• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [geschiedenis is nu van 2 hoofdstukken met allebei 5 paragrafen dus is veel leerwerk]

    ( En dat is het ook nog eens zo'n leuk vak om te leren met al die jaartallen (zip))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ja echt geweldig xD, die ken ik nog steeds niet helemaal maar ja]

    ( Het leukste en makkelijkste vak xDoke dat laatste is waar in mijn geval het is ook best lastig)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [pff ik sta der onvoldoende, komt wel door me docent want vorig jaar stond ik een 8]

    ( Ik deze keer ook maar komt door mijn thuissituaties, maar snap wel het probleem....iedereen keek me verbaasd aan aangezien ik de laatste 2 jaar het hoogste van de klas stond met gemiddeld bijna een 9,5 of 9...en toch heb ik nog steeds een hekel aan het vak x'D)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:56 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Wij passen perfect bij elkaar en dat zorgt er voor dat veel dingen weinig voorkomen' zeg ik glimlachend. 'Ik wil het graag, maar het is ook zo' zeg ik lachend en knik dan. 'Maar Lou is toch altijd blij als Hazz ook blij is, en als dit dat niet is, is Lou het ook niet' zeg ik vrolijk. 'Ahh Hazza je maakt me alleen maar vrolijker met die woorden' zeg ik met een glimlach. 'Zin in toch een discussie, Styles? Want je weet toch al wat mijn woorden zullen zijn.' Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem weer aan. 'Je weet dat mijn woorden..ik hou meer van jou zullen zijn' voeg ik er nog aan toe. 'Als je geen Louis Tomlinson heet kan dat ook niet hoor en zeker niet heel gemakkelijk' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Ik heb niet altijd gelijk, maar jij wel.' Ik sla mijn armen strakker om hem heen en trek een bedenkelijk gezicht. 'Omdat ik het anders koud krijg en ook te graag bij je ben, dus je niet zo gemakkelijk laat gaan' antwoord ik zo serieus mogelijk. 'Dat komt dan mooi uit, en dan hebben we geen problemen' zeg ik glimlachend en kijk Harry aan waarna ik mijn schouders ophaal. 'Ik heb dus echt geen idee en dat woord kennen we inderdaad niet, daarom is het ook zo raar dat we het er steeds over hebben' zeg ik en begin nog harder te lachend als Harry me een keer in mijn zij port. 'Oké, je weet niet welke gevolgen het geeft, en je krijgt spijt, omdat ik het zeg' antwoord ik lachend. Mooi niet dat ik al ga zeggen wat het plan is. 'Is goed en dat is het eigenlijk altijd wel met jou in de buurt.' Ik trek een pruillip als hij in de lach schiet door mijn woorden. 'Hazza niet lachen, maar helpen' zeg ik zielig en knik. 'Succes met zoeken dan maar' zeg ik waarna ik een trui van Harry uit de kast pak en die vervolgens aan trek. 'Loubear is onderweg' zeg ik lachend en kan nog net op tijd mijn handschoenen pakken voor hij mijn hand vastpakt en richting buiten trekt. Ik kijk even rond zodra we buiten staan, maar richt al snel mijn plek weer op Harry. 'Dat durf je niet' zeg ik en pak ook een hand sneeuw,


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [pff dat is hoog, kan ik je kennis niet morgen even van je lenen?:P]

    ( Het is gewoon geluk hebben en wilde dat het voor economie en wiskunde lukte maar nee daar komt mijn gemiddelde niet hoger dan een 3 of 4 ):
    Maar mag wel alleen ligt eraan waarover het gaat :P)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Het blijft raar om ineens Louis Troy Austin te horen inplaats van Louis William Tomlinson....sorry zag ineens een topic weer voorbij komen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Voor wiskunde sta ik een 8 en voor economie een 7 dus dat is wel goed bij mij xD,
    en dat is inderdaad raar]

    ( Mag ik jou kennis dan krijg jij de mijne (:
    Ach ja je veranderd het niet (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [van mij mag je het best een keer lenen :P
    en dat verander je inderdaad niet,

    mijn reactie komt morgen ga zo slapen.
    vindt het trouwens echt stom alle rpg's waar ik aan meedoe gaan nu dood, laat deze maar ook niet doodgaan :P]

    ( Heel erg bedankt en dan maar eens wat aan mijn gemiddelde cijfer doen
    en we houden het maar op wat we gewend zijn,

    Is goed en ga zelf zo ook slapen.
    Ahh dat is wel jammer en vooral als het van die leuke zijn en nog niet heel lang bezig zijn, en zal er voor zorgen dat deze niet dood gaat (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Is inderdaad jammer aangezien sommige echt heel lang bezig waren en ook leuk maar ja, nu heb ik ook bijna geen RPG's meer dus ga even opzoek naar nieuwe :P]