• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnikte even en liet me door Niall meetrekken naar de woonkamer. Toen we uiteindelijk op de bank zaten verging me het lachen snel toen we op mijn favoriete onderwerp kwamen, maar niet heus.
    "Het gaat wel... Ik wil niet zo zielig zijn om niet eens de moeite doen om een cadeautje te kopen." zei ik zacht, om vervolgens mijn benen op te trekken en even zuchtte. "Ik denk niet dat ik nog echt wraak wil, maar als ik hem zou kunnen laten voelen welke pijn ik heb gevoeld sloeg ik dat aanbod niet af, nee." mompelde ik.
    Ik glimlachte toch zwakjes om Niall's woorden en die werd alsmaar breder toen ik zijn arm om me heen voelde. "Nja, met Kerst ben ik vergevingsgezind." zei ik grijnzend. "Maar ik ben blij dat iemand me nog lief vindt."
    Niall was een schatje met een hartje van goud, dat moest ik toegeven. Ik liet mijn hoofd op zijn schouder rustten en prikte eventjes speels in zijn zij. "Hoe zit het eigenlijk met jou leventje hier? Is er iets veranderd?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik trok een pruillipje. "Met een leuk strikje in zijn haar? Dat klinkt best aantrekkelijk, niet?" vroeg ik om vervolgens te grijnzen en te knikken. "Ja, maar we laten Harry niet in de sneeuw verpieteren."
    En dan kon ik de anderen ook nog even zien. En vooral Liam, maar die sliep vrij waarschijnlijk nog... Ach ja, dat werd gewoon eventjes wachten. Ik vermaakte me wel met Harry en Louis hoor, ze hielden me wel bezig met hun drukte.
    "Nou, dan voel ik me nu toch speciaal. Ik heb wel hard mijn best gedaan voor je... Ik heb zeker vier uur in de stad rondgelopen." Maar dat was meer omdat ik dat altijd deed, maar dit kwam toch iets leuker over.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik trok een bedenkelijk gezicht. 'Een leuk strikje in zijn haar mag je van mij altijd doen en ergens klinkt het wel aantrekkelijk' antwoordde ik lachend en keek even naar Harry. 'Natuurlijk laten we onze Hazza niet in de sneeuw verpieteren en dat zou ik mezelf echt niet kunnen vergeven.'
    Ik had het idee dat ze de andere ook even wilde zien, iets wat als je het mij vroeg meer dan logisch was, alleen was ik benieuwd of ze al wakker waren. Ach als ze dat niet waren had ik altijd nog wel een paar ideeën om ze wel wakker te krijgen.
    Mijn ogen worden groot en stralen volgens mij een en al nieuwsgierigheid uit. 'Ahh je bent heel erg lief en natuurlijk ben je ook speciaal. Je maakt me nieuwsgierig...Oeh ik heb voor de volgende keer iemand gevonden die ik meeneem naar de stad aangezien de rest het nooit zolang volhoud.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik grinnikte zachtjes en knikte. "Goed, ik zal je vannacht wakker maken en dan doen we samen een gouden strik in zijn haar binden." zei ik lachend om vervolgens trots te knikken op zijn woorden. "Dat wist ik allang, maar het is leuk om het nog eens te horen. Ik weet niet eens of je de cadeaus al mag hebben, maar van mij mag je ze openmaken." zei ik, om vervolgens breed te glimlachen en alweer een blijer gevoel krijg bij het woordje 'stad'. "Ja! Je hoeft maar te bellen en ik sta voor je deur!"
