• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

-Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie

-Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

[ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Sienna Amelia Lakes.

Ik legde even een vinger op mijn lippen omdat Harry dichterbij ons stond nu en hij ons plan niet door hoefde te hebben. Ik schrok even toen Louis me toch bijna viel en ik voelde mezelf even uit balans raken, maar die had ik alweer snel herpakt. Ik besloot dit keer iets voorzichtiger te zijn en hield Louis netjes overeind terwijl ik verder liep.
    "We zullen zien." zei ik uiteindelijk om vervolgens te glimlachen en hem verder mee te sleuren. Ongeduldig meisje wat ik ook was... Af en toe vond ik het wel leuk, maar vrijwel meestal was het vervelend dat ik ongeduldig was.
    Ik schudde lachend mijn hoofd om zijn woorden. "Dan laat ik mijn telefoon toch altijd aanstaan. Een dagje winkelen sla ik van mijn leven niet af... Dat is weer een dag winkelen minder en dan ga ik dood." Overdreven, maar zo was ik nou eenmaal.
    Ik wierp Louis een venijnige blik toe. "Het is niet schattig of grappig." zei ik om vervolgens te zuchten. "Die kans is er dus wel en dat is voor mij al genoeg om er bang voor te zijn. En kunnen we nu eindelijk naar binnen?! Want ik heb het koud en ik wil weten wat je van mijn uitzoekkunsten vindt."

[ik weet niet precies hoe ik moet gaan reageren aangezien het nogal heel erg veel is en Harry nu volgens mij ook alleen buiten staat of niet?]

( Nope Louis heeft Harry aan zijn pols meegetrokken of onderweg mee naar binnen en weet het eigenlijk ook niet precies)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Niall

Wat ben je toch een enorme droplul! Je dacht er nog zo aan! Had het nou niet gedaan! Je bent echt geweldig in domme fouten maken! Ze wilde dit helemaal niet! Dat meisje is nu gewoon helemaal klaar met een relatie hebben met ons, de leden van One Direction. Je zou moeten snappen dat ze daar helemaal geen behoeft aan had! Hoe stom kon ik zijn om te denken dat ze überhaupt ooit iets in me zou kunnen zien? Ze deed dit alleen om je niet te kwetsen.
    "Sorry, het- het spijt me, ik ben gewoon een stomme oetlul" murmelde ik toen ik opstond om een zak chips uit de lade uit de keuken te halen en me op te sluiten in de badkamer. Iedereen wist dat ik van eten hield. Als ik geëmotioneerd was, kon ik het niet houden. Ik zou dan het eerste de beste voedsel wat ik zag eten totdat ik echt verzadigd zou zijn. Ik slofte naar binnen met de zak in mijn hand en liet me tegen de muur naar beneden zakken. Ze was echt heel lief, dus ze zou me sowieso nooit afwijzen voor zo'n lullige reden, maar toch, het was overduidelijk dat ze het niet op prijs stelde. Ik knapte de zak open en grabbelde een grote hand chips er uit.

[Sorry, ben heel erg inspiratie loos....]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

(Ze staan nog buiten. :3)

[meeh ik wacht wel even tot ik beter weet hoe ik moet reageren, ben nu nog alles aan het teruglezen dus ja]

Stephanie Rosanna Swift.

"N-Nee... Niall!"
    Shit, hij liep al weg... Geweldige actie maar weer. Waarom was ik nou weer zo idioot om niet te zien dat Niall me veel leuker vond dan ik dacht? Als je alles naging was het eigenlijk vrij duidelijk geweest...
    Ik slikte de brok in mijn keel weg, gooide het cadeautje op de bank en kwam overeind. Die stomme cadeaubon kon me gestolen worden, Niall was echt even belangrijker nu. Dat was hij altijd al voor me geweest, trouwens...
    Ik liep door het huis heen om uiteindelijk het gekraak van een zak chips uit de badkamer te horen komen. Ja, dat was Niall... Zeker weten dat hij een eetbui kreeg als hij verdrietig was.
    Ik klopte zachtjes op de deur en beet op mijn lip om er vervolgens even tegenaan te leunen. "Ni, doe alsjeblieft die deur open... We moeten praten." zei ik zacht, om vervolgens een zucht te slaken en naar mijn voeten te kijken. Ik wilde niet dat onze vriendschap door een simpele kus verpest werd...

Louis William Tomlinson
    Ik knikte even toen ze een vinger op haar lippen legde en had door waarom ze dat deed. Ik wilde een gebaar maken dat ik mijn mond zou houden, maar aangezien ik Harry zijn pols nog vast had en zij de mijne ging dat niet. 'Sorry dat was dus niet expres' zei ik snel toen Sienna even schrok en volgens mij even uit balans raakte. Gelukkig deed ze deze keer iets voorzichtiger te zijn en me netjes overeind hield terwijl ze verder liep.
    'Dat zullen we inderdaad en dan zie je ook dat ik gelijk heb' zei ik grijnzend voor ze me vervolgens weer meesleurde. Blijkbaar was Sienna net zo ongeduldig als mij alleen om mijn reactie en ik om wat ze had.
    Ik knikte vrolijk na haar woorden en snapte wel wat ze bedoelde. Oké misschien was het bij mij niet zo heel erg, maar het was toch behoorlijk erg en met de tour was het ook dat ik eerst wilde winkelen voor we weer weggingen. 'Goed plan en je mag mij ook altijd bellen hé? Ik sla het ook niet over als iemand belt en dood gaan is niet de bedoeling.'
    Ik keek haar zo onschuldig mogelijk aan door haar blik en schudde mijn hoofd. 'Het is wel schattig om te horen, maar meer ook niet en grappig al zeker niet' zei ik en knikte. 'Dan zoeken we iemand om je dan gezelschap te houden en ja we kunnen naar binnen. Want ik wil weten wat je heb en je uitzoekkkunsten zullen echt niet slecht zijn.'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Niall

