• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nicki Aileen Jackson.

    Oké, ik wilde lucht. Ik moest ademen, nu... Dit begon ik toch echt eng te vinden zo. En dan dacht ik dat hij nog wel zo lief kon zijn, volgens mij had ik zelf teveel alcohol gehad. Maar ik was niet aangeschoten, ik was vrij nuchter om dit alles door te hebben.
    Uiteindelijk keek ik hem aan in zijn bruine ogen en knikte ik stilletjes. Ik had weinig keus, toch? En als ik dit gewoon deed was ik ervan af en hoefde ik hem nooit meer te plezieren, laat staan zien.
    Ik spartelde wat tegen zijn greep in, aangezien ik nu toch echt lucht nodig had. Mijn longen waren al niet meer de beste door het roken en lucht was dus echt een must. Voor ieder mens eigenlijk, maar voor mijn halfdode longen nog meer.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    Samen liep ik met Zayn naar boven waar we bleven staan kijken naar de verschillende deuren.
    "Welke deur?" Lacht Zayn en kijkt me aan. Ik haal mijn schouders naar hem op en loopt naar de eerste de beste deur.
    Wanneer ik deze opentrek zie ik een jongen en eenmeisje heftig vrijen, maar het zijn niet Nicki en Liam. Snel prevel ik een sorry en sla de deur met een harde klap weer dicht.
    Ik draai me weer naar Zayn toe. "Doe jij de volgende maar," zeg ik nog steeds met verwijdde ogen.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik moet moeite doen niet in lachen uit te barsten, en bijt daarom maar op mijn lip. 'Zoals ik al zei slettenwijk' grinnik ik.
    Ik open de volgende deur en grijns breed. 'Liam, vermaak je je?' grinnik ik. Ik kijk even naar Nicki en lach.
    'Karma' zing zachtjes en kijk naar Niall. Grijnzend kijk ik naar Liam en Nicki..


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek hoe de twee jongens naar binnen stapten en trok mijn wenkbrauwen op. Typisch, gebeurd mij weer...
    "Karma." zong Zayn zachtjes, waardoor ik hem een woedende blik toewierp en hem aankeek. Dacht je nou echt dat ik mezelf nu liet kennen?
    Ik keek naar Liam en toen naar zijn handen rond mijn keel. Wat was ik blij dat ik mijn kleren nog aanhad! Trouwens, ze konden zeggen wat ze willen... Maar als ze mij nu lieten zitten waren ze wel mooi schuldig omdat ze mij niet hadden geholpen of minstens niemand erbij hadden gehaald. Hallo! Dit was sowieso aanranding, misschien een poging tot moord en eventueel verkrachting! Je moest eens weten welke stunt ik ging opzetten als ik hier weg was... Mijn wraak zou ik krijgen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    'Zoals ik al zei slettenwijk' Grinnikt Zayn.
    "En de grootste sletten moeten wij op babysitten. Gaat leuk worden. Liam kan zich vermaken," begin ik te lachen.
    Zayn opent de deur en meteen heeft hij de goede. Waarom maakt hij altijd de goede keus en eindig ik met twee vrijende mensen? Ok, Zayn eindigt nu ook met twee vrijende mensen, ik laat mijn blik even over de twee glijden, of eerder tussen een verkrachting, maar je begrijpt wat ik bedoel.
    "Karma," zingt Liam zachtje en kijkt naar mij waarna hij weer naar Liam en Nicki kijkt. Ook al is nicki een walgelijke slet, toch vind ik dit op verkrachting lijken wat me iets te ver gaat. Ik zie hoe Liam zijn handen nog rond haar nek heeft.n "Euhm, gaat dit niet wat te ver?" mompel ik tegen Zayn. Al moet ik toegeven dat Liam enorm sexy bezig is nu, maar ik blijf tegen verkrachting. En wat? Ik mag Liam sexy noemen, ik noem wel meerdere mensen sexy. Gelukkig hoort die slet daar niet bij. Zelfs hoeren zijn nog beter, die doen het voor het geld en doen het niet gratis. Ik begin met mezelf te lachen om mijn laatste uitspraak.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Euhm, gaat dit niet wat te ver?" vraagt Niall en ik schud mijn hoofd "zo ziet ze maar weer wat er gebeurt als je niet op let, en het is nog geen verkrachting.' zeg ik.
    Ik haal mijn schouders op en leun tegen de muur. Ik steek een sigaret op en kijk naar de twee.
    Ik kijk naar Niall en leun tegen hem aan. 'Am i right or am i right' grijns ik..


    El Diablo.

    Niall james Horan

    "zo ziet ze maar weer wat er gebeurt als je niet op let, en het is nog geen verkrachting.' zegt Zayn en ik kijk hem aan als hij een sigaret opsteekt..
    Dan kijkt hij opeens naar mij en leunt tegen me aan. 'Am i right or am i right' grijnst Zayn en om de een of andere reden moet ik gewoon door zijn grijns mee grinniken.
    "I guess," zeg ik waarna ik me weer naar de twee draai. Ze is het aan de andere kant wel gewend om elke dag iemand anders in haar te hebben.


    Take me to wonderland

    Liam Payne.
    Net op het moment dat ik mijn handen rond haar keel wil verwijderen, omdat ik zo aardig ben natuurlijk, word deur geopend en komen Zayn en Niall binnen. Grinnikend keek ik de twee jongens aan terwijl ik gewoon vrolijk verder ging waar ik mee bezig was. Ik grijnsde even naar het meisje, waarna ik Zayn en Niall aankeek. 'Willen jullie ook meedoen?' Vroeg ik aan ze, voordat ik me weer op het meisje richtte, ik kneep nog een keer in haar nek waarna ik mijn handen langzaam steeds losser liet worden, uiteindelijk haalde ik ze weg. 'Je lesje geleerd?' Ik keek haar vuil aan. 'Dan mag je het nu afmaken...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    CrazyLove2x schreef:
    Louis William Tomlinson.

    'Het gaat er niet om of het met me gaat, het gaat erom of ik ermee kan dealen. En ja dat kan ik.' ze Rosalie. Ik zuchtte even en keek haar weer aan.
    'Hoe moeier, hoe meer redenen om te drinken.' zegt ze terwijl ze naar de keuken liep. Sinds wanneer was ik de gene die als een hondje achter iemand aan liep. Ach ja veel andere dingen had ik niet te doen. Ik liep dansend naar de keuken. Als je dansend door de dansende menigte ging, ging dit een stuk sneller dan lopen. Ik zag haar op het aanrecht zitten en sprong er naast. Ik viel bijna in de wasbak, maar ik wist me nog op te vangen.
    'En al minder moe?' ik ging er maar vanuit dat ze al wat gedronken had. Ik zag naast me een flesje staan met wat drank in en pakte het van het aanrecht af en nam een slokje.


    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk op als Louis de keuken in komt dansen en slik even. Hij springt naast me op het aanrecht en ik grinnik eventjes. Ik haal mijn schouders op en zucht even. 'Beetje,' mompel ik. Ik kijk naar hem. Mijn ogen werden groot toen hij het flesje pakte waar ik alle drank bij elkaar had gemixd. 'Louis,' begin ik, maar hij neemt al een slok. Ik pak het flesje af en giet het leeg in de wasbak, zonder iets tezeggen. Een slok kon vast niet kwaad. Ik bijt op mijn lip en staar Louis voor enkele seconde aan. Dan geef ik hem een drankfles, die niet gemixt is met allemaal verschillende drank. Ik kijk voor me uit en zie een meisje die de keuken in komt lopen. Ze staart Louis even aan en pakt dan een drankfles. Vlug loopt ze weer weg. Verbaasd kijk ik haar na. Die had staar... Ik kijk opzij naar Louis. Oké hij was zeker niet lelijk, maar iemand zo erg aanstaren. Dat was het slechtste wat je kon doen. 'Waarom staarde ze je aan,' vraag ik hem en kijk hem aan. Een nieuwsgierige blik staat in mijn ogen en ik bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik

    Hij grinnikt even, "I guess," zegt hij. 'Willen jullie ook meedoen?' vraagt Liam opeens.
    Ik lach even, en kijk naar Liam. 'Willen we dat?' vraag ik aan Niall en kijk hem hem aan.
    'Want ik doe het normaal niet met zielige gevalletjes die al tientallen keren zijn gebruikt' grinnik ik..


    El Diablo.

    (Omg! Kwartet? ;o Liam gaat los... x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Zayn lacht even en kijkt me aan. 'Willen we dat?' vraagt hij vervolgens aan Niall. 'Want ik doe het normaal niet met zielige gevalletjes die al tientallen keren zijn gebruikt' grinnikt hij. Ik lach even en kijk van het meisje naar Zayn en Niall. 'Nou, daarstraks was ze behoorlijk geil... Maar ze moest wat tegenwerken, volgens mij kan ze best lekker zijn.' Grinnikend kijk ik Zayn aan, het boeide me totaal niet dat het meisje hier nog bij zat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xAmore schreef:
    (Omg! Kwartet? ;o Liam gaat los... x'D)


    [Liam is a real badass. Hahaha.]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 15:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Whaha, en Zayn is ook weer heel "lief" bezig. ]


    El Diablo.

    xAmore schreef:
    (Omg! Kwartet? ;o Liam gaat los... x'D)


    [Nee, Niall doet niet aan sletten. x'D]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 15:05 ]


    Take me to wonderland