    Dat was waar. Ik deed alles om een dagje te gaan winkelen. Ook al mocht ik niks uitgeven, voor anderen iets uitzoeken was altijd leuk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik knikte vrolijk en vond het eigenlijk wel een goed plan. 'Maar dan moet je me wel voorzichtig wakker maken, want Harry is sneller wakker dan mij en dan heeft het nog geen zin' zeg ik lachend. 'Het zo me verbazen als je het nog niet wist, maar het blijft ook leuk om het tegen je te zeggen. Ik zou niet weten waarom ik de cadeautjes niet mag hebben en waarom staan we hier dan nog?' vroeg ik en sprong vrolijk op en neer. Ik hield van cadeautjes, maar dat wist iedereen volgens mij wel. Ze glimlachte breed bij het horen van het woordje 'stad' en ik grinnikte zacht. Met dat soort dingen leek ik best wel op haar, want die woorden zorgen bij mij ook voor een glimlach op mijn gezicht en het is iets wat ik toch graag doe. 'Oké afgesproken! Dan bel ik je zo snel mogelijk en dan gaan wij naar de stad.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    'Ja daar heb je gelijk in. Het is immers al vijf jaar geleden. Hoewel ik niet van mening ben veranderd. Op deze manier had ie dat niet moeten doen. Maar goed, ik geloof niet dat dit relevant is' zei ik toen ik een kus op haar wang drukte.
    'Af en toe, kunnen jongens echt klootzakken zijn' zei toen ik mijn ogen even neer sloeg. Ik had haar al heel de tijd leuk gevonden, al toen ze een relatie met Lou had, dat was nooit over gegaan. Toen was ik blij voor ze geweest. Toen het uitging, heb ik nooit echt de kans gehad om het haar duidelijk te maken, wat ik wel wilde. Misschien ben ik gewoon een lulletje.
    'Hier gaat het op zich wel goed, veel is er niet veranderd eigenlijk. Met ons dan, van Elena en Sienna weet ik niet, dat moet je dan maar vragen. Maar goed, Lou en Hazz zijn nog samen. Tussen Liam en Sienna speelt ook wat en tussen Elena en Zayn is het ook nog dik aan dus dat zit ook wel goed. De enige verandering is eigenlijk dat we wat rustiger leven nu. Iedereen is ons een beetje vergeten' vertelde ik haar. Het was niet dat we nu totaal geen succes meer boekten, maar de hype was wel een beetje over. Er waren ook weer nieuwe groepen en andere beroemdheden bij gekomen, dus ja. Wij hebben ons grootste succes wel gehad denk ik.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik grinnikte zachtjes. "Ik zal heel zachtjes doen." zei ik om vervolgens te lachen. Louis en cadeautjes... nog even en hij begon als een gek te gillen omdat Harry nog steeds geen stap vooruit had gezet. "Nou, kom dan. Ik wil weten wat je ervan vindt." om vervolgens Louis zijn pols vast te pakken en ongeduldig beginnen met hem in de richting van het huis te trekken. "We kunnen net zo goed deze week nog naar de stad gaan. Het was toch de bedoeling tot we hier tot de dag na Nieuwjaar zouden blijven?" vroeg ik Louis met een glimlach. "Ik heb wel een hekel aan vuurwerk, daar ren ik het liefste van weg."
    Ja, ik en vuurwerk was geen combinatie... Ik werd er gewoon doodsbang van. Je wist maar nooit wanneer het misging en je eraan overleed.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik haalde mijn schouders voorzichtig op. "We kunnen het niet meer terugdraaien, Ni. Gebeurd is gebeurd..." zei ik om vervolgens te grijnzen toen hij een kus op mijn wang drukte. Hij was echt een lieverd...
    "Dan ben jij volgens mij van het andere geslacht, want jij bent geen klootzak, hoor." zei ik grinnikend. "Nee, meisjes kunnen net zo goed hartstikke vervelend zijn." Ik nestelde me nog iets dichter tegen Niall aan omdat hij gewoon hartstikke lekker leunde zo. Ik vertrouwde Niall echt met heel mijn hart en ik hem eigenlijk vrijwel alles verteld als ik ergens mee zat. Het was een goede luisteraar, maar ook een goede vriend. Misschien wel mijn beste vriend, ja.
    "Liam en Sienna?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Ik zag ze gewoonweg niet samen... Sienna was te... overheersend. Ze zou duidelijk de leiding in die relatie krijgen. Maar goed, ieder zijn keus. Misschien had ik het wel verkeerd en waren ze een hartstikke leuk koppel.
    "Dus eigenlijk zijn wij de enige twee die nog vrij saai bezig zijn." zei ik grinnikend. "Nou, daar moeten we maar snel verandering in gaan brengen, want ik mis de liefde ook wel een beetje."
