• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het begin: Iedereen word geacht naar perron 9¾ in het King's Cross station te gaan. Die bereik je door door de muur tussen perron 9 en perron 10 te lopen. Oude bekenden kunnen elkaar wederzien en nieuwelingen kunnen anderen ontmoeten. De trein vertrekt stipt en wacht op niemand. Eenmaal op de trein trekken de leerlingen hun uniformen aan met de kleuren van hun afdeling en maken zich klaar voor de reis naar Hogwarts.

    ©Bastard

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:21 ]


    kindness is never a burden.

    Melrose Evelynn Jones.
    In de trein deelde ik een cabine met een paar jongere leerlingen - ik schatte ze rond de elf, twaalf jaar oud -, die druk met elkaar aan het praten waren. Ik kon me mijn eerste reis met de trein naar Hogwarts nog goed herinneren.
    Een halfuur voordat de trein zou vertrekken, werd ik wakker. Veel te laat natuurlijk, maar dat deed er niet toe. Ik kleedde me aan, graaide al mijn spullen bij elkaar en huppelde de trap af, maar tot mijn verbazing waren mijn beide ouders er niet. Nergens in het huis, helaas. En dat terwijl ze me nog wel beloofd hadden om me uit te zwaaien! Snel at ik een boterham die voor me klaar lag. Ernaast lag een briefje met de tekst; "We zijn in het ziekenhuis, veel plezier op Hogwarts. Je tante helpt je met je spullen," De tranen die opkwamen had ik snel weggeveegd. Ik had mijn koffer gepakt en was naar het huis van mijn tante gelopen. Samen hadden we de laatste spullen gekocht, waaronder mijn uil; Athena.
    Zij had me uitgezwaaid en ik was vertrokken, op naar Hogwarts.
    Later was ik er achtergekomen dat mijn moeder naar het ziekenhuis was om daar te bevallen. Ik had een broertje gekregen, met de naam Owen Lorence.

    Met een glimlach denk ik terug aan die tijd. Het was echt prachtig. Voor het ik het wist, was de trein aangekomen bij Hogwarts. Ik stapte uit, nam al mijn bagage mee en liep het lange pad af, langs het meer naar het gigantische kasteel.
    Bij binnenkomst, ben ik direct door gelopen naar de leerlingen kamer en vervolgens door naar de meisjeskamer. Daar heb ik direct een bed geclaimd, door er al mijn bagage op neer de zetten.
    Ik trok mijn gewaad aan, stak mijn wand bij me en liep de trappen af, naar de grote zaal. Daar schoof ik aan en begroette ik iedereen uitbundig.

    Sirius
    Ik grijnsde naar James. Toen schoven Remus en Peter ook aan. "Neuj, niks gemist, Moony." Ik keek weer even naar James. "Kan dat wachten? Ik moet nodig naar de wc." Ik knipoogde even naar James en liep toen de zaal uit. Als grote hond kon je daarnaast ook nog eens prima eten naar binnen schrokken. Ik de gang veranderde ik toen ik zag dat er niemand aan kwam. Als hond ging ik braaf zitten en wachtte ik tot hij ook zou komen, want alleen was dit niet leuk en veel minder eng voor de andere leerlingen. Daarbij kwam dat als we samen straf zouden krijgen het minder erg zou zijn.


    Bowties were never Cooler

    James Potter
    'Mischien moet je in het vervolg ook gaan rennen, dat gaat veel sneller' Zeg ik met een grijns tegen Lupos, 'Ik moet ook naar de wc' Deelde ik mee en nam een stukje brood mee terwijl ik de zaal uit liep en zag James vervolgens al braaf zitten. Ik schreurde het stuk brood in tweeen en gooide het ene helft naar Sirius en nam een hap van de andere helft om vervolgens om me heen te kijken en te veranderen in een hert. Vervolgens raapte ik met mijn mond het stukje brood van de grond, het was goed om zo weer rond te lopen en vier poten hebben was altijd handig. Het nadeel was dat hij niet meer met Sirius kon praten nu hij dier was en keek hem dus maar gewoon aan, wachtend tot zijn vriend het tegen gaf.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik heb Effie en Caspar.)


    help

    {Ik heb Logan nog?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rowboats schreef:
    (Ik heb Effie en Caspar.)


    |Bella, Lucius en Peter|


    kindness is never a burden.

    (Ik wil een catfight met iemand. ^^ maar eerst ga ik een wafel eten)


    help

    Rowboats schreef:
    (Ik wil een catfight met iemand. ^^ maar eerst ga ik een wafel eten)


    |Take Bellatrix! (:
    Ik wil ook een wafel. )= |

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 17:39 ]


    kindness is never a burden.

    Caspar Raphael Castellan || Griffoendor

    Caspar sprong de koets uit en liep richting de poort. Zijn bril stond weer op zijn neus omdat het hem opbeurde om hem te dragen. Hij was van zijn oudere broer geweest die vermoord werd in een steegje.
    Caspar schrok op uit zijn gedachten toen hij tegen iemand opbotste. Caspar vloekte binnensmonds wanneer hij Bellatrix' grote bos haar opmerkte. Fijn. Van alle Zwadderaars moest hij tegen de meest onuitstaanbare botsen.

    (I have no idea how many lines I'm typing. Ik zit op mijn gsm.)


    help

    (Leneeeeeee? Anders krijg je geen wafel.)


    help

    Rowboats schreef:
    (Leneeeeeee? Anders krijg je geen wafel.)


    |Sjojjie. Gimme a sec. Ik moest kijken wanneer er solden waren in Rijsel. ): |


    kindness is never a burden.

    Bellatrix Black.
    "Kijk een beetje uit, wil je!" gilde Bellatrix toen ze hard tegen iemand op botste. Ze herkende even later pas de man die tegen haar was gelopen. Het was Caspar uit Gryffindor. Ook wel bekend als Cassie.
    "Zo zo, kijk eens aan. Cassie is ook van de partij dit jaar." Ze grijnsde vals en speelde even met haar haar. "Nog steeds je uiltje niet terug?" vroeg ze en trok een pruillip. "What a pity." Bella liep langs Caspar heen en duwde expres nog eens met haar schouder tegen de zijne waarna ze even sissend lachte met haar tong tussen haar tanden geklemd.


    kindness is never a burden.

    (Ahrg, sorry Leensel. Ik ga pas binnen een uurtje kunnen reageren, mijn gsm is bijna plat.)


    help

    Rowboats schreef:
    (Ahrg, sorry Leensel. Ik ga pas binnen een uurtje kunnen reageren, mijn gsm is bijna plat.)


    |Ja ja, mij eerst opjagen en dan... Take your time. (: |


    kindness is never a burden.

    Sirius
    Ik zag James naar buiten komen. Hij gooide me een stukje brood, wat ik opving in mijn mond en na weinig kauwen doorslikte. Al snel stond niet James meer naast me als mens, maar als hert. Het enige probleem was nu dat we niet konden spreken, maar door blikken ging het vaak nog redelijk. Mijn brutale grijns verscheen op op dit hondengezicht, waar het beter thuis leek te horen en ik knikte naar James als signaal dat ik er klaar voor was. Ik ging weer rechtop staan en zette me schrap om de zaal in te stormen. 4 poten hebben voelde vreemd genoeg misschien zelfs beter dan 2. Vanuit mijn ooghoek hield ik James goed in de gaten. Deze deuren kreeg ik als hond maar lastig open, hij emt zijn gewij lukte dat een stuk beter.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Bowties were never Cooler