• Het is de 18e eeuw wanneer het prachtige schip Medusa wordt overvallen door een plotselinge storm. Veel bemanningsleden komen hierbij om, het grootste gedeelte van de voorraden verdwijnen in zee en het schip loopt veel schade op. De kaptein, Ace __ besluit aan te meren bij Tortuga, daar zijn immers al bij in de buurt. Daar zullen zij verblijven tot het schip gemaakt is en er nieuwe bemanningsleden en voorraden zijn. Helaas kost dit alles wel veel geld en dat hebben ze niet zo één, twee, drie, dus zullen ze gauw met een oplossing komen mochten ze ooit nog met de Medusa willen varen.


    Belangrijk:
    Deze RPG heeft zoals jullie merken geen erg vaste verhaallijn, jullie zijn dus behoorlijk vrij te doen wat je wilt. Om deze RPG lopende te houden zijn er dus ook allerlei aparte personages nodig en laat ik wat meer toe (geen magische/futuristische dingen), in de eerste post zal ik een aantal ideeën zetten.

    Alleen meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijft (rond 350 woorden of meer) en bereid bent dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoet aan RPG's waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoet aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker hebt met school, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als dit zelf ook doet.
    5) Je personages niet enkel één op één gesprekken laat voeren met steeds dezelfde persoon.

    Regels:
    - Je houden aan het bovenstaande.
    - Niemand buitensluiten. (Gebeurt dit wel, PB me dan, dan zal ik het proberen op te lossen)
    - 16+ is toegestaan, zet het er desnoods wel bij.
    - Niet zomaar moorden zonder toestemming.
    - Niet extreem veel voor anderen bepalen.
    - En al het andere gebruikelijke.

    Lijstje:
    Naam: Volledige naam.
    Rol: Wat is hij/zij? Bemanningslid of nog niet.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Situatie: Verleden, situatie van het heden. Waar woont hij/zij, financiële situatie etc.

    Personages:
    De getallen die erachter staan geven topicnummer & paginanummer waar je ze kan vinden aan.

    Bemanningsleden:
    Tortura - Asilah Layla Salomn - 22 - 1,1
    Endure - Abigial (Abby) Rosaline Valence - 21 - 1,5

    Sytze - Ace - 27 - kapitein - 1,6
    Sid - Tristan Wright - 24 - 1,2
    Sid - Natambu Mmba - 25 - 1,2


    Overige:
    xDesire - Anna Marina Blackwater - 20 - Navigator - 1,1
    Gipsy - Beaudine Anna-Mae Hawkins - 18 - Dievegge/Huurmoordenares - 1,1
    Squib - Alida Maria Nevárez - 20 - Dochter herbergier - 1,5
    Neiva - Florence Levesque - 19 - Gouverneurs dochter - 1,6
    Endure - Aiyana Kateri Chestio - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7
    Assassin - Sadie Delilah Lyons / Sam Lewin - 19 - Bastaards dochter - 1,7
    Exasperated - Allycia Cassandra Black - 21 - Dochter eigenaar taverne - 1,7

    Squib - Lemuel Charles Edwards - 19 - Novice weggelopen uit klooster - 1,1
    SICKENING - Myles/Bandit - 24 - Huurmoordenaar/Dokter - 1,2
    Assassin - Cedric Cook - 24 - Charmeur - 1,4
    Gipsy - Logan Wade Earnshaw - 27 - Ontsnapte gevangene - 1,4
    Cheops - William Marlbourough - 28 - Opvarende Medusa - 1,5
    Goldenwing - Gavin Sloan Honiahaka - 22 - Opvarende Medusa, indiaan - 1,7


    Nog vragen?
    Dan kan je ze altijd aan mij stellen of aan andere spelers.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    He Guys, niet stilvallen (:
    Misschien is er anders iemand die Gavin & Aiyana de weg wilt wijzen? ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, ik wacht nog steeds op Cheops. Het begint me een beetje te irriteren.
    Ik ga nu gewoon antwoorden, wat verzinnen voor Asilah.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ja, ik wacht nog steeds op Cheops. Het begint me een beetje te irriteren.
    Ik ga nu gewoon antwoorden, wat verzinnen voor Asilah.


    Jongens, jullie hoeven echt niet eindeloos op iemand te blijven wachten omdat het 'netjes' is.
    Als je diegene al hebt gemeld dat je op een antwoord wacht en er gebeurd maar niks,
    dan is het niet asociaal of gek dat je weer verder gaat met schrijven, echt niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Jongens, jullie hoeven echt niet eindeloos op iemand te blijven wachten omdat het 'netjes' is.
    Als je diegene al hebt gemeld dat je op een antwoord wacht en er gebeurd maar niks,
    dan is het niet asociaal of gek dat je weer verder gaat met schrijven, echt niet.


    Maar dan klopt het verhaal gewoon niet meer soms.. Maar ik snap wat je bedoelt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Maar dan klopt het verhaal gewoon niet meer soms.. Maar ik snap wat je bedoelt.


    Het kan niet altijd even makkelijk nee, maar vaak kan je wel een logische uitweg vinden (:
    Desnoods verzin je klein iets voor tegenspeler, het is namelijk lullig als je zo lang moet
    wachten op iemand die niks meer van zich laat weten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Het kan niet altijd even makkelijk nee, maar vaak kan je wel een logische uitweg vinden (:
    Desnoods verzin je klein iets voor tegenspeler, het is namelijk lullig als je zo lang moet
    wachten op iemand die niks meer van zich laat weten.


    True


    Aan niets denken is ook denken.

    Dan ga ik nu zo meteen direct iets schrijven voor Asilah en ga ik naar Lexus toe.
    Eerst even bij een andere RPG reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wacht nog op een antwoord van Sam, maar het is net kerst geweest en iedereen was druk, dus wacht ik nog even.


    Your make-up is terrible

    Ja klopt, ik had ook al rekening gehouden met kerst (:
    Jeetje, binnenkort al oud en nieuw, poeh D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ja klopt, ik had ook al rekening gehouden met kerst (:
    Jeetje, binnenkort al oud en nieuw, poeh D:


    Ja, het gaat zo snel. En alweer een jaar voorbij..


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh fucksake.
    @ Gipsy, I'm sorry! Ik zal morgen meteen reageren. Ik was 't een beetje vergeten :'3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    Oh fucksake.
    @ Gipsy, I'm sorry! Ik zal morgen meteen reageren. Ik was 't een beetje vergeten :'3.

    Maakt niet uit (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tinne/Sid kan tot eind januari niet schrijven, dus Abby is vrij te staan en te gaanw aar ze wilt (:
    Iemand nog een personage vrij die ze tegen kan komen? Of kan ze ergens heen?
    Ik heb namelijk géén idee waar iedereen is en niet zo zin om alleen te RPG'en ;p

    En nogmaals; iemand die Gavin en Aiyana de weg wilt wijzen? (:
    Of kunnen ze ergens in een herberg terecht? De Gebroken Fles, welke personages
    zijn daar nu allemaal?

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Maakt niet uit (:

    Ik ga nu een post terugschrijven. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohlol crap ik moet es anmaken met een post schrijven.


    No growth of the heart is ever a waste