Ik twijfelde heel erg of ik de deur open moest doen of niet. De vriendschap zou sowieso anders zijn, positief of negatief, in dit geval het laatste. Ik nam nog een hap chips. Ik zou nu wel een giga grote mond willen hebben en dan die hele zak leeg storten.
    "Het spijt me" was het enige wat ik uit kon brengen na dit. Ik was echt heel erg stom bezig geweest. Mijn ogen voelden dik aan en plakkerig, van tranen. Oké, dit was echt heel meisjesachtig, huilen. Oké, het was een uiting, maar om zoiets te gaan huilen, als jongen zijnde?
    Ik stond op om de deur van het slot te halen.
    "Kom maar binnen" zei ik toen ik weer naar mijn zak voedsel liep en me tegen de muur liet zakken. Ik zette de zak tussen mijn romp en mijn inmiddels opgetrokken benen. Echt prettig was dit, niet dus.

Stephanie.

Gelukkig deed Niall de deur pas open toen ik alweer recht stond, anders was ik me toch mooi op de grond gevallen en dat konden we niet erbij hebben nu.
    Geluidloos keek ik naar Niall's ogen die helemaal rood zagen, waarna ik naast hem ging zitten en een hand op zijn knie legde. "Het is niet dat ik het niet wil, Ni... Echt niet. Maar... ik ben bang."
    Ik slikte eventjes en zuchtte, om vervolgens verder te gaan. "Ik ben gewoon bang dat hetzelfde gaat gebeuren als met Louis... En ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan hoe het zou zijn als jij en ik een relatie hadden. Als ik er nu over na denk zie ik het heus wel voor me, hoor... Maar het feit dat ik gewoon bang ben om weer iemand te verliezen door een fout van jou of wellicht mij maakt het allemaal heel ingewikkeld." legde ik uit, waarna ik weer zuchtte en naar de andere kant keek. "Ik ben gewoon nogal in de war... Het gebeurde zo onverwachts."

(Moet ik nou op Lou reageren of zal ik wachten totdat Quinty is bijgelezen? :3)

[ben al klaar, weet alleen niet hoe te reageren eigenlijk dus doe jij maar]

Niall

Ik staarde nog steeds verbijsterd naar de toiletpot die ineens vrij interessant bleek. Ik keek even naar haar hand, als ik nou met een of andere straal uit mijn ogen hem weg zou kunnen branden, zou het fijn zijn. Niks ten nadele van haar, maar ik had er gewoon even geen behoefte aan.
    "Ik snap je wel hoor, echt, maar ja. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen weet je" mompelde ik. Bestaat er iets als voedsel-land? Als het wel zo is wil ik er heen.
    "Ik denk niet dat het nu nog het zelfde is. Dat voorval, wat afgrijselijk stom van me was, zou het sowieso veranderen, positief of negatief" vertelde ik. Ik knuffelde de zak chips. Dat is ook niet relevant, maar een zak chips zal me niet zo snel afwijzen. Wacht, afwijzen? Ze zegt wel dat ze het alleen maar moeilijk vond vanwege Louis, maar, dat neemt niet weg dat ze het eigenlijk niet wilde, toch?
    "Ik heb het echt geruïneerd" zei ik toen ik haar even vluchtig aankeek. Ik ben zo dom.

Sienna Amelia Lakes.

"Het geeft niet." zei ik om vervolgens rustig door te lopen en het huis binnen te gaan. Ik grinnikte even en wees naar de plek waar Zayn en mijn broer alles hadden neergezet. "Dat is dus van mij... Succes ermee. Het kleinste is deels voor Harry, trouwens."
    Aardig, niet? Maar ik vond die jongens allebei al twee schatjes dus interesseerde dit me niet. Het was een kettinkje extra, dus..?
    "Ik heb geen gezelschap nodig, schat. Ik wil niet dat jullie het vuurwerk ontnomen wordt dankzij mij. Ik kan dan net zo goed even naar boven rennen en onder de dekens schuilen tot alles voorbij is." zei ik grinnikend om vervolgens nog eens om me heen te kijken waarna ik op mijn lip beet. "Waar slaapt Liam eigenlijk?"
    Kon ik hem net zo goed wekken... Dat zou hij hopelijk niet heel erg vinden.

(Zo, nu kun je weer normaal reageren. :3 Met Li en Haz. x'D)

Stephanie Rosanna Swift.

Ik luisterde naar Niall en knikte begrijpend, om vervolgens mijn hand op zijn knie naar mijn schoot te verplaatsen omdat zijn blik me wel was opgevallen. Ik zuchtte eventjes en schudde langzaam mijn hoofd.
    "Ik wil niet dat ik je nu als vriend ga verliezen... Echt niet, dan ga ik naar huis." zei ik om vervolgens nog eens mijn hoofd te schudden en zachtjes te zuchten.
    "Nee, je hebt niks geruïneerd. Oké, het pakte misschien niet zoals gepland uit... maar ik zit hier toch nog? Ik ben niet kwaad of teleurgesteld of wat dan ook... Ik ben gewoon nogal in de war. Het gaat gewoon te snel..."
    Ik had het niet eens doorgehad en opeens zoende hij me, dat was gewoon onvoorstelbaar en onverwacht. Aan de ene kant vond ik het fijn en voelde ik wat vonkjes, maar aan de andere kant werd ik bang en wilde ik het niet. Dubbele gevoelens waren hartstikke vervelend en het gaf me het gevoel dat ik met Niall een spelletje speelde, wat ik niet eens wilde spelen.