• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik lach zachtjes. 'Jammer joh. Nu mag je nog meer uittrekken,' zeg ik lachend en grijns naar hem. Ik kijk hem recht in zijn ogen. Zijn lippen zijn erg dichtbij. Ik druk mijn lippen op de zijne en trek hem aan zijn shirt dichter tegen me aan. Dan sla ik mijn handen om zijn nek en strijk met mijn tong langs zijn onderlip voordat ik er speels op bijt en er een beetje aan begin te sabbelen om vervolgens even te wachten op toestemming. Langzaam duw ik hem achteruit richting de deur en gooi die dicht. Zijn lippen zitten nog steeds op de mijne. Ik duw hem tegen de muur aan en zet hem klem tussen mij en de muur. Ik laat mijn handen over zijn borstkas glijden en al snel liggen ze onder zijn shirt. Ik grijns even en wacht af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    CrazyLove2x schreef:
    Mila Engullir Jackson.

    'Weet niet, verzin wat' lacht Zayn terwijl hij zijn handen om mijn middel legt. Ik trek even mijn wenkbrauwen op en leg dan mijn handen in zijn nek.
    'Wat dacht je vaaaan dansen?' rek ik mijn antwoord uit. 'En zo niet dan mag jij nu iets zeggen' zeg ik waarna ik begin te dansen ik val bijna om en beland tegen Zayn aan. 'Sorry' mompel ik en kijk hem aan.


    Zayn Malik

    'Wat dacht je vaaaan dansen? zegt ze, en ik schud lachend mijn hoofd. 'Neh, ik kan niet dansen' lach ik.
    Opeens valt ze bijna tegen me aan en ik lach. 'Sorry' mompelt ze en ik schud mijn hoofd. Geeft niet' zeg ik.
    Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip..


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik negeerde zijn verbaasde frons voor het gemak, aangezien ik niet wist hoe ik mijn gegrinnik moest uitleggen. Ik liet hem mijn shirt uittrekken en volgde zijn strelingen en aanrakingen nauwkeurig, waarna ik een zachte kreun liet ontsnappen en mijn hoofd even in mijn nek legde. Ik bleef zo even zitten om te genieten van zijn handen en keek uiteindelijk weer op om zo te zien dat Liam me aankeek.
    "Begin ik je te vervelen?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen, waarna ik mijn ogen groter maakte en hem onschuldig aankeek.
    Ja, die blik kon ik ook opzetten! Alleen als ik iemand wilde plagen gebruikte ik hem, maar normaal gesproken had ik een hekel aan die blik. Op straat liep gebruikte ik die zelfs niet, aangezien ik niet als een onschuldig meisje beschouwd wilde worden.
    Ik liet me door mijn knieën zakken en bekeek zijn erectie eventjes, waarna ik de top plagend likte en uiteindelijk zijn halve lengte in mijn mond nam. Ik was niet echt heel goed in pijpen, aangezien ik vrij snel moest kokhalzen bij een hele lengte in mijn mond. Maar ik was weer goed in andere dingen... Ik was namelijk vrij lenig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Alvast topic 2. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik grinnikte zachtjes toen ze me vroeg of ik haar begon te vervelen, uiteindelijk schudde ik mijn hoofd. 'Natuurlijk niet. Ik mag je toch wel gewoon bekijken?' Sinds dat ik weet is daar niets illegaals aan, namelijk... Ik had niet eens gemerkt dat ze al door haar knieën was gegaan, zo ver was ik in gedachten geweest, pas toen ik haar tong over mijn eikel voelde, verliet een aangename zucht mijn mond, langzaam ging ze steeds verder, totdat ze uiteindelijk mijn halve erectie in haar mond. Meerdere kreunen verlieten mijn mond en mijn handen plaatste ik tegen haar achterhoofd aan, alleen voor wat houvast, deze keer zou ik haar niet gaan dwingen.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:28 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    'Jammer joh. Nu mag je nog meer uittrekken,' 'Laat ik dat nou helemaal niet erg vinden' zeg ik lachend. Opeens drukt ze haar lippen tegen die van mij even verstijf ik totdat ze mij korter tegen haar aan duwt. Voordat ik het weet wordt ik tegen de muur aan geduwd. Net toen ik mijn mond wou open doen begon ze te grijnzen en verdwenen haar handen onder mijn shirt een rilling gaat door mijn lichaam. Ik keek haar even aan en gleed met mijn handen langs haar kaak zo naar beneden tot haar heupen en ik liet mijn handen daar hangen. Ik trok haar weer tegen mij aan en drukte mijn lippen zacht tegen die van haar dit keer was het mijn beurt om op haar lip te sabbelen. Ik bewoog met mijn handen van haar heupen naar haar rug om daar het ritsje te zoeken en het ritsje open te doen.

    Mila Engullir Jackson.

    'Neh, ik kan niet dansen' lacht Zayn. 'O kom op iedereen kan dansen. Ik kan het je leren?' vraag ik hem. Ik draai even een rondje en beland weer tegen hem aan. 'En wat wil je anders doen?' vroeg ik met een glimlach. Ik vond alles wel goed op het moment, tenminste zolang ik maar iets kon doen en niet gewoon saai stil staan want daar kon ik nu even niet tegen.


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik hoorde zijn woorden aan en keek eventjes met een geruststellende blik op als teken dat ik daar geen problemen mee had. Ik grinnikte toen hij begon te kreunen en had even de neiging om zijn handen van mijn achterhoofd te halen, aangezien ik me daar altijd verschrikkelijk aan irriteerde. Ach ja, zolang hij het goedmaakte kon het nog wel door de beugel...
    Op mijn eigen tempo ging ik verder, maar af en toe versnelde ik eventjes. Ik wilde het voorkomen dat hij in een reflex in mijn mond zou gaan stoten dus hield ik een beetje tegendruk, want stoten in mijn mond kon ik niet goed hebben...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ze grinnikte toen ik een paar kreunen liet horen, ik schudde even met mijn hoofd, als ze om alles moest grinniken, nee, dat was niet iets wat ik heel erg leuk vond. Rustig ging ze verder, terwijl ze op de paar minuutjes iets sneller ging, ik liet haar deze keer met rust, nu kon ze mooi afmaken wat ze straks niet had gedaan, dus ik zou haar niet gaan verplichten om mijn hele erectie in haar mond te nemen, wie weet werd ze dan weer zo kwaad en dat nu ze net een beetje rustiger was, misschien zelfs al wel wat opgewonden. Nog een paar kreunen verlieten mijn mond en ik voelde dat ik al bijna aan mijn hoogtepunt zat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    'O kom op iedereen kan dansen. Ik kan het je leren?' vraagt ze. Ik grinnik even en knik lachend.
    'Teach me' grinnik ik en kijk haar aan. Ik bijt op mijn lip en kijk even om me heen.
    Ik neem weer wat slokken van mijn tequila en grijns....


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Toen ik voelde dat Liam bijna zijn hoogtepunt had bereikt begon ik op een slakkentempo te werken om er vervolgens mee op te houden. Ik zei het toch... Plagen. Dacht je nou echt dat ik zo makkelijk was om hem eventjes snel klaar te pijpen en hem vervolgens weg te laten lopen? Nee, dacht ik dus ook niet...
    Ik trok mezelf handig op aan de rand van de wasbak en keek Liam met een uitdagende blik aan, waarna ik één wenkbrauw optrok. Op de een of andere manier had ik het gevoel dat hij mijn actie niet zo leuk vond, maar dat was dan jammer voor hem. Hij kreeg zijn zin heus wel, maar geduld siert de mens, toch?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik voel zijn handen langs mijn zij en stil op mijn heupen, terwijl hij op mijn lip sabbelt. Ik open mijn mond en laat mijn tong de zijne vinden. Zijn handen gaan naar mijn rug waar hij de rits openmaakt. Gelijk voel ik een koud tegen mijn rug aan. Ik duw hem langzaam richting de bank. Niet de bank waar die twee net op zaten te vrijen, maar een andere. Er staan er gelukkig twee. Ik duw Louis op de bank en ga op hem zitten. Met een grijns trek ik zijn shirt uit, waarna ik mijn lippen weer op de zijne plaats en mijn tong de zijne weer vindt. Een vurige zoen start.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mila Engullir Jackson.

    'Teach me' zeg Zayn met een grijns waarna een nog een slok neemt. Ik pakte mijn flesje ook weer en nam een grootte slok en slikte het in stukjes door.
    'Oké, je moet zoiezo altijd op het ritme dansen als je er buiten danst ziet het er heel erg stom uit. Kijk zo ziet het dan er uit' zeg ik waarna ik als een achterlijke uit de maat begin te dansen. 'En nu het goede voorbeeld' zeg ik waarna ik gewoon op de ritme begin te dansen.
    'En ga nooit twijfelend dansen, dans gewoon en zet je schaamte aan de kant en heb plezier!' het laatste schreeuw ik waarna ik Zayn zijn handen vast pakte en wat openneer bewoog met zijn handen. 'Kom dans!' riep ik enthousiast.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Volgens mij had ze gemerkt dat ik bijna aan mijn hoogtepunt zat, aangezien ze steeds langzamer ging en er uiteindelijk mee stopte. Ik kreunde gefrustreerd, voordat ik al haar handelingen volgde, totdat ze weer tegenover mijn op de wasbak zat, uitdagend keek ze me aan. Ik grijnsde naar haar, zette een paar passen dichter en begon vervolgens te prusten aan haar broeksknoop, maar omdat ik veel te gehaast wilde, lukte dit allemaal niet zo goed, met een gefrustreerde grom trok ik de knoop dan maar gewoon kapot en sjorde haar broek naar beneden. Mijn vingertoppen liet ik even langs de band van haar slipje glijden, haakte mijn vingers eronder en liet 'm vervolgens weer terug ketsen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    'Oké, je moet zoiezo altijd op het ritme dansen als je er buiten danst ziet het er heel erg stom uit. Kijk zo ziet het dan er uit' zegt ze en ze begint uit de maat te dansen.
    Ik lach even en krab in mijn nek. 'En nu het goede voorbeeld' zegt ze en begint op de maat te dansen. Ik grinnik en klap even. 'En ga nooit twijfelend dansen, dans gewoon en zet je schaamte aan de kant en heb plezier!' schreeuwt ze. Ik lach weer als ze mijn handen vast pakt. 'Kom dans!' riep ze enthousiast. Ik grinnik en dans ook maar op de maat, ik faal. weet ik zeker..


    El Diablo.

    Louis William Tomlinson.

    Ze trok mijn shirt uit en een vurige zoen ontstond. Een rilling van genot overviel me en ik deed haar jurkje langzaam uit. Het duurde even, maar dan had je ook wat. Ik gooide haar jurkje door de kamer en duwde haar nu naar achteren waardoor ik boven op zat. Ik bekeek haar even en glimlachte. 'Dat moet lukken' zeg ik met een lach waarna ik weer naar voren buig en haar weer passievol begin te zoenen. Ik liet mijn hand glijden naar haar been en maak cirkeltjes met mijn vingers op haar bovenbenen.

    {Ik moet even naar boven, ik weet niet of ik nog terug kom denk het wel nog even dan :p)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Let's play a love game.