• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

-Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie

-Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

[ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Harry Edward Styles

'Ja jij lijkt wel jonger dan mij hé maar je bent toch ouder, alleen een beetje kinderachtig' zeg ik lachend en geef Louis een knuffel. 'Tuurlijk is het andersom ook zo maar toch leuk dat je der nog blij van wordt' zeg ik met een glimlach. 'Ik ben ook vrolijk dus dan is dat ook helemaal goed' zeg ik met een glimlach. 'Ja dat zou kunnen dat je het er niet mee eens bent want het is toch zo' zeg ik grijnzend en schud daarna mijn hoofd. 'Ik hou meer van jou allerliefste boobear' zeg ik met een glimlach. 'We hebben inderdaad altijd samen gelijk' zeg ik met een brede glimlach en omdat hij doet alsof die het heel erg vindt druk ik een kusje op zijn neus. 'mooi zo want ik wil ook niks anders' zeg ik met nog steeds een glimlach op mijn gezicht die voorlopig ook nog wel blijft staan. 'We zijn het inderdaad bijna altijd met elkaar eens' zeg ik met een glimlach en knik daarna. 'Laten we dat inderdaad maar niet doen en dan gelijk hier nu ook niet meer over praten' zeg ik met en glimlach. 'Dat denk ik niet maar we zullen zien' zeg ik met een glimlach. Als hij nog een pruillip trekt por ik hem in zijn buik. Je weet dat ik daar niet tegen kan' zeg ik en grinnik zelf toch ook wel even. 'Nou dan doe ik dat toch' zeg ik met een glimlach. 'Ooh echt wel' zeg ik lachend terwijl ik hard veder ren en daarna een sneeuwbal tegen mijn rug voel komen. Ik stop met rennen en draai me om. 'Tomlinson!' roep ik lachend en gooi mijn sneeuwbal op hem af maar mis net. Lachend begin ik naar hem toe te rennen. Tijd om in de sneeuw te gaan liggen.

Louis William Tomlinson

'Ja, maar ik wil me ook niet volwassen gedragen als het niet nodig is of de oudste zijn, en zeg nog een keer dat ik kinderachtig ben en je wil dat je hier niet zat' zeg ik lachend en ontvang de knuffel maar al te graag. 'Natuurlijk word ik er blij van en dat kan ook gewoon niet anders' zeg ik glimlachend. 'Wij beide vrolijk kan alleen maar voor goede dingen zorgen.' Ik grinnik zacht en kijk hem aan. 'Wat is toch zo? Het is niet zo, want ik ben het er niet mee eens' zeg ik lachend en schud dan ook mijn hoofd. 'Ik hou het meest van jou, Hazza' zeg ik en druk een kus op zijn lippen. 'Dan hebben we samen altijd gelijk' besluit ik uiteindelijk maar te zeggen waarna ik glimlach door de kus op mijn neus. 'Je hoef ook niks anders' zeg ik glimlachend. 'Oké bijna altijd dan, maar dat is meestal met die dingen waar je het echt niet met de ander een kans zijn...of wel mee eens, maar dan over de ander' zeg ik lachend en maak dan een gebaar dat ik niets meer erover zeg. 'Dat denk ik wel en dat zullen we inderdaad....waarom geloof je me trouwens niet?' vraag ik en trek onbewust weer een pruillipje. Ik grinnik zacht als hij me in mijn buik port doordat ik weer een pruillipje trek. 'Dat weet en dat maakt het nu juist zo leuk' zeg ik grijnzend en knik dan. 'Daar heb ik geen woorden meer voor, want ben het met je eens' zeg ik met een glimlach. 'Echt niet en daar zorg ik persoonlijk voor' zeg ik lachend en ren vrolijk verder, maar stop al snel als de sneeuwbal tegen zijn rug komt en Harry stopt met rennen en zich omdraait. 'Ja?' vraag ik zo onschuldig mogelijk en begin te lachen als zijn sneeuwbal me net mist. 'Dat was dus mis' roep ik vrolijk en ren snel een andere kant op als hij naar me toe komt rennen.

[ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:42 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

(Ik verwaarloos dit. x'D Maar ik ga weer reageren! Hoe kan ik reageren? ;$)

xAmore schreef:
    (Ik verwaarloos dit. x'D Maar ik ga weer reageren! Hoe kan ik reageren? ;$)

Whoever is trying to bring you down, is already below you

( Hazza en Lou zijn buiten in de sneeuw bezig met een achtervolging daar kunnen jullie mee helpen en kom gewoon gezellig naar het huisje toe (: )

Okee en de rest is waar, de jongens waren al in het huisje toch ???]

( Nou ik denk dat die allemaal nog liggen te slapen behalve Zayn die heeft zich snel opgesloten in de badkamer toen hij Lou en Hazz hoorde praten en hem doorhadden x'D)

[Ja Niall slaapt, zal ik m zo wakker maken ??? Ik ga ff met Elena reageren :3]

( Ja doe maar (: en is goed)

Elena

Ik had mijn sms doorgenomen die ik van Lou kreeg. Hier thuis heb ik nou ook niet echt veel meer te doen, dus ga ik maar naar Lou en de anderen toe. Ik wil Zayn zijn hoofd wel zien als ik er weer ben. Ik loop naar de keuken om de koeltas met de 'Louis wortelsculptuur taart' te pakken.
    "Ik ga nu weg" roep ik deels in het algemeen, deels tegen mijn huis en deels tegen mijn kat. ik strik mjn veter die los was gegaan en druk op het knopje van de garage die erna open gaat.
    Ik tuf door de straten van Londen richting de jongens. Hopelijk zijn er nu niet giga veel fans voor de deur, heb ik echt geen behoefte aan.
    Als ik aan kom stal ik mijn scooter, haal de taart en het luchtje uit het kastje onder het zadel en stop mijn helm in het achtergevoegde helmkastje.
    Vrolijk wandel ik naar de deur en druk op de bel.

[Slecht stukje dankzij iPad, Link is ook niet optimaal dankzij iPad en het huisje is in real bij lange na niet in Londen, maar nu even wel :p ]

(Hoe weten Steph en Sienna dan dat ze daarheen moesten?! :\)

( Een uitnodiging van de jongens voor Lou zijn verjaardag en kerst ?)

[ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 18:00 ]

[Goeie. Vraag, iPad valt zo uit en moet zo eten, kom later wel op laptop online denk ik :3]

[Ik reageer pas later in de avond want ik ga afspreken met wat vrienden de meiden kunnen gewoon komen om Lou zijn feest te vieren enz.
    Liam ligt ook nog te slapen]

(Ik flans wel iets in elkaar. ;p)

Stephanie Rosanna Swift.

Ik staarde nog steeds naar het beeldscherm van mijn telefoon terwijl ik door Engeland heen croste om uiteindelijk in London uit te komen. Ja, je mag niet telefoneren in de auto, maar dat interesseerde me vrij weinig. Waarom ging ik ook alweer naar Louis toe? Misschien omdat ik Niall dan weer eens zou kunnen zien en de andere meiden... Ik had nog steeds een pijnlijk plekje in mijn hart voor Louis, maar daar moest ik echt eens overheen stappen. Maar goed, ik bleef een geval dat zich alles te letterlijk aantrok.

Sienna Amelia Lakes.

Vals meezingend met de muziek bracht mijn broer me naar mijn bestemming. Na al die jaren kon ik wel rijden, maar af en toe vertikte ik het gewoon. De cadeaus die ik voor Louis had gehaald waren hartstikke duur natuurlijk, maar het grootste prijskaartje hing aan het kerstjurkje wat ik had gekocht... Ik bleef een verwend meisje, niet?
    "Ik denk niet dat die vriend zo blij gaat zijn dat jij even zijn kledingstijl komt veranderen..." mompelde mijn broer.
    "Natuurlijk wel! Met Kerst moet hij er wel goed bijlopen. Wat betekent, geen strepen!" beet ik terug, om vervolgens met een arrogante beweging mezelf van hem weg te draaien en het huis te zien, met Elena.
    Ik eiste dat de auto moest stoppen, vroeg om hulp bij de drie grote pakken terwijl ik zelf het kleinste pakje droeg en naar de deur stapte.
    "Hallo, El." zei ik glimlachend, om vervolgens te grijnzen naar mijn broer die me een ziedende blik toewierp. "Dat is Romeo, maar hij vertrekt dadelijk... Doe even voorzichtig, ja! Dat onderste is breekbaar!"