• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem even aan en grijns dan. 'Zou je willen dan,' vraag ik hem met een lachje en draai weer een rondje onder zijn armen door. Ik sta weer tegen zijn borst aan en begin dan op een grappige manier de tango te doen. Het ziet er niet uitt, maar boeien?! Ik lach even en bijt op mijn lip. 'Die tattoo komt nog wel,' grijns ik. 'Iedereen die beroemd is heeft er eentje,' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik heb er ook een,' zeg ik met een lachje en kijk hem even aan. Vrolijk dans ik verder en kijk hem weer even aan. 'Nee maar wil je mijn achtergrond zien?' Ik haal mijn mobiel uit mijn bh en vergrendel hem. Met een grijns laat ik hem Louis zien. 'Lijkt niet op jouw.' Ik lach even en stop hem weer weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Eten, ben zo terug :))


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    "Ik bedoelde daarmee dat ik dat sowieso niet doe als er mensen bij zijn..." mompelde ik, waarna mijn mond openviel en ik meteen mijn hoofd schudde. Nee, echt niet... Ik wilde niet dat dat werd opgenomen. Ik kwam nergens meer aan het werk zo en mijn moeder hing me op! Ik zat net goed achter die kassa en dadelijk werd ik daarvoor ontslagen.
    "Nee, niet doen..." begon ik, waarna ik een steek door mezelf voelde gaan door het woord wat ik nu moest uitspreken. "A...Alsjeblieft niet."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Grijnzend stop ik mijn mobiel weg en kijk haar aan. 'Zo zo, ze kan nog een beetje beleefd doen' lach ik.
    'Is het gezellig?' hoor ik opeens en ik draai me om. Ik grijns breed, vast een van de zusjes...
    'Waar is de drank? O wacht... De staat helemaal niet boven' zei ze zacht, ik lach even. Ik sla een arm om haar heen, 'drank nodig?' fluister ik in haar oor...


    El Diablo.

    [haha tussencde jongens en de zussen is alleen maar gezeur hahah (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne.
    Wat goed, ik heb haar laten smeken. 'Zo zo, ze kan nog een beetje beleefd doen' lacht Zayn. Ik grinnik en kijk hem aan. 'Ja, wie had dat nou gedacht...' Mijn vingertoppen laat ik steeds een stukje lager zakken. 'Dan maar zonder camera... Ook goed.' Ik keek nog even naar Zayn, die nu bezig was met een andere meisje, die ergens ver weg wel een beetje op Nicki leek. Ik grijnsde breed en richtte mijn blik weer op Nicki. 'Gaan we het nog even gezellig maken dan?' Ik drukte mijn lippen tegen die van haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Mijn ogen vielen direct op Mila, waarna ik haar even aankeek en zuchtte.
    "Mila, hoe ben je in godsnaam boven gekomen?" vroeg ik, waarna ik werd afgekapt door Liam's lippen op die van mij. Shit... Ik moest wel luisteren, aangezien ik anders nog meer moest doen en dat wilde ik niet. Rustig Nicki, onthou dat hij je maar een avondje ziet en dat hij je vanaf dan met rust zal laten. Het is niet dat je verder iets met hem te maken hebt...
    Uiteindelijk ging ik heel langzaam mee in zijn zoen en ik knikte braafjes. Dan was ik ervan af en was hij klaar met drammen, iedereen tevreden. Mijn handen rustten op zijn borstkas en die zou ik daar voorlopig ook houden. Ik beet aarzelend op zijn lip en stapte ietsjes dichter naar hem toe. Eigenlijk vond ik het ook weer niet zo erg... Ik wilde immers seks hebben en nu kon ik het krijgen. Hij mocht dan een asociale, egoïstische idioot zijn, maar hij kon me wel bieden wat ik op dit moment wilde en voor de rest van mijn leven liet hij me met rust! Best makkelijk als je alles nagaat eigenlijk...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Nicki zei iets tegen het meisje dat blijkbaar Mila heette. Uitbundig bekeek ik haar, voordat ik me weer op Nicki richtte en mijn lippen weer tegen die van haar drukte. Na een paar minuten zoende ze me terug en knikte ze. Natuurlijk ging ze seks hebben met mij, ze wilde zelf ook seks, dus ik begreep ook niet waarom ze daarnet zo moeilijk deed. Haar handen lagen op mijn borstkas en tevreden grijnsde ik, had ik het maar weer mooi voor mekaar. Zachtjes beet ze op mijn onderlip, waarna ik mijn mond opende en met mijn tong in haar mond op verkenning uitging. Aan Niall en Zayn besteedde ik even helemaal geen aandacht meer. Zolang ik maar seks met Nicki kon hebben, kwam het wel goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Zijn tong verkende mijn mond voor de zoveelste keer deze avond en ik speelde er kleine spelletjes mee, waarna ik mijn handen tot zijn boxers liet zakken. Zijn broek had hij niet eens aangedaan, wat ik op de een of andere manier best grappig vond overkomen. Ik streelde zachtjes langs het randje van de boxer en uiteindelijk over zijn geslachtsdeel, aangezien zijn erectie ver te zoeken was.
    "De badkamer..." prevelde ik tegen zijn lippen, aangezien ik geen seks ging hebben als drie man gewoon mee konden kijken. Nee, dat ging mij ietsjes te ver. Dat Liam dat leuk vond moest hij weten, maar dan kreeg ik liever een aantal klappen als dat ik hier bleef zitten. Seks bleef voor mij iets besloten, niet iets wat je zomaar gaat doen waar iedereen bij zat.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mila Engullir Jackson.

