• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Coockies schreef:
    [Lou?]


    (Die moest naar boven en haar internet wordt dan uitgetrokken. ;s)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Inderdaad, maar ik ga alvast zeggen. Als ze jankend naar beneden komt of ik hoor haar gillen ga ik lachen' grijnst Zayn.
    Ik begin luidop te lachen. "Dan gebeurd er tenminste nog iets goed," zeg ik. "Ze mag klagen dat wij haar feest verpesten, maar een angry dodgy pipe kan nog betere feesten organiseren," haal ik mijn schouders op. Ik begon me af te vragen of ik vroeger ook zo irritant was?
    'Ik ben een gemeen persoon, soms' lacht Zayn en ik begin mee te lachen. "Dat kind krijgt iedereen pissed. Trouwens, I like a meanie Zayn," grinnik ik.

    [Ok, die angry dodgy pipe sloeg nergens op, maar Niall had dat ooit eens op twitter geplaatst en ik wilde het gewoon proberen. x'D]


    Take me to wonderland

    [oooehw dat is balen... ): gelikkig doen mijn ouders dat niet(: maar ze komt dus nietmeer on?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne.
    'Nee!' Ik begon steeds kwader te worden en wist niet of ik het nog lang uit zou houden. Op het moment dat ik haar een klap wilde geven voelde ik haar knie tussen mijn benen, een steek ging door mijn lichaam heen maar verder reageerde ik er niet op. Ik was het wel gewend, meerdere meisjes hadden dat gedaan als ik ze dwingde tot seks. Ik grinnikte en keek het meisje aan. 'Dacht je nou echt dat je het ging lukken? Ik wil vanavond met een tevreden gevoel gaan slapen... En dat ga jij me geven, bitch!' Mijn hand belandde op haar wang, en ik had haar haren alweer vast gepakt en duwde haar omlaag. Mijn erectie was inmiddels al wat gezakt, maar dat ging zij allemaal even regelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xAmore schreef:
    (...)

    (Die moest naar boven en haar internet wordt dan uitgetrokken. ;s)


    [Dat is bij mij ook zo, soms. Daarom ben ik altijd zo vroeg weg. ;d Terwijl ik nog wakker lig tot 12u ofso, lol.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Hij lacht luid en ik grinnik ook. "Dan gebeurd er tenminste nog iets goed, Ze mag klagen dat wij haar feest verpesten, maar een angry dodgy pipe kan nog betere feesten organiseren," zegt hij waarna hij zijn schouders ophaalt. Ik lach even, 'geen idee wat je bedoelt, maar ik vind het grappig' grinnik ik. "Dat kind krijgt iedereen pissed. Trouwens, I like a meanie Zayn," grinnikt hij. Ik lach, 'Mhm, dan moet ik vaker mean zijn' lach ik. Ik gooi de fles ergens heen en neem nog een trek van de sigaret..


    El Diablo.

    (Nee, dat lukt haar niet... Morgen op school zal ik haar wel laten reageren. ;p)

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik wilde mijn schouders ophalen als teken dat ik een kleine kans zou hebben gehad, maar ik kreeg al een klap en werd omlaag geduwd. Kijk, zijn woorden interesseerden me geen ene zier. Ik werd zo vaak voor van alles en nog wat uitgemaakt en hij was nu toch al lekker bezig, dus dat kleine woordje kon me niks boeien. Het ergste vond ik nog wel de vernedering. De vernedering om zo gebruikt te worden... En als ik zou schreeuwen werd die alleen maar erger.
    "Het is maar voor een avondje..." fluisterde ik tegen mezelf, waarna ik met hevige tegenzin zijn boxers omlaag trok en naar zijn geslachtsdeel keek. Hm, de lengte viel me mee... Kon beter. Ik zei er maar niets van, want dan zou ik de gevolgen wel weer zien. Ik mokte eventjes en trok een paar keer waardoor zijn erectie weer groeide en ik hem uiteindelijk in mijn mond nam. Ik zei nu niets, maar vanbinnen riep ik allerlei verwensingen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'geen idee wat je bedoelt, maar ik vind het grappig' Grinnikt Zayn.
    "Laten we het erop houden dat er betere feesten zijn in Liams broek," knik ik lachend.
    'Mhm, dan moet ik vaker mean zijn' lacht hij waarna hij de fles weggooit en nog een sigaret neemt. "You should, it's kinda sexy," zeg ik zo onschuldig mogelijk. Het is nu eenmaal een feit dat ik homo ben en de jongens weten dit ook. Alleen wil het management dit wat stil houden. Niet dat ik nu aan het flirten ben met Zayn ofzo, ik zei het gewoon. Zoals ik wel vaker heb dat ik er soms dingen gewoon er uitgooi.


    Take me to wonderland

    [ Ik weet nu hoe mijn perfecte jongen eruit ziet o.o klik ]


    El Diablo.

    Zayn Malik

    "You should, it's kinda sexy," zegt hij onschuldig en ik lach even. 'Je doet echt alsof je onschuldig bent hé?' grinnik ik.
    Ik grinnik en steel nog een fles tequila uit de handen van een jongen. Ik zie dat hij iets wilt zeggen, 'doorlopen!' zeg ik.
    Ik neem njog een slok en geef de fles door aan Niall...


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [ Ik weet nu hoe mijn perfecte jongen eruit ziet o.o klik ]


    [Ik had het ook al gezien. Ik dacht meteen: Ziall moet babies maken op de een of andere manier!!]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 23:05 ]


    Take me to wonderland

    [Haha, inderdaad XD Helaas, it's impossible :'( ]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Haha, inderdaad XD Helaas, it's impossible :'( ]


    (Misschien als Niall en Zayn zaadcellen doneren, die op de een of andere manier worden samengesmolten en dat iemand het kind dan draagt voor ze. :3 Moet je wel hopen op een jongen...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    . 'Je doet echt alsof je onschuldig bent hé?' grinnikt Zayn
    "Ik ben ik ook," begin ik met mijn ogen te knipperen waardoor ik nog harder moeten lachen. "Dat was dus mijn faalactie om onschuldig over te komen," grinnik ik. "Maar ik kan best onschuldig zijn, toch?" zeg ik gespeeld serieus. Zayn neemt ondertussen een nieuwe fles drank, neemt er een slok van en geeft hem aan mij. Ik neem er meteen ook weer een grote slok van. Het bittere goedje verwarmd meteen mijn keel en lijkt me ook losser te maken.

    [Zayn en Niall moeten dronken worden zodat ze Ziall babies kunnen maken. Ook al gaat dat niet, maar je begrijpt wat ik bedoel. :3]


    Take me to wonderland

    xAmore schreef:
    (...)

    (Misschien als Niall en Zayn zaadcellen doneren, die op de een of andere manier worden samengesmolten en dat iemand het kind dan draagt voor ze. :3 Moet je wel hopen op een jongen...)


    [Ik zit me dingen voor te stellen op dit moment. x'D]


    Take me to wonderland