• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Dus jij denkt Nicki aan te kunnen?' Rosalie grinnikte even. Net toen ik antwoord wou geven liep ze weg. Ook hoi. Even later kwam ze toch terug met een fles bacardi als ik het goed had.
    'Heeft iemand van jullie sigaretten of iets?' vroeg ze. Wat was er toch met iedereen en sigaretten ik snapte gewoon niet wat daar zo lekker aan moest zijn maar goed.
    'Nope heb ik niet. En Nicki moet toch ook een zwakke plek hebben net zoals ieder mens? En als ik die vindt kan ik haar makkelijk aan' zei ik overtuigend.
    'Ook wat?' vroeg ze terwijl ze mij de fles voor hield. Ik keek even naar de fles en toen weer naar Rosalie. 'ach ja waarom ook niet hé' zei ik terwijl ik de fles aan nam en een flinke slok nam en hem terug gaf. 'Tnx'

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:19 ]


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Een zachte kreun verliet haar mond en ze zoende me ietsjes ruwer, waar ik natuurlijk helemaal geen problemen mee had, langzaam streelde ze met haar vinger over mijn geslachtsdeel, waarna ze onze kus verbrak. Ik beet op mijn lip, om een kreun te kunnen onderdrukken. Het meisje haalde mijn handen onder haar t-shirtje vandaan, grijnsde naar me en draaide zich om om heupwiegend de keuken uit te lopen. Ze ging me toch niet zo achterlaten? Ik fronste een wenkbrauw, en begon haar achterna te lopen. Een paar meter voor me zag ik haar nog lopen, voordat ze de hoek om verdween, ik versnelde mijn pas en zag hoe ze nog net een kamer in verdween. Ik liep richting de kamer en opende de deur, waar ze inderdaad stond. Ik likte over mijn lippen, mijn ogen gleden over haar lichaam en bleven hangen bij haar tepels, die door haar shirtje heen drukten.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:23 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem even teleurgesteld aan en draai me dan om terwijl ik naar de menigte kijk. Als ik een jongen zie met een pakje sigaretten grijns ik. Dan draai ik me terug naar Louis. 'Alsjeblieft.' Ik glimalch even en overhandig de fles aan Harry. 'Zo terug,' zeg ik ze. Met een uitdagende en sexy blik loop ik op de jongen af. Ik plof neer op zijn schoot en lik over mijn lippen. Ik glimlach even charmant en sla mijn benen over elkaar. hij kijkt me grijnzend aan. Ik laat mijn hand over zijn borstkas glijden naar zijn hand. Ik pak het pakje sigaretten en kijk hem aan. Ik druk mijn lippen op de zijne en druk dan een kus i nzijn nek. Hij gaat er maar al te graag mee in. Al snel liggen zijn handen op mijn kont en tilt mij op. Hij gaat anders zitten en legt mij op de bank, die wonderbaarlijk genoeg helemaal leeg is. Ik leg mijn hand tegen zijn borstkas en verbreek de zoen. 'Mag ik het pakje sigaretten,' fluister ik zwoel in zijn oor. Hij knikt gretig. Ik grijns even en druk nog een kusje net onder zijn oor, voordat ik hem van me af duw en op hem ga zitten. 'Dank je,' grijns ik. Ik stap van hem af en loop terug naar Louis en Harry. Ik pak de fles van Harry af en neem grote slokken. Vervolgens steek ik een sigaret op en kijk naar Louis en Harry. 'Hoe komen jullie eigenlijk bij dit feest terecht?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nicki Aileen Jackson.

