• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik zuchtte zachtjes en hees mijn rugzak iets verder over mijn schouder heen, in de verte hoorde ik al wat muziek, ik snakte naar een biertje of iets met alcohol erin, hopelijk was het daar te vinden. De deur was open, dus ik kon zo naar binnen stappen, mijn tas liet ik al achter bij de voordeur en pakte een klein glaasje waar waarschijnlijk wat van alcohol in zat. Ik sloeg het in een keer achterover en likte over mijn lippen. Al een paar uur had ik niet gehad en ik had er nu al last van. Ik zette een paar passen verder en observeerde de ruimte, ik zag Zayn staan met een meisje, voor de rest had ik nog niemand bekens gezien, waar de rest van de boys uit hing had ik geen idee van. Maar dat meisje waar Zayn mee stond te praten zag er wel sexy uit, ik grijnsde en liep op hun af. Ik maakte een gebaar naar Zayn dat hij zijn mond moest houden, en vervolgens sloeg ik van achter mijn armen om het meisje heen. 'Hm, je ziet er goed uit... Zin in een gezellig nachtje?' Ik liet mijn handen iets omhoog glijden en hield ze net stil onder haar borsten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    'Omdat jouw sloerie vrienden het erover hebben' zeg ik. 'En trouwens, ik ben niet degene die elke nacht met een ander in bed ligt, en nee ik hoef je niet lang te kennen. Ik weet genoeg' snuif ik. 'Genoeg om te weten dat jij een slet bent, die met iedereen het bed induikt omdat ze op wil vallen. Zal ik je eens wat duidelijk maken? Iedereen kent je omdat je bekend staat als de grootste slet' sis ik. 'Liam, wil je zo laag zinken?' sis ik...

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:49 ]


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Mijn gezicht vertrok even toen jij mijn vrienden erbij begon te betrekken, want daar kon ik absoluut niet tegen. Van mijn vrienden bleef je af... Een ding was wel waar, ik was bekend hier... Alleen wist niemand de reden waarom ik nou eigenlijk zo was geworden. Ik wilde niet eens opvallen, dat kon me helemaal niks schelen. Al lette helemaal niemand op me. zolang ik maar wat liefde kreeg vond ik het best. Wat je liefde kon noemen trouwens... Maar goed, zo voelde het voor mij.
    Ik voelde opeens een jongen zijn armen om mijn middel, alhoewel, een stuk hoger... Rondom mijn ribben eigenlijk. Ik keek Zayn even met één opgetrokken wenkbrauw aan en stapte toen heel nonchalant een stuk naar achteren, waarna ik even tegen hem aan schuurde en Zayn een waarschuwende blik gaf. Als ik iets kreeg, was het ook van mij...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lynn Johanne Jackson
    Rosalie was achter 1 van mijn zussen gehaan en hier zat ik dan verveeld. Ik nam een drankje en deed er dan ongezien een poedertje in die ik van Felix had gekregen en daarna dronk ik het op. Ik had wel zin in een beetje fun ,dus kom maar op met de pret.
    Ik liep weer de dansvloer op en begon met de mensen mee te dansen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Flow

    Ik staar Nicki verbijsterd na en bijt hard op mijn lip. Ik zou haar nu hard achterna hebben willen lopen en haar voor een keertje tegenspreken. Zeggen wat ik vind, maar zoals altijd bleef ik staan en pikte ik het. Er waren zoveel leuke momenten die we hadden, maar soms... Soms voelde ik me gebruikt, gewoon iemand voor de lol als ze zich verveelde. Nicki was gewoon... Twee persoonlijkheden. Ze kon heel lief doen, maar ook zo gemeen. Ik sla mijn ogen even neer en draai me langzaam om. Ik laat mijn blik kil worden en schraap mijn keel. Ik kijk naar mijn stalker. 'Echt zout op,' zeg ik kil tegen hem. Mijn stem klinkt ijskoud en mijn ogen staan emotieloos. Dat had ik mezelf aangeleerd als ik me kwetsbaar voelde. Ik zucht als hij wegloopt en richt me tot de twee jongens. 'Jullie hebben het feest verpest,' mompel ik en kijk ze aan. 'Ik hoop dat dat een goede reden had,' vervolg ik emotieloos en kijk ze aan. Mijn vrolijke humeur was als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik drink met grote slokken mijn glas leeg en gooi die in een hoek. Een hard gerinkel galmt door de hal en ik kijk de twee aan. Ik twijfelde of ik hem binnen moest laten en kijk hem aan. Mijn harde blik verdween en ik zucht. 'Ze vermoord me,' mompel ik. 'Als ik je binnen laat,' verduidelijk ik en kijk hem aan. 'Waarom wil je binnen komen? Als je binnenkomt en ze ziet je krijg je een glas naar je kop en eindig je in het ziekenhuis.' Ik kijk hem aan. Ja, ik zag het Nicki doen. Na even te blijven staan stap ik opzij en kijk hem aan. 'Als jij me maar beschermd als ze me wilt doden,' zeg ik met een kleine glimlach en kijk hem aan. 'Meneer de matroos,' zeg ik met een kleine lach, aangezien ik zijn naam niet wist.


