• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nicki Aileen Jackson.

    Toen ik tegen de muur aankwam haalde ik mij schouders op en wreef pijnlijk over mijn hals heen. "Ook leuk om dat te weten."
    Jezus, en dan noemden ze mijn familie gestoord?! Een dronken Mila was nog verstandiger en die danst met standbeelden midden in de stad als ze aangeschoten is! Nou, dat zegt toch wel wat...
    Ik wierp de jongens alle drie een venijnige blik toe en trok mijn kleding weer recht, waarna ik een hand door mijn haren haalde en naar de deur keek. Helaas stonden ze nogal in de weg.
    "Mag ik nu gaan?" vroeg ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Malino schreef:
    [Weetje, ik zou bijna denken dat Liam en Zayn er ook bij horen o.o ]


    [Waar bij horen? x'D Sorry, zit aardrijkskunde en geschiedenis te leren, dus ik ga neem alles nogal traag op. :p]


    Take me to wonderland

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem grijnzend aan en bijt op mijn lip. 'Dat wil jij wel weten he?' Ik lach en kijk toe hoe hij begint te dansen. Het zijn grappige moves en met een grijns doe ik met hem mee. 'Jongens als Zac Efron staan op mijn achtergrond, maar op dit moment gewoon een jongen van internet,' grijns ik en kijk Louis aan. Met een grijns doe ik mee met zijn achterlijke moves. Het is dat ik dronken ben, anders had ik nooit iets gedaan. Of nou ja, ik weet niet of ik echt dronken ben, maar het is een excuus. Ik pak zijn handen vast en begin vrolijk te dansen met hem. Met een lachje kijk ik hem aan en bijt even op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Waar bij horen? x'D Sorry, zit aardrijkskunde en geschiedenis te leren, dus ik ga neem alles nogal traag op. :p]


    [Ha, bij de drie zusjes x'D Ze zijn nou ook niet de liefsten xd ]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    (...)

    [Ha, bij de drie zusjes x'D Ze zijn nou ook niet de liefsten xd ]


    [Ik heb ook al gedacht: Wi heeft het in hun hoofd gehaald om 1D naar die meiden te sturen? Ze komen nog erger buiten. x'D]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Jongens als Zac Efron staan op mijn achtergrond, maar op dit moment gewoon een jongen van internet,' grijnst ze. Ik knik even en zie dat ze met mijn moves mee doet en lach even. Ze pakte mijn handen vast en ik liet haar even een rondje draaien.
    'Zozo, en wat voor een jongen dan precies?' schreeuwde ik om over de muziek heen te komen. Ik keek even rond en kon Zayn en Niall nergens meer bekennen terwijl Nicki nog had gezegd dat ze hier ook waren. Misschien had Nicki hun ook wel weg gestuurd, maar hadden het niet meer voor elkaar gekregen om terug binnen te komen.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Zayn had Nicki, braaf, los gelaten. Ik schudde mijn hoofd en pakte haar bij haar arm vast. 'Nee. Je hebt me nog steeds niet gegeven wat ik wil. Eerder ga jij deze kamer niet uit...' Ik grijnsde vies naar haar en liet mijn blik even over haar lichaam glijden, het was zo zonde, het had zo'n leuk meisje kunnen zijn. Ik duwde haar weer tegen de muur aan, ging tegen haar aanstaan en bracht mijn lippen naar haar oor. 'Dus, hup, leef je uit...' Ik beet zacht in haar oorlel, waarna ik haar weer aankeek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Heeft er iemand bezwaar als ik Mila even dronken naar Nicki en co laat waggelen? Kan ik ook nog iets met haar doen x'D}


    Let's play a love game.

    (De manager die heel toevallig stoned was stuurde de jongens op ze af en dacht zo ook nog in het nieuws te komen met de jongens, omdat de meisjes hopeloos zijn en hij dacht dat de jongens hun konden helpen. ^^ Maar misschien kunnen ze elkaar nu juist helpen. x'D Ik ben benieuwd hoe het gaat als ze vertellen dat ze vanaf nu naar de vijf jongens moeten luisteren. ;p
    Lynn: *Draait rondjes als een of andere garnaal die stoned is*
    Mila: *Danst met een bezem en negeert het verder*
    Nicki: *Flipt uit, gooit met alles wat ze tegenkomt en sleurt de eerste de beste jongen achter haar aan naar haar kamer*

    Succes. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Nee hoor xD ]


    El Diablo.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem grijnzend aan. 'En waarom wil jij dat weten,' vraag ik met een lach en hij laat me een rondje draaien, waardoor ik dicht tegen hem eindig. Ik grinnik. 'Een jongen met een sixpack, bruin haar en blauwe ogen,' grijns ik. 'En een tattoo. Ik weet zijn naam niet.' Ik grijns even en stap dan weer naar achter met zijn hand nog steeds vast. Ik grijns en dans vrolijk door. We waren nu zo aan het dansen, dat niemand me kon schuren en dat voelde op zich wel even fijn. Niet dat ik er problemen mee had dat jongens me schuurde. het gaf me best een trots gevoel. Alsof ze me wilde. Ik dacht er nooit overna dat ze me gebruikte, maar dat deed ik bij hen ook. Dus deed dat er niet toe. Bij Louis was het anders. We hadden plezier op een andere manier.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nicki Aileen Jackson.

