• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Ik ben ik ook," zegt hij waarna hij met zijn ogen knippert. 'Ja, nog ff' grinnik ik. "Maar ik kan best onschuldig zijn, toch?" zei hij en ik kijk hem aan. 'Het kan, ook al lijkt het onmogelijk' grinnik ik.. Ik leun tegen zijn schouder met mijn arm en kijk rond. 'Dit word nog wat als we morgen moeten vertellen dat we babysitters zijn, dat mag Liam mooi gaan vertellen. De gast die vast een van de drie in bed heeft momenteel' mompel ik..

    [Haha, was het maar zo'n feest ;p]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Het kan, ook al lijkt het onmogelijk' grinnikt Zayn. Mijn mond zakt ietsje open. "Het lijkt helemaal niet onmogelijk," ik zwijg even. "Ok, misschien toch wel," grinnik ik.
    Plots leunt Zayn tegen mijn schouder met zijn armen. 'Dit word nog wat als we morgen moeten vertellen dat we babysitters zijn, dat mag Liam mooi gaan vertellen. De gast die vast een van de drie in bed heeft momenteel' mompelt Zayn. "Ik verwacht geschreeuw" zeg ik. "En gevloek en natuurlijk ook wat geslaag," ik staar even doelloos door de ruimte. "Inderdaad, Liam mag het zeggen," ben ik het uiteindelijk met Zayn eens. "Over Liam gesproken, ik heb nog geen geschreeuw gehoord,"


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Ik verwacht geschreeuw, en gevloek en natuurlijk ook wat geslaag," zegt hij waarna hij door de ruimte staart. "Inderdaad, Liam mag het zeggen," zegt hij en ik knik.
    "Over Liam gesproken, ik heb nog geen geschreeuw gehoord," zegt hij en ik kijk op. 'nu je het zegt' mompel ik. 'We kunnen gaan kijken wat ze doen' grijns ik..


    El Diablo.

    [Ik ga maar is me bedje opzoeken goodnight xx ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'We kunnen gaan kijken wat ze doen' Grijnst Zayn waardoor ik begin te lachen. "Cheeky Zayn, huh?" vroeg ik glimlachend.
    "Maar ik wil ook wel weten wat die twee aan het doen zijn. Kom?" Vroeg ik als ik mijn hoofd in de richting van de trap knik. (Geen idee of ze boven zitten x'D)
    Als Liam haar vermoord heeft, dan ben ik hier niet geweest, denk ik bij mezelf.

    [Night night :3]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 23:36 ]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Het gaat er niet om of het met me gaat, het gaat erom of ik ermee kan dealen. En ja dat kan ik.' ze Rosalie. Ik zuchtte even en keek haar weer aan.
    'Hoe moeier, hoe meer redenen om te drinken.' zegt ze terwijl ze naar de keuken liep. Sinds wanneer was ik de gene die als een hondje achter iemand aan liep. Ach ja veel andere dingen had ik niet te doen. Ik liep dansend naar de keuken. Als je dansend door de dansende menigte ging, ging dit een stuk sneller dan lopen. Ik zag haar op het aanrecht zitten en sprong er naast. Ik viel bijna in de wasbak, maar ik wist me nog op te vangen.
    'En al minder moe?' ik ging er maar vanuit dat ze al wat gedronken had. Ik zag naast me een flesje staan met wat drank in en pakte het van het aanrecht af en nam een slokje.


    Let's play a love game.

    Mila Engullir Jackson.

