• Ja, die titel moest en als je gevoelig bent kan je dit maar beter niet lezen want het is best erg.



    Ongeveer 15 jaar geleden kwam er een gehandicapt meisje op de peuterspeelzaal waar mijn moeder stage liep en nu werkt. Ze had het Down Syndroom en er was heel veel werk aan haar, maar ze ging vooruit, ze ging praten en alles leek goed te gaan. Ik kwam daar vaak omdat het op dezelfde school als die van mij was en ik at daar altijd tussen de middag, speelde soms met haar. Een heerlijke meid, eigenwijs en altijd blij.
    Nu is het meisje zeventien en haar hele leven is kapot gemaakt, verpest gewoon. Ze is naar een speciale school gegaan voor kinderen die heel slecht kunnen leren, dus een stapje verder dan kinderen die gewoon slecht kunnen leren. Op het kamp daarvan is ze aangerand en verkracht door de leraren en begeleiders. Het arme meisje laat zich niet meer aanraken, ze praat niet meer, zelfs haar moeder mag niet meer in de buurt komen. 's Nachts roept ze nog: 'raak me alsjeblieft niet aan jongens, stop hem er niet in, haal hem er alsjeblieft uit jongens.'
    Ik heb werkelijk erom zitten janken, het ergste is dat die leraren er zelfs nog verdomme gewoon werken! Met gehandicapte kinderen, moeilijke kinderen. Het meisje moet zelf aangifte doen maar kan dit helemaal niet. Er valt niets te bewijzen verder en ze gaan gewoon vrolijk verder. Hoe kan zoiets gebeuren, waarom zou je in godsnaam zoiets doen? Ze horen die gasten aan hun ballen vast te spijkeren in de cel verdomme.


    Your make-up is terrible

    Okee, dat is inderdaad echt om te janken. Godverdomme zeg, die mannen moeten door de plee gespoeld worden.


    You are beautiful, you are love.

    Mo wadde. Dat is echt erg. Dat die mannen daar gewoon nog mogen werken. Wie randt + verkracht nu in godsnaam een van zijn eigen leerlingen. Dat is echt ziek.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh my god... zulke mensen zoals die leraren verdienen geen plekje op deze wereld. Like, seriously.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    wow mijn hart stond gewoon even stil, echt vreselijk dit!!


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik ben echt even stil hiervan.
    Zo erg dat het is!
    Aaarrrgg ik kan me hier zooo kwaad om maken!! Dat arme meisje kan helemaal niks, ze heeft niet voor niks het Down Syndroom! En dat het dan ook nog uitgerekend leraren moeten zijn, dat kan er bij mij al helemaal niet in! Ze zouden hetzelfde met hun moeten doen als dat ze dat meisje aan hebben gedaan, dan kunnen ze zelf ervaren hoe het is om in die situatie te staan! En daarna opsluiten die handel en de sleutel diep in de zee gooien!! :@


    Inspiration can hit you any time

    oh my god, ik was echt even stil ... dat zulk soort dingen gebeuren en niemand er iets van merkt!


    Do what people say you can't.

    Gewoon ziek dat mensen er überhaupt aan denken om op zo'n manier misbruik van iemand te maken, laat staan om het vervolgens nog te doen ook.
    Gadverdamme.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dit is echt niet normaal meer, die mensen zijn ziek ziek ziek in hun hoofd. gadverdamme ik word hier gewoon misselijk van.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat een zieke, zieke mensen! Normaal gezien wens ik niemand dood toe, maar deze mensen verdienen de meest vreselijke dood die je maar kan bedenken. Hoe durven ze! Levend castreren en ophangen aan hun eigen ballen!


    From these ashes, I will rise

    Wat een tering streek ik kan er niet aan denken dat dat met mijn zusje ( ze is ook gehandicapt) zal gebeuren, ik hoop dat deze mannen een pijnlijke dood zullen sterven en alleen in een steegje vast gevroren aan de grond hun dood zullen vinden gadverdamme < meestal ben ik niet zo geweldadig maar dit gadver, dit maakt me echt zo boos,


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Neerschieten.
    Langzaam. En. Pijnlijk. Alsjeblieft.


    Tijd voor koffie.

    Allemachtig, ik heb hier echt geen woorden voor.. Vieze schoften, echt ultiem machtsmisbruik dit.. Bah, bah, bah.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Geen woorden voor maar het is gewoon ziek van die leraren. Opsluiten die mensen. Zo zie je maar dat Nederland gewoon niks is,

    Wiarda schreef:
    Normaal gesproken zou ik 'moordneigingen' figuurlijk opvatten, maar als ik dit zo lees kan ik me eigenlijk best voorstellen dat je zo een mes wilt pakken en ze allemaal wilt doodsteken. Jezus, wat een walgelijke idioten. Het liefst zou ik een hele rant willen houden over wat ze precies met die verschrikkelijke, misselijkmakende mensen moeten doen, maar ik kan er gewoon geen woorden voor vinden. Gadverdamme. Afschuwelijk gewoon.

    Audacity schreef:
    o.o
    Hier word ik nou serieus verdrietig van. Dat soort mensen hebben gewoon totaal geen recht meer om te leven, als je het mij vraagt. Als het zou kunnen, zou ik ze hoogst persoonlijk hun graf in rammen. Gekte.


    Als je het adres hebt van die kerels kom ik ze perspoonlijk inelkaar slaan, en snij ik hun ***er af.
    Godver wat word ik hier boos van.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.