• Ja, die titel moest en als je gevoelig bent kan je dit maar beter niet lezen want het is best erg.



    Ongeveer 15 jaar geleden kwam er een gehandicapt meisje op de peuterspeelzaal waar mijn moeder stage liep en nu werkt. Ze had het Down Syndroom en er was heel veel werk aan haar, maar ze ging vooruit, ze ging praten en alles leek goed te gaan. Ik kwam daar vaak omdat het op dezelfde school als die van mij was en ik at daar altijd tussen de middag, speelde soms met haar. Een heerlijke meid, eigenwijs en altijd blij.
    Nu is het meisje zeventien en haar hele leven is kapot gemaakt, verpest gewoon. Ze is naar een speciale school gegaan voor kinderen die heel slecht kunnen leren, dus een stapje verder dan kinderen die gewoon slecht kunnen leren. Op het kamp daarvan is ze aangerand en verkracht door de leraren en begeleiders. Het arme meisje laat zich niet meer aanraken, ze praat niet meer, zelfs haar moeder mag niet meer in de buurt komen. 's Nachts roept ze nog: 'raak me alsjeblieft niet aan jongens, stop hem er niet in, haal hem er alsjeblieft uit jongens.'
    Ik heb werkelijk erom zitten janken, het ergste is dat die leraren er zelfs nog verdomme gewoon werken! Met gehandicapte kinderen, moeilijke kinderen. Het meisje moet zelf aangifte doen maar kan dit helemaal niet. Er valt niets te bewijzen verder en ze gaan gewoon vrolijk verder. Hoe kan zoiets gebeuren, waarom zou je in godsnaam zoiets doen? Ze horen die gasten aan hun ballen vast te spijkeren in de cel verdomme.


    Your make-up is terrible

    Geen woorden voor.
    Er bestaan namelijk geen woorden voor zielige, achterbakse, egoïstische, onwetende, pijnlijke, verschrikkelijke, onbegrijpelijke, gemene... ja wat niet. Elk negatieve woord.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    omijngod.. wat een verschrikkelijke mensen ;o Echt levenslang verdienen die, dat is gewoon ziek..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Anguish schreef:
    Ah vreselijk! Dit hoor je zoveel vaker dan zou moeten.

    idd echt erg
    die mensen verdien op zijn minst levenslang!!!!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 13:28 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Survival schreef:
    omijngod.. wat een verschrikkelijke mensen ;o Echt levenslang verdienen die, dat is gewoon ziek..


    Inderdaad, levenslang (maar dan echt een mensenleven lang) in de isoleercel.


    26 - 02 - '16

    Echt sprakeloos. Dat is echt verschrikkelijk. Zulke mensen zou ik ook wat aan willen doen.


    It's darkest just before the dawn <3

    Castreren die handel. En zonder verdoving. En dan hun piet eraf hakken. Ook zonder verdoving.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Oh my god.. Dit is echt vredelijk, ik ben helemaal stil.. Mijn nichtje heeft ook down syndroom, en ik weet hoeveel werk dit is.. Maar hoe kunnen leraren en begeleiders het in hun hoofd halen zo'n een meisje te verkrachten?! Tuurlijk is t erg als t bij normale meiden gebeurd, maar dat ze t flikken om t te doen bij haar is echt erg..

    Hier moet ik dus zo van kotsen. Wat vreselijk! Onze samenleving gaat al naar achteren en dat soort wezens maken het alleen maar erger. Castreren die (#$%& !

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 22:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een trieste figuren zijn dat >_< Waarom moet zij in hemelsnaam zelf aangifte doen, de politie snapt toch ook wat wel ze in zo'n toestand is dat dat niet kan?

    Ik heb nog wat irritaties en woede te verwerken, en dit lijken mij prima gasten om het op af te reageren. Bel me even als je hun gaat castreren met een kettingzaag, ik doe mee.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Wiarda schreef:
    Normaal gesproken zou ik 'moordneigingen' figuurlijk opvatten, maar als ik dit zo lees kan ik me eigenlijk best voorstellen dat je zo een mes wilt pakken en ze allemaal wilt doodsteken. Jezus, wat een walgelijke idioten. Het liefst zou ik een hele rant willen houden over wat ze precies met die verschrikkelijke, misselijkmakende mensen moeten doen, maar ik kan er gewoon geen woorden voor vinden. Gadverdamme. Afschuwelijk gewoon.


    Dit Dus! Hoe kan je dan nog met jezelf leven>


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sprakeloos. Mensen met het syndroom van down zijn echt leuke mensen. Ze verdienen dit niet, gewone mensen ook niet, maar die kunnen beter weerstand geven, denk ik. Sowieso vind ik het vreemd dat zulke mensen überhaupt op zo'n school werken.

    Ze horen die gasten aan hun ballen vast te spijkeren in de cel


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.