    Ik stond vrolijk te dansen met een jongen, al moest ik bekennen dat hij wel heel erg dun was. Ik voelde blikken in mijn rug branden en keek kwaad om. 'Hij is van mij!' snauwde ik. 'Van mij mag je die bezem houden' zei het meisje waarna ze met haar ogen rolde. Ik zuchtte even geïrriteerd. 'Hij is geen be... Ga nu maar gewoon!' snauwde ik toen ik weer naar de jongen keek en inderdaad zag dat het een bezem was. Ik liep de bezem op de grond vallen en liep wankelend naar de andere kant van de kamer.
    'Move!' riep ik hard toen ik een paar mensen aan de kant duwde. Ik zag twee jongens tegen een muur staan en ging even naast ze staan. 'Ik heb jullie eerder gezien' mompel ik. Ik gleed even weg, maar ging toen weer recht staan.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Gelukkig had ze geluisterd, ik had haar nog wel wat woorden horen mompelen maar daar kon ik niet veel van op uit maken. In een ruk had ze mijn boxer naar beneden getrokken, ik siste even, vanwege de vrijheid die mijn trots nu had. Een paar keer trok ze met haar hand eraan, ik wilde haar net vertellen dat ze het met haar mond moest doen, toen haar lippen mijn erectie omsloten. Mijn wenkbrauwen vlogen omhoog en een kreun kon ik niet onderdrukken. Ik plaatste mijn handen op haar achterhoofd, voor iemand die het gedwongen deed, was ze nog best goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik begon het na een ingeschatte anderhalve minuut al verschrikkelijk te vinden en zijn handen op mijn achterhoofd vond ik ook al vervelend. En ik vond het wel genoeg geweest zo... Ik ging dus echt niet zijn goedje af slikken als hij dat soms dacht. Nee, dan knipte ik nog liever een deel van mijn haren af... Ik vond slikken al vies, laat staan bij een of andere verkrachter hier. Ja, zo noemde ik hem aangezien ik dit dus niet vrijwillig deed. Ik duwde me van hem weg en schudde mijn hoofd, maar ver kwam ik niet aangezien hij me min of meer vast had. Hij vroeg toch om een vluggertje? Nou, sneller dan dit kon niet. Zijn erectie loste hij zelf maar op, hij had toch ook handen...?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 13:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [nam louis een slok van het mix drankje haha ? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [nam louis een slok van het mix drankje haha ? ]


    [ kan of gewoon een random drankje wat iemand daar neer heeft gegooid. x'D]


    Let's play a love game.

    Zayn Malik

    "Cheeky Zayn, huh? Maar ik wil ook wel weten wat die twee aan het doen zijn. Kom?" zei hij glimlachend.
    Ik knik grijnzend en loop naar boven. Ik kijk rond en krab in mijn nek als ik alle deuren zie.
    'Welke deur?' lach ik en kijk Niall even aan..


    El Diablo.

    Liam Payne.
    Toen ze hevig begon tegen te werken had ik het wel gezien, ik dacht dat ze ook zin had in seks, hm, nou als ze dit af zou maken was ze de hele avond van me af. Mijn handen haalde ik weg bij haar achterhoofd en met een klein plopje trok ik mijn erectie uit haar mond, ik zat bijna aan mijn hoogtepunt en dat kreng moest stoppen. Ik knielde voor haar neer, jammer dat ze dat shirtje weer aan had gedaan, maar dan zat er niets anders op, ik liet mijn vingertoppen via haar buik, langs haar zij over haar borsten richting haar nek glijden. Daar beweegde ik ze een paar keer heen en weer om vervolgens mijn handen rond haar keel te zetten. 'Je gaat het afmaken...' Siste ik, waarna ik even in haar keel kneep.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik voelde zijn handen over mijn lichaam gaan en wierp hem een vuile blik toe, maar toen hij mijn handen rondom mijn keel zette piepte ik onwillekeurig. Oh, wauw... Nooit gedacht dat ik ooit nog als een kuiken zou klinken.
    Hevig schudde ik mijn hoofd en ik had de neiging om in zijn gezicht te spuwen, maar dan had ik een vrij grote kans dat ik hier niet zonder kleerscheuren vanaf zou gaan komen.
    "Koop een hondje." piepte ik, waarna ik hem een woedende blik toewierp.
    Voor mij was het heel onwennig om bang en tegelijkertijd bits te zijn. Ik mocht niet tonen dat ik bang was, ook al was ik dat wel. In principe had ik gedaan wat hij vroeg... Maar dan op mijn manier. Zou ik gaan schreeuwen? Nee, dan kwam iedereen weer kijken en interesseerde het ze toch niks... Ik was toch maar die slet in de bijpassende buurt. Alleen van Mila, Lynn en Rose zou ik nog support kunnen verwachten, maar Mila was dronken, Lynn zou wel stoned zijn en Rose was het misschien allebei? Wist ik veel...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik zou haar echt niet vermoorden, als ze dat soms dacht, gewoon een beetje bang maken, dat ze zou afmaken waar ze mee verder ging. Ik kon haar wel vermoorden, als ik wilde, maar dan had ik er geen lol meer aan en dan moest je het lijk weer ergens laten. Nee, dat is allemaal veel te omslachtig. Ik grijnsde breed naar haar toen ik merkte dat ze al lichtelijk bang werd, maar ze durfde het niet te tonen. Zielig meisje was het eigenlijk. 'Niet eens zo gek idee...' Ik haalde even mijn wenkbrauwen op maar schudde toen mijn hoofd. 'Wat dacht jij dan? Jij komt niet eerder deze kamer uit voordat je hebt afgemaakt waar je mee begonnen bent.' Met de seconde kneep ik harder in haar keel, ik had geluk dat ik wist tot hoe ver ik kon gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you