• Ja, die titel moest en als je gevoelig bent kan je dit maar beter niet lezen want het is best erg.



    Ongeveer 15 jaar geleden kwam er een gehandicapt meisje op de peuterspeelzaal waar mijn moeder stage liep en nu werkt. Ze had het Down Syndroom en er was heel veel werk aan haar, maar ze ging vooruit, ze ging praten en alles leek goed te gaan. Ik kwam daar vaak omdat het op dezelfde school als die van mij was en ik at daar altijd tussen de middag, speelde soms met haar. Een heerlijke meid, eigenwijs en altijd blij.
    Nu is het meisje zeventien en haar hele leven is kapot gemaakt, verpest gewoon. Ze is naar een speciale school gegaan voor kinderen die heel slecht kunnen leren, dus een stapje verder dan kinderen die gewoon slecht kunnen leren. Op het kamp daarvan is ze aangerand en verkracht door de leraren en begeleiders. Het arme meisje laat zich niet meer aanraken, ze praat niet meer, zelfs haar moeder mag niet meer in de buurt komen. 's Nachts roept ze nog: 'raak me alsjeblieft niet aan jongens, stop hem er niet in, haal hem er alsjeblieft uit jongens.'
    Ik heb werkelijk erom zitten janken, het ergste is dat die leraren er zelfs nog verdomme gewoon werken! Met gehandicapte kinderen, moeilijke kinderen. Het meisje moet zelf aangifte doen maar kan dit helemaal niet. Er valt niets te bewijzen verder en ze gaan gewoon vrolijk verder. Hoe kan zoiets gebeuren, waarom zou je in godsnaam zoiets doen? Ze horen die gasten aan hun ballen vast te spijkeren in de cel verdomme.


    Your make-up is terrible

    Ah vreselijk! Dit hoor je zoveel vaker dan zou moeten.


    everything, in time

    Oh mijn God, ik was hier wel even stil van. Ugh, wat misselijkmakend van die leraren, what the fuck? Hoe kan je dan nog met jezelf leven.


    The odds are néver in our favor.

    Bah. Bah, bah, bah. Mijn neefje heeft Down en hij is altijd hartstikke vrolijk en gezellig, en ik zou er echt niet aan moeten denken dat hem iets zou overkomen. Mijn God, ik snap gewoon niet hoe mensen die dat soort dingen doen met zichzelf kunnen leven. Überhaupt zijn mensen die andere seksueel misbruiken al van het aller, allerlaagste soort, maar als je dan ook nog eens een vertrouwenspositie hebt en een gehandicapt en daardoor veel meer weerloos meisje zoiets aandoet... Ik betwijfel of je dan überhaupt nog wel een mens bent. Er zijn gewoon geen woorden die dit goed uitdrukken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is écht verschrikkelijk. D:


    life is awesome

    Wat verschrikkelijk dat zoiets kan gebeuren! Een instantie als school zou zich juist betrokken moeten voelen bij de kinderen en voorkomen dat dit soort problemen komen, in plaats van ze zelf veroorzaken. Kun je hier echt niets tegen doen? Want ik kan me nauwelijks voorstellen dat die mensen nu gewoon vrij blijven rondlopen. Ik heb er verder geen verstand van, maar het kan toch niet dat je dit gewoon moet laten gaan?!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik word er gewoon misselijk van dat zo'n mensen bestaan en in staat zijn om zoiets te doen! Ik werd er echt stil van toen ik dit las, echt waar, hoe ziek zijn die mensen wel niet in hun hoofd?

    O mijn god, dat is echt verschrikkelijk.. dat die mensen ook nog ongestoord dit konden doen zeg..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    O god dat is echt verschrikkelijk D:. Die mensen moeten ze opsluiten in een cel!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    o mijn god
    wauw dat is echt erg :S
    die mensen moeten levenslang krijgen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    o.o
    Hier word ik nou serieus verdrietig van. Dat soort mensen hebben gewoon totaal geen recht meer om te leven, als je het mij vraagt. Als het zou kunnen, zou ik ze hoogst persoonlijk hun graf in rammen. Gekte.


    i put the fun in funeral

    waar gaat het heen met de wereld? dit is echt erg....word er toch best even stil van...


    me: 5% reality, 95% dreams

    Normaal gesproken zou ik 'moordneigingen' figuurlijk opvatten, maar als ik dit zo lees kan ik me eigenlijk best voorstellen dat je zo een mes wilt pakken en ze allemaal wilt doodsteken. Jezus, wat een walgelijke idioten. Het liefst zou ik een hele rant willen houden over wat ze precies met die verschrikkelijke, misselijkmakende mensen moeten doen, maar ik kan er gewoon geen woorden voor vinden. Gadverdamme. Afschuwelijk gewoon.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ohmygod.. Seriously? Die ff agenten kunnen toch ook gvd wel zelf weten dat zo'n meisje met een syndroom het niet zelf kan doen man.. Thefack en die facking mogolen daar hoeven er ook niet meer te werken damn.. Dat je gewoon normaal verder kunt werken daar als verkrachter.. Niet normaal..


    As long as you love me, We could be starving, We could be homeless or We could be broke.

    Afslachten die handel..


    As long as you love me, We could be starving, We could be homeless or We could be broke.

    Ik weet echt niet wat ik hierop moet zeggen, ben sprakeloos..


    26 - 02 - '16