• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •

Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

• Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

- Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

• Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

- Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

• Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

• Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley

• Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

|| Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

|| Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

|| Hufflepuff
    - Captain:
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

• Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

Rollentopic
    Story
    Praattopic

Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

Het begin: Iedereen word geacht naar perron 9¾ in het King's Cross station te gaan. Die bereik je door door de muur tussen perron 9 en perron 10 te lopen. Oude bekenden kunnen elkaar wederzien en nieuwelingen kunnen anderen ontmoeten. De trein vertrekt stipt en wacht op niemand. Eenmaal op de trein trekken de leerlingen hun uniformen aan met de kleuren van hun afdeling en maken zich klaar voor de reis naar Hogwarts.

©Bastard

[ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:21 ]

kindness is never a burden.

Rowboats schreef:
    (...)

Als Harry Styles, volgens mij hoort dit in het praattopic.

:c..

Don't be like the rest of them, darling

[Sirius is Harry Styles.
    Dit verpest Sirius.
    WHO THE FUCK HEEFT DIT BEDACHT.

En moet ik nog ergens op reageren?]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Demustachana schreef:
    [Sirius is Harry Styles.
    Dit verpest Sirius.

{That's why I love you, your thinking what I'm thinking :3}

Demustachana schreef:
    [Sirius is Harry Styles.
    Dit verpest Sirius.

WHAHA. WAAROM TRAP JE DAAR IN? XDDDD

help

Rowboats schreef:
    (...)

[Uh, niet gecontroleerd en jou vertrouwen.
    (no_chears)]

[Ik heb trouwens nog steeds een Effie voor iemand.]

help

Rowboats schreef:
    (...)

{Volgensmij omdat we allebij blond zijn :l.. Your not being nice..}

Demustachana schreef:
    (...)
    [Uh, niet gecontroleerd en jou vertrouwen.
    (no_chears)]

[Leuk om te weten dat je me vertrouwt, Mitshy. ^^ Ik ga maar eens met James posten.]

help

Rowboats schreef:
    [Transformagiër aka Metamorphmagus.]

Caspar Raphael Castellan || Griffoendor || Zeventien
    Caspar had zich ternauwernood kunnen doen ontvluchten aan de vele omhelzingen van zijn moeder. Hij vroeg zich soms echt af of die vrouw hem nog steeds als een klein, hulpeloos jongentje zag. Hij vroeg het zich vaak af, eerlijk gezegd.
    Caspar moest even grinnikend zijn hoofd schudden en zeulde zijn hutkoffer mee door het smalle gangpad van de trein, op zoek naar een coupé.
    Na een tijdje verder de trein ingelopen te hebben, schoof hij de deur van één of andere coupé open die zo te zien al door één iemand bezet was. Hij nam de persoon even in zich op om dan tot de ontdekking te komen dat het Hell was. Ze was een Transformagiër. Caspar zou er nooit van zijn leven gewend aan raken.
    Vandaag was haar haar blauw met paars. Caspar moest zoals gewoonlijk zijn blik weer van dat kapsel afscheuren.
    "Goeiemorgen," zei hij dan. "Mag ik erbij komen zitten?"

Hell Diana Bryn Farelley
    Ik kijk op van mijn boek en zie Caspar staan. 'Hoi,' zeg ik droog en leg mijn boek naast me. 'Mag ik erbij komen zitten?'
    'Natuurlijk.' Ik stop Twilight terug in haar kooi en grinnik even terwijl ik denk aan mijn kat. Het beest lag ooit een keer onder de kerstboom, onder de dekens verstopt. Mijn nicht liep erlangs en dacht dat er een elastiek lag. Lag dat beest daar. Ik kwam toen niet meer bij van het lachen.
    'En, hoe was jouw vakantie Cas?' Ik noem hem altijd Cas.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Rowboats schreef:
    (...)

[Leuk om te weten dat je me vertrouwt, Mitshy. ^^ Ik ga maar eens met James posten.]

[Nu dus niet meer. (joehoe)]

Demustachana schreef:
    (...)
    [Nu dus niet meer. (joehoe)]

D:

help

SorrowPayne schreef:
    (...)

Hell Diana Bryn Farelley
    Ik kijk op van mijn boek en zie Caspar staan. 'Hoi,' zeg ik droog en leg mijn boek naast me. 'Mag ik erbij komen zitten?'
    'Natuurlijk.' Ik stop Twilight terug in haar kooi en grinnik even terwijl ik denk aan mijn kat. Het beest lag ooit een keer onder de kerstboom, onder de dekens verstopt. Mijn nicht liep erlangs en dacht dat er een elastiek lag. Lag dat beest daar. Ik kwam toen niet meer bij van het lachen.
    'En, hoe was jouw vakantie Cas?' Ik noem hem altijd Cas.

Caspar Raphael Castellan || Griffoendor || Zeventien
    Hell keek op van het boek dat ze aan het lezen wa.
    "Hoi," zei ze met een droge ondertoon in haar stem. Ze legde het boek naast zich. "Natuurlijk," antwoordde ze dan. Ze nam haar uil en stopte haar terug in de kooi. Ze moest even grinniken, vast en zeker een binnenpretje of zo. Caspar vroeg er niet naar.
    "En, hoe was jouw vakantie, Cas?"
    Ja, Hell noemde hem altijd zo. En hij had er een gigantische hekel aan. Zijn naam was zijn naam en hij werd ofwel altijd Caspar ofwel door de mensen die ervan wisten, Cassie genoemd. Om dat laatste kon hij nog altijd wel lachen, al was de helft van de anekdote in de vergetelheid geraakt.
    "Viel wel mee," antwoordde Caspar terwijl hij neerplofte op de zetel, nadat hij zijn hutkoffer op het bagagerek had gegooid. "En de jouwe?"

help

[Iemad voor Effie-hie?]

help

Rowboats schreef:
    [Iemad voor Effie-hie?]

|Wil je Lucius? Ik heb ein-de-lijk tijd om te posten hier. (: Heb uitstel gekregen bij de wedstrijden. (: |

kindness is never a burden.

Hell Diana Bryn Farelley
    'Naar familie in Italië geweest, naar familie in Ierland geweest en naar Spanje geweest.' Oké, familie? Eerder hele goede vrienden en dichte vrienden die als familie aanvoelen.
    'En, nog spannende roddels over Gryffindors? Potter en Black misschien? Of Lily?' Ik grinnik even om mijn "roddels". Ik haal even een hand door mijn haren en haal mijn toverstok uit mijn koffer. Ik pak mijn Charms boek erbij en begin alvast wat te oefenen.
    'Jij wook wal woefenen?' vraag ik met de stok tussen mijn tanden en ik blader door het boek heen.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen