• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •

Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

• Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

- Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

• Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

- Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

• Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

• Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley

• Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

|| Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

|| Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

|| Hufflepuff
    - Captain:
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

• Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

Rollentopic
    Story
    Praattopic

Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

Het begin: Iedereen word geacht naar perron 9¾ in het King's Cross station te gaan. Die bereik je door door de muur tussen perron 9 en perron 10 te lopen. Oude bekenden kunnen elkaar wederzien en nieuwelingen kunnen anderen ontmoeten. De trein vertrekt stipt en wacht op niemand. Eenmaal op de trein trekken de leerlingen hun uniformen aan met de kleuren van hun afdeling en maken zich klaar voor de reis naar Hogwarts.

©Bastard

[ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:21 ]

kindness is never a burden.

[Mij gaat slapen. Byebye!]

help

[Mag Narcissa nog Beater worden, trouwens?]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Demustachana schreef:
    [Mag Narcissa nog Beater worden, trouwens?]

|Sure. Ya know, ik denk dat ik Lucius op zoek ga laten gaan naar Narcissa. *wbw* |

http://www.quizlet.nl/quiz/377281/wie-ben-jij-van-de-siaophnfupbfoauopubeav/

...

...

Morgen ga ik hem uitbreiden. 8D

[ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:04 ]

help

Lucius Malfoy | Slytherin
    Lucius knikte begrijpend maar schonk Effie verder geen aandacht. In plaats daarvan dacht hij aan Narcissa en keek Bellatrix emotieloos aan terwijl zij sprak over andere Slytherins.
    "Hoe is het met je zus?" vroeg Lucius plots uit het niks en Bella keek verstoord op. Haar krullende zwarte haren hingen losjes over haar schouder heen terwijl Bellatrix antwoordde,"Ze is zoals ze altijd is." mompelde Bellatrix schouderophalend. Lucius stond op en trok zijn jasje even recht.
    "Als jullie me over willen excuseren." Eigenlijk had Lucius geen zin om beleefd te doen, daardoor praatte hij ook zonder enige toon. Hij zei het eerder zodat niemand hem zou volgen, subtiele verwijzing naar Bellatrix. Lucius stapte de gang in en meteen doken allerlei bange hoofden de coupés terug in. Lucius was gevreesd, en dat gaf hem een gevoel van grootmacht. Hij grijnsde breed en stapte door de gang tot hij een coupé vond met niemand in, behalve Narcissa. Lucius opende zelfverzekerd de schuifdeur van de coupé en stapte naar binnen.

(CAT Y U IN MY BED?

ik heb geen zin om haar naar buiten te brengen.

So she's staying here.)

help

Rowboats schreef:
    (CAT Y U IN MY BED?

ik heb geen zin om haar naar buiten te brengen.

So she's staying here.)

|Lol. Informatie die helemaal niks met het topic te maken heeft, maar toch bedankt Marthe. :D Ik ga denk ik een praattopic aanmaken. :/ |

[Me gusta.]
    Narcissa Black
    Met een ietwat lege blik staarde ik naar buiten.
    Het was elk jaar hetzelfde proces: kinderen en ouders verschenen, namen uitgebreid afscheid met kusjes, knuffeltjes en met alle -gatverdamme- liefde. Vervolgens liepen de kleine, irritante nietsnutten de trein binnen.
    Ik wilde net met mijn ogen rollen tot ik de deur open hoorde gaan.
    Lichtelijk verstoord keek ik op, om vervolgens de, zoals altijd, arrogante Lucius aan te treffen.
    Hij stapte zelfverzekerd naar binnen en een lichte frons vormde zich op mijn voorhoofd.
    ''Wat moet je?''
    Vriendelijk was ik niet, nooit geweest. Overbodig, vond ik.

(stalker. -.-

OH CAT, SERIOUSLY?)

help

Lucius leek niet aangedaan door Narcissa's onbeleefde gedrag. Hij vond het eerder... pittig. Hij grinnikte enkel, in plaats van beledigd te zijn. Lucius wist wel dat Narcissa het niet op prijs zou stellen dat hij bij haar ging zitten maar nam toch plaats op de zetel tegenover haar. Hij haalde zijn schouders op en keek uit het raam.
    "Hou je van de stilte?" vroeg hij vaag en keek de blonde vrouw tegenover hem aan. Lucius was niet echt van een prater maar Narcissa's aandacht wilde hij graag. Ze was knap, slim en een ware Slytherin. Zelfs de familie Malfoy had toegegeven dat Narcissa een welopgevoede vrouw was, desondanks Narcissa zeker niet op haar mondje gevallen was. Lucius bekeek Narcissa van top tot teen en beet toen op zijn lip. Zoals altijd zag ze er weer heel erg goed uit. Haar blonde haren waren even glanzend als altijd en haar grijze ogen keken even verwaand en arrogant als die van Lucius deden wanneer hij door de gangen van de trein en van de school liep. De school was van hem, en niet van die Potter.