    'Drank nodig?' hoorde ik opeens in mijn oor. Ik begon wild te knikken. 'Ja graag persoon, wat is je naam eigenlijk?' vroeg ik.
    "Mila, hoe ben je in godsnaam boven gekomen?" vroeg Nicki. Ik keek haar even aan en wees toen op de gang. 'Trap' zei ik droog. Nicki begon meteen weer te zoenen met een of andere jongen die voor haar stond. Tuurlijk hoe kon het ook anders.
    'Waar wil je de drank vandaan halen, en welke?' vroeg ik de jongen die naast me stond


    Let's play a love game.

    Louis William Tomlinson.

    'Zou je willen dan?' vroeg ze waarna ze weer een rondje draaide onder mijn armen door en belande zo weer tegen mijn borst aan ze begon een of andere vage tango dans te doen en ik danste vrolijk met haar mee. Ze begint weer over de tattoo en ik kijk har even aan. 'Niall heeft er ook nog geen, en waar zit jouw tattoo dan? Wacht wil ik het weten?' vroeg ik met een lach. 'Nee maar wil je mijn achtergrond zien?' ik begin te knikken en wacht eigenlijk best wel nieuwsgierig af. Ze haalt haar telefoon te voorschijn en laat mij de jongen zien. 'Lijkt niet op jouw.' zegt ze even lachend waarna ze haar mobiel weer weg stopt. Ik grijns even.
    'Nee, ik ben natuurlijk veel leuker' grap ik met een grijns. Ik liet haar even een stukje vallen waarna ik haar weer opvang en weer stevig vast houd.


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem aan en grijns even. 'Hmm dus de andere drie wel.' Ik houd mijn hoofd schuin en kijk hemmet een lach aan. 'Weet niet. Hij staat hier.' Ik wijs naar mijn rechterborst en shiet in de lach. 'Tuurlijk niet. Ik heb er een op mijn pols.' Ik laat hem mijn pols zien met de tekst stay strong. 'En ik heb er een op mijn schouderblad, maar dienkan je niet zien.' Ik grijns even. 'Niet nu midden tussen de mensen. En op mijn rechter scjouderblad staat een wolf. Die staat voor...' Ik slik even. 'Trouw zijn aan vrienden en familie, doorzetten en niet opgeven.' Ik kijj hem even aan als ik in zijn armen lig en hij me stevig vast houd. Ik glimlach even kleintjes en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson.

    Ik schrok even toen ze naar haar rechterborst wees, maar schoot in de lach toen ze zei dat ze er een op haar pols had en een op haar schouderblad. 'Dat is wel een mooie betekenis' zeg ik met een lach. 'En toch wil ik de wolf zien' zeg ik en trek een pruillipje en lachte toen even. 'Je bent schattig als je dat doet' zei ik dat nou hard op? Ik begon een beetje te blozen en keek naar de grond. Na een tijdje keek ik haar weer aan en beet op mijn lip. Nu deed ik het zelf ach ja.


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem aan met opgetrokken wenkbrauw aan en ga recht op staan. Mijn rug begon een beetje zeer te doen namelijk. 'Wil je hem echt zien? Nou goed dan.' Ik grijns even en pak zijn hand. Ik trek hem achter me aan. Als hij zegt dat ik schattig ben staar ik hem enkele seconde aan. 'Ik ben niet schattig,' zeg ik vastbesloten en kijk hem aan. 'En trek geen pruillip,' lach ik en trek hem weer achter me aan. Ik doe de deur open van een willekeurige kamer en trek Louis achter me aan. Ik zie een paar mensen vrijen op de bank. 'Rot op, deze deur zat niet voo rniks dicht.' Ik kijk naar Louis en bijt op mijn lip. Dna grijns ik even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    CrazyLove2x schreef:
    Mila Engullir Jackson.

    'Drank nodig?' hoorde ik opeens in mijn oor. Ik begon wild te knikken. 'Ja graag persoon, wat is je naam eigenlijk?' vroeg ik.
    "Mila, hoe ben je in godsnaam boven gekomen?" vroeg Nicki. Ik keek haar even aan en wees toen op de gang. 'Trap' zei ik droog. Nicki begon meteen weer te zoenen met een of andere jongen die voor haar stond. Tuurlijk hoe kon het ook anders.
    'Waar wil je de drank vandaan halen, en welke?' vroeg ik de jongen die naast me stond


    Zayn Malik

    Ze begon wild te knikken en ik lach even. 'Ja graag persoon, wat is je naam eigenlijk?' vroeg ze, 'Zayn' grijns ik.
    'Waar wil je de drank vandaan halen, en welke?' vroeg ze, 'beneden, tequila' grijns ik waarna ik haar over mijn schouder gooi.
    Ik loop naar beneden en zoek de tequila terwijl ze nog steeds over mijn schouder hangt...


    El Diablo.