• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek de krullenbol minachtend aan. "Omdat hij me irriteerde en dit wel mijn huis is." zei ik, waarna ik in de lach schoot om zijn opmerking. En nu?! Moest ik bang worden of zo?! Ging hij mijn haren krullen?
    "Rustig aan, schat. Dadelijk vallen je haren uit de krul." zei ik met een glimlachje, waarna die meteen weer verdween en ik Louis een ongelovige blik toewierp.
    "Denk je soms dat ik gek ben? Jij loopt mijn feest hier wat te verzieken en zegt me dan dat ik onaardig doe?! Flikker een eind op, zeg."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek haar kwaad aan. ''Ik heb je tenminste niet zitten te beledigen... Niet zo erg tenminste! En jij begon!' schreeuwde ik. Tja nu kon ik het wel bijna vergeten om weer terug binnen te komen.
    'Ik doe alles om weer terug binnen te komen, zeg maar wat ik moet doen!' smeekte ik. Misschien dat dat hielp. Ik denk het niet, maar het viel te proberen.

    {Kort}


    Let's play a love game.

    [Ben er weer/ Wat heb ik gemist? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Ben er weer/ Wat heb ik gemist? ]


    (Nicki zoekt ruzie met de helft van de gasten en Lynn wilde met Rosalie praten. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics. Waar kan Liam alvast heen? Eerst de rol maken, natuurlijk. ^^ Hehe.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    [Mijn topics. Waar kan Liam alvast heen? Eerst de rol maken, natuurlijk. ^^ Hehe.]


    (Liam kan naar de deur en dan zal Nicki hem daar wel uitkafferen. x'D Misschien kan Mila of iemand anders Nicki dadelijk even wegslepen, want volgens mij gaat ze nog slaan... ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Rosalie komt wel (: Dan kan Lynn naar Zayn? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xAmore schreef:
    (...)

    (Liam kan naar de deur en dan zal Nicki hem daar wel uitkafferen. x'D Misschien kan Mila of iemand anders Nicki dadelijk even wegslepen, want volgens mij gaat ze nog slaan... ;$)


    [Dan gaan ze ruzie zoeken, yay. Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Uhm, jullie mogen Niall besturen als jullie daar zin in hebben, want ik zit te kloojen met mijn Frans proefwerk en het schiet niet echt op. Dus ik kan niet reageren. Je mag alles doen, maar vermoord hem niet. Nog niet. :p]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    [Uhm, jullie mogen Niall besturen als jullie daar zin in hebben, want ik zit te kloojen met mijn Frans proefwerk en het schiet niet echt op. Dus ik kan niet reageren. Je mag alles doen, maar vermoord hem niet. Nog niet. :p]


    (Ik doe Niall dan wel even, ik weet toch wat je wilt en niet. :3 Ik zal hem niet vermoorden... x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk op als iedereen een beetje zijn eigen gang gaat. ineens hoor ik een stem en kijk naar Lynn. Ik glimlach naar haar. 'Ja wel lachen,' grijns ik. Ik kijk om me heen en mompel binnensmonds. Waar was Nicki nou weer heen? Ik zucht. 'Hé Lynn, ik ga even je zus zoeken,' grijns ik naar haar. Ik loop eerst de keuken in en schenk vlug wat drinken in. Met het drinken in mijn hand loop ik de hal in. Ik trek mijn wenkbrauw op als ik alle drukte in de gang zie. 'Het feest is binnen hoor,' zeg ik met een grijns en ga naast Nicki staan. Ik neem grote slokken van mijn drinken en zie nu pas de boze uitdrukkingen. Ik kijk even heen en weer. 'Nicki,' zeg ik met een lachje en grijns even. 'Waarom lach je niet?' Ik kijk haar grijnzend aan en begin voor haar te dansen, voordat ik haar pols vast pak en begin te trekken. 'Feestje, ik was je aan het zoeken. Een of andere gast stalkt me en hij is zooo afschuwelijk,' zeg ik dramatisch. Ik kijk om naar de jongens en dan weer naar Nicki. Mijn hersenen werkte te sloom om te beseffen dat er ruzie was.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles

    Had ze nu echt dat haar minachtende blik iets zou uitmaken. 'Ja,het is inderdaad jou huis, maar Louis of iemand anders buiten zetten omdat die je irriteerde? Je moet toch echt met iets beters komen om indruk te maken op mensen, en niet iets door andere op laten lossen' zei ik, en een kleine grijns speelde rond mijn lippen. Lach nog maar nu het kan, want straks zal je wel anders reageren. Het koste me dan wel moeite om zo rustig te blijven, en geen verkeerde dingen te zeggen, of te slaan. We moesten hier natuurlijk nog wel blijven.. 'Ik ben rustig, en laat me niet lachen door je opmerkingen' zei ik en een zucht verliet mijn mond door de reactie van Louis en haar. Waar ben ik ergens in beland?
    'Lou het smeken werkt echt niet' zei ik en richtte mijn blik weer op het meisje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nicki Aileen Jackson.

    Toen ik merkte dat Rosalie naast me stond liet ik een opgeluchte zucht uit mijn mond ontsnappen. Tenminste nog iemand die me een beetje blij kan maken...
    "Welke gast? Bedoel je die bruinharige met dat zwarte shirt?" vroeg ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok en eventjes naar de jongens keek en ze een woedende blik toewierp.
    "Waarom gaan jullie niet gewoon weg en vallen jullie lekker iemand anders lastig?" vroeg ik, waarna ik mijn aandacht weer op Rosalie vestigde en haar glimlachend aankeek. Ik kon heus wel lief zijn hoor, vraag het maar aan Rosalie... Je moest me alleen maar respecteren en me laten.
    "Kom, we gaan. Ik jaag je stalkertje wel even weg." zei ik met een grijns.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk naar Nicki en knik. 'Hij ja, echt een irritante gast,' zucht ik en kijk om naar de jongens. Wie waren dat? Ik kijk naar Nicki en knik. Ik spring vrolijk op haar rug. Lachend kijk ik haar aan. 'Houd je wel toch,' vraag ik grijnzend en bijt op mijn lip. Dan laat ik me toch van haar rug afzakken. Op dat moment komt die jongen de kamer in. Ik kijk hem strak aan. Hij grijnst dommig. 'Ga weg,' zeg ik verveeld. Hij blijft staan. Ik draai mijn rug naar hem om en kijk naar de andere twee jongens. 'En wie zijn jullie? En waarom staan ze buiten als het feest binnen is,' vraag ik Nicki. Ik kijk haar met een lachje aan. 'Wie zijn al die hotte boyz met wie je bent,' fluister ik giechelend in haar oor en kijk haar met vrolijke ogen aan. Dan kijk ik weer naar de jongens en stap uitnodigend opzij, zodat ze naar binnen kunnen. 'Mag toch wel,' vraag ik Nicki met een lachje en kijk haar even met een schuin hoofd aan. 'Als zij nou naar binnen gaan en die andere gast naar buiten,' stel ik voor en grinnik even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson.

    Er kwam een meisje bij staan en trok Nicki half met haar mee ze had het over een jongen die haar stalkte of zoiets.
    ''Lou het smeken werkt echt niet' zei Harry. Ik keek even naar Nicki toen ze weer begon te zeuren dat we weg moesten gaan.
    'Bij de meeste mensen werkte smeken wel' legde ik Harry uit. 'Ik ben er trouwens al ahter wat madam hier haar verslaving is... Zal ik het maar zo zeggen... Ze heeft een verslaving aan jongens... En in bed... Samen... tegelijk' fluisterde ik. Harry moest de hint denk ik toch wel begrijpen.


    Let's play a love game.