Het praattopic! Speciaal voor Marthe, thought. (:

Narcissa Black
    Een zachte grinnik rolde over zijn lippen en de frons op mijn voorhoofd werd wat dieper.
    Hij nam plaats tegenover me, wat me nogal... irriteerde.
    ''Hou je van de stilte?'' vroeg hij.
    ''Ja, de stilte die zojuist verstoord is,'' mompelde ik, en keek weer uit het raam. Ik was geen prater; meer een denker.
    En ik dacht héél veel dingen nu.
    Nare dingen.
    In mijn ooghoeken zag ik Lucius me van top tot teen bekijken, en mijn ogen zochten de zijne weer op. ''Kan je het zien?'' mompelde ik geërgerd.
    Hij beet op zijn lip.
    Hij wist dat ik dit niet op prijs stelde; dat kon niet anders.
    Ik stak mijn neus lichtjes in de lucht en keek hem minachtend aan. Ik wilde alleen zijn. Ik wilde terug naar de enige, veilige plek; mijn gedachten.
    Ik kon zijn arrogante houding niet uitstaan. Aan de ene kant was het... aantrekkelijk, maar aan de andere kant verschrikkelijk. Ik haatte dubbele gevoelens.

Lucius grijnsde toen Narcissa antwoord gaf. Ze was erg pittig, moest hij toegeven. En had misschien een grote mond maar dat deerde hem niet. Zo was Lucius zelf. Narcissa keek terug uit het raam van de coupé, ook al zag je niet meer dan de vele leerlingen met hun ouders. Lucius walgde ervan. Misschien omdat zijn ouders zelf de liefde niet gaven die deze ouders wel doen.
    "Kan je het zien?" mompelde Narcissa geërgerd toen Lucius haar bekeek. Ze stak haar neus lichtjes in de lucht en keek Lucius minachtend aan. Hij grinnikte en leunde voorover. Zijn hand gleed over haar bleke wang. "Oh Narcissa. Zo mooi maar toch zo koud."
    Narcissa was het tegenovergestelde van Bellatrix, met haar blonde haren en lief uiterlijk. En Bella volgde Lucius bijna overal terwijl Narcissa hem eerder zo ver mogelijk van haar wilde.

Rose Wakefield || Hufflepuff
    Met een klein glimlachje sloeg ik mijn armen om de hals van mijn moeder. 'Doe je best, lieverd,' zei ze met gesmoorde stem. Ik liet haar los en wou antwoorden, toen er op het laatste moment iemand door de muur kwam en tegen mij aan botste. 'Sorry!' riep ze snel en verdween richting de trein. Ik keek haar even na. Ze zat ook in Hufflepuff, in het laatste jaar volgens mij. Ik had haar nooit gesproken, alleen vaak rond zien lopen in de leerlingenkamer. Ik keek nog één keer naar mijn ouders en draaide me om en liep resoluut naar de trein toe. Mijn bagage stond er al in, Bella was al weggevlogen. Ik miste mijn uil, die altijd op mijn schouder zat. Ik liep het trapje op, en zwaaide nog één keer naar mijn ouders. Toen sloten de deuren.

"Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

Narcissa Black
    Ik knipperde even verbaasd met mijn ogen toen hij zijn hand over mijn koude wang liet glijden.
    "Oh Narcissa. Zo mooi maar toch zo koud."
    Een kleine rilling kroop over mijn rug en ik sloeg zijn hand koeltjes weg.
    ''Blijf van me af, Malfoy,'' gromde ik. Als hij dit wilde doen, prima, maar dan absoluut niet bij mij.
    ''Waarom was je hier ook al weer naartoe gekomen?'' vroeg ik hem, aangezien hij hier maar een beetje doelloos zat. Straks eindigde het nog slecht voor hem, en dat wilde ik zijn knappe gezichtje niet aandoen.
    Ik keek hem afwachtend aan.