    Single zijn had veel voordelen, maar het nadeel was dat ik het knuffelen miste en iemand die naast me in bed lekker tegen me aanlag. Ik hield daar gewoonweg van en nu had ik dat niet... Maar goed.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.
    Ik knikte vrolijk en gaf haar snel nog een knuffel. 'Dankjewel voor je ideeën en dat lijkt me wel een goed plan' zei ik lachend. Volgens mij had Sienna doordat Harry heel snel in actie moest komen of hem anders persoonlijk mee naar binnen zou trekken. Cadeautjes konden bij mij echt niet wachten, want daarvoor was het te leuk en ik te nieuwsgierig. 'Ik kom al en ik wil weten wat je voor me hebt.'
    Voor ik verder nog wat kon doen of zeggen pakte ze mijn pols vast en ongeduldig in de richting van het huis te trekken. Ergens onderweg pakte ik Harry zijn pols ook vast en trok hem ook mee naar het huis. mooi niet dat ik hem alleen buiten liet. 'Lieve, Lieve Siennna dat was ook mijn plan en dat betekent niet dat ik niet
    kan bellen en jij niet voor de deur kan staan. Maar dat was inderdaad de bedoeling, en nog langer als je zin hebt' antwoord ik vrolijk. 'Hoezo? Bang ervoor?' vroeg ik verbaasd.
    Met vuurwerk was ik dus het tegenovergestelde van haar, want ik vond het echt geweldig en vond het dan ook jammer dat het een keer per jaar was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    "Juist, heeft ie eigenlijk ooit zijn excuses aangeboden? Oké, als ik een meid ben, zit jij nu op een bank tegen een meid aan" zei ik. Ik moest een beetje lachen, als je na denkt over een meid die met een andere meid op een bank zit te knuffelen terwijl ze beiden geen lesbiennes zijn, is dat vrij apart.
    "Dat kunnen meiden inderdaad zijn ja, en niet te weinig ook" zei ik nu. Sommige meiden, dat zijn nou echte bitches. Eigenlijk was Sienna ook wel een bitch, maar dan met een klein hartje.
    "Ja, de ene keer zijn ze weer samen en de andere keer dan hebben ze weer een 'pauze', ik weet niet wat ze hebben" vertelde ik haar
    "Wij vonden het ook wel apart ja, maar als die gelukkig zijn, waarom er iets op tegen hebben niet waar?"
    "Spannend genoeg" zei ik toen ik haar kin pakte en mijn lippen op de hare plantte en haar zoende. Als dit maar goed zou komen. Als ze dit als grap had bedoeld, dan had ik gelijk een hele vriendschap geruïneerd.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik glimlachte om zijn knuffel en knikte op zijn woorden. "Natuurlijk, Lou. Daar ben ik voor, niet?" zei ik grinnikend om vervolgens verder te trekken en geheimzinnig te glimlachen. "Iets wat je hopelijk leuk vindt.".
    Het eerste cadeautje had ik uit mijn eigen winkel gevist, maar ik heb het geld wel in de kassa gelegd omdat ik dat leuk vond. Het was eigenlijk meer voor Louis en Harry samen... Twee kettinkjes met een 'I', een hartje, het woordje 'him' en een pijltje, bij de een naar links en de ander naar rechts. Ik vond het wel schattig.
    Het tweede cadeau was in ieder geval iets waar ik lang over had getwijfeld, maar ik vertikte het om Louis met streepjes met Kerst te zien. Dus wat ik had gekocht? Een blouse zonder streepjes! Die was duur, maar ik hield van dat ding... En hij was rood, dus het viel nog mee.
    Het derde was eigenlijk puur om het huis op te vrolijken met een schilderij vol met strepen. Zelf vond ik het niks, maar Louis hield van streepjes... En het laatste cadeau was een of andere set met TOMS, wat ik wel iets typisch voor Louis vond en het dus maar had meegenomen. Uit mijn winkeltje, natuurlijk.. Dus in principe had ik niet vrij veel uitgegeven, maar wel lang in de winkel gestaan om bij elkaar te zoeken.
    "Lieve, lieve Louis, dat aanbod sla ik niet af." zei ik grijnzend, om vervolgens te knikken. "Ja, doodsbang. Dadelijk landt zo'n ding op je en blijf je dood... Nou leuk, zeg."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    "Hij heeft wel zijn excuses aangeboden, maar dat deed me vrij weinig eigenlijk. Ik was veel te druk met te beseffen wat er nou voor mijn neus aan het gebeuren was." zei ik, om vervolgens te grinniken om zijn woorden.
    Ik keek Niall even met een pruillipje aan. "Ahw... Bedankt." zei ik om vervolgens met mijn tong te klakken terwijl ik mijn hoofd schudde. "Knipperlichtrelatie... Niet echt handig. Dan noem ik het geen liefde meer." Dan noemde ik het een spelletje waar je uiteindelijk genoeg van kreeg...
    Ik wilde reageren op zijn woorden, maar Niall had heel onverwacht zijn lippen op die van mij gedrukt en ik voelde een hevige bom van gevoelens in me ontploffen. Er zat liefde en blijdschap tussen, maar ook vrij veel angst om weer pijn gedaan te worden. Ik kende Niall langer dan vandaag en ik wist dat hij nooit zoiets zou doen, maar dat had ik ook van Louis aangenomen. En moet je nou eens zien... Ik zat nu echt met dubbele gevoelens en dat wilde ik totaal niet, maar Niall kwetsen kon ik niet.
    Dus uiteindelijk ging ik overstag en kuste ik hem zachtjes terug, maar de angst ebde niet bepaald weg. Ik zou dit gewoon moeten proberen en het Niall eerlijk vertellen, dat was het beste. Hij zou het wel begrijpen als ik hem mijn probleem vertelde, want ik wees hem echt niet af. Nee, Niall afwijzen terwijl ik hem best leuk vond... Al had ik nooit over ons twee als koppel nagedacht. Deed ik dit nou gewoon omdat ik liefde nodig had of omdat ik echt van hem hield? Ik wist het allemaal even niet meer...
    Ik trok mijn hoofd terug en keek Niall verward aan. "I-Ik weet het even niet meer." zei ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (waar moet ik op reageren en.mag ik kleine samenvatting)

    quin98 schreef:
    (waar moet ik op reageren en.mag ik kleine samenvatting)


    (Alles leeft weer. x'D Dat is de samenvatting... Nee. ;p
    Sienna is met Harry en Louis buiten en sleept ze nu naar binnen voor Lou's cadeaus.
    Liam slaapt. ;p
    Niall en Stephanie waren aan het zoenen in de woonkamer, maar dat liep mis dankzij Steph. x'D
    Zayn en Elena hangen ergens te knuffelen/zoenen, geen idee. ;p

    Dus je kan op Lou en Sienna reageren met Harry en Liam wakker laten worden. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (oke maar ik ben nu nog even bezig, komt zo wel)

    Louis William Tomlinson
    Ik keek haar aan en knikte langzaam. 'Je goede ideeën helpen altijd wel mee, maar dat is niet het enige' antwoordde ik met een glimlach en toen ze ons vervolgens verder trok was het alsnog een moment dat ik bijna ik de sneeuw lag. Gelukkig was het niet zo, want dat zou ik niet als enige in de sneeuw belandde en zou Sienna mij straks nog in de kerstboom hangen.
    Haar geheimzinnig glimlach maakte me alleen maar nieuwsgieriger naar de cadeautjes. 'De kans is heel klein dat ik het niet leuk zal vinden, dus maak je niet druk.'
    Ergens snapte ik nog steeds niet dat mensen het altijd zo leuk vonden om me nieuwsgierig te maken, want dat vond ik niet leuk en werd daar ook een stuk drukker door en kon wel eens vervelend worden. Ach ja dat hadden ze dan aan zichzelf te danken en was het niet meer mijn schuld.
    'Lieve, Lieve Sienna dat had ik ook niet verwacht, maar ben wel blij om dat te horen en onthoud dan je nog vaak een telefoontje van me kan verwachten aangezien ik ook best vaak daar te vinden ben' zei ik grijnzend en maakte een 'awh' geluidje. 'Dat is toch nergens voor nodig en die kans is echt heel klein'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer