• Ja, die titel moest en als je gevoelig bent kan je dit maar beter niet lezen want het is best erg.



    Ongeveer 15 jaar geleden kwam er een gehandicapt meisje op de peuterspeelzaal waar mijn moeder stage liep en nu werkt. Ze had het Down Syndroom en er was heel veel werk aan haar, maar ze ging vooruit, ze ging praten en alles leek goed te gaan. Ik kwam daar vaak omdat het op dezelfde school als die van mij was en ik at daar altijd tussen de middag, speelde soms met haar. Een heerlijke meid, eigenwijs en altijd blij.
    Nu is het meisje zeventien en haar hele leven is kapot gemaakt, verpest gewoon. Ze is naar een speciale school gegaan voor kinderen die heel slecht kunnen leren, dus een stapje verder dan kinderen die gewoon slecht kunnen leren. Op het kamp daarvan is ze aangerand en verkracht door de leraren en begeleiders. Het arme meisje laat zich niet meer aanraken, ze praat niet meer, zelfs haar moeder mag niet meer in de buurt komen. 's Nachts roept ze nog: 'raak me alsjeblieft niet aan jongens, stop hem er niet in, haal hem er alsjeblieft uit jongens.'
    Ik heb werkelijk erom zitten janken, het ergste is dat die leraren er zelfs nog verdomme gewoon werken! Met gehandicapte kinderen, moeilijke kinderen. Het meisje moet zelf aangifte doen maar kan dit helemaal niet. Er valt niets te bewijzen verder en ze gaan gewoon vrolijk verder. Hoe kan zoiets gebeuren, waarom zou je in godsnaam zoiets doen? Ze horen die gasten aan hun ballen vast te spijkeren in de cel verdomme.


    Your make-up is terrible

    Ziek. Ziek. Ziek. Dat is het enig wat ik kan zeggen. Bah.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Butcher schreef:
    Ik kan hier wel allerlei scheldwoorden neerpleuren, maar ik denk niet dat de mods er zo blij van gaan worden.
    echt, afslachten die handel. Hersenen door de neus eruit halen of gewoon alle ledematen (plus geslachtsdelen) een voor een eraf hakken.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Audacity schreef:
    o.o
    Hier word ik nou serieus verdrietig van. Dat soort mensen hebben gewoon totaal geen recht meer om te leven, als je het mij vraagt. Als het zou kunnen, zou ik ze hoogst persoonlijk hun graf in rammen. Gekte.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat een zieke mensen. Straffen die handel!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gadverdamme, waarom zijn er toch zoveel smerige mensen die misbruik maken van hun macht tenoverstaande van de zwaktes van een ander? Kotsmisselijk word ik er van.


    ars moriendi

    verschrikelijk.... maar ik weet dat je het wel an bewijzen als het niet al te lang na de 'verkrachting' dan kunnen ze wat van haar slijmvlies ofzo op een watestaafje doen enzo en het dan onderzoeken.... ik weet het niet precies maar ik weet dat het kon....

    het arme meisje... ik wens haar terkte en ik hoop dat ze ooit nog er over heen komt hoewel dat soms met mensen zonder het downsyndroom al niet lukt dus ik bang ben dat dit niet gaat lukken.... gecondoleert eigenlijk omdat zij geen leven meer heeft nu en geen leven is netzo goed dood....

    xxx -BFL


    Dont say why me, say try me

    Opera schreef:
    Ik weet echt niet wat ik hierop moet zeggen, ben sprakeloos..

    Dat is te walgelijk voor woorden...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wiarda schreef:
    Normaal gesproken zou ik 'moordneigingen' figuurlijk opvatten, maar als ik dit zo lees kan ik me eigenlijk best voorstellen dat je zo een mes wilt pakken en ze allemaal wilt doodsteken. Jezus, wat een walgelijke idioten. Het liefst zou ik een hele rant willen houden over wat ze precies met die verschrikkelijke, misselijkmakende mensen moeten doen, maar ik kan er gewoon geen woorden voor vinden. Gadverdamme. Afschuwelijk gewoon.


    -

    Dat is echt vreselijk. En als ik dit lees vraag ik me af waarom de doodstraf in Nederland niet meer mag, want die mensen verdienen hem echt.

    Ardina schreef:
    Dat is echt vreselijk. En als ik dit lees vraag ik me af waarom de doodstraf in Nederland niet meer mag, want die mensen verdienen hem echt.


    Als ze de doodstraf krijgen komen ze er te makkelijk vanaf. Dat soort mensen moeten gemarteld worden tot de dood.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Als ze de doodstraf krijgen komen ze er te makkelijk vanaf. Dat soort mensen moeten gemarteld worden tot de dood.


    Of dat, een hele langzame, pijnlijke dood.

    Leuter er afhakken. Leven lang koos zaakloos lopen. Dat soort mensen mogen van mij echt kapot worden geschoten. Je spoort gewoon niet, als je tot zo iets in staat bent.Trouwens ook nog echt ontzettend laag.


    Some angels have no wings.

    Mijn god, ik weet echt even niet hoe ik hierop moet reageren. Dit is zíék natuurlijk.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat is toch niet normaal! Hier moet echt snel iets aan gedaan worden... Die leraren en begeleiders moeten hun hele leven in de cel gaan zitten. Wie denken ze wel dat ze zijn? Ik vind dit echt heel erg...


    The sun will rise and we will try again.