• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het begin: Iedereen word geacht naar perron 9¾ in het King's Cross station te gaan. Die bereik je door door de muur tussen perron 9 en perron 10 te lopen. Oude bekenden kunnen elkaar wederzien en nieuwelingen kunnen anderen ontmoeten. De trein vertrekt stipt en wacht op niemand. Eenmaal op de trein trekken de leerlingen hun uniformen aan met de kleuren van hun afdeling en maken zich klaar voor de reis naar Hogwarts.

    ©Bastard

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:21 ]


    kindness is never a burden.

    Demustachana schreef:
    Lily Evans
    ''Hoe was je vakantie?'' hoorde ik plotseling.
    Ik keek op van het raam, waaruit ik dromerig naar buiten staarde.
    James stond in de deuropening, en keek me met een nieuwsgierige blik aan. Ik glimlachte.
    ''Heel leuk,'' zei ik, verder zonder enige details. Ik streek een rode haarlok achter mijn oor.
    ''En die van jou?'' vroeg ik hem, en dit keer was ik degene met die nieuwsgierige twinkel in mijn ogen.


    James Potter
    Ze keek op van het raam om me vervolgens met een glimlach aan te kijken,
    'Heel leuk' Andwoorde zonder verdere details en ze steek een rode haarlok achter haar oor, 'Die van jouw?' Vroeg ze mij vervolgens, en ik kon de nieuwschierige twinkel nu in haar ogen zien. 'Ging wel' Andwoorde ik, er was niet heel veel te doen geweest. Al was ik met mijn vader naar het WK zwerkbal geweest had Sirius niet meegekunt omdat hij niet mee mocht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hell Diana Bryn Farelley
    Ik zeul mijn koffer mee en ga door de muur. Niemand die met mij mee gaat en mij uitzwaait. Niemand die mij opwacht op perron 9 3/4. Hell, wat ben je toch zielig. denk ik sarcastisch. Ik loop de trein in en zoek een lege coupé op. Jeej, weer een treinreis in mijn uppie. Niemand die bij me komt zitten en niemand die vraagt of hij hier mag komen zitten omdat de trein vol is. Ik ga tegen het raam hangen en kijk naar buiten. De trein begint te rijden en alle ouders zwaaien hun zoon of dochter uit. De kleine kinderen die nog niet naar Hogwarts mogen staan met open mond toe te kijken. Hell, je moet echt eens vrienden maken. Oké, ik had wel een soort van vrienden, maar dat is alleen omdat ik aanvoerdster van het Quidditchteam ben. Ik sta op en kleed mezelf om. Mijn uil maakt rare geluiden en ik aai even over haar snavel.

    [iemand voor Hell maybe?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    Hell Diana Bryn Farelley
    Ik zeul mijn koffer mee en ga door de muur. Niemand die met mij mee gaat en mij uitzwaait. Niemand die mij opwacht op perron 9 3/4. Hell, wat ben je toch zielig. denk ik sarcastisch. Ik loop de trein in en zoek een lege coupé op. Jeej, weer een treinreis in mijn uppie. Niemand die bij me komt zitten en niemand die vraagt of hij hier mag komen zitten omdat de trein vol is. Ik ga tegen het raam hangen en kijk naar buiten. De trein begint te rijden en alle ouders zwaaien hun zoon of dochter uit. De kleine kinderen die nog niet naar Hogwarts mogen staan met open mond toe te kijken. Hell, je moet echt eens vrienden maken. Oké, ik had wel een soort van vrienden, maar dat is alleen omdat ik aanvoerdster van het Quidditchteam ben. Ik sta op en kleed mezelf om. Mijn uil maakt rare geluiden en ik aai even over haar snavel.

    [iemand voor Hell maybe?]


    | Ik heb Peter Pettigrew? (: |


    kindness is never a burden.

    Lucius Malfoy | Slytherin
    Narcissa sloeg Lucius' hand weg. ''Blijf van me af, Malfoy," gromde ze want Lucius enkel nóg meer amuserend vond. Hij ging weer achteruit zitten in de zetel en kruiste zijn handen achter zijn hoofd terwijl hij zijn blik niet van Narcissa afwendde.
    ''Waarom was je hier ook al weer naartoe gekomen?'' vroeg zij vervolgens en Lucius haalde zijn schouders op.
    "Ik had medelijden met je," zei hij,"Zo alleen hier zitten. Maar, daar hou van je? Is het niet?" Lucius handen steunde op zijn knieën terwijl hij haar doordringend aankeek. "Eenzaamheid en stilte."


    kindness is never a burden.

    [Is goed. Hell is in haar coupé, being lonely]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Lily Evans
    ''Ging wel,'' antwoordde James.
    Ik knikte en beet even op mijn onderlip.
    ''Je mag best zitten, hoor,'' zei ik met een klein glimlachje, en gebaarde naar het bankje.
    Ik ritste zelf mijn jas even open omdat het nog best warm was, in de trein.

    Narcissa Black
    "Ik had medelijden met je," zei Lucius,"Zo alleen hier zitten. Maar, daar hou van je? Is het niet?" voegde hij er aan toe. Hij liet zijn handen op zijn knieën steunen en keek me met zo'n enge, doordringbare blik aan. "Eenzaamheid en stilte."
    Ik scheurde mijn blik los van hem en keek weer naar buiten; inmiddels raasde het landschap voorbij.
    ''Dat klopt. En aangezien je dat weet; waarom had je medelijden? Ik heb jouw en je medelijden niet nodig.'' Ik zwiepte mijn haar achter mijn schouders terwijl mijn ijzige blik de zijne weer zocht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Peter Pettigrew | Gryffindor
    Peter haastte zich richting perron 9¾ zijn karretje vooruit duwend. "Peter! Peter!" riep zijn moeder naar hem terwijl ze door het King's Cross station waggelde. "Je vergeet je stok!" Peter stopte en griste de stok uit zijn moeders hand. "Dank je! Doei!" Hij gaf haar en snelle kus op de wang en liep door de muur tussen perron 9 en 10. Het fluitsignaal klonk hard over het perron terwijl laatkomers nog snel afscheid namen van hun ouders en de trein op wipten.
    Peter sleurde zijn hutkoffer door de gang opzoek naar de coupé waar Sirius, James en Remus in zouden zitten maar vond hen niet. Toen de trein begon te rijden had Peter nog steeds geen zitplaats gevonden en besloot toen maar bij een meisje in een lege coupé plaats te nemen. Hij kende haar vaag uit de Common room.
    "Hoi, mag ik hier zitten?" vroeg Peter stuntelig terwijl zijn hutkoffer heen en weer slingerde in de gang.


    kindness is never a burden.

    Lucius Malfoy | Slytherin
    Narcissa keek naar buiten. ''Dat klopt. En aangezien je dat weet; waarom had je medelijden? Ik heb jouw en je medelijden niet nodig.'' Ze zwiepte haar blonde haren naar achteren terwijl ze Lucius een ijzige blik schonk. Lucius antwoordde niet meteen en keek Narcissa enkel aan. Recht in haar grijze, mistige ogen.
    Hij opende zijn mond om wat te zeggen maar sloot die toen weer. Zwijgen leek hem beter.
    Lucius leunde weer achteruit en keek uit het raam.


    kindness is never a burden.

    Hell Diana Bryn Farelley
    'Hoi, mag ik hier zitten?' Een van de jongens uit Gryffindor staat bij mijn coupé. Ik herken hem vaag uit de Common Room. Hij hangt altijd bij Black, Potter en Lupin rond.
    'Natuurlijk. Jij bent toch Pettigrew?' vraag ik de jongen. Achternamen onthouden lukt me wel, maar voornamen is echt een hel. Ik ga rechtop zitten en aai mijn uil nog een keer. 'Braaf beestje.' Ik open de kooi en ze gaat op mijn schouder zitten. 'En, waarom kom je eigenlijk hier zitten?' vraag ik hem terwijl ik Twilight aai.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Narcissa Black
    Er was een moment van stilte.
    Zijn ogen leken de mijne te doorboren, maar ik gaf geen krimp. Ik keek hem enkel afwachtend aan.
    Lucius opende zijn mond om iets te zeggen, maar sloot hem kort daarna weer.
    Hij leunde weer achteruit, met zijn rug tegen de leuning, en keek naar buiten.
    Een kleine grijns sierde mijn lippen.
    Dat was beter.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Peter Pettigrew | Gryffindor
    "Natuurlijk. Jij bent toch Pettigrew?" antwoordde het meisje en Peter sleurde de koffer de coupé in. "Euh. Ja. Peter." Hij stak zijn hand naar haar uit maar kon geen naam op haar gezicht plakken. Er waren ook zo veel Gryffindors. Ze aaide haar uil en vroeg,"En, waarom kom je eigenlijk hier zitten?"
    Peter voelde zich een beetje beledigd, ook al had ze net nog gezegd dat hij mocht gaan zitten. "Euh. Zal ik weggaan?" Hij keek haar nerveus aan en dacht toen aan James en Sirius. Waar zouden zij toch uithangen?


    kindness is never a burden.

    Hell Diana Bryn Farelley
    'Nee, je hoeft niet weg te gaan. Ik ben gewoon benieuwd. Ik ben Hell. Farelley.' Ik schudde zijn hand en Twilight kraste. 'Twilight, doe rustig. Pettigrew zit ook in Gryffindor.' Gelijk was Twilight stil.
    'Sorry dat ik je Pettigrew noem, maar voornamen onthouden is niet iets wat bij mij heel goed gaat. Jij bent toch bevriend met Potter en Black?' vraag ik geïnteresseerd. Interesse tonen is iets wat mij makkelijk afgaat en het is gewoon leuk om wat meer over anderen te weten te komen.
    Ik haal een flesje Pepsi uit mijn koffer. 'Ook iets te drinken? Ik heb nog wel wat frisdrank in mijn koffer.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Demustachana schreef:
    Lily Evans
    ''Ging wel,'' antwoordde James.
    Ik knikte en beet even op mijn onderlip.
    ''Je mag best zitten, hoor,'' zei ik met een klein glimlachje, en gebaarde naar het bankje.
    Ik ritste zelf mijn jas even open omdat het nog best warm was, in de trein.

    Narcissa Black
    "Ik had medelijden met je," zei Lucius,"Zo alleen hier zitten. Maar, daar hou van je? Is het niet?" voegde hij er aan toe. Hij liet zijn handen op zijn knieën steunen en keek me met zo'n enge, doordringbare blik aan. "Eenzaamheid en stilte."
    Ik scheurde mijn blik los van hem en keek weer naar buiten; inmiddels raasde het landschap voorbij.
    ''Dat klopt. En aangezien je dat weet; waarom had je medelijden? Ik heb jouw en je medelijden niet nodig.'' Ik zwiepte mijn haar achter mijn schouders terwijl mijn ijzige blik de zijne weer zocht.


    James Potter
    Lily knikte en beet op haar onderlip om vervolgens met een glimlachje mee te delen dat ik wel mocht gaan zitten en ze gebaarde naar het bankje om vervolgens haar jas open te ritsen.
    Eigelijk zou ik opweg gaan naar Sirius, Lupos en Peter maar die zouden het allemaal wel begrijpen als ik bij Lily bleef zitten.
    'Wat was er heel leuk aan je vakantie?' vraag ik haar terwijl ik op het andere bankje tegenover haar ga zitten


    Don't be like the rest of them, darling

    Lucius Malfoy | Slytherin
    De tijd verstreek en Hogwarts kwam steeds dichterbij. Lucius besloot zijn uniform aan te trekken. Hij stond op en ging even met zijn hand door zijn haar.
    "Nou, het was erg leuk je terug te zien, Cissy," zei Lucius grijnzend. Dat was de bijnaam die Bellatrix haar zus altijd gaf,"Maar het word tijd om me te verkleden." Voor ze hem kon tegenhouden had Lucius Narcissa's hand al vastgenomen en er een kus op gedrukt.
    "Ik zie je wel op school." Hij schonk haar nog een laatste knipoog en liep toen de coupé weer uit.


    kindness is never a burden.

    [Kan ik ergens bijkomen met Meria?]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 12:40 ]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.