• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nicki Aileen Jackson.

    Voor mijn gevoel vond ik het tempo goed, maar ik was gewoon van het langzame, plagende spelletje en niet van het snelle tempo... Maar goed, omdat ik geen gefrustreerde blikken wilde krijgen voerde ik het tempo maar ietsjes op zodat het voor ons allebei goed genoeg was. Toen ik zijn riem losmaakte liet ik zijn broek afzakken, waarna ik zijn handen op mijn billen voelde en ik zachtjes grinnikte voor zover dat kon. Ik wreef met mijn linkerhand over zijn geslachtsdeel heen zodat hij niet meer al te lang hoefde te wachten. En ikzelf ook niet... Ik liet mijn lippen van de zijne glijden en kuste me een weg naar zijn hals, waar ik zachte kusjes begon de plaatsen en af en toe op zijn huid zoog zodat ik rode plekken achterliet, terwijl ik hem rustig verder streek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik grinnikte even om haar bijnaam voor mij. 'Waarom herkent niemand ons hier toch' Het was eigenlijk ook wel fijn. 'Ik kom uit Doncaster en nee zo vaak heb ik dat niet mee gemaakt nee.' zeg ik. Opeens duwde ze me een beetje aan de kant van een meisje weg.
    'Waarom deed je dat?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Let's play a love game.