    [Lou of Hazzaa? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne.
    Ik merkte dat er een gespannen sfeer tussen Zayn en het meisje hing, maar veel aandacht besteedde ik er niet aan toen ze een paar passen naar achteren zetten, en ze tegen me aanschuurde. Hm, die had er duidelijk zin in, daar hield ik wel van, iemand met actie. Mijn vingers liet ik weer terug richting onderen glijden, en zo onschuldig als ik was liet ik ze onder haar t-shirtje glijden, volgens mij had dit meisje er helemaal geen problemen mee, mijn onderlichaam schuurde ik ook zachtjes tegen haar billen aan. Eens zien of ik nu al beet had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik rol met mijn ogen en loop de keuken uit. 'Krijg je spijt van' zeg ik nog.
    Ik loop de overvolle kamer weer in en kijk rond. Niks te doen..
    Waarom deed ik dit ook alweer? Ik kon ook gewoon weggaan, ze kunnen me toch niks maken...


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik liet de jongen zijn gang gaan en voelde hoe zijn vingers zich een weg zochten onder mijn shirtje, waarna hij zachtjes tegen me aan schuurde en ik eventjes op mijn lip beet. Eindelijk iemand die wel een meisje haar zin kon geven... Ik kende de jongen niet eens en had hem eerlijk gezegd niet eens bekeken, maar zijn handelingen voelden goed genoeg aan. Ik draaide me om in zijn armen en liet mijn blik even over hem heengaan, waarna ik goedkeurend glimlachte. Lelijk was hij in ieder geval niet... Ik liet mijn vingers eventjes speels over zijn borstkas glijden. Ik hoorde dat Zayn bij ons wegliep en rolde even met mijn ogen. Rust in de keuken... Alleen nog maar ik en hem. Ik gaf de jongen een vragende blik en beet op mijn lip, afwachtend. Ik wilde eerst eens zien welk type we vandaag zouden hebben.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Het meisje draaide zich om in mijn armen, waarna ze haar blik over mijn lichaam heen liet gaan en vervolgens goedkeurend glimlachte. Dit meisje zag er niet alleen van achteren goed uit, maar ook van voren was ze nog eens sexy, ik was al vrij benieuwd hoe ze zou zijn tijdens de seks. Ik ging er al vanuit dat we dat zouden hebben. Maar je wist maar nooit wat er kon gebeuren, desnoods moest ik haar vastbinden om het voor elkaar te krijgen, deze avond zou ik seks hebben met iemand, maakt niet uit met wie. Speels liet ze haar vingers over mijn borstkas glijden, waarna ik merkte dat Zayn wegliep. Nu waren we alleen, met zijn tweetjes. Het meisjes gaf me een vragende blik en beet op haar lip, ik grijnsde uitdagend naar haar, voor ik mijn handen richting haar rug liet glijden en haar zo dichter tegen me aantrok. Een seconde keek ik haar aan, waarna ik ruw mijn lippen met die van haar verenigde.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 19:27 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Zijn lippen waren zo zacht als fluweel, maar zijn handelingen waren ruw en dat maakte hem helemaal compleet. Tevreden kuste ik hem terug, waarna ik zo dicht mogelijk tegen hem aan ging staan en op zijn onderlip begon te sabbelen om toegang te verkrijgen tot zijn mond. Mijn ene hand plaatste ik op zijn bovenbeen om zo langzaam van boven naar beneden te strelen en rondom zijn geslachtsdeel. Verder raakte ik hem daar niet aan, ik hield wel van plagen. Mijn andere hand hing losjes langs zijn middel omdat ik die simpelweg ergens kwijt moest. Als ik het goed had was hij pas net hier en ik verbaasde me over zijn snelheid om een meisje te krijgen, maar zolang ik maar seks had vandaag vond ik het wel best.


