bella. Hij had zijn gewaad al aan, maar zoals altijd niet te strak. Dat haatte Lucius namelijk.
    "Heb ik iets gemist?" vroeg hij ongeïnteresseerd en keek de coupé rond. Bellatrix praatte met een Slytherin die Lucius vandaag nog niet gezien had, hij vernam dat zijn naam Vince was of zo.
    Bellatrix keek meteen op en schudde haar hoofd,"Nee, Lucius." Lucius negeerde de 4 anderen in de coupé voor de rest van de reis en keek zwijgend uit het raam.

Hell Diana Bryn Farelley
    "Oh nee. Ik mag je wel." Natuurlijk, en dan ken ik de paashaas, de tandenfee en de kerstman. Niemand mag mij. Mijn familie had me verstoten omdat ik in Gryffindor kwam. Mijn nicht en broer waren beide al van school af en werkten nu op het Ministry of Magic. Ze weten niet eens meer dat ik nog altijd in dat kleine huis woon. Begrijp me niet verkeerd, ik vind mezelf niet zielig, maar soms zou ik gewoon echte vrienden willen. Zoals Potter en Black ofzo. Ze hebben wel een beetje dezelfde trekjes als ik. De school onveilig maken. Twilight krast even op mijn schouder en ik geef haar een tik. 'Twilight, hou nou eens op. Het is niet gevaarlijk hier! Je bent hier al zo vaak geweest!' Dom beest. Dat beest is altijd bang in de trein. Ik zou haar gewoon los moeten laten voordat ik de trein in ga.

Sirius Black
    Ik had net optijd te trein gehaalt, maar het was echt de laatste minuut geweest dat hij er nog stond toen ik aan boord was gesprongen. Ik had er al sinds vanochtend vroeg alles aan gedaan om mijn ouders en zussen niet tegen te komen. Ik was gigantisch vroeg met alles wat ik had richting King's Cross vertrokken, maar ik had zo'n lange omweg genomen dat ik bijna te laat was geweest voor de trein. De trein de me bracht naar een plek waar ik wel graag wilde zijn: Hogwarts. Dat was een van de plaatsen waar ik gewoon mezelf kon zijn. Net als bij James thuis. We waren al een tijd bezig geweest om te kijken of ik bij hem kon gaan wonen, maar dat was voor de vakantie nog niet rond geweest. Toch was ik daar bijna heel mijn vakantie en anders ofwel bij Remus ofwel bij Peter, maar bij de laatste het minst. Thuis had ik geprobeert zo veel mogelijk te mijden. Nu liep ik met mijn koffer aan de hand door het Gryffindor gedeelte van de trein opzoek naar James, Remus en Peter.

Bowties were never Cooler

James
    'We zijn op vakantie geweest naar Italië' Zei ze met een glimlachje en haalde haar schouders op.
    Ze keek uit het raam om vervolgens mee te delen dat ze zich ging omkleden. En ze glimlachte waarna ze de coupe uitliep en vervolgens haar gewaad aandeed in de toilletten en weer terug kwam. 'Ik denk dat ik ook mijn gewaad ga aantrekken, en sirius ga zoeken.' Zeg ik met een glimlach waarna ik opstond en de coupé uitliep. Halverwege naar mijn coupe kwam ik Sirius tegen. 'Sirius!'

Sirius
    Ergens halverwege het gedeelte hoorde ik opeens mijn naam. Ik draaide me om en keek recht in james' gezicht. Een glimlach verscheen op de mijne. "Hey James." Ik was echt wel blij dat ik hem had gevonden. "Waar zit je? Ik heb namelijk nog geen plek om mijn zooi te laten." Ik keek even verduidelijkent naar mijn hutkoffer en rugzak. Ik had nou niet zo'n zin om nogsteeds mijn mijn spullen op de gang te staan als we bij Station Hogwarts aan zouden komen. Dat zou namelijk een beetje heel erg vreemd en vriendloos zijn. Soms gebeurde het wel eens met een aantal eerste jaars, maar dit was nou al mijn 6e jaar, dat zou het alleen maar nog beschamender maken.

Bowties were never Cooler

James
    Er verscheen een glimlach op Sirius zijn gezich toen hij mij opmerkte 'Hey James'' Zei hij waarna hij vroeg waar ik zat aangezien hij nog geen plek had om zijn spullen te laten. 'Kom maar mee, ik was er toch net naar opweg' Andwoorde ik waarna ik hem voorging naar de coupe waar ik mijn hutkoffer in had gedumpt, na er een eerstejaars hebben uitgejaagt haalde ik mijn gewaad uit mijn hutkoffer.