    Wat had ik vandaag toch met muren? Hoe vaak was ik daar nu al tegenaan geduwd? Ik schudde mijn hoofd en rilde bij zijn aanrakingen, maar bewoog me verder niet.
    "Je bent gek." zei ik, waarna ik een wanhopige poging deed om hem van me af te duwen. "Ik vertik het al helemaal om dit te doen alsof ik voor de camera staan. Zo gestoord ben ik nou ook weer niet."
    Kon nou niemand naar boven rennen om mij heel even hier weg te slepen?! Desnoods een of andere nerd die me wiskunde wilde leren...
    "Ik ben je hondje niet." zei ik zachtjes, waarna ik hem een verontwaardigde blik toewierp en mijn wenkbrauwen optrok.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (De manager die heel toevallig stoned was stuurde de jongens op ze af en dacht zo ook nog in het nieuws te komen met de jongens, omdat de meisjes hopeloos zijn en hij dacht dat de jongens hun konden helpen. ^^ Maar misschien kunnen ze elkaar nu juist helpen. x'D Ik ben benieuwd hoe het gaat als ze vertellen dat ze vanaf nu naar de vijf jongens moeten luisteren. ;p
    Lynn: *Draait rondjes als een of andere garnaal die stoned is*
    Mila: *Danst met een bezem en negeert het verder*
    Nicki: *Flipt uit, gooit met alles wat ze tegenkomt en sleurt de eerste de beste jongen achter haar aan naar haar kamer*

    Succes. ;p)


    [Ik ging echt zo hard plat met Lynn. x'D]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Een jongen met een sixpack, bruin haar en blauwe ogen, en een tattoo' zei ze grijnzend. Ze stapte een stukje naar achter wat ik eigenlijk best wel jammer vond, ik vond het wel gezellig zo. 'Dat lijkt eigenlijk best wel veel op mij, op de tattoo na dan*' zeg ik met een lach. Ze had mijn hand nog altijd vast en ik keek er even glimlachend naar. Ik keek haar weer aan en beet even op mijn lip.

    *Ik doe maar even dat Louis geen tattoo heeft :p.

    Mila Engullir Jackson.

    Ik was zo dronken als een lamp en zocht naar drank, nee ik had nog altijd niet genoeg gehad. En ik had geen idee of lampen eigenlijk wel dronken konden zijn, maar bij deze. Na een tijdje de trap op gelopen te hebben stopte ik even uit geput. Toen ik weer op adem was gekomen viel het me pas op dat ik twee tredes omhoog was gekomen, hoe kon dat nou? Ik begon weer te lopen hoe ik dat eerst ook had gedaan en kwam tot de conclusie dat ik al die tijd verkeerd om stond en een trede omhoog liep en dan weer een omlaag. Ik draaide me snel om, waardoor ik viel en ik schoot in de lach. Kruipend ging ik de trap op en eenmaal boven aan gekomen stond een koppeltje hevig tegen een muur aan te zoenen. 'Slik elkaar niet in' zei ik hard en strompelde verder. Waar zou de drank zijn. Ik kroop door de gangen en besloot maar een paar deuren open te gooien. opeens zag ik Nicki staan met een of andere jongen achter zich en nog twee andere jongens in de kamer. 'Is het gezellig?' mompel ik waarna ik op sta en mijn kleren even afklop. 'Waar is de drank? O wacht... De staat helemaal niet boven' zei ik zacht.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Een klein beetje verontwaardigd keek ik haar aan. Wat jammer dat ze nu ineens zo veranderd was... Net had ze er nog zo'n zin in. Ik schudde mijn hoofd. 'Er zijn geen camera's,' grinnikte ik. 'Maar daar kan ik wel voor zorgen, als je -je daar beter bij voelt... Niall of Zayn heeft vast wel zijn mobiel bij,' grijnzend keek ik Nicki aan, voordat ik blikte op Niall en Zayn. 'Er zijn genoeg manieren om iets te regelen...' Met mijn vingertoppen streelde ik even over haar kaak heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you