    Reading a good book is like taking a journey.

    {Ik leef weer, ga nu reageren met LOu :)}


    Let's play a love game.

    Louis William Tomlinson.

    Ze liet ons uit eindelijk binnen stappen en ik keek haar blij aan.
    'Als jij me maar beschermd als ze me wilt doden, Meneer de matroos' waarom noemde iedereen mij toch matroos? Misschien omdat ik me nog niet voorgesteld had, dat zou misschien ook handig zijn.
    'Mijn naam is Louis' zei ik blij. Toen ik naar binnen stapte en Harry achter me aan trok.
    'En als Nicki jou wil vermoorden hang ik wel even de superman uit' grijnsde ik.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Uiteraard kuste ze me terug, wat ik al wel verwacht had, waarna ze nog wat dichter tegen me aan kwam staan en aan mijn onderlip sabbelde. Ik grijnsde licht en opende mijn mond, met mijn tong verkende ik haar mond. Haar ene hand kwam terecht op mijn bovenbeen, en ze streelde langzaam van boven naar beneden om mijn gelachtsdeel over te slaan. Een gefrustreerde grom verliet mijn mond, ik verlangde naar seks, het was bijna twee dagen geleden dat ik het voor het laatst had gehad, te lang. Haar andere hand hing rustig rondom mijn middel. Mijn handen liet ik richting de sluiting van haar bh glijden, om die in een seconde open te hebben gemaakt, vervolgens trok ik haar bh uit en liet mijn handen weer terug richting haar borsten glijden. Met mijn vingertoppen streelde ik rondom haar tepels, af en toe draaide of kneep ik er zachtjes in.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 19:58 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Louis dus,' grijns ik en neem met een scheve grijns zijn hand aan. 'Rosalie.' Ik kijk hem even aan en dan naar de krullenbol achter hem. 'Hoi krullie,' grinnik ik. Dan kijk ik ze beiden aan en houd mijn hoofd schuin naar Louis. 'Dus jij denkt Nicki aan te kunnen?' Ik grinnik en schud mijn hoofd. Dan gooi ik de voordeur dicht en loop voor ze uit de keuken in. Ik zie Nicki staan met een jongen. Ik looop gewoon langs ze heen. Ik was het wel gewend en andersom ook volgens mij. Ik pak een hele fles bacardi en draaide de dop open voordat ik grote slokken nam en terug liep naar de jongens. 'Heeft iemand van jullie sigaretten of iets?' Ik kijk ze vragend aan en bijt op mijn lip, terwijl ik Louis de fles voor houd. 'Ook wat,' vraag ik met een lachje. Ik weet dat ik nu echt ver heen was en ook dat ik nu om alles zou gaan lachen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik speelde een spelletje met zijn tong en trok mijn wenkbrauwen toen ik hem gefrustreerd hoorde grommen, maar dat deed ik uit een reflex. Ik voelde hoe mijn bh werd los geklikt, uitgetrokken werd om vervolgens mijn tepels te gaan verwennen. Een zachte kreun ontsnapte uit mijn mond en ik zoende hem ietsjes ruwer, waarna ik één keer heel langzaam over zijn geslachtsdeel streek om de kus vervolgens te verbreken. Ik keek hem met een grijns aan en haalde zijn handen onder mijn shirt vandaan. Mijn bh kon in de keuken blijven liggen, niemand die er last van had. En als diegene dat wel had ruimde die het maar op. Ik stapte langzaam bij de jongen vandaan om me vervolgens om te draaien en heupwiegend naar de trap te lopen. Als hij me achterna kwam wist ik genoeg. Zo niet, had hij pech. Ik ging geen seks hebben in een keuken waar iedereen gewoon naar binnen kon lopen... Niet dat het op mijn kamer niet kon, maar niet veel mensen hadden boven iets te zoeken.


    Reading a good book is like taking a journey.