• Het is de 18e eeuw wanneer het prachtige schip Medusa wordt overvallen door een plotselinge storm. Veel bemanningsleden komen hierbij om, het grootste gedeelte van de voorraden verdwijnen in zee en het schip loopt veel schade op. De kaptein, Ace __ besluit aan te meren bij Tortuga, daar zijn immers al bij in de buurt. Daar zullen zij verblijven tot het schip gemaakt is en er nieuwe bemanningsleden en voorraden zijn. Helaas kost dit alles wel veel geld en dat hebben ze niet zo één, twee, drie, dus zullen ze gauw met een oplossing komen mochten ze ooit nog met de Medusa willen varen.


    Belangrijk:
    Deze RPG heeft zoals jullie merken geen erg vaste verhaallijn, jullie zijn dus behoorlijk vrij te doen wat je wilt. Om deze RPG lopende te houden zijn er dus ook allerlei aparte personages nodig en laat ik wat meer toe (geen magische/futuristische dingen), in de eerste post zal ik een aantal ideeën zetten.

    Alleen meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijft (rond 350 woorden of meer) en bereid bent dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoet aan RPG's waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoet aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker hebt met school, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als dit zelf ook doet.
    5) Je personages niet enkel één op één gesprekken laat voeren met steeds dezelfde persoon.

    Regels:
    - Je houden aan het bovenstaande.
    - Niemand buitensluiten. (Gebeurt dit wel, PB me dan, dan zal ik het proberen op te lossen)
    - 16+ is toegestaan, zet het er desnoods wel bij.
    - Niet zomaar moorden zonder toestemming.
    - Niet extreem veel voor anderen bepalen.
    - En al het andere gebruikelijke.

    Lijstje:
    Naam: Volledige naam.
    Rol: Wat is hij/zij? Bemanningslid of nog niet.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Situatie: Verleden, situatie van het heden. Waar woont hij/zij, financiële situatie etc.

    Personages:
    De getallen die erachter staan geven topicnummer & paginanummer waar je ze kan vinden aan.

    Bemanningsleden:
    Tortura - Asilah Layla Salomn - 22 - 1,1
    Endure - Abigial (Abby) Rosaline Valence - 21 - 1,5

    Sytze - Ace - 27 - kapitein - 1,6
    Sid - Tristan Wright - 24 - 1,2
    Sid - Natambu Mmba - 25 - 1,2


    Overige:
    xDesire - Anna Marina Blackwater - 20 - Navigator - 1,1
    Gipsy - Beaudine Anna-Mae Hawkins - 18 - Dievegge/Huurmoordenares - 1,1
    Squib - Alida Maria Nevárez - 20 - Dochter herbergier - 1,5
    Neiva - Florence Levesque - 19 - Gouverneurs dochter - 1,6
    Endure - Aiyana Kateri Chestio - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7
    Assassin - Sadie Delilah Lyons / Sam Lewin - 19 - Bastaards dochter - 1,7
    Exasperated - Allycia Cassandra Black - 21 - Dochter eigenaar taverne - 1,7

    Squib - Lemuel Charles Edwards - 19 - Novice weggelopen uit klooster - 1,1
    SICKENING - Myles/Bandit - 24 - Huurmoordenaar/Dokter - 1,2
    Assassin - Cedric Cook - 24 - Charmeur - 1,4
    Gipsy - Logan Wade Earnshaw - 27 - Ontsnapte gevangene - 1,4
    Cheops - William Marlbourough - 28 - Opvarende Medusa - 1,5
    Goldenwing - Gavin Sloan Honiahaka - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7


    Nog vragen?
    Dan kan je ze altijd aan mij stellen of aan andere spelers.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zal de komende 2 weken waarschijnlijk minder snel / minder reageren. (na deze aankomende week heb ik al tentamenweek...)


    Aan niets denken is ook denken.

    AH getsie, ik moet er eind januari aan geloven :p Veel succes iig!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dankje, dat zal ik nodig hebben =x


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik kom hetzelfde melden als Lexus :x

    Tien toetsen in een week, hoe verzinnen ze het D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    Ik kom hetzelfde melden als Lexus :x

    Tien toetsen in een week, hoe verzinnen ze het D:


    Jeez, dat is echt sick ja. Ik heb er 8 geloof ik (waarvan 1 spaans luistertoets, een nl beschouwing, een engels discussie..) Maar ook echt dat ze iedere keer één week na de vakanties de toetsweken nu plannen, wat een idioten..


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Jeez, dat is echt sick ja. Ik heb er 8 geloof ik (waarvan 1 spaans luistertoets, een nl beschouwing, een engels discussie..) Maar ook echt dat ze iedere keer één week na de vakanties de toetsweken nu plannen, wat een idioten..


    Bij mij doen ze dat zodat je in de vakantie eventueel al kan leren :x
    Ik heb 6 SE's. Echt ik ga sterven bij wiskunde, economie en M&O.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    (...)

    Bij mij doen ze dat zodat je in de vakantie eventueel al kan leren :x
    Ik heb 6 SE's. Echt ik ga sterven bij wiskunde, economie en M&O.


    Ja, ik heb ook allemaal dingen die behoorlijk meetellen (ath 6, hoera hoera)
    Hmm, ik vrees voor alles eigenlijk =x


    Aan niets denken is ook denken.

    ik heb even een vraagje, waar is iedereen en wie mag Lemuel lastig komen vallen? Sorry dat ik de laatste keer niet reageerde maar ik vergat deze rpg even.


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    ik heb even een vraagje, waar is iedereen en wie mag Lemuel lastig komen vallen? Sorry dat ik de laatste keer niet reageerde maar ik vergat deze rpg even.


    In de gebroken fles zitten een hoop personages, PB één van hun? Doe alsof ze elkaar al kennen, dat maakt het makkelijker (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Cheops, misschien is het handig als je eerst met de rest overlegd voordat je ineens doet dat Tortuga onder vuur ligt, just sayin'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, zoiets groot wat betrekking heeft op de gehele RPG en alle spelers kan inderdaad beter eerst overlegd worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anyway, wat gaan we doen met de post?
    Want ik vind het eerlijk gezegd iets onrealistisch als er vanuit het niets ineens Tortuga wordt aangevallen door een hele vloot. Zoveel schepen zou iemand heus wel aan zien komen vanuit de verte.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    Anyway, wat gaan we doen met de post?
    Want ik vind het eerlijk gezegd iets onrealistisch als er vanuit het niets ineens Tortuga wordt aangevallen door een hele vloot. Zoveel schepen zou iemand heus wel aan zien komen vanuit de verte.


    Ja, ik heb echt bij die post iets van ; dat slaat echt helemaal nergens op. (sorry daarvoor, maar anders kan ik het niet uitdrukken)
    Het is té onrealistisch + niet handig voor het verloop van de rpg.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, ik heb echt bij die post iets van ; dat slaat echt helemaal nergens op. (sorry daarvoor, maar anders kan ik het niet uitdrukken)
    Het is té onrealistisch + niet handig voor het verloop van de rpg.


    Ik ben het met je eens hoor.
    Ik vind zoiets logischer als het RPG dood begint te lopen, of als veel mensen niks meer weten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga er niet op reageren, sorry hoor, maar ik zit midden in mijn verhaal met Logan en wij zijn misschien zelf ook wel iets van plan, dan kan ik moeilijk ineens weg gaan lopen.

    En trouwens, er zijn wachters (misschien niet op Tortuga, maar er is wel een navy post daar, dus waarom niet?) , piratenschepen en nog van alles bij de haven. Zoiets zien ze al van een heel eind weg aankomen. :')

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 16:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."