    [Even weg, Zo terug (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem fronsend aan. 'Waarvan zou ik je moeten herkennen,' vraag ik hem nieuwsgierig en houd mijn hoofd schuin. Ik bijt op mijn lip en bekijk hem onderzoekend, maar het kwartje viel niet. Ik knik even en glimlach. 'Doncaster,' mompel ik en denk na, maar ik was even mijn hele oriëntatie kwijt. ik wist niet meer waar het lag en ik had ook geen behoefte om erover na te denken. 'Misshien moet ik daar maar een keertje heen,' mompel ik. Ik kijk hem aan en dan om naar het meisje. 'Omdat ze een bitch is,' mompel ik en kijk hem an. 'Oké misschien ben ik dat ook, reageer niet,' grijns ik en kijk hem aan. Ik laat mijn handen van zijn nek vallen en kijk hem aan Ik loop naar debank en plof erop. Uitgeput laat ik me op de bank vallen en sluit vermoeid mijn ogen. Op een één of andere manier was ik moe. Ik voel hoe ik opgetild en lach zachtjes. ik wil net zeggen dat Louis me neer moet zetten en kijk hem aan. Tot mijn grote verbazing, nou ja niet grote verbazing, maar het is Louis niet. Ik kijk de jongen aan die me draagt door de menigte. Ik kijk hem aan. 'Zet me neer.' Hij houd me stevig vast. 'Zet me neer,' zeg ik nu kil en woedend. Ik keek lichtelijk in paniek om me heen voor Louis of voor die krullenbol. Zelfs Nicki en haar slachtoffer waren goed. Iemand. Ik gilde niet, dat durfde ik niet en keek de jongen aan. 'Laat me los,''zei ik weer. Maar luisteren deed hij niet. Zijn pupillen waren groot. Hij was stoned. Hij loopt richting de trap en ik weet dat dit de verkeerde kan op ging. Ik had vaak sex, maar ik wilde zelf bepalen met wie en het toestaan. Dit stond ik niet toe.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne.
    Gelukkig maakte ze mijn riem al los, anders was ik haar een handje gaan helpen. Mijn broek zakte af, en een klein opgelucht zuchtje verliet mijn mond. Met haar linkerhand streelde ze over mijn geslachtsdeel heen, ik murmelde zachtjes wat. Haar lippen verliet die van mij, terwijl die van haar een weg vonden richting mijn hals waar ze zachte kusjes begon te plaatsen en er zouden vast wel een paar rode plekken achterblijven. 'Je bent een gemeen meisje...' Fluisterde ik zachtjes. Dit was het eerste "normale" wat ik deze avond tegen dit meisje had gezegd, en alleen mijn welkomstzin, maar daar had ze niet op gereageerd. Nog nooit had ik zo snel iemand in het bed gekregen. Eigenlijk gaf het me wel goed gevoel.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 21:20 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik lachte zachtjes om zijn woorden en keek eventjes op. "Alsof ik dat niet wist." zei ik zachtjes, waarna ik hem grijnzend aankeek en rustig verder ging met wat ik bezig was.
    Ik wilde niet eens weten wat hij wel niet van me dacht, dat wilde ik nooit weten. Zolang ik maar geen gemene conclusies naar mijn hoofd kreeg geworpen deed ik netjes wat iedereen van me vroeg, maar alleen als ik er zelf zin in had. Als je me ging uitschelden of mishandelen wilde je niet weten wat ik met je deed... Ik mocht dan minder sterk zijn dan een jongeman, maar er was glas genoeg te vinden hier. En schreeuwen kon ook nog altijd. Hoe dan ook...
    Ik stopte met de kusjes in zijn nek en keek eventjes grijnzend naar zijn boxer, waarna ik zijn hals weer kuste, zijn borstkas, buik en uiteindelijk het randje van zijn boxer, waarna ik vragend omhoog keek. Ik deed niets zonder toestemming, misschien krabbelde hij nu terug. Ik wilde namelijk geen huilend jongetje hebben dat dit alleen maar deed omdat zijn vriendjes het van hem eisten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Oké misschien ben ik dat ook, reageer niet,' grijnst Rosalie.
    'Nou ik wou net zeggen dat dat reuze mee viel en dat je erg aardig bent, maar oké als je het niet horen wil' grijns ik terug. Ze liet mijn nek toe en laat haar zelf op de bank zakken. Opeens zag ik een jongen op haar af stappen en haar op tillen ik dacht dat ze hem wel kende, maar toen ik net weg wilde lopen hoorde ik haar 'Zet me neer' zeggen en hij luisterde niet. Ik besloot het maar even in de gaten te houden en sloop achter de man en Rosalie aan. 'Laat me los' weer reageerde hij niet. Hij liep naar de trap toe. Ik had zo'n gevoel dat dit niet goed ging.
    'Laat. Haar. Los. Hoor je haar niet ofzo?' zeg ik terwijl ik recht op ga staan zodat ik er sterker uit zag.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Ik murmelde wat en volgde al haar handelingen. Eerlijk gezegd ging het allemaal veel te langzaam, maar ik wilde haar niet opdringen, wie weet waar ze dan wel toe in staat zou zijn. Ik zuchtte zachtjes. Op dat moment stopte ze met de kusjes, keek grijnzend naar mijn boxer en drukte vervolgens haar lippen weer in mijn hals, richting mijn borstkas, buik en uiteindelijk kwam ze uit bij het randje van mijn boxer, waarna ze me aankeek. Ik beet op mijn lip. Dit zag er echt heel sexy uit en wist nog net een kreun te onderdrukken. Ik knikte langzaam, ik had ook geen idee waarom ze er ineens gestopt mee was, zolang ze maar weer verder ging, zouden we vriendjes blijven. Als ze het niet zou afmaken, dan was ze nog niet jarig.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 21:34 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Nu wil ik weten wat er gebeurt als Nicki stopt... x'D Je maakt me nieuwsgierig! ;o)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Hehe. Je kan het doen... ;p]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Flow

