Louis William Tomlinson
'Dan is er niets waar we ons zorgen over hoeven te maken' zeg ik terwijl ik hem nog steeds met een vrolijke glimlach aankijk. 'Zie je dat ik dan toch op jou lijk' zeg ik lachend. We denken op dit soort moment toch nog steeds hetzelfde alleen over elkaar. 'Ik ben blij om dat te horen, en beter gezegd is dit iets waar we het met elkaar over eens zijn, maat ook iets dat zeker niet gaat gebeuren.' Mijn glimlach word alleen maar breder als hij de knuffel maar al te graag ontvangt. 'De waarheid klinkt toch een stuk liever uit jou mond, en het is niet leuk om mij sprakeloos te maken, want Lou wilt graag nog wat kunnen zeggen' zeg ik glimlachend. 'Soms is het niet nodig om het te beschrijven, en is het inderdaad moeilijk om te juiste woorden te vinden, maar dan zijn er weer andere dingen' zeg ik en druk een kus op zijn lippen. 'Er zijn gewoon geen andere woorden hiervoor, en omgekeerd is het precies hetzelfde, maar zou ook hetzelfde er voor doen. Hazz ik heb jou en verder is er niet nodig om gelukkig te zijn, dus je hebt er al voor gezorgd maar het is wel allemaal heel erg lief van je' zeg ik met dezelfde glimlach. Ik wil er nog op ingaan tot ik besef dat hij gelijk heeft en we deze discussie al heel vaak gevoerd hebben. 'Je hebt zoals altijd wel weer gelijk en daar houden we het dan maar op' zeg ik lachend en pak nog een broodje. 'Mhm ben te graag bij jou en ook een beetje te lui om op te staan en te kijken of het echt zo is, maar het hoort er volgens mij gewoon bij, want ik hoor ook alles zodra jou naam genoemd word' zeg ik zo onschuldig mogelijk en kruip na die woorden nog dichter tegen hem aan. 'Je hoeft het je niet voor te stellen, want ik laat je echt niet achter en zal altijd bij je in de buurt blijven, maar dan zijn we er nu achter hoe het komt dat het ze lukt al blijft het wel knap en ik moet toegeven dat ik door deze dingen nog blijer bent dat je altijd in mijn buurt bent' zeg ik en glimlach weer als hij ook glimlacht door mijn woorden. 'Dat moeten we inderdaad en moeilijk kwam toch niet in ons woordenboek voor?' vraag ik verbaasd, maar schiet al snel weer in de lach. 'Hazz weet niet wat hij net heeft gezegd en hoeveel spijt hij daarvan gaat krijgen' zeg ik grijnzend. 'Je zet me voor een moeilijke keuze Styles, maar misschien moeten we dat toch maar doen' zeg ik en neem zelf ook nog een hap voor mijn broodje.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer