Louis William Tomlinson
'Dat had ik ondertussen ook al door' zeg ik zo serieus mogelijk en knik dan. 'Ik ook, en dat moet gewoon echt niet meer veranderen..al zal dat ook wel niet meer.' Met een glimlach kijk ik Harry aan. 'Jou woorden zijn altijd lief, maar dat komt omdat de persoon die het zegt lief is, en ik ben blij dat het dat je nog blijer bent om dat te horen' zeg ik glimlachend. 'Dat maakt me helemaal niet uit, en daarbij zou je ook niet meer van mij afkomen' zeg ik lachend en maak een awh geluid bij het horen van zijn volgende woorden. 'Je maakt me echt sprakeloos met die woorden Hazz' zeg ik zacht en trek hem in een knuffel. 'Ik kan het wel verder vertellen, maar er zijn gewoon geen woorden voor die het allemaal beschrijven.' Ik knik nogmaals en mijn glimlach word alleen maar breder. 'Dat is iets wat zeker is, en dat lang en gelukkig ook, want zonder jou..nee dan klopt dat echt niet.' Het is wel allemaal waar, want zou me het echt niet voor kunnen stellen. De afgelopen jaren of beter gezegd sinds het begin is er zoveel veranderd en gebeurd. Door zijn volgende woorden ben ik echt sprakeloos. 'Ik hou echt onbeschrijfelijk veel van je allerliefste Hazza, en degene die hier perfect is ben jij net als de dingen die je doet of zegt. ' zeg ik en kan eigenlijk niets anders dan glimlachen door zijn woorden en het kusje. 'Het zou me niet verbazen als hij het al weet en bij de deur staat te luisteren, want zodra de naam Elena valt hoor hij alles' zeg ik lachend en trek me er deze keer niets van aan dat hij door mij haar woelt, ik bedoel dat ik toch net wakker bent, dus het toch niet zit. 'Ik snap het ook niet, want kan me het bijna ook niet voorstellen om meer dan een dag zonder jou door te moeten brengen, want eigenlijk zijn we altijd wel bij elkaar en mis je dan ook teveel. Maar je weet ook wel weer wat ze zeggen...echt liefde overwint alles en misschien lukt het daarom wel bij ze' zeg ik en kijk hem weer aan. 'Nee, dat hoef niet en wil gewoon gezellig bij jou zijn' antwoord ik glimlachend. 'Dat word het, want we komen over veel dingen uit, maar dat dus echt niet' zeg ik lachend. 'Of we gaan er gewoon voor zorgen dat het vaker kan, want we zijn het er wel over een' zeg ik en glimlach breder als hij even over mijn wang streelt, en daarna mijn hoofd iets draait om een kus op mijn lippen te drukken. 'Zei Hazza nu echt sneeuw?' vraag ik vrolijk en kijk hem weer aan. Sneeuw zorgt er voor een groot deel toch weer voor dat het kinderlijke gedrag van mij weer naar bovenkomt, maar ach wat wil je anders..sneeuw is sneeuw en dat blijft leuk, net als een sneeuwballen gevecht.
( die stukken orden volgens mij met de keer weer langer
)
Sorry Niall ate my signature