    Net als hij de trap op wilt lopen, hoor ik een bekende stem. Die van Louis. Ik kijk naar hem en dan naar de jongen. Hij loopt langzaam de trap weer af. 'Dus ik moet haar weer loslaten,' grijns hij. Ineens verdwijnen zijn armen. Ik grijp me aan zijn nek vast om niet te vallen. Net voor de grond vangt hij me op. Daardoor kwame zijn spieren te voorschijn. Ik slik. 'Ze houdt me vast. Zie je, ze wil dit.' Ik staar de jongen ana. 'Je laat me los. Je moet luisteren naar wat ik zeg.' Hij lacht schamper. 'Mij commanderen?' Ik kijk hem vuil aan. 'Dat hoorde je goed.' Een zelfverzekerd gevoel ging door me heen. 'Als jij me niet neerzet, niet de voordeur uitloopt dan krijg je spijt met wat je doet.' 'O ja,' lacht hij. 'Ja, ik zal je aanklagen?' 'Voor wat?' 'Wat denk je zelf. Aanranding?' Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk hem aan. Hij wilt protesteren, maar ik had hier genoeg van. 'Zet me gewoon neer ja. Zoek een ander slachtoffer! Een meisje die wel wilt. Ik ben moe ja!' Ik grom en kijk hem aan. Als hij me nog niet neer zet speelt woedde op en geef ik hem vol een klap met mijn vuist. In een reflex laat hij me los en ik beland met mijn voeten op de grond, maar ga wel hard door mijn enkel. Dankzij mijn hoge enkel. Ik klem mijn kaken op elkaar om de pijn te verbergen. 'Misschien moet je een keer luisteren.' Ik trek hem ruw aan zijn arm mee en open de deur. Ik duw hem hardhandig naar buiten en gooi de voordeur vol dicht. Ik haal diep adem en zucht diep. Ik had hem hard geslagen... Alle woedde had ik op hem afgericht. Ik kijk om naar Louis en kijk hem even zwijgend aan. 'Wil je nog wat drinken?' Vlg loop ik langs hem heen. 'Wakker blijven,' mompel ik tegen mezelf en zucht diep.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik glimlachte zwakjes toen hij toestemming gaf en ik wilde net zijn boxer omlaag trekken, totdat ik een klap hoorde op de trap en ik in een reflex overeind kwam. Gelukkig voor mij had ik alleen mijn shirt uit... Ik trok snel mijn shirtje over mijn hoofd, mompelde een excuus en liep naar de trap toe, waar ik een grinnikende Lizzy zag staan.
    "Liz, wat gebeurde er?!" schreeuwde ik naar beneden, waarna het meisje opkeek en het verhaal aan me uitlegde. Ik knikte begrijpend en zuchtte even. Dadelijk was Rosalie van streek... Die jongen moest zijn poten thuis houden. Ik was trouwens wel bits geweest tegen haar, maar ik had zo mijn redenen. Misschien had ze gewoon geluisterd en was ze nu hartstikke van streek door die jongen, je wist het maar nooit.
    Ik zuchtte, liep terug naar mijn slaapkamer en keek de jongen verontschuldigend aan. "Ik moet gaan." zei ik, waarna ik mijn kleding weer recht trok omdat ik dat net was vergeten. De reden ging hem niks aan...
    "Je kan mijn nummer hebben als je wilt, maar nu komt het niet uit."

    (Tadaa... ;D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Verbaasd kijk ik naar wat er net allemaal was gebeurd. Dat meisje was sterker dan ik had verwacht. 'Wil je nog wat drinken?' vroeg ze terwijl ze langs me heen liep. Ik pakte haar vast bij haar arm en keek haar doordringend aan. 'Gaat het wel? Je ziet er best wel moe uit eigenlijk' zeg ik. 'Niet kwaad ofzo bedoeld' zeg ik er maar snel achter aan voordat ze het nog verkeerd opvatte.


    Let's play a love game.

    [Poor Liam, ahaha.]
    Liam Payne.
    Net op het moment dat het meisje mijn boxer wilde uittrekken hoorde ze een klap van beneden en in een reflex stond ze recht overeind, waarna ze al snel de kamer uit verdween. Verbluft staarde ik haar na. Ze had me serieus achter laten? In deze toestand? Hier ging ze voor boete. Het boeide me niet dat ik alleen in een boxer rond liep en een t-shirt, zolang ik die bitch maar terug hier kreeg en ze haar onafgemaakte werkje af ging maken. Al moest ik haar dwingen. Net op het moment dat ik de kamer uit wilde lopen kwam ze terug, direct grijnsde ik. 'Ik moet gaan,' zei ze alleen, waarna ze haar kleding recht trok. Ik trok een wenkbrauw op en zette een paar passen in haar richting. 'Je kan mijn nummer hebben als je wilt, maar nu komt het niet uit.' Vervolgde ze. Ik snoof even, terwijl een kwade blik zich in mijn ogen vormde, dat wist ik zeker. 'Nee.' Was het enige wat ik zei, ze ging mij niet verlaten. 'Je gaat niet eerder weg voordat je mij hebt geholpen. De rest van de avond kan je doen wat je wilt, desnoods met andere jongens seks hebben, maar... Je blijft nog even hier.' Ik zette nog een paar passen in haar richting, zodat ik een paar centimeter voor haar stond. Met mijn hand pakte ik haar -haar vast en duwde haar met haar hoofd omlaag. 'Pijpen.' Siste ik kwaad.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Wie wil Zayn meeten? Hij staat maar tegen de muur met een fles tequila en een sigaret ;p ]


    El Diablo.