    Ah, hij kwam me dus achterna. Goed zo... Dat was nummertje... Geen idee, ik was de tel even kwijt. Vroeger was ik begonnen met tellen hoeveel keer ik seks had met een andere jongen, maar uiteindelijk is het me teveel geworden en raakte ik de tel kwijt. Nu schreef ik het op, gewoon omdat het een soort verzameling was. Ik deed normaal gesproken niet aan relaties... Een Friends with benefits relatie kon ik nog net door de beugel krijgen, maar meer dan dat? Nooit.
    Ik keek toe hoe de jongen mijn borsten bekeek en trok één wenkbrauw plagend op, waarna ik op mijn lip beet en mijn handen naar de zoom van mijn shirtje liet glijden om die vervolgens langzaam uit te trekken. Ik stapte weer naar de jongen toe, gaf hem een momentje om me te bekijken en plantte mijn lippen weer op die van hem.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ze duwde de fles in Harry zijn handen met de mededeling dat ze zou terug zou zijn ik keek even naar het spel en dacht even dat ze een tweede Nicki was, maar dan de aardigere versie maar even later kwam ze terug met het pakje sigaretten van de jongen. Ik schoot in de lach.
    'Goed geregeld' zei ik lachend. Ze stak de sigaret op en keek naar mij en Harry.
    'Hoe komen jullie eigenlijk bij dit feestje terecht?' vroeg ze ons. Ik keek even naar Harry en keek toen weer naar Rosalie. 'We waren in de beurt en toen hoorde we de muziek en tja we hadden wel zin in een leuk feestje' loog ik. Al had ik wel zin in een feestje dus het was niet helemaal gelogen en we hadden ook muziek en we waren ook nog eens in de beurt. Nou zie je ik had nog geen eens gelogen.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Het meisje beet op haar lip en haar handen vonden een weg naar de onderkant van haar t-shirt, die ze vervolgens uittrok. Ik grijnsde uitdagend naar haar en bekeek haar bovenlichaam zorgvuldig. Steeds dichter kwam ze naar me toe om uiteindelijk haar lippen weer met die van mij te verenigen. Ruw zoende ik haar terug, beet zachtjes in haar onderlip voor toestemming, terwijl mijn handen zich een weg afzochten richting haar borsten, waar ik nu vrij spel had aangezien ze net haar t-shirt had uitgedaan. Met mijn vingertoppen streelde ik er eerst een paar overheen, voordat ik mijn handen om haar borsten omsloot. Een hand vol. Ik grijnsde tegen haar lippen aan en langzaam begon ik haar borsten te kneden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk ze beiden aan. 'En dan ben je niet eens aan het dansen,' vraag ik met een lachje. Ik kijk hen met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Je redt je wel toch,' vraag ik de jongen van wie ik de naam nog niet weet en druk de fles weer in zijn hand. Ik pak Louis zijn hand en trek hem achter me aan. Met een lach sla ik mijn armen om zijn nek en begin dicht tegen hem aan te dansen. Hopelijk kon hij goed dansen. Ik grijns even en voel dan ook handen op mijn heupen en hoe de jongen me schuurt. Express schuur ik met mijn billen tegen zijn kruis en kijk dan om. Ik zie dezelfde jongen als net en houd mijn rug naar hem toe. Hij zou zo wel weer gaan. Ik kijk Louis aan en rol even met mijn ogen. Ik grinnik even en blaas de rook uit. Ineens voel ik de handen van de jongen weer onder mijn jurkje naar voren gaan. Dit ging me te ver aangezien ik met Louis stond te dansen en het heel erg ongepast was dit voor zijn neus te doen. Ik druk mijn sigaret uit op de jongen zijn hand. Hij gromt en haalt zijn hand weg. 'Volgende keer beter,' zeg ik hem en glimlach even liefjes. Hij kijkt me even met samen geknepen ogen aan.
    'Ik krijg je nog wel,' fluistert hij in mijn oor. 'Doe je best,' zeg ik met een speelse grijns en zie hem weglopen. Ik gooi mijn sigaret en kijk naar Louis. 'Dat ook weer gehad,' grinnik ik. 'Hup dansen,' zeg ik en kijk hem lachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wil/kan iemand Zaynie meeten? ;p ]


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Vrijwel meteen opende ik mijn mond en liet ik mijn tong bij hem naar binnen glijden, waarna ik speels rondjes om zijn tong draaide en er een spel van maakte. Toen zijn handen zich weer een weg naar mijn borsten vonden en ze begon te kneden legde ik mijn hoofd even in mijn nek, waarna ik weer naar voren boog en de jongen verder zoende. Genietend liet ik mijn ogen dicht en liet mijn handen afzakken tot aan zijn broekband, waarna ik plagend over het randje streek met mijn vingertoppen en mijn handen zich een weg zochten naar zijn riem, waar ik eventjes mee speelde. Ik deed net alsof ik moeite had met het ding los te krijgen, maar ik had ervaring genoeg om te weten hoe dat moest. Ik vond pesten gewoon leuk, oké...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Malino schreef:
    [Wil/kan iemand Zaynie meeten? ;p ]


    (Mila misschien?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'En dan ben jij niet eens aan het dansen' zegt Rosalie. Daar had ze een punt en waarom eigenlijk nog niet? Ze duwde de fles in Harry' handen en pakte mijn hand vast en trok me achter haar aan. Ik lachte even ze sloeg haar handen om mijn nek net toen ik mijn handen om haar middel wou leggen kwam er opeens een jongen achter haar staan en begon te schuren ze schuurde vrolijk terug. Ik kuchte even om zo te zeggen dat ik er ook nog stond. Ik zag opeens de handen van de jongen onder haar jurkje verdwijnen en ik stond net op het punt om weg te lopen, maar ze duwde haar sigaret al uit op zijn hand. Blijkbaar ging dat haar te ver. En gelijk had ze. 'Dat ook weer gehad' grinnikte ze. 'Hup dansen!' zegt ze en ze keek mij lachend aan. Ik begon op de muziek te dansen.
    'Gebeurd dat dan vaker?' vroeg ik haar nieuwsgierig.


    Let's play a love game.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Mila misschien?)


    Mila staat toch wat achterlijk te dansen in het midden x'D. Ik kan haar wel even tegen Zaynie op laten botsen? :).


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem aan en trek mijn wenkbrauw op. 'Waar kom jij vandaan joh,' vraag ik hem lachend. 'Maar ja, dat is normaal Lou de matrozen Superman.' Ik grijns even en kijk hem aan. 'Althans in deze wijk. Het gebeurt altijd. kijk maar om je heen.' Ik kijk even naar de andere. Daar waren schuurpartijen met drie man of meer of erger. Ik kijk naar Louis en glimlach even. Ik zwijg even en dans gewoon met hem door. Ik had er niet zoveel problemen mee, maar als ik dat hardop zou zeggen zou hij me zo ie zo een slet vinden. Ach misschien vond hij dat al. Wat zou het ook? Ik zwaai lachend even naar Harry en kijk dan weer naar Louis. 'Maar je komt dus niet uit deze buurt,' zeg ik hem en kijk hem aan. 'Waar dan wel?' Ik bots tegen iemand aan en draai me even om. Ik kijk recht in de ogen van een meisje die me een valse blik toewerpt. Ik kijk net zo vals terug en draai me terug om naar Louis, terwijl ik hem een beetje weg duw bij het meisje vandaan. En hoewel ik behoorlijk dronken was, kon ik nog best helder nadenken. Wat best knap was. Maar zo langzamerhand kon ik wel tegen veel drank.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne.
    Haar handen liet ze afzakken richting mijn broeksrand, waar ze plagend aan het randje streek, waarna haar vingers vervolgens een weg zochten naar mijn riem. Tamelijk langzaam deed ze erover voordat ze 'm open had, en eigenlijk duurde met dat alweer te lang, ik hield meer van het snelle werk, maar wel zodat je er nog plezier aan had. Ik liet mijn handen afzakken naar haar zij, waar ik een paar cirkeltjes tekende voordat ik mijn handen af liet zakken richting haar billen, waar ik ze "netjes" opplaatste en in kneep.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 21:02 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Zo,w at is er allemaal gebeurd? En Cath, leeft Niall nog? x'D]